[All] bmw dyzeliniai motorai

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
BMW V8
BMW Fan draugas
Posts: 258
Joined: 10 Feb 2006 11:17
BMW: E34 540
Location: Kaunas

Post by BMW V8 » 16 Oct 2006 10:11

Nemanau, kad resursas labai trumpeja, nes jis ir taip nemazas, o su ta pacia masina retai kuris nuvaziuoja 100000km dazniausiai anksciau keicia i kita :) Svarbiausia su dyzeliu nelakstyti max greiciu, nes jie nelabai megsta ilgalaikias aukstas apsukas, o vazinejant po miesta daugiau 4000apsuku nebera reikalo kelt, nes pvz pas mane didziausia jega yra nuo 2500 iki 3500 apsuku ir to pilnai uztenka isibegejant, nes jei 2 begiu pakeliu iki 3500 ir jungiu 3 begi, tai apsukas nukrenta lygiai iki 2500, vel ant pacios traukos ir taip toliau :) bet jau kai lupa nuo 2500, tai lupa, tuo momentu prispaudzia prie sedynes geriau nei mano v8 :D o iki 100km/h isibegeja per 9sekundes, o gal ir geriau iseitu pasitreniravus, nes su juo dar reik ismokt vaziuot ;)
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic.php?f=19&t=23&start=40 )
BMW 544(parduotas)
BMW 725 tds(parduodamas)

User avatar
Eimantas
Posts: 19
Joined: 23 Sep 2006 11:41
BMW: Ex:E34
Location: Kaunas
Contact:

Post by Eimantas » 16 Oct 2006 18:38

Nu supratau, bet as tai zadu tikrai ne 1 metus vazinet su savo masina o gal ir kokius 5 ar 6 todel ir klausiau ar uzteks variklio resursu.Nes jeigu 1-2 tai man atrodo nera net klausimu,nors cia priklauso ne nuo metu o nuo to kiek prasuki km.Bet vistiek dekui uz issamu atsakyma.

Mariokas

Post by Mariokas » 17 Oct 2006 17:13

as pravaziavau ~100000 km, varikliui nieko nereikejo ir nereikia daryti, svarbu laiku ir gera tepala keisti, tik siurblio elektronika nesenai pakeiciau. ir jei palaikius 180-200 km/h, tai biski jau turbut turbina sikasi tepalais, nes galas smulkiais laseliais buna apnestas, iki 180 km/h netasko.

User avatar
Eimantas
Posts: 19
Joined: 23 Sep 2006 11:41
BMW: Ex:E34
Location: Kaunas
Contact:

Post by Eimantas » 17 Oct 2006 18:34

Tai sakai Mariokas kad 100000km pravaziavai ir viskas tas pats kaip ir pries cipavima, jokiu blogu pozymiu, tik tiek kad zymiai geriau eina?Nes jei taip tai tada tikrai verta det cipa fly

Mariokas

Post by Mariokas » 18 Oct 2006 16:25

is visio tiek pravaziavau, su chipu ~20000-25000km

BMW V8
BMW Fan draugas
Posts: 258
Joined: 10 Feb 2006 11:17
BMW: E34 540
Location: Kaunas

Post by BMW V8 » 18 Oct 2006 17:19

Matau tu nelabai suvoki kaip tas dyzelis cipuojasi :D
pas dyzeli nera jokiu sklendziu nieko, viskas vyksta tik nuo kuro kiekio, kiek salerkos ipilsi tiek jis ir vaziuos, o turbina tik padeda paimt daugiau oro, kad butu galima pilti daugiau salerkos. Seni varikliai kur mechaniniai siurbliai yra, "cipuojasi" mechaniskai, be jokio kompo, paprasciausiai atsukamas kuro paemimas, nauji jau cipuojami kompais, pakeiciama programa, kad siurblys piltu daugiau salerkos, daugiau salerkos didesnis sprogimas, daugiau galios!!! Kol tu nespausi gazo iki dugno tu vaziuosi taip pat kaip ir su necipuotu dyzeliu!!! sumoki pinigus isidedi cipa ir nesuki sau galvos, nori spaudi, nori ne, o su necipuotu kai reik paskubet, tada pradedi grezt, keli apsukas veltui,o to dyzelis nemegsta, daryk isvadas ;)
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic.php?f=19&t=23&start=40 )
BMW 544(parduotas)
BMW 725 tds(parduodamas)

User avatar
Eimantas
Posts: 19
Joined: 23 Sep 2006 11:41
BMW: Ex:E34
Location: Kaunas
Contact:

Post by Eimantas » 18 Oct 2006 18:27

Nu as nesiginciju bet man tas cipavimas kazkaip atrodo apgaulingas dalykas, gal ir klystu bet

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Post by Jegeris » 19 Oct 2006 10:26

Tai nesidaryk nieko,negi kas prievartauja? O siaip tai pasiskambinekit i firmas kurios tuo uzsiima tikrai zmones papasakos kas ir kaip arba i Vimotos foruma nueik kar1

User avatar
Eimantas
Posts: 19
Joined: 23 Sep 2006 11:41
BMW: Ex:E34
Location: Kaunas
Contact:

Post by Eimantas » 19 Oct 2006 19:08

Tai as potruputi ir renku informacija o paskui susidarysiu galutine nuomone ir jau zinosiu ar cipuot ar ne.

User avatar
Eimantas
Posts: 19
Joined: 23 Sep 2006 11:41
BMW: Ex:E34
Location: Kaunas
Contact:

Post by Eimantas » 19 Oct 2006 19:10

Beje grazi foto Jegeri!!! :D

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Post by Jegeris » 20 Oct 2006 09:32

Info visada geriau rinkti pas zmones kurie tuo uzsiima.
Aciu aciu :ops

User avatar
Vilou
BMW Fan narys
Posts: 401
Joined: 22 Nov 2006 21:35
BMW: E36 325t
Location: Kauno r.
Contact:

Re: bmw dyzeliniai motorai

Post by Vilou » 25 Mar 2008 16:21

o kas girdet apie 1,8 dyzelinius motorus? kokie atsiliepimai?
Parduodami NAUJI,sportiniai E30,E36 amortizatoriai.Spausti ČIA

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re:

Post by SRitmas » 29 Mar 2008 19:25

Eimantas wrote:Nu as nesiginciju bet man tas cipavimas kazkaip atrodo apgaulingas dalykas, gal ir klystu bet
dujas ysidek pamatysis kas bus ;) :D :D
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
Xsamp
Posts: 544
Joined: 04 Jan 2008 01:30
BMW: e36 m3 evo
Location: Panevezys-Vilnius
Contact:

Re: bmw dyzeliniai motorai

Post by Xsamp » 29 Mar 2008 20:46

Dyzeliniu varykliai labai bijo perkaitinimu, visada reikai pazeti ar antifrizo yra, jai nebera tuc tojau stoti , nes kilometra kita pavaziavus ir truks galva , o tada jau prasideda bedos , susitvarkai galva ir i turgeli jaigu nenori turet problematiskos masinos.
Buvo e30 325mt2, 325mt1, 325ix, 316 ,4x 324td, 340 V8. E34 525i , 525tds, 530 v8 ,e36 m3 evo, e38 730.
Yra e36 m3

Mantyzas
Posts: 44
Joined: 15 Feb 2008 10:51
BMW: e38
Location: Siauliai
Contact:

Re: [All] bmw dyzeliniai motorai

Post by Mantyzas » 20 Apr 2008 10:34

Na as manau kad td ir tds skiriasi trauka,nes visgi tds 105kw, o td 85kw,tai yra sioks toks skirtumas ; )

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] bmw dyzeliniai motorai

Post by EXvaldelis » 20 Apr 2008 15:05

paskutiniai du postai apie debesis! :kar
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
med5
Posts: 282
Joined: 10 Oct 2007 00:30
BMW: E30 325 e36 m3
Location: Marijampole, Waterford-Irl

Re: bmw dyzeliniai motorai

Post by med5 » 20 Apr 2008 17:36

Vilou wrote:o kas girdet apie 1,8 dyzelinius motorus? kokie atsiliepimai?
kadfangi turiu toky pasakysiu tiesiai svieciai tik bulvem y turgu veziot,silpnokas tokiai masinai,bet sanaudos mazokos paliginus pagal kitus e36 motoriukus
BMW E30 325
BMW E46 M3 compact
BMW E36 estate 330D +LSD (daily fun)
BMW E36 344 done

User avatar
Vilou
BMW Fan narys
Posts: 401
Joined: 22 Nov 2006 21:35
BMW: E36 325t
Location: Kauno r.
Contact:

Re: bmw dyzeliniai motorai

Post by Vilou » 14 Jun 2008 10:54

Vilou wrote:o kas girdet apie 1,8 dyzelinius motorus? kokie atsiliepimai?

:yaya
Parduodami NAUJI,sportiniai E30,E36 amortizatoriai.Spausti ČIA

User avatar
Taspas
Posts: 146
Joined: 05 Apr 2007 12:24
BMW: 346X
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [All] bmw dyzeliniai motorai

Post by Taspas » 16 Jun 2008 13:04

1665ccm dyzeliniai varikliai E36 318tds yra kastruoti 325/525 tds varikliai. T.y nuo jų nupjauti 2 cilindrai ir uždėtas kamštis vietoj turbos :D
bet su baku 1000 km numini.
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams

BmwGerai
Posts: 100
Joined: 21 Jun 2008 20:50
Location: Klaipeda

Re: [All] bmw dyzeliniai motorai

Post by BmwGerai » 21 Jun 2008 20:55

525 dyzelis su rida 450tukst. cia mirtis, ar gali buti, kad pakeistas motoras, o rida neatsukta? Ir jei i ji idetas 2.4 neelektrinis siurblys vietoj 2.5 elektrinio siurblio cia gerai ar blogai?

Post Reply