[E30] m30 335i
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [E30] m30 335i
Atsiprasau uz OT, bet jei cia lietuviskas bolidas, tai lenkiu galva pries jo autoriu...
Re: [E30] m30 335i
tikrai nelietuviskas..
Re: [E30] m30 335i
Harge's H35 is a great example of Engine Position III. Hartge relocated the battery, and the windshield washer fluid reservoir to the trunk. They claimed they maintained the factory weight distribution of the 325i.
http://www.e30.de/335i/06.htm
Tai pagal tai kas cia parasyta taip iseitu kad nera ten labai sunku idet ta varikli. Jei ten Hartge nemeluoja kad svorio balansas isliko kaip 325i. Ir pagal nuotraukas tai nera tas variklis kazkur giliai i salona igrustas ar as cia kazko nesuprantu??
http://www.e30.de/335i/06.htm
Tai pagal tai kas cia parasyta taip iseitu kad nera ten labai sunku idet ta varikli. Jei ten Hartge nemeluoja kad svorio balansas isliko kaip 325i. Ir pagal nuotraukas tai nera tas variklis kazkur giliai i salona igrustas ar as cia kazko nesuprantu??
e30 325i juodas sandeliukas
Re: [E30] m30 335i
Gerai gerai,paklausysiu pacio,tiesiog tikejaus gal kas tures visai gero varianto ausu sablonus. Manau,kad jau tai ka padares,gausis visai neblogas svorio pasiiskirstymas.Kur Giedrius sudejo foto,tai ten tokia variklio pozicija atsizvelgiant i tai,kad yra lengvinamas visas kebulas,todel ir reikia tiek stumti varikli link galo. Siaip su standartine kebulo iranga(atsarginis ratas ir batarke gale) jau duotu nebloga svoruio pasisikirstyma ir ikisus matora pagal III http://www.e30.de variklio pozicija. Na cia bent jau mano nuomone. As tai galvoju maximaliai pristumt varikli prie kebulo,atpjaut firewal'o kampa,o pacio tunelio neliesti ir bandyt zaist su galiniu svoriu.Karoliss wrote:Siaip pasikartosiu ausis daraisi pats isidejas varikli nes garantuoju su padarytom kazkieno vistiek bus problemu noresis varikli pastumti labiau gal but ar pan. Siaip va imetu savo 335 fotkes su naujai padarytu tuneliu ir kampu po keleivio kojom.Labai tikiuosi kas svorio centras pereis i viduri + pas mane didesne deze stovi nuo m535. Deja sis variklis kaip ir pries tai buves su trukusia galva arba tarpine (rytoj bus aisku) Siaip tikiuosi bent gera apacia rasti nes kiek matavau kompresija tai nuo 11.9 iki 12.2 kas m30 varikliui yra puiku.
Beje Donatai(Pingvinas),ziurejau filomuka is 2006 drago rudeninio,jus su Darium(V8) rodet truputi programa,tai stumdomo priekio problema akivauizdziai matosi,kai reikia apvaziuot apie fyske...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m30 335i
Na as ne ekspertas bet mano manymu jei yra noro tai reik megint teisingai ikist varikly pagal III pavizdy kuris nurodytas http://www.e30.de nes raso kad valdymas taip idejus varikli nenukentes o jei ten dar tas priekis bus truputy sunkesnis tai kaip ir minejai truputy pazaist su svoriu auto gale o del tunelio tai turbut ir nereik ten jo pjaut nors gal ka ir praleidau manau firewall ispjaut truputy per akis nes vistiek karteris laisves daug neduos kad ta varikly i salona ikist
e30 325i juodas sandeliukas
Re: [E30] m30 335i
Bet is esmes visu niuansu neimanoma numatyti,su tuo m30 jau konkretus zaidimas.Teks nemazai laiko paaukot,kad jis butu bent kazkiek i mada...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m30 335i
nu jei jau uzsiemei situo darbu tai reik nuo a iki z padaryt laiko paaukosi bet masiniuka turesi
e30 325i juodas sandeliukas
Re: [E30] m30 335i
bus matyt kaip cia viskas gausis...
Beje kas zinot kiek galima butu spustelt m30 galva(variklis katalizatorinis),mat nusprendziau donorui darytis kapitalke?
Beje kas zinot kiek galima butu spustelt m30 galva(variklis katalizatorinis),mat nusprendziau donorui darytis kapitalke?
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m30 335i
Del to kad karteris neleis stumt variklio i gala daug cia yra nesamone nepjauscius kebulo 12cm iki koloneles db pas mane jau kolonele siekia karteris, dezes kronstienai nebetinka nes begiai pasibaige del galvos paspaudimo 1.3mm drasiai gali
V12 manual
Re: [E30] m30 335i
tai grezk skyles ir prisuk su varztais 1.3 mm,bet cia juk biski ziauroka
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [E30] m30 335i
Karoliss wrote: del galvos paspaudimo 1.3mm drasiai gali
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Re: [E30] m30 335i
Nzn ka jus cia galvojat ar klausima blogai supratau bet galvos uz 40lt nuslifuot tikrai netuztenka.1.3mm drasiai eina aisku voztuvu ileidimas butinas 1mm kas nemazai kainuoja. Ir siaip eina po spyruoklem saibos kitokios zvaigzdia reik daryt nu jai nori nieko nedarant 0,15mm 0.2 dar dar gal...AndriuxaBMW wrote:Karoliss wrote: del galvos paspaudimo 1.3mm drasiai gali
V12 manual
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [E30] m30 335i
na ir koks tikslas spausti ta galva m30 varikliui paaiskinkit
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Re: [E30] m30 335i
tam kad iki 86 ejo su kitu suspaudimu 10,0:1 218ag o nuo 86m 8,0:1 211ag aisku ten ta suspaudima losia ne is galvos o is stumuAndriuxaBMW wrote:na ir koks tikslas spausti ta galva m30 varikliui paaiskinkit
V12 manual
Re: [E30] m30 335i
Apie tai as ir turejau galvoj. O butent spaust noriu,kad kataliziniu m30 suspaudimo laipsnis siek tiek zemesnis,o turbos neplanuoju...Karoliss wrote: Ir siaip eina po spyruoklem saibos kitokios zvaigzdia reik daryt nu jai nori nieko nedarant 0,15mm 0.2 dar dar gal...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [E30] m30 335i
tai jus galvojate kad paspaude galva gausite daugiau ag o apie mietkiu pabegima net nesusimastot
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Re: [E30] m30 335i
negalvojam,taciau galvutes spaudimas turi savo pliusu ir minusu
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m30 335i
tada pas mane buwo 2.7 ne 3.5Nerka wrote:Gerai gerai,paklausysiu pacio,tiesiog tikejaus gal kas tures visai gero varianto ausu sablonus. Manau,kad jau tai ka padares,gausis visai neblogas svorio pasiiskirstymas.Kur Giedrius sudejo foto,tai ten tokia variklio pozicija atsizvelgiant i tai,kad yra lengvinamas visas kebulas,todel ir reikia tiek stumti varikli link galo. Siaip su standartine kebulo iranga(atsarginis ratas ir batarke gale) jau duotu nebloga svoruio pasisikirstyma ir ikisus matora pagal III http://www.e30.de variklio pozicija. Na cia bent jau mano nuomone. As tai galvoju maximaliai pristumt varikli prie kebulo,atpjaut firewal'o kampa,o pacio tunelio neliesti ir bandyt zaist su galiniu svoriu.Karoliss wrote:Siaip pasikartosiu ausis daraisi pats isidejas varikli nes garantuoju su padarytom kazkieno vistiek bus problemu noresis varikli pastumti labiau gal but ar pan. Siaip va imetu savo 335 fotkes su naujai padarytu tuneliu ir kampu po keleivio kojom.Labai tikiuosi kas svorio centras pereis i viduri + pas mane didesne deze stovi nuo m535. Deja sis variklis kaip ir pries tai buves su trukusia galva arba tarpine (rytoj bus aisku) Siaip tikiuosi bent gera apacia rasti nes kiek matavau kompresija tai nuo 11.9 iki 12.2 kas m30 varikliui yra puiku.
Beje Donatai(Pingvinas),ziurejau filomuka is 2006 drago rudeninio,jus su Darium(V8) rodet truputi programa,tai stumdomo priekio problema akivauizdziai matosi,kai reikia apvaziuot apie fyske...
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
Re: [E30] m30 335i
labai lengva padaryt reguliuojama zvaigzde pas m30 is tos pacios.AndriuxaBMW wrote:tai jus galvojate kad paspaude galva gausite daugiau ag o apie mietkiu pabegima net nesusimastot
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
Re: [E30] m30 335i
Karoliss wrote:
kitokios zvaigzdia reik daryt ...
Pakopinau savo zodzius Andriuxa matomai nelabai skaitai tik siaip permeti
V12 manual