[E30] m20 vs. m50
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- JayT
- Posts: 309
- Joined: 17 Apr 2010 11:37
- BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
- Location: Rokiskis-Vilnius
- Contact:
[E30] m20 vs. m50
Sveiki. Turiu e30 ir noreciau su juo pradeti megejiskai sportuoti. Aisku labiausia domina valdomas slydimas - driftas, o tam reikia atitinkamos "sirdies". Pats mastau apie du variantus, kuriuos dabar dedasi kas tik netingi, t.y. m20 ir m50, jei konkreciau m20b25 ir m50b25. Aisku manau daug kas siulysit det V8 ir nesukt sau galvos del galios, kadangi jis turi tona sukimo momento ir lupa nuo zemu sukiu, bet V8 susikraut jau manau reikia turet patirties su varikliais, elektronika ir panasiai. Taigi, kiek as pats domejausi esminis krabo ir plytos skirtumas tas, kad m20 yra 16v, tad jis kabina nuo zemesniu sukiu, o aukstuose dusta, o m50 yra 24v DOHC, tad jis lupa tiek nuo vidutiniu tiek aukstuose sukiuose (su VANOS sukasi dar smagiau). Aisku pagal skaiciukus m50 pranasesnis, bet kazkodel man nuojauta kuzda, kad m20 yra patvaresnis. Butu ydomu suzinot, kaip abu varikliai reguoja i paprasta tiuninga t.y laisvas ismetimas, teisingas salto oro paemimas, cipas... ? Ar apskritai neapsimoka su bet kuriuo is siu varikliu treniruotis ir dalyvauti kokiose nors varzybose (nekalbant apie priziniu vietu emima) ? Dekui is anksto uz info
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS
facebook.com/APKLIJAVIMAS
Re: [E30] m20 vs. m50
Viskas beveik teisingai, tik del patvarumo yra atvirksciai - m50 tikrai patvaresnis uz m20 (o gal del to kad beveik visi m20 jau uzmusti?). I elementaru tuninga reaguoja manau panasiai, gal m50 biski geriau.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: [E30] m20 vs. m50
Cia tikrai nepataikei. M20 yra 12 voztuvu 6 cilindru motoras, su vienu veleneliu galvoj, M50, plyta - 24 voztuvu, 2 veleneliai. Dek pradziai m50, geri varikliai, patvarus, tik reikia tinkamai priziuret. Siaip dar ne vien nuo variklio priklauso tas vaziavimas, svarbu kad ir vaziuokle butu rimta, ir tokie niekalai kaip hidraulinis rankinis nepamaisytu.JayT wrote:Sveiki. Turiu e30 ir noreciau su juo pradeti megejiskai sportuoti. Aisku labiausia domina valdomas slydimas - driftas, o tam reikia atitinkamos "sirdies". Pats mastau apie du variantus, kuriuos dabar dedasi kas tik netingi, t.y. m20 ir m50, jei konkreciau m20b25 ir m50b25. Aisku manau daug kas siulysit det V8 ir nesukt sau galvos del galios, kadangi jis turi tona sukimo momento ir lupa nuo zemu sukiu, bet V8 susikraut jau manau reikia turet patirties su varikliais, elektronika ir panasiai. Taigi, kiek as pats domejausi esminis krabo ir plytos skirtumas tas, kad m20 yra 16v, tad jis kabina nuo zemesniu sukiu, o aukstuose dusta, o m50 yra 24v DOHC, tad jis lupa tiek nuo vidutiniu tiek aukstuose sukiuose (su VANOS sukasi dar smagiau). Aisku pagal skaiciukus m50 pranasesnis, bet kazkodel man nuojauta kuzda, kad m20 yra patvaresnis. Butu ydomu suzinot, kaip abu varikliai reguoja i paprasta tiuninga t.y laisvas ismetimas, teisingas salto oro paemimas, cipas... ? Ar apskritai neapsimoka su bet kuriuo is siu varikliu treniruotis ir dalyvauti kokiose nors varzybose (nekalbant apie priziniu vietu emima) ? Dekui is anksto uz info
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: [E30] m20 vs. m50
as tai nelabai suprantu tikslo deti ta m50, kai yra m52b28 kuri jau gali nupirkt uz tikrai maza kaina.
e30
Re: [E30] m20 vs. m50
Arba lipdyt m50b25 ir m52b28 hibrida.
Re: [E30] m20 vs. m50
tai kam deti m52b28 jei uz ta pacia kaina gali nupirkt v8 tik burtu siektiek daugiau
Re: [E30] m20 vs. m50
Ir siaip manau, kad pradzioj pilnumoj uzteks ir m20b25 jei tik megejiskai zadi ''driftuot''.
Re: [E30] m20 vs. m50
Tai kad tam m20 reikes iskarto nusipirkus kapitalini pasidaryt . M50 biski gyvesnius galima rast.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: [E30] m20 vs. m50
Jejgu renkiesi kaska is tokiu varijantu,tai m52b28 butu tikrai vienas is geriausiu atveju.Dar geriau m50b28 arba taupyk ant m54b30
Re: [E30] m20 vs. m50
LowRider wrote:Jejgu renkiesi kaska is tokiu varijantu,tai m52b28 butu tikrai vienas is geriausiu atveju.Dar geriau m50b28 arba taupyk ant m54b30
kuom m50b28 geriau uz m52b28?
e30
Re: [E30] m20 vs. m50
Man asmeniskai geriau nes nebutu vanuso,spizinis blokas yra geresnis tik del vieno dalyko,jo minusas tik svoris.m50b25 oro isiurbimo sistema pralaidesne.53kW wrote:LowRider wrote:Jejgu renkiesi kaska is tokiu varijantu,tai m52b28 butu tikrai vienas is geriausiu atveju.Dar geriau m50b28 arba taupyk ant m54b30
kuom m50b28 geriau uz m52b28?
Zinoma uzdejus oro isiurbimo kolektoriu nuo m50b25 ant m52b28,galios adzvilgiu toks pats efektas +-.
Re: [E30] m20 vs. m50
Man asmeniskai geriau nes nebutu vanuso,spizinis blokas yra geresnis tik del vieno dalyko,jo minusas tik svoris.m50b25 oro isiurbimo sistema pralaidesne.
Zinoma uzdejus oro isiurbimo kolektoriu nuo m50b25 ant m52b28,galios adzvilgiu toks pats efektas +-.[/quote]
as asmeniskai nemaciau m50b28 vaziuojancio geriau uz m52b28 su m50 koliku. nu bet gal klystu.
Zinoma uzdejus oro isiurbimo kolektoriu nuo m50b25 ant m52b28,galios adzvilgiu toks pats efektas +-.[/quote]
as asmeniskai nemaciau m50b28 vaziuojancio geriau uz m52b28 su m50 koliku. nu bet gal klystu.
e30
Re: [E30] m20 vs. m50
53kW wrote:Man asmeniskai geriau nes nebutu vanuso,spizinis blokas yra geresnis tik del vieno dalyko,jo minusas tik svoris.m50b25 oro isiurbimo sistema pralaidesne.
Zinoma uzdejus oro isiurbimo kolektoriu nuo m50b25 ant m52b28,galios adzvilgiu toks pats efektas +-.
as asmeniskai nemaciau m50b28 vaziuojancio geriau uz m52b28 su m50 koliku. nu bet gal klystu.[/quote]
Kaip tu gali lyginti,jejgu vienas motoras gali buti labiau nudiles,kitas maziau.Abu varijantus po kapitalinio reiketu lygint,ar ne?
O siaip tas realus vaziavimas,tai vis gi vanus nebereikalo panaudotas.Geriau yra patvarumo atveju mano nuomone m50b28
Re: [E30] m20 vs. m50
[quoteKaip tu gali lyginti,jejgu vienas motoras gali buti labiau nudiles,kitas maziau.Abu varijantus po kapitalinio reiketu lygint,ar ne?
O siaip tas realus vaziavimas,tai vis gi vanus nebereikalo panaudotas.Geriau yra patvarumo atveju mano nuomone m50b28[/quote]
o ka cia lyginti? jei motorai gyvi tai ir vaziuoja daug maz vienodai, apie lavonus nesneku.
O siaip tas realus vaziavimas,tai vis gi vanus nebereikalo panaudotas.Geriau yra patvarumo atveju mano nuomone m50b28[/quote]
o ka cia lyginti? jei motorai gyvi tai ir vaziuoja daug maz vienodai, apie lavonus nesneku.
e30
Re: [E30] m20 vs. m50
Daug maz gali daug lemti.Vieni prisuka padare m50b28 tiek, kiti dar kitiek ir buna 10ag skirtumas ir netik.53kW wrote: jei motorai gyvi tai ir vaziuoja daug maz vienodai, apie lavonus nesneku.
Taciau m52b28 turi dideli pliusa svoriu atzvilgiu,aliuminis blokas,lengvesni ismetimo kolektoriai,galvos dangtelis plastikinis,su tu aliuminiu bloku bedom verziant galva irgi yra lengvai perdeta,kaip paskaicius gali pagalvot kad nuemus galva jau jos atgal neuzdesi - juokinga.
Dabar jau nemanau ar verta tokiais hibridais uzsiimti,anksciau budavo aktualu kai kaina b28 komplekto buvo isties nemenka.
Padiskutavom ir uzteks,tema m20 vs m50.
- JayT
- Posts: 309
- Joined: 17 Apr 2010 11:37
- BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
- Location: Rokiskis-Vilnius
- Contact:
Re: [E30] m20 vs. m50
Na o vat man neaisku del to vanuso. Zinau, kad varikliai su vanusu ima nuo zemesniu apsuku, bet kaip ten su jo laikymu? Ir pats remontas brangus? Nes draugas sake, kad kuo daugiau papildomu detaliu, tuo daugiau bedos paskui gali but.
P.S. Tas pats minetas draugas nesenei susidejo ir uzkure m50b25 i e30 ir praveze mane, tai as tiesiog nezinau, ispudzio nepaliko tuo momentu kai jis myne per tapke. Aisku, kiek jis pats sake, netinka reduktorius (pas ji buves 316) tai del to begiai trumpi ir nevalit. O gal as per daug tikejausi kad ten jau los prie sedyes tas m50
P.S. Tas pats minetas draugas nesenei susidejo ir uzkure m50b25 i e30 ir praveze mane, tai as tiesiog nezinau, ispudzio nepaliko tuo momentu kai jis myne per tapke. Aisku, kiek jis pats sake, netinka reduktorius (pas ji buves 316) tai del to begiai trumpi ir nevalit. O gal as per daug tikejausi kad ten jau los prie sedyes tas m50
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS
facebook.com/APKLIJAVIMAS
Re: [E30] m20 vs. m50
Jei begiai trumpi, tai kaip tik turejo staigiai pagreitet tarkim iki 100km/h, o tik max greitis mazas. Su ilgais begiais atvirksciai.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
- JayT
- Posts: 309
- Joined: 17 Apr 2010 11:37
- BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
- Location: Rokiskis-Vilnius
- Contact:
Re: [E30] m20 vs. m50
Nu nezinau, pas ji oro filtras ale carbon fiber kuginis ir uzsikises (toki jau dave kai pirko) tai gal del to, ir tachometras nuo 4cil tai neaisku iki kiek jis ten tas apsukas kele, bet kazkaip sakau, tikejau jungs pirma begi staigiai per tapke ir atsilosiu sedynei, o taip nebuvo, nors su kompresija viskas tvarkoj siaip. Va kazkaip nenustebino tas m50 del to kazkaip juo ir suabejojau, nors swapo pardavejas draugui pries parduodamas sake, jog issieme nes dar pagyvent nori, gazdino apie stabdzius, kad iskart keist nes nifiga nestabdo tie bugnai... Gal cia kazka jis pats negerai padare kad jis neina kazkaip....
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS
facebook.com/APKLIJAVIMAS
Re: [E30] m20 vs. m50
<<< Draugas
Klausimas jums kolegos.. pirmiausia, perdavimas tikrai netinka ir reduktorius nuo m40 kolkas tai penktu gali drasiai 60 vaziuoti net isibegejant tiek reikia o spaudziat iki to nesijaucia galios prieaugio nei vienu begiu, reikia keisti filtra sita jau zn gofra suaizejus gali but trukimu tai priezastis zinoma, bet norejau paklausti ar del lamda galetu taip buti ? ar jai jis jau nefunkcionuoja tada pecius visai nedirba normaliai laisvuose sukuose ar spaudziat gaza ? tikiuosi suprasit ka cia surasiau nes net nzn kaip ir bepaaiskinti
Klausimas jums kolegos.. pirmiausia, perdavimas tikrai netinka ir reduktorius nuo m40 kolkas tai penktu gali drasiai 60 vaziuoti net isibegejant tiek reikia o spaudziat iki to nesijaucia galios prieaugio nei vienu begiu, reikia keisti filtra sita jau zn gofra suaizejus gali but trukimu tai priezastis zinoma, bet norejau paklausti ar del lamda galetu taip buti ? ar jai jis jau nefunkcionuoja tada pecius visai nedirba normaliai laisvuose sukuose ar spaudziat gaza ? tikiuosi suprasit ka cia surasiau nes net nzn kaip ir bepaaiskinti
E36 325
Ex E30 325
Ex E32 735
Ex E30 325
Ex E32 735
- dainys666
- Posts: 260
- Joined: 14 Aug 2007 18:58
- BMW: ex e28 520i;e28 525; D2 V8
- Location: Mosedis/Klaipeda
- Contact:
Re: [E30] m20 vs. m50
Laisvuose turetu jaustis kad lamda parejus.quantum wrote:<<< Draugas
Klausimas jums kolegos.. pirmiausia, perdavimas tikrai netinka ir reduktorius nuo m40 kolkas tai penktu gali drasiai 60 vaziuoti net isibegejant tiek reikia o spaudziat iki to nesijaucia galios prieaugio nei vienu begiu, reikia keisti filtra sita jau zn gofra suaizejus gali but trukimu tai priezastis zinoma, bet norejau paklausti ar del lamda galetu taip buti ? ar jai jis jau nefunkcionuoja tada pecius visai nedirba normaliai laisvuose sukuose ar spaudziat gaza ? tikiuosi suprasit ka cia surasiau nes net nzn kaip ir bepaaiskinti
Lithuania.Where bullshit happens.