[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
CER
Posts: 23
Joined: 02 Mar 2009 01:51
BMW: e36/5 332ti

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by CER » 09 Dec 2009 02:53

bet tai nejaugi taip sunku pasieškot info?


2.7 apačia, 2.0 galva
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... eite32.htm

jei trumpai, galima tikėtis 150-170ag , bet tai jei rinksit senom dalim, tai daugiau 150 tikrai nesitikėkit.

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by 735 - 7... » 09 Dec 2009 23:30

visiskai bereikalingos islaidos apart gyvatyno ir kompo i 2.0l galva. nezinau as turejau varikli su 2.0 galva ir nesigailejau kad nedariau su 2.5 galva. o viska sita det i 2.0 galva tai net nematau prasmes??[/quote]
Kodel bereikalingos? Nori pasakyt, kad 2.7 su stock 2.0 galva vaziuos geriau uz 2.7 su 2.0 portinta galva, voztuvais 2.5 ir valiku? Manau, kad tai daryti pigiau iseina, nes jei darant su 2.5 galva, tai ir zvaigzde reguliuojama eina ir stumai kiti. Jei dar tokiu atveju kaip yra tarkim 2.7 blokas ir 2.0 galva. Tai kas bus pigiau ar nusipirkti valika ir voztuvus nuo 2.5 ar nusipirkti visa galva nuo 2.5?[/quote]

taip ta ir noriu pasakyt, kad vaziuos gerokai per mazai geriau negu bus isleista pinigu ir ideta darbo. tiesiog mano cia nuomone. (ji buna aisku ir klaidinga) nes to mano varikliuko 150ag 237nm gavosi (na stendas tiek parodes yra neissigalvoju), lyginant kas ta diena suko tokius su 2.5 galva ir gavo 165ag ir 226nm (sita kazkaip atsimenu dar is minties) tai pasvarstymui tada, toks arkliu skirtumas lieka tik tarpinei tarp vairo ir sedynes, uz tai ir sakau bereikalinga ir panasiai, nes tai juk ribotas variklis, ir nemanau, kad logiska investuoti dagiau pinigu kai kalba sakykim eina iki 180ag.
Last edited by 735 - 7... on 09 Dec 2009 23:37, edited 1 time in total.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by bachurs » 09 Dec 2009 23:37

romkasponka wrote:
bachurs wrote:nu bet vyrai negali juk 2,7l variklis vaziuoti su 2l galva- vien del to kad voztuvai mazo diametro, velenuko faze "siaura" ir t.t.
jau vien nesvarbu is kokio variklio darant, bet jei padideja turis deka didinamos stumoklio eigos- gaunasi kad stipriai "siaureja" voztuvo atidarymo faze... yra isbandyta, su m50- pamatuota stokinis, perdarytas i b28, ir su sudetais butent jam tinkamais velenukais- tai tikrai yra i ka paziureti. viskas logiska.
Nu pagal alkuninio laipsnius fazes ilgis tikrai neturetu pakisti, nebent ziureti pagal stumoklio eiga, nes nera skirtumo su kokiu velenu suksi paskirstymo veleneli. Cia grynai is teorines puses samprotavimai...
tai juk ir rasiau pagal stumoklio eiga, nezinau kaip lietuviskai, bet yra toks dalykas kaip "vreme secenija" - tas sitame reikale stipriai kinta.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by BioHazard » 10 Dec 2009 16:16

735 - 7... wrote: taip ta ir noriu pasakyt, kad vaziuos gerokai per mazai geriau negu bus isleista pinigu ir ideta darbo. tiesiog mano cia nuomone. (ji buna aisku ir klaidinga) nes to mano varikliuko 150ag 237nm gavosi (na stendas tiek parodes yra neissigalvoju), lyginant kas ta diena suko tokius su 2.5 galva ir gavo 165ag ir 226nm (sita kazkaip atsimenu dar is minties) tai pasvarstymui tada, toks arkliu skirtumas lieka tik tarpinei tarp vairo ir sedynes, uz tai ir sakau bereikalinga ir panasiai, nes tai juk ribotas variklis, ir nemanau, kad logiska investuoti dagiau pinigu kai kalba sakykim eina iki 180ag.
Tai gal buvo daryta is senu detaliu? Manau, kad 2.7 su 2.5 galva padarius pilna kapitalke butu kur kas daugiau. Del 180ag tai taip, pritariu, kad del tiek neverta kist kelis tukstancius, bet galima is m20 N/A isspaust su kitokiais perdarymais kur kas daugiau. Pvz:. http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=78727
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by DevisRR » 10 Dec 2009 18:26

BioHazard wrote:
735 - 7... wrote: taip ta ir noriu pasakyt, kad vaziuos gerokai per mazai geriau negu bus isleista pinigu ir ideta darbo. tiesiog mano cia nuomone. (ji buna aisku ir klaidinga) nes to mano varikliuko 150ag 237nm gavosi (na stendas tiek parodes yra neissigalvoju), lyginant kas ta diena suko tokius su 2.5 galva ir gavo 165ag ir 226nm (sita kazkaip atsimenu dar is minties) tai pasvarstymui tada, toks arkliu skirtumas lieka tik tarpinei tarp vairo ir sedynes, uz tai ir sakau bereikalinga ir panasiai, nes tai juk ribotas variklis, ir nemanau, kad logiska investuoti dagiau pinigu kai kalba sakykim eina iki 180ag.
Tai gal buvo daryta is senu detaliu? Manau, kad 2.7 su 2.5 galva padarius pilna kapitalke butu kur kas daugiau. Del 180ag tai taip, pritariu, kad del tiek neverta kist kelis tukstancius, bet galima is m20 N/A isspaust su kitokiais perdarymais kur kas daugiau. Pvz:. http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=78727

nu iš kur tie arkliai vien padidinus kubatūrą?

reik velenėlio kitų fazių, reik kompui naujos programos..


kodėl čia pusė galvoja, kad pasiims seną vos gyvą 2.7e, uždės nuo truputį gyvesnio 2.0 galvą, ir jau lėks darydami standartinius m20b25 ,m50b25 ir pan.
Fcuk the duck & try to fly

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by BioHazard » 10 Dec 2009 19:40

Kas tau cia ka galvoja?! Nei as zadu sita daryt, nei man tai siuo metu aktualu. Plius jeigu skaitytum viska ka as parasiau, tai pamatytum, kad rasiau ir apie valika, ir apie voztuvus. O apie programa, tai tu cia nieko naujo nepasakei...
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by DevisRR » 10 Dec 2009 20:20

BioHazard wrote:Kas tau cia ka galvoja?! Nei as zadu sita daryt, nei man tai siuo metu aktualu. Plius jeigu skaitytum viska ka as parasiau, tai pamatytum, kad rasiau ir apie valika, ir apie voztuvus. O apie programa, tai tu cia nieko naujo nepasakei...
skaityk atydžiau nesinervinęs ;) žinutė asmeniškai tau nebuvo taikyta ;)
Fcuk the duck & try to fly

User avatar
Salis
BMW Fan narys
Posts: 828
Joined: 30 Apr 2007 20:04
BMW: E30 88' M40
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Salis » 10 Dec 2009 20:43

tai kad panasiai ir buvo :D ponas 735 - 7... uzdejo ant savo 2.5e 2.0 galva ir 2.5 isiurbima ir per dyno day parode 150ag 237nm, kai pvz Tomazinis su 2.5 galva 165ag 235Nm
man asmeniskai geriau 150ag 240nm nei 170ag 210nm.. :) mano manymu niutonai veza :)
bet vel gi, cia pas kiekviena gali skirtingai gautis.. kitas uzdejes 2.0 galva gali isvis uzglusint 2.5e..
E30 88' M40 moredoor

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Nerka » 11 Dec 2009 14:04

kazkaip ta ag ir nm skirtuma suvesciau i bloga kuro misini.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

Vasaris

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Vasaris » 20 Jan 2010 00:48

Sveiki,
Esu naujokas, Vokietijoj nusipirkau E28 525e su variklio defektu, kaip dabar paaiškėjo, trūkusi galva. Visą temą įdėmiai perskaičiau kelis kartus. Etos galvą nelabai tikiu, kad rasiu, todėl dėsiu m20b20 galvą. Iškilo tokie klausimai: ar reikalinga keisti m20b20 vožtuvus ir spyruokles į m20b25 ir ką būtent reikia padaryti galvai dėl šios modifikacijos? Kiek toks darbas kainuotų, pvz. Aleksote, minėtame Europos pr.? Ar užtenka pakeisti tik velenėlį?

User avatar
SHILLAzzzz_BMW
Posts: 296
Joined: 23 Feb 2006 07:05
BMW: E63 ///M6 daily driven
Location: VILNIUS

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by SHILLAzzzz_BMW » 20 Jan 2010 17:04

Vasaris wrote:Sveiki,
Esu naujokas, Vokietijoj nusipirkau E28 525e su variklio defektu, kaip dabar paaiškėjo, trūkusi galva. Visą temą įdėmiai perskaičiau kelis kartus. Etos galvą nelabai tikiu, kad rasiu, todėl dėsiu m20b20 galvą. Iškilo tokie klausimai: ar reikalinga keisti m20b20 vožtuvus ir spyruokles į m20b25 ir ką būtent reikia padaryti galvai dėl šios modifikacijos? Kiek toks darbas kainuotų, pvz. Aleksote, minėtame Europos pr.? Ar užtenka pakeisti tik velenėlį?
tu nori is b20 galvos i b25 persidaryt? ar tik uzsidet b20 galva ir vaziuot? nelabai supratau ko tu nori

Vasaris

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Vasaris » 20 Jan 2010 17:29

Noriu sužinoti, kuo geriau m20b25 vožtuvai ir velenėlis m20b20 galvoje lyginant su standartine m20b20 galva?

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by SRitmas » 20 Jan 2010 21:57

Vargsas tu, verkia duona tinginio valgoma.

y b20 galva sukisi viska b25, dedi ant etos bloko, aprengi b25 kolektoriais, oro srauto matuokle b25 , senoji pravodke netiks todel desi betkokio m20 variklio nuo 87-91m. pravodke, holo davikly su skyvu, ir vaziuoji....
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
SHILLAzzzz_BMW
Posts: 296
Joined: 23 Feb 2006 07:05
BMW: E63 ///M6 daily driven
Location: VILNIUS

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by SHILLAzzzz_BMW » 20 Jan 2010 22:45

SRitmas wrote: y b20 galva sukisi viska b25, dedi ant etos bloko, aprengi b25 kolektoriais, oro srauto matuokle b25 , senoji pravodke netiks todel desi betkokio m20 variklio nuo 87-91m. pravodke, holo davikly su skyvu, ir vaziuoji....
b20 ir b25 voztuvu diametrai skiriasi, taip kad tik sukist manau neuzteks..

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by SRitmas » 20 Jan 2010 22:50

SHILLAzzzz_BMW wrote:
SRitmas wrote: y b20 galva sukisi viska b25, dedi ant etos bloko, aprengi b25 kolektoriais, oro srauto matuokle b25 , senoji pravodke netiks todel desi betkokio m20 variklio nuo 87-91m. pravodke, holo davikly su skyvu, ir vaziuoji....
b20 ir b25 voztuvu diametrai skiriasi, taip kad tik sukist manau neuzteks..
teisingai reikia kanalus portint ( didint)
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Nerka » 20 Jan 2010 23:23

WRONG! Reikes ir lizdus platint, naujus kampus voztumam reiburiuot.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
SHILLAzzzz_BMW
Posts: 296
Joined: 23 Feb 2006 07:05
BMW: E63 ///M6 daily driven
Location: VILNIUS

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by SHILLAzzzz_BMW » 21 Jan 2010 00:12

Nerka wrote:WRONG! Reikes ir lizdus platint,
tai ir yra portinimas ;)

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by EXvaldelis » 19 Feb 2010 01:04

SHILLAzzzz_BMW wrote:
Nerka wrote:WRONG! Reikes ir lizdus platint,
tai ir yra portinimas ;)

Manau nelabai visiskai taip,portinant galva gal kiek ir kabina kas lizda,bet situo atveju visa darbine dalis ,kur guls voztuvas ,pora milimetru i isore placiau stoves.Tai kazin ar uzteks ten lizdo ,kad 2.5 voztuvas galetu ten tvarkingai dirbti,manau raikes platesnmiu lizdu,o cia jau kaip ir galvos pervirinimas,lizdu keitimas.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by bachurs » 19 Feb 2010 11:22

nu virint nereikia, bet lizdus keist reiks, o cia darbo daug ir nemanau kad patys savom rankom pasidarysit.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Nerka » 20 Feb 2010 13:29

EXvaldelis wrote:Manau nelabai visiskai taip,portinant galva gal kiek ir kabina kas lizda,bet situo atveju visa darbine dalis ,kur guls voztuvas ,pora milimetru i isore placiau stoves.Tai kazin ar uzteks ten lizdo ,kad 2.5 voztuvas galetu ten tvarkingai dirbti,manau raikes platesnmiu lizdu,o cia jau kaip ir galvos pervirinimas,lizdu keitimas.
pas 2.0 galva lizdas turi daugiau mesos, nei pas 2.5 galva, tai viskas ten kuo puikiausiai iseina. ir laike.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

Post Reply