[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Tomas83
Posts: 172
Joined: 17 Oct 2007 15:07
BMW: e30 327i
Location: Kalvarija

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Tomas83 » 30 Sep 2008 13:54

man atrodo kad nelaikys lb istorinus ta tarpine, greitai prapus.
E30 327i

User avatar
Romkizz
Posts: 330
Joined: 03 Feb 2007 16:07
BMW: e30 325i | e36 320i
Location: Šiauliai
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Romkizz » 30 Sep 2008 15:51

DevisRR wrote:
EXvaldelis wrote:kuom blogai vien tarpine mažint? kad pigiau ir paprasčiau tai faktasquote]
tu pats supranti ka parasei,itariu garsiai nusisnekejai
aš tai suprantu ką parašiau, bet ponas tai nieko nesupratot tik kad prisikabint.
jeigu kalbetumem aiskiai... t.y. ne mazint/didint :ouch , o storint/plonint tarpine, butu visi suprate ;)
Beje yra pirkt ivairiu storiu metaliniu tarpiniu, jeigu ka http://www.cometic.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Bet vistiek manau geriausias budas mazint suspaudimo laipsni - "custom" svaistikliai.

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by DevisRR » 30 Sep 2008 16:10

Romkizz wrote: jeigu kalbetumem aiskiai... t.y. ne mazint/didint :ouch , o storint/plonint tarpine, butu visi suprate ;)
Beje yra pirkt ivairiu storiu metaliniu tarpiniu, jeigu ka http://www.cometic.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Bet vistiek manau geriausias budas mazint suspaudimo laipsni - "custom" svaistikliai.
tik kad labai nepigus variantas :)
Fcuk the duck & try to fly

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 30 Sep 2008 21:15

Romkizz wrote:Bet vistiek manau geriausias budas mazint suspaudimo laipsni - "custom" svaistikliai.
Nemanau, nes trumpi švaistikliai yra blogai. Paprasčiausias ir teisingiausias būdas gaminti stumoklius. Aišku visur yra ribos.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
VytkaBMW
Posts: 389
Joined: 11 Feb 2007 20:14
BMW: E36coupe 325i
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by VytkaBMW » 30 Sep 2008 22:05

DevisRR wrote:kuom blogai vien tarpine mažint? kad pigiau ir paprasčiau tai faktas
Jeigu tu isikales i galva ,kad tai pigus budas ir jis laikys nors vienas rimtas gonkes negaliu nieko sakyt bet sau taip nedaryciau.Metaline tarpine detciau jei spausciau maksimuma is jo, T.Y kad isgauti maksimalius konius.
Del trumpintu svaistikliu taipogi negeras reikalas nes svaistiklis iskart gauna daug daugiau apkrovos.
Del custom stumuokliu :appl va kur geras reikalas.Norint m20 (8,8:1) uzpusti 0,5 manau tikrai ne ka perdaug ir reik nutekint nuo stumo ir manau tikrai nepradegs,o jei pradegs tekintis costumus.

To Romkizz: Kalba buvo apie suspaudimo laipsni.Nebent su plonini arba storini suspaudimo laipsni :smile

+ klausimas visazinems - ar laiko standartiniai stumuoklio/saistiklio pirstai ?
bmwfan

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LaimisBMW » 30 Sep 2008 22:52

Romkizz wrote: jeigu kalbetumem aiskiai... t.y. ne mazint/didint :ouch , o storint/plonint tarpine, butu visi suprate ;)
Beje yra pirkt ivairiu storiu metaliniu tarpiniu, jeigu ka http://www.cometic.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Bet vistiek manau geriausias budas mazint suspaudimo laipsni - "custom" svaistikliai.
Realybej geriausias budas mazint suspaudima yra custom stumokliai, nes dedant trumpesni svaistikli, ar stora tarpine keiciasi stumoklio padetis galvos atzvilgiu (angl. squish area). Ko pasekoje blogiau maisosi ir dega misinys (maziau galios ir blogesne kuro ekonomija). Tai nera lemiamas faktorius, nes veikia ir kiti susp. mazinimo budai gerai. Bet jei kalbeti apie idealuma ..

Dviguba popierine tarpine deti imho yra nesamone, net storesne ja viena nepatartina yra deti.

M20B25 iki 1 baro stumokliu galima net neliesti, nereikia nieko slifuoti. 8.8:1 yra pakankamai mazas suspaudimas.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by DevisRR » 30 Sep 2008 23:46

LaimisBMW wrote:
Romkizz wrote: jeigu kalbetumem aiskiai... t.y. ne mazint/didint :ouch , o storint/plonint tarpine, butu visi suprate ;)
Beje yra pirkt ivairiu storiu metaliniu tarpiniu, jeigu ka http://www.cometic.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Bet vistiek manau geriausias budas mazint suspaudimo laipsni - "custom" svaistikliai.
Realybej geriausias budas mazint suspaudima yra custom stumokliai, nes dedant trumpesni svaistikli, ar stora tarpine keiciasi stumoklio padetis galvos atzvilgiu (angl. squish area). Ko pasekoje blogiau maisosi ir dega misinys (maziau galios ir blogesne kuro ekonomija). Tai nera lemiamas faktorius, nes veikia ir kiti susp. mazinimo budai gerai. Bet jei kalbeti apie idealuma ..

Dviguba popierine tarpine deti imho yra nesamone, net storesne ja viena nepatartina yra deti.

M20B25 iki 1 baro stumokliu galima net neliesti, nereikia nieko slifuoti. 8.8:1 yra pakankamai mazas suspaudimas.
konkrečiai m42b18 motorui kaip pamažint suspaudimą tada? į apačią nelendant.. ir kosminių ag nedarant
Fcuk the duck & try to fly

s4crificed

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by s4crificed » 01 Oct 2008 22:56

jofana, tas ludiagsm m40b16 pasiturbino "savaitgaliui". :D
jau nekalbant apie m42b18 su 2bar ir beveik 500ag.

daug reikalų yr pūstelėt tarkim 0.4 bar į m40/m42?

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by DevisRR » 02 Oct 2008 16:57

man atrodo temą humoro jausmui turim kitoj skiltyje.. o čia klausimai rimti (dėl žinių stokos gali būt ir visai nelogiški ) , norėtųsi ir atsakymų rimtų, o ne vien pasilazdavojimų
Fcuk the duck & try to fly

User avatar
rytismc
Posts: 284
Joined: 09 Sep 2008 00:17
BMW: e30 ,volvo v40 1,9td,ex e34 m5
Location: kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by rytismc » 04 Oct 2008 01:12

Smalsu kuriu galu tau ji reikalinga stora ? P.S ka su purkstukais sugalvojas ?[/quote]

stora tarpine: sumazinti suspaudimo laipsni.
purkstukai netolimoje ateityje.. m5 3,6 reikia idealiausias variantas,paskui kompo cipinimas pas vitolda..

nesu turbo kitu zinovas bet stengiuos is analizuot visus projektus.
gal kas kokios naudingos info turit,nuorodu...?
Last edited by rytismc on 05 Oct 2008 21:36, edited 1 time in total.
automobiliu vilkimas ivairiomis plevelemis
www.speed-styling.com
facebook:speed-styling
867700889
skype:rytis_mc

User avatar
opapa
Posts: 100
Joined: 05 Oct 2008 21:01
BMW: e36 m40
Location: vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by opapa » 06 Oct 2008 00:24

info cia pasinaudok /vertimas.vdu.lt jei su anglu sunku,ir seip viso passaulio bmw :oley http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... ay.php?f=7" onclick="window.open(this.href);return false; :appl
Kai tu juokiesi,pasaulis juokiasi kartu su tavimi.Kai tu verki,pasaulis juokiasi toliau......

User avatar
318is bolidas
Posts: 1481
Joined: 21 Feb 2008 13:44
Location: Lietuva
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by 318is bolidas » 06 Oct 2008 12:01

kokiam motorui ta T3 tiktu va is tokio litrazo isimta1.9 benzo...? 1.8-2.0-2.5-2.8?kad nebutu nei per silpna nei perdaug...

User avatar
opapa
Posts: 100
Joined: 05 Oct 2008 21:01
BMW: e36 m40
Location: vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by opapa » 06 Oct 2008 12:19

priklausomai kiek arkliu nori,nuto ir renkies turba,paziurek koks turbos nasumas, psi 15=1bar tai kiek ji pucia,daba t3 labiautinka 4cilindru motorams 300hp,norint daugiau reikia ir 6kaltams t3/4 hibrido
Kai tu juokiesi,pasaulis juokiasi kartu su tavimi.Kai tu verki,pasaulis juokiasi toliau......

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 06 Oct 2008 12:29

318is bolidas wrote:kokiam motorui ta T3 tiktu va is tokio litrazo isimta1.9 benzo...? 1.8-2.0-2.5-2.8?kad nebutu nei per silpna nei perdaug...
nusiperki knyga apie turbinima, susirandi turbinos darbo grafikus ir ziuri, skaičiuoji, čia jei darant taip kaip reikia.
Paprastesnis variantas, eiti i koki sabistu foruma ir ziureti ka zmones pasiekia su tokia turbina. Max spausti iš mazos turbinos irgi negerai, nes gaunasi dideles išmetimo temperaturos ir slegis išmetimo sistemoje...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
318is bolidas
Posts: 1481
Joined: 21 Feb 2008 13:44
Location: Lietuva
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by 318is bolidas » 06 Oct 2008 12:41

tai sita butent T3 is standarto volvos cia kaip su prantu ji nieko ispudingo nera...kaip reaguotu man idomu ji su 1.8is...jei cia paminejot kad geriausias variantas keturcilindriui....?

User avatar
sidabrinis325
Posts: 194
Joined: 07 Apr 2008 09:01
BMW: E36 325i
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by sidabrinis325 » 06 Oct 2008 13:10

o ka manot apie dyzeliu turbas? kazkur skaiciau, kad tipo jos pilnai tinka benziniams

s4crificed

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by s4crificed » 06 Oct 2008 14:21

sidabrinis325 wrote:o ka manot apie dyzeliu turbas? kazkur skaiciau, kad tipo jos pilnai tinka benziniams
kiek skaičiau, tai pvz 325 turba per mažo pralaidumo, kad benzą sukt. Ta prasme, dujos grįžta atgal į variklį ir nieko gero nebūn

User avatar
maris...3
Posts: 77
Joined: 17 Mar 2008 23:25
BMW: E30/E36
Location: Londonas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by maris...3 » 06 Oct 2008 23:00

siaip jei kalbant apie m42 varikli tai yra galimybe nusipirkti storesniu tarpiniu spaudimui sumazinti.
Attachments
cometicgasket-03.jpg
cometicgasket-03.jpg (80.74 KiB) Viewed 9815 times

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by SRitmas » 07 Oct 2008 11:12

opapa wrote:turi but ten ant turbos nr.kodas bet manau daugiau 27 psi nepus,yra puslapis nete kazkur tik nbzn kur galima paziuret kiek pucia
google parasyk "turbine maps" , manau visiems bus aisku kas ir kam tiks, kazkada el zurnale "mag" buvo parodyta kaip suskaiciuoti savo variklio poreiky , bet nete taip pat pilna tu skaiciuokliu tik nevisi gal moka verst lbs/min y bar.

nu zodziu Naudokites google :D
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

doncez
Posts: 180
Joined: 12 Sep 2007 20:34
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by doncez » 07 Oct 2008 21:23

ar jus visi perskaitet sita tema nuo pradziu iki galo? nes kai kurie ne nuo ten pradeda planuot. mazdaug turiu turba ir vsio,jau turbinsiu.pirmiausia manau suplanuokit minimalu 5-10 k biudzeta,ir pasistengti remtis kazkur pradzioj sitos temos issamiu aprasymu ;)
[e34] 535
[e34] 535 bum

Post Reply