[E30] m30 335i
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [E30] m30 335i
ka turim pora niuansu.pirmiausia,kad nuo m20 dezes netinka flansas ant m30(bet jau lyg ir aisku nuo ko turetu tikt) ir antra,kad reikes visgi kardana trumpint ~10cm...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m30 335i
nuo ko tuomet Flanca?Nerka wrote:ka turim pora niuansu.pirmiausia,kad nuo m20 dezes netinka flansas ant m30(bet jau lyg ir aisku nuo ko turetu tikt) ir antra,kad reikes visgi kardana trumpint ~10cm...
Neviskas kas pakyla ryte yra saule
Re: [E30] m30 335i
kaip visada dekui uz info KaroliKaroliss wrote:Plytos ZF`o del kardano tai jau buvau sakes
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m30 335i
3.5 tai v6 ar v8.sorry jei nusisnekejau
Opeliai ir rudis, kaip BMW ir dumai ;)
Opel Vectra B opc 2.2dti :D
E34 525i ex
Opel Vectra B opc 2.2dti :D
E34 525i ex
Re: [E30] m30 335i
ne tas ne tas, "inline 6cil."Terror wrote:3.5 tai v6 ar v8.sorry jei nusisnekejau
Neviskas kas pakyla ryte yra saule
Re: [E30] m30 335i
Mastau ir niekaip nesumastau( gerai yvertinus viska kas pries tai parasyta) , kdl zmones ysideda m50 varikly kuris lengvesnis 7kg uz m30 ir jokiu problemu nemato (priekio stumimo , manau pati aktuoliausia problema) .
Kedainiuose( 1-treniruote ) lakste e30 su m-power tai buvo baisu ziuret kaip karve ant ledo......
Matosi kad y projekta sudeta nemazai pinigu ( vaziuokle ir visa kita) o rezultatas totalus snipstas , mano manymu .Variklio padetis 2-3 cil tarp stakanu.
Gal variklio ilgiu skirtumai to pasekoje nevienodas mases gulimas ant priekines asies ?
O gal yra koks nors svorio limitas priekiniai asiai , kurio neina padidint yvairiais vaziuokles modais ir ju setupais?
P.S. Niekaip nenusprendziu ar pradet kara su tuo 335i ( sirdis prie jo krypsta )
Kedainiuose( 1-treniruote ) lakste e30 su m-power tai buvo baisu ziuret kaip karve ant ledo......
Matosi kad y projekta sudeta nemazai pinigu ( vaziuokle ir visa kita) o rezultatas totalus snipstas , mano manymu .Variklio padetis 2-3 cil tarp stakanu.
Gal variklio ilgiu skirtumai to pasekoje nevienodas mases gulimas ant priekines asies ?
O gal yra koks nors svorio limitas priekiniai asiai , kurio neina padidint yvairiais vaziuokles modais ir ju setupais?
P.S. Niekaip nenusprendziu ar pradet kara su tuo 335i ( sirdis prie jo krypsta )
Neviskas kas pakyla ryte yra saule
Re: [E30] m30 335i
jei kas vokiskai moketu gerai,tai man atrodo butu atsakymai i visus klaumus,e30.de visi bmw tuneriai dedavo m30 variklius be juokiu prolemu,jau nekalbu apie tai kad sugebedavo ideti nuo M5 E34,abejoju kad pas juos butu nukrypes svorio centras,tada ju negamintu ir
jie nekainuotu taip brangiaie28 525i ex
e28 528i ex
e30 318i ex
e28 528i ex
e30 318i ex
Re: [E30] m30 335i
bet lietuviu tuneriai susiduria su lb didelem problemom
Neviskas kas pakyla ryte yra saule
Re: [E30] m30 335i
Kiek zinau su m50 matorais taip pat pasitaiko priekio stumimas,su m52 kita sneka. Beje pasiziurekim vokieciu darytus e30 m30, faktiskai vos ne pas visu sudeti coilai,emininiai arba net aliumininiai sailentblokai,ratai pas visu kaip minimum 9' (zemo profilio padangos), tai paskui ir sako joig viskas cia dzin,nekencia ta valdumomo dinamika O tas pasakymas variklis tarp 2-3 cilindro ant tiek neinformatyvus...SRitmas wrote:Mastau ir niekaip nesumastau( gerai yvertinus viska kas pries tai parasyta) , kdl zmones ysideda m50 varikly kuris lengvesnis 7kg uz m30 ir jokiu problemu nemato (priekio stumimo , manau pati aktuoliausia problema) .
Kedainiuose( 1-treniruote ) lakste e30 su m-power tai buvo baisu ziuret kaip karve ant ledo......
Matosi kad y projekta sudeta nemazai pinigu ( vaziuokle ir visa kita) o rezultatas totalus snipstas , mano manymu .Variklio padetis 2-3 cil tarp stakanu.
Gal variklio ilgiu skirtumai to pasekoje nevienodas mases gulimas ant priekines asies ?
O gal yra koks nors svorio limitas priekiniai asiai , kurio neina padidint yvairiais vaziuokles modais ir ju setupais?
P.S. Niekaip nenusprendziu ar pradet kara su tuo 335i ( sirdis prie jo krypsta )
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m30 335i
To Nerka: pas tave kokia variklio pozicija? (pagal stakanus)
Gal jau isbandei kaip vaziuoja?
Nu ten tam e30 m-power prieky ratai irgi nevaikiski buvo r17 galbut r18 , zemo profilio del isnesimo neaisku, vaziuokle taipat matesi kad sukietinta ziauriai
Gal jau isbandei kaip vaziuoja?
Nu ten tam e30 m-power prieky ratai irgi nevaikiski buvo r17 galbut r18 , zemo profilio del isnesimo neaisku, vaziuokle taipat matesi kad sukietinta ziauriai
Neviskas kas pakyla ryte yra saule
Re: [E30] m30 335i
Nerka wrote:Kiek zinau su m50 matorais taip pat pasitaiko priekio stumimas,su m52 kita sneka. Beje pasiziurekim vokieciu darytus e30 m30, faktiskai vos ne pas visu sudeti coilai,emininiai arba net aliumininiai sailentblokai,ratai pas visu kaip minimum 9' (zemo profilio padangos), tai paskui ir sako joig viskas cia dzin,nekencia ta valdumomo dinamika O tas pasakymas variklis tarp 2-3 cilindro ant tiek neinformatyvus...SRitmas wrote:Mastau ir niekaip nesumastau( gerai yvertinus viska kas pries tai parasyta) , kdl zmones ysideda m50 varikly kuris lengvesnis 7kg uz m30 ir jokiu problemu nemato (priekio stumimo , manau pati aktuoliausia problema) .
Kedainiuose( 1-treniruote ) lakste e30 su m-power tai buvo baisu ziuret kaip karve ant ledo......
Matosi kad y projekta sudeta nemazai pinigu ( vaziuokle ir visa kita) o rezultatas totalus snipstas , mano manymu .Variklio padetis 2-3 cil tarp stakanu.Gal variklio ilgiu skirtumai to pasekoje nevienodas mases gulimas ant priekines asies ?
O gal yra koks nors svorio limitas priekiniai asiai , kurio neina padidint yvairiais vaziuokles modais ir ju setupais?
P.S. Niekaip nenusprendziu ar pradet kara su tuo 335i ( sirdis prie jo krypsta )
Neviskas kas pakyla ryte yra saule
Re: [E30] m30 335i
siaip ten su m power yra pakaba rimta daryta pas kupsta o ne spyruokles nupjautos beto kai dedavo orginaliai m30 tikrai ne driftui juos darydavo. M40B16 132kg (M40 1600cc facelift)
M20B27 175kg (2,5l abyad)
M52B28 170kg (2,8l eswed aluminium block)
M50B25198kg (2,5l eswed Cast iron Block)
M60B40 210kg (V8 4l)
M30B35 212kg (3,5l 335i)
M102 225kg (3,5l turbo 745i)
S38B36 232kg (M5 E34 wetwat)
M70B50 250kg (V12 5l)
M20B27 175kg (2,5l abyad)
M52B28 170kg (2,8l eswed aluminium block)
M50B25198kg (2,5l eswed Cast iron Block)
M60B40 210kg (V8 4l)
M30B35 212kg (3,5l 335i)
M102 225kg (3,5l turbo 745i)
S38B36 232kg (M5 E34 wetwat)
M70B50 250kg (V12 5l)
V12 manual
Re: [E30] m30 335i
O del termomovos alpina,kelleners nei matthes neitalpino. Tik hardge ejo su termomova o sparnuote jau butent 335 daryta. Galima daryt isvada kad tikrai svorio centras buvo neidelus.
V12 manual
Re: [E30] m30 335i
cia matosi kodel daugiau neimanoma atgal pastumt nes remesi i kolonele.
V12 manual
Re: [E30] m30 335i
is tikro viskas labai paprasta... e30 1,8is idealus stovejimas, nebe reikalo m3 e30 ejo su 4 cil., norint kazka panasaus isgimdyt (o gal ir geriau) reik stumt varikli i salona (centruot), o kad normaliai sucentruot , kad nemaisytu karteris besilieciantis i kolonele, reik daryt sausa karteri o cia ir prasideda smagumynas...
p.s. reik pagalvot ko tu nori is masinos: ar turet galios ir kad stovetu teisingai, ar tik galios.....
p.s. reik pagalvot ko tu nori is masinos: ar turet galios ir kad stovetu teisingai, ar tik galios.....
Re: [E30] m30 335i
ir vel tu kalbi apie tuos stakanus ir cilindrus juk tarp tu cilindru nemazas tarpas,tad vienam gal gaunasi vos uz antro cilindro ir jis jau sako,kad pas mane tarp 2 ir 3, kitam arciau 3 cilindro,taciau pozicija skaitysis ta pati ties 2-3 cilindru pas mane galima sakyt stakanas ties 3 cilindru ir karterio lovys remiasi vairo kolonele,teko biski net vairo kolonele skustSRitmas wrote:To Nerka: pas tave kokia variklio pozicija? (pagal stakanus)
Gal jau isbandei kaip vaziuoja?
Nu ten tam e30 m-power prieky ratai irgi nevaikiski buvo r17 galbut r18 , zemo profilio del isnesimo neaisku, vaziuokle taipat matesi kad sukietinta ziauriai
p.s. kiek is foto ziurejau,tai ale vokieciuos padaryto e30 su m30(III variklio padetis) dar belekoks tarpas nuo vairo koloneles iki karterio lovio...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m30 335i
manau idejus hartge 2cm storio radiatoriu su termomova daugeliui atkristu problemu...Karoliss wrote:O del termomovos alpina,kelleners nei matthes neitalpino. Tik hardge ejo su termomova o sparnuote jau butent 335 daryta. Galima daryt isvada kad tikrai svorio centras buvo neidelus.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m30 335i
nu ka,siandien vel padarytas test drive,tik jau su ismetimu...ka galiu pasakyt,tikrai jauciasi kad priekis yra sunkesnis,tiek greitejant tiek stabdant,nors statant skersa ant slapio asfalto vairo stumimas zymiai mazesnis nei kad buvo su 2.7 + 100% blokiruote...matyt geresnes padangos ir LSD duoda savo...siaip tikrai patenkintas,nors kol kas vaziuoju be lambdos,bet greitu laiku tikiuos pasijungt ir ivertint maximalu m30 pajeguma
p.s. ar tai m30 motorai tylesnis ar kas, kad pas mane tiesus nerzos vamzdis ir tik galine pusle,o garsas kaip standarto
p.s. ar tai m30 motorai tylesnis ar kas, kad pas mane tiesus nerzos vamzdis ir tik galine pusle,o garsas kaip standarto
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt