[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Prasukta vakar ant stendo Vimotoj - 581AG
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
LaimisBMW wrote:Prasukta vakar ant stendo Vimotoj - 581AG
ka jau cia priburei
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Laimi imesk linka su video ar foto ir aprasyk ka ten priburei, su tokiais skaiciais jau leidziama pasipuikuoti pries kitus
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Laimi,koks suspaudimo laipsnis.Labai butu idomu suzinoti smulkiau +- viska, jei galimaLaimisBMW wrote:Prasukta vakar ant stendo Vimotoj - 581AG
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Nusilenkime Etanoliui! Ne tik zmones nugirdo, bet ir palengvina 'sugaudyt' arklius. Toks ispudis susidaro, kad A98 nebelabai vertas demesio, nes kazin ar su tokiu cr ir tokiu boostu gautusi viska paleist.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Su 98 irgi eina prie geru noru, tik aisku biski ribos mazesnes, pvz sitas http://www.youtube.com/watch?v=KECmdfwD ... ure=relmfu
Buvom vasara iki 1,5bar atsuke, bet purkstukai nebeleido jau. Nematuotas, bet kazkas apie 420-450ag. Turbo mazesne aisku irgi.
Buvom vasara iki 1,5bar atsuke, bet purkstukai nebeleido jau. Nematuotas, bet kazkas apie 420-450ag. Turbo mazesne aisku irgi.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Hm, bet cia turbut hx35 jau visa jega buvo, jei ~400ag, nes man rodos daugiau nebeuztenka srauto (airflow). Bet tai kaip cia taip gaunasi: ~400ag prie 1.5bar ant normalaus benzino (kuris daugiau BTU turi nei ta pati mase E85) ir vos ne 600ag tik 0.2bar daugiau? Siaip skaiciai tai grazus (su A98), ypac jei cia ant stock motoro ir tik gerai viskas sureguliuota. +100% prieaugis. Jei taip paemus gimininga, bet didesni motora...LaimisBMW wrote:Su 98 irgi eina prie geru noru, tik aisku biski ribos mazesnes, pvz sitas http://www.youtube.com/watch?v=KECmdfwD ... ure=relmfu
Buvom vasara iki 1,5bar atsuke, bet purkstukai nebeleido jau. Nematuotas, bet kazkas apie 420-450ag. Turbo mazesne aisku irgi.
Gal turi HX52 ar HX35 kompresoriaus map'us? As kiek ieskojau, tai nelabai realius pavyko rast ir skirtumai nemazi... Vienur raso, kad HX52 max srautas ~60-70lb/min, kitur ir virs 90. Man idomu koks minimalus stabilus srautas. Siaip labai dominanti turbina, nes, kiek teko susidurt forumuose ir t.t., tai labai gerai uzsisukt turetu ir turetu palaikyt platu diapazona (nuo ~400ag iki ~900ag).
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
HX35 issikvepia ties 520-540ag. Holset mapu nerasi del to, kad cia ne aftermarketas, o OEM. Ne viskas taip paprasta ir su tais mapais ar slegiais, yra daug kitu faktoriu, be to musu varikliai nera vienodi. As tik sakau kad pas drauga prie 1.3bar turetu but 420-450 kazkur siuo metu.
Jei tu darysi masina labiau dragui kaip as, tada didele turbo OK, o kitaip verksi kaip ir visi kad lagas. O siaip yra daug geresniu turbinu uz Holset, tik reik zinot ko ieskot. As savo paprasciausiai labai pigiai gavau, nors ieskojau visai kitko. Draugas dabar darosi 2.8 M50, ieskosim naujos turbos vel (nes sena setupa visa pardave), ka rasim tinkamo tam varikliui tas ir bus, KKK, Garrett, Schwitzer, Borg Warner ir t.t. Man rodos jau pries kelis metus ta pati buvau rases. O Holset turbina tau gali betkokia surinkti Turboservisas ir pagal poreikius patarti kokios reikia, kaina biski virs 2000lt.
Jei tu darysi masina labiau dragui kaip as, tada didele turbo OK, o kitaip verksi kaip ir visi kad lagas. O siaip yra daug geresniu turbinu uz Holset, tik reik zinot ko ieskot. As savo paprasciausiai labai pigiai gavau, nors ieskojau visai kitko. Draugas dabar darosi 2.8 M50, ieskosim naujos turbos vel (nes sena setupa visa pardave), ka rasim tinkamo tam varikliui tas ir bus, KKK, Garrett, Schwitzer, Borg Warner ir t.t. Man rodos jau pries kelis metus ta pati buvau rases. O Holset turbina tau gali betkokia surinkti Turboservisas ir pagal poreikius patarti kokios reikia, kaina biski virs 2000lt.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Projekto esme yra - visu pirma zinoti KUR tu vaziuosi su ta masina, po to pagal tai pasirinkti komponentus.
Neseniai visai reguliavau gatvej m50 2.8 turbo, originalus BOSCH ECU, primityvus ismetimo kolektorius, HX40 turbo su nedidele HX35 karstaja kriaukle, kuras benzinas, prie 0,9bar ant stendo parode ~400ag. Masina driftui, savininkas patenkintas.
Kitas zinomas drifteris Darius su compactu, m50 2.5, HX35, 0,9bar irgi ~400ag, kuras e85, VEMS kompas (Unlimito programavimas).
Manau jei darai driftui masina, reiktu i kazka panasaus orientuotis tau irgi, o jei dragui, ateik pas mus i degantysratai foruma, tikri vyrai gal patars kazka kitaip
Neseniai visai reguliavau gatvej m50 2.8 turbo, originalus BOSCH ECU, primityvus ismetimo kolektorius, HX40 turbo su nedidele HX35 karstaja kriaukle, kuras benzinas, prie 0,9bar ant stendo parode ~400ag. Masina driftui, savininkas patenkintas.
Kitas zinomas drifteris Darius su compactu, m50 2.5, HX35, 0,9bar irgi ~400ag, kuras e85, VEMS kompas (Unlimito programavimas).
Manau jei darai driftui masina, reiktu i kazka panasaus orientuotis tau irgi, o jei dragui, ateik pas mus i degantysratai foruma, tikri vyrai gal patars kazka kitaip
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
pazistamo m50b25 420-450ag ~16l benzo
mano m50b25 580ag ~20l e85
savaitgaliniai pasivazinejimai mieste ir aplink
mano m50b25 580ag ~20l e85
savaitgaliniai pasivazinejimai mieste ir aplink
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
http://www.r3vlimited.com/board/showthr ... 212&page=2danats wrote:klausimas ar tikrai uzsideda 2,4 kolikas ant m20, nes kaune keletas bande tai nelabai uzsideda?vitka wrote:uzdejus k26 turbina ant 2.4td pasijaustu trauka labiau nei su originalia?
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Kaip isspresti galvos ausinima jei vandens kanalai aklinai uzvirinti ir nesusijungia per tarpine su bloku. Ar galva jau sunims ? Ir kaip toks tvin turbo setas, jei visui didesne, apacioj mazesne. Jos sujungtos nuosekliai, ar neuzspaus ta mazoji kai didzioji prades sukt ,ka manot ?
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
galvai gali gręžt/padaryt atskirus aušinimo kanalus šone ir naudot atskirą pompą arba pajungt prie tos pačios esamos.
tuo tarpu tas nuoseklus turbo setupas tai man rodos jis su dviem vienodom turbom. naudojant tokioj situacijoj mažą turbaką betkokiu atveju ar ji bus priekyje ar gale - turėsi kamštį išmetime prie didelių revų.
tuo tarpu tas nuoseklus turbo setupas tai man rodos jis su dviem vienodom turbom. naudojant tokioj situacijoj mažą turbaką betkokiu atveju ar ji bus priekyje ar gale - turėsi kamštį išmetime prie didelių revų.
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt
teambeat.lt
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
kaip draugauja turbo su m52 bloku? ir siaip kas geriau m50 ar m52 turbo projektui?
BMW dalys http://bimmer.autogidas.lt
-
- Posts: 95
- Joined: 22 Jun 2011 19:54
- BMW: "E36 compact" ; E30 Kovinis
- Location: Vilnius
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
M50 geriau - spizinis tvirtesnis jis nei m52 aliuminio lydinio.Artasz wrote:kaip draugauja turbo su m52 bloku? ir siaip kas geriau m50 ar m52 turbo projektui?
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Yra kaip yra. Pas ka gerai padarytos masinos, tiem ir kainavo virs 10k kaip nieko. Esu mates ir pigesniu projektu, bet ju kurejai galvas kaip reikiant turi ir pasidaro kiek pigiau. Bet visvien pinigus kainuoja nemazus...Sunus wrote:nu jo skaiciau as sia tema nu bet neirodysite man kaskaip kad ce daug reikalu... daugelis jus ce tas masinas bombinat kaip tik ymanoma o turbinke ikisti jau kosmosas kaskoks nesuprantu....
Gerai, tu turi turbina - saunu. Ko dar truksta?
Ismetimo kolektoriaus, intercoolerio, purkstuku, blow-off (turbut dar kazka pamirsau). Viska susimontuot, nuvaryt ant stendo suvest galus.
Bet reikalas tas, kad turbina bus tikrai per maza, kad kazka naudingo isspaust - jin nuo 3.2l dyzelio. Pagal turbo mapa ( http://www.rcolt.com/showthread.php?525 ... 5-flow-map ), jin gali pust max ~0.09m3/sec, kas yra mazdaug 190cfm, t.y. sita turbina gali uzpust oro max (grubiai) iki 190ag. O tai yra m50b25 galia.
Taigi paskaiciuojam turbinos kaina, intercoolerio, visu vamzdynu, darba ant stendo (kiek zinau be kokio tukstancio lt niekas net neis prie jos, kad sumapint), dar visas smulkmenas, tai virsysi m50b25 swapo kaina kokius tris ar keturis ar net daugiau kartu, priklausomai uz kiek viska gautum. Ir viskas tam, kad gautum varganas 190ag?
Tikriausiai kazka pamirsau, gal kas pataisys, bet esme ta, kad nera tikslo ''daryt kad daryt''. Jei daryt, tai daryt gerai, o gerai daryt - kainuoja nemazus pinigus. Jei butu pigu ir paprasta, tai kas antras golfas, bulka ir visi kiti kledarai lakstytu snypsdami.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Kuo jis toks jau negeras? Laimio pvz neikvepia?ErX wrote:m50 nera pats geriausias variantas daryt pigiai turbo.
http://www.youtube.com/user/LaimisBMW/videos
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Tas algirdai, jei ka Audi era draguose jau pasibaige senai ir visos iki vienos Lietuvoj pasikrauna nuo RWD. Viena dar aparata neseniai pasidare klaipedieciai - low boost 1200AG, hi boost kazkada kai nebijos gal pamegins ~2000
Padek 50k man ant stalo, duosiu pralekt ant slapio asfalto su slikais kuriuose 0.6bar, kai prie 200 zanosa gausi, papasakosi kaip sekasi.
P.S. tos audeles SS klasej visos po 750-800ag, nemanau kad pigu pastatyt tokia masina
http://www.youtube.com/watch?v=lqtrfKvJQ3k&feature=plcp
Kas liecia BMW, manes daugkas klausia, kiek kainuoja tas ar anas, man daug nereikia tik 0.5bar ir pan.
Kategoriskai:
Iki 300ag, jokiu turbo ir svaigimu - V8, S50 ar M52/M54. Ir pigiau ir PATIKIMIAU.
Iki kokiu 400-450ag pigiai galima verstis ir su m20/m30. Visos stock dalys laiko tik su tarpine pasprest reik.
Jei reik rimciau 450+, geriau ziuret 4 voztuvu variklius. M50, gal net V8, jei litru poreikis yra. Net ir M54 laiko daug arklio, tik niekas nedaro pas mus. Silpna vieta svaistikliai ir tarpines, jei vaziuot ant alkoholio. Jei benzas, dar ir stumus keist.
Jei link 1000 jau geriau M-Power varikli imt iskarto ir daryt viska pilnai uz labai brangiai. Bet cia niekam nereikes matyt, o kam reikes, tas ir taip zinos ka daryt
Cia tik esme, niuansu aisku yra ir daugiau. Nuo tam tikro lygio rekomenduojamas darytas isiurbimo kolektorius, veleneliai ir t.t.
Kaina auga atitinkamai su AG, sistemos apeit neis ir siaip normalesnis variantas prasideda nuo 10 000lt, nes ne visi gali pasidaryt sau kompus ar susivirint viska.
Kuo labiau dideja galingumas, pradeda lyst ivairios problemos nesusijusios su varikliu. Pradedant pusasiais ir sankabom, galu gale baigiant sukibimu ! Apie stabdzius net nekalbu. Tarkim E30 kas virs 500AG stockiniam kebule jau yra nesamone, su semi-slickais vos pavaziuot eina. Mazai kas pagalvoja apie tai ..
Smagaus turbinimo.
Padek 50k man ant stalo, duosiu pralekt ant slapio asfalto su slikais kuriuose 0.6bar, kai prie 200 zanosa gausi, papasakosi kaip sekasi.
P.S. tos audeles SS klasej visos po 750-800ag, nemanau kad pigu pastatyt tokia masina
http://www.youtube.com/watch?v=lqtrfKvJQ3k&feature=plcp
Kas liecia BMW, manes daugkas klausia, kiek kainuoja tas ar anas, man daug nereikia tik 0.5bar ir pan.
Kategoriskai:
Iki 300ag, jokiu turbo ir svaigimu - V8, S50 ar M52/M54. Ir pigiau ir PATIKIMIAU.
Iki kokiu 400-450ag pigiai galima verstis ir su m20/m30. Visos stock dalys laiko tik su tarpine pasprest reik.
Jei reik rimciau 450+, geriau ziuret 4 voztuvu variklius. M50, gal net V8, jei litru poreikis yra. Net ir M54 laiko daug arklio, tik niekas nedaro pas mus. Silpna vieta svaistikliai ir tarpines, jei vaziuot ant alkoholio. Jei benzas, dar ir stumus keist.
Jei link 1000 jau geriau M-Power varikli imt iskarto ir daryt viska pilnai uz labai brangiai. Bet cia niekam nereikes matyt, o kam reikes, tas ir taip zinos ka daryt
Cia tik esme, niuansu aisku yra ir daugiau. Nuo tam tikro lygio rekomenduojamas darytas isiurbimo kolektorius, veleneliai ir t.t.
Kaina auga atitinkamai su AG, sistemos apeit neis ir siaip normalesnis variantas prasideda nuo 10 000lt, nes ne visi gali pasidaryt sau kompus ar susivirint viska.
Kuo labiau dideja galingumas, pradeda lyst ivairios problemos nesusijusios su varikliu. Pradedant pusasiais ir sankabom, galu gale baigiant sukibimu ! Apie stabdzius net nekalbu. Tarkim E30 kas virs 500AG stockiniam kebule jau yra nesamone, su semi-slickais vos pavaziuot eina. Mazai kas pagalvoja apie tai ..
Smagaus turbinimo.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Blem cia vel vejai eina, "paturbint"... Nafig tas dvilitris? Sena gera amerikietiska patarle "There's no replacement for displacement", tad jei darai, darai 2.5 arba 1.8IS, priklausomai nuo kisenes ir norimu rezultatu/galimybiu. Realiai reikia noret min 300+ ag, kad prasidet su turbinavimais. Kaip ir sake, kitu atveju pigiau/patvariau/nasiau swapa pasidaryt. Del Dievo meiles, net be turbinu is 2.8 galima isspaust apie 240+ag. Jei yra litu, tai imi s50 ir laimingas pjauni.Mexin wrote:Ne blevyzgoju o tik paklausiau kuris motoras m42b18 ar m50b20 yra patvaresnis visokiem modifikavimam pvz kaip paturbint, ir is kurio daugiau kazka isspaust galima. Tiesiog parasykit kuris variantas. As manau kad m50b20 vistiek 6 cilindrai o IS ir taip daug ispaustas gamykliskai as manau. Tai ir noreciau nusimananciu zmoniu atsakymu, o ne moralu.
1.8IS nifiga is gamyklos nespaustas, nes jis turi tuos varganus 103kW ar kiek ten - juokai cia.
Pradziai issiaiskink kiek pinigu gali tam skirt, nes bus tada aisku ar turesi is ko turbint, ar bus geriau swapa pasidaryt. Neuzmirsk, kad uzsiknisimas priziuret rimtai spausta masina. Vien del tos priezasties jau daug protingiau imt kazkoki rimtesni gamyklini motora ir ji grust i e36. Jau N kartu iskalbeta, kad be kokiu 10k net nera ka pradet galvot apie turbinima (realiai tai ir daugiau reikia). I pigiau galima itilpt nebent tuo atveju, jei turi tikrai gera galva ir pats viska gali pasidaryt nuo A iki Z (bet tokiu atveju nelabai klausi forumo ar daryt m42 ar m50b20, o pats iskart zinosi...).
Taigi, jei nori:
190ag - m50b25/b28
~240ag - modifikuotas m52b28
~300ag - s50b30
~300ag su griausmu - s60b40/b44
Situ jau turetu but per akis "uzstatyt skersa".
Why go in a straight line, when you can go sideways?