[All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
spope
Posts: 284
Joined: 25 Nov 2008 23:07
BMW: e 36 318 is

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by spope » 22 Dec 2012 20:59

Borato wrote:
spope wrote:sveiki,turiu beda,e36,318 pakeiciau nuo kelniu visa duslintuva,uzdejau nuo tds vamzdyna,bet tame esme kad jam ira tik katalizatoriaus bakelis ''tuscias'',ir tik galine pusle,matosi ,kad daugiau nebuvo bakeliu...tai garsas toks kaip ''sportines askonos''...patarkit ka galiu ideti vidury,kad nutiltu tas burzgimas ???
siūlyčiau įsidėt išmetimo bakelį nuo benzino, o ne nuo TDS. Nes turbininiam dyzeliui mažiau reik slopint garsą nei benzinui, tai ir išmetimas būna menkiau slopinantis garsą :)
o jeigu koky rezonatoriu ideti vietoi to tuscio katalizatoriaus ? gal kas kokiu varijantu ira isbandes ? gal patarsit koky deti,norisi duslesnio garso

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Borato » 22 Dec 2012 22:58

spope wrote:o jeigu koky rezonatoriu ideti vietoi to tuscio katalizatoriaus ? gal kas kokiu varijantu ira isbandes ? gal patarsit koky deti,norisi duslesnio garso
tokio garso jau neišgausi kaip su katalizatorium :) šeip gali katalyzą bandyt pritaikyt nuo kokios kitos mašinos
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
tankas
Posts: 1041
Joined: 30 Jan 2007 15:33
BMW: KTM 640SM + Kawasaki ZX9R
Location: Dublin

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by tankas » 23 Dec 2012 12:18

spope wrote:o jeigu koky rezonatoriu ideti vietoi to tuscio katalizatoriaus ? gal kas kokiu varijantu ira isbandes ? gal patarsit koky deti,norisi duslesnio garso
Dek gera rezonatoriu, tikrai pagelbes.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Borato » 23 Dec 2012 13:09

tankas wrote:Dek gera rezonatoriu, tikrai pagelbes.
kad ir du įdėtum, tai manau jau neatkursi tokio garso kaip su katalyzu :) ir šeip manau katalizatorius geriau bet kokiu atveju, ir liambda ilgiau tarnaus, ir per TA neprisikabins :) nu traukos atžvilgiu, tai manau labai didelio skirtumo neturėtum pajaust kur be katalyzo, ir su juo :)
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
tankas
Posts: 1041
Joined: 30 Jan 2007 15:33
BMW: KTM 640SM + Kawasaki ZX9R
Location: Dublin

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by tankas » 23 Dec 2012 14:49

Borato wrote:kad ir du įdėtum, tai manau jau neatkursi tokio garso kaip su katalyzu :) ir šeip manau katalizatorius geriau bet kokiu atveju, ir liambda ilgiau tarnaus, ir per TA neprisikabins :) nu traukos atžvilgiu, tai manau labai didelio skirtumo neturėtum pajaust kur be katalyzo, ir su juo :)
Su rezikais aisku nebus toks tylus kaip orginaliai, bet bus duslinesnis - ne skardus garsas. Galios skirtumo is vis nebus su ar be katalizatoriu. Ne ant tokiu varikliu. Gali tik prasciau buti prie zemu atsuku.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Borato » 24 Dec 2012 00:00

Būtent :) kaip palyginimui civikas - vietoj katalyzo pastatytas rezonatorius, visa kita originalu, plerpia, ir nelabai negražiai, o vat kitas civikas, tik naujesnis ir mažesnio litražo - su katalyzu, žymiai mieliau ir gražiau dirba, o ypač aukštuose sūkiuose :) Tad mieliau sumokėčiau daugiau, bet paieškočiau katalyzo :)
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

spope
Posts: 284
Joined: 25 Nov 2008 23:07
BMW: e 36 318 is

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by spope » 24 Dec 2012 12:48

Borato wrote:Būtent :) kaip palyginimui civikas - vietoj katalyzo pastatytas rezonatorius, visa kita originalu, plerpia, ir nelabai negražiai, o vat kitas civikas, tik naujesnis ir mažesnio litražo - su katalyzu, žymiai mieliau ir gražiau dirba, o ypač aukštuose sūkiuose :) Tad mieliau sumokėčiau daugiau, bet paieškočiau katalyzo :)
bet esme tame,kad tik katalizatorius ir galine pusle buvo,o bendzinui dar ir rezonatorius stovi per viduri....ar deti orginalu rezonatoriu,ar pritaikyt nuo kokio kito auto ?
bet esme supratau,kad reike rezonatoriaus

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Borato » 25 Dec 2012 01:07

spope wrote:
Borato wrote:Būtent :) kaip palyginimui civikas - vietoj katalyzo pastatytas rezonatorius, visa kita originalu, plerpia, ir nelabai negražiai, o vat kitas civikas, tik naujesnis ir mažesnio litražo - su katalyzu, žymiai mieliau ir gražiau dirba, o ypač aukštuose sūkiuose :) Tad mieliau sumokėčiau daugiau, bet paieškočiau katalyzo :)
bet esme tame,kad tik katalizatorius ir galine pusle buvo,o bendzinui dar ir rezonatorius stovi per viduri....ar deti orginalu rezonatoriu,ar pritaikyt nuo kokio kito auto ?
bet esme supratau,kad reike rezonatoriaus
Aišku galima pritaikyt, bet manau jis minimaliai sumažins plerpima :) kaip ir katalizatorių, galima pritaikyt nuo kokios kitos mašinos :)
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
tankas
Posts: 1041
Joined: 30 Jan 2007 15:33
BMW: KTM 640SM + Kawasaki ZX9R
Location: Dublin

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by tankas » 25 Dec 2012 04:45

Borato wrote:Aišku galima pritaikyt, bet manau jis minimaliai sumažins plerpima :) kaip ir katalizatorių, galima pritaikyt nuo kokios kitos mašinos :)
Siaip katalizatorius skirtas nukenksminti ismetimo dujoms. Ir klausimo autorius teisingai pastebejo, kad normaliuose duslintuvuose buna katalyzas, rezonatorius, galinis bakelis.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Borato » 25 Dec 2012 21:04

tankas wrote:
Borato wrote:Aišku galima pritaikyt, bet manau jis minimaliai sumažins plerpima :) kaip ir katalizatorių, galima pritaikyt nuo kokios kitos mašinos :)
Siaip katalizatorius skirtas nukenksminti ismetimo dujoms. Ir klausimo autorius teisingai pastebejo, kad normaliuose duslintuvuose buna katalyzas, rezonatorius, galinis bakelis.
Ir sudegintį tą, kas nesudegė cilindre:) nu žodžiu, esmė tame, jei nori gražaus garso kaip originaliai, tai be katalyzo neapsieisi, o jei bent truputi nori sumažinti tą skardumą, užteks ir rezonatoriaus :)
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by EXvaldelis » 25 Dec 2012 22:03

Borato wrote: Ir sudegintį tą, kas nesudegė cilindre:) nu žodžiu, esmė tame, jei nori gražaus garso kaip originaliai, tai be katalyzo neapsieisi, o jei bent truputi nori sumažinti tą skardumą, užteks ir rezonatoriaus :)

gal placiau paaiskinsi sia sistema? :vis
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Borato » 25 Dec 2012 22:31

EXvaldelis wrote:gal placiau paaiskinsi sia sistema? :vis
čia knygutėje taip skaičiau, tipo kaip katalizatorius įkaista nuo išmetamų dujų, tai jis sudegina dalį kenksmingų medžiagų, ir mažina nuodingų išmetamų dalelių kiekį :)
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
sauliuss_s
Posts: 394
Joined: 06 Feb 2007 16:09
BMW: [e30] 325
Location: Kaunas

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by sauliuss_s » 28 Dec 2012 21:33

Borato wrote:Ir sudegintį tą, kas nesudegė cilindre:) nu žodžiu, esmė tame, jei nori gražaus garso kaip originaliai, tai be katalyzo neapsieisi, o jei bent truputi nori sumažinti tą skardumą, užteks ir rezonatoriaus :)
Viskas ten normaliai su tais rezonatoriais, vamzdzius pirma uzsilopyt reikia ir garsas bus normalus, kaip orginalo...
Coupe 325 Baltas :))
Image

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by jogis » 28 Dec 2012 22:07

Borato wrote:
EXvaldelis wrote:gal placiau paaiskinsi sia sistema? :vis
čia knygutėje taip skaičiau, tipo kaip katalizatorius įkaista nuo išmetamų dujų, tai jis sudegina dalį kenksmingų medžiagų, ir mažina nuodingų išmetamų dalelių kiekį :)
nieko jis nedegina, tik dali kenksmingu medziagu vercia maziau kenksmingom.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Borato » 30 Dec 2012 00:13

jogis wrote:nieko jis nedegina, tik dali kenksmingu medziagu vercia maziau kenksmingom.

Nu tebunie, kas rašė knygutes tai blogiau žino :D
Štai keletas ištraukų
<...Kanalizuojamoji medžiaga sudaro apie 60 proc. įrenginio vertės. Paprastai katalitinis neutralizatorius įrengiamas išmetimo sistemoje iškart po išleidimo kolektoriaus, nes neutralizacijai būtina aukšta temperatūra - apie +250 ºC. Optimali darbinė katalizatoriaus temperatūra yra apie + 400-+ 800 ºC...> <...Ir metaliniams, ir keraminiams katalitiniams neutralizatoriams vienodai kenkia nekokybiškas ar etiliuotas benzinas, į degimo kamerą patenkantys tepalai ar antifrizai, netinkami techniniai skysčiai, naudojami kuro sistemos plovimui, per riebus kuro mišinys, ilgas variklio veikimas tuščia eiga. Veikiant šiems veiksniams, katalizatorius ne tik praranda savybę sudeginti nesudegusias kenksmingas priemaišas. Užsiteršia jo kanalai, todėl mažėja jų praeinamumas, neutralizatoriaus galia. Jis gali perkaisti, o paviršius - įkaisti iki raudonumo. Pasitaikė atvejų, kad nuo perkaitusio katalizatoriaus lydydavosi aliumininė apsauga, užsidegdavo dugno antikorozinė danga. Vidinė sugedusio katalizatoriaus temperatūra tokia aukšta, kad keramika gali išsilydyti ir visiškai užkimšti išmetamąjį vamzdį. Jei taip atsitiks, variklį tikrai teks remontuoti.....>
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
tankas
Posts: 1041
Joined: 30 Jan 2007 15:33
BMW: KTM 640SM + Kawasaki ZX9R
Location: Dublin

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by tankas » 30 Dec 2012 01:36

Borato wrote:...Veikiant šiems veiksniams, katalizatorius ne tik praranda savybę sudeginti nesudegusias kenksmingas priemaišas....
Cia juk is serijos "tinkinti" "gintartrinis" "laidynė" ir kitos ale lietuvybės nesamonės.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson

User avatar
juoduxx
Posts: 289
Joined: 23 Sep 2008 10:05
BMW: buvo E36 m52 320i 96,dabar e32 735manual
Location: Klaipeda

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by juoduxx » 31 Dec 2012 16:38

Borato wrote:
jogis wrote:nieko jis nedegina, tik dali kenksmingu medziagu vercia maziau kenksmingom.

Nu tebunie, kas rašė knygutes tai blogiau žino :D
Štai keletas ištraukų
<...Kanalizuojamoji medžiaga sudaro apie 60 proc. įrenginio vertės. Paprastai katalitinis neutralizatorius įrengiamas išmetimo sistemoje iškart po išleidimo kolektoriaus, nes neutralizacijai būtina aukšta temperatūra - apie +250 ºC. Optimali darbinė katalizatoriaus temperatūra yra apie + 400-+ 800 ºC...> <...Ir metaliniams, ir keraminiams katalitiniams neutralizatoriams vienodai kenkia nekokybiškas ar etiliuotas benzinas, į degimo kamerą patenkantys tepalai ar antifrizai, netinkami techniniai skysčiai, naudojami kuro sistemos plovimui, per riebus kuro mišinys, ilgas variklio veikimas tuščia eiga. Veikiant šiems veiksniams, katalizatorius ne tik praranda savybę sudeginti nesudegusias kenksmingas priemaišas. Užsiteršia jo kanalai, todėl mažėja jų praeinamumas, neutralizatoriaus galia. Jis gali perkaisti, o paviršius - įkaisti iki raudonumo. Pasitaikė atvejų, kad nuo perkaitusio katalizatoriaus lydydavosi aliumininė apsauga, užsidegdavo dugno antikorozinė danga. Vidinė sugedusio katalizatoriaus temperatūra tokia aukšta, kad keramika gali išsilydyti ir visiškai užkimšti išmetamąjį vamzdį. Jei taip atsitiks, variklį tikrai teks remontuoti.....>
keramika issilyditi :vis :D :D ,jai ten butu tokia temperature,kad keramika lyditusi,ten visas metalas lyditusi,visa tavo duslerka istirptu,su svarke virinant keramika net neapsilydo,o cia dusliarkoj keramika gali issilyditi,gryniausia nesamone,ji nesilydo,o istrupa

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by jogis » 31 Dec 2012 19:04

Borato wrote:
jogis wrote:nieko jis nedegina, tik dali kenksmingu medziagu vercia maziau kenksmingom.

Nu tebunie, kas rašė knygutes tai blogiau žino :D
Štai keletas ištraukų
<...Kanalizuojamoji medžiaga sudaro apie 60 proc. įrenginio vertės. Paprastai katalitinis neutralizatorius įrengiamas išmetimo sistemoje iškart po išleidimo kolektoriaus, nes neutralizacijai būtina aukšta temperatūra - apie +250 ºC. Optimali darbinė katalizatoriaus temperatūra yra apie + 400-+ 800 ºC...> <...Ir metaliniams, ir keraminiams katalitiniams neutralizatoriams vienodai kenkia nekokybiškas ar etiliuotas benzinas, į degimo kamerą patenkantys tepalai ar antifrizai, netinkami techniniai skysčiai, naudojami kuro sistemos plovimui, per riebus kuro mišinys, ilgas variklio veikimas tuščia eiga. Veikiant šiems veiksniams, katalizatorius ne tik praranda savybę sudeginti nesudegusias kenksmingas priemaišas. Užsiteršia jo kanalai, todėl mažėja jų praeinamumas, neutralizatoriaus galia. Jis gali perkaisti, o paviršius - įkaisti iki raudonumo. Pasitaikė atvejų, kad nuo perkaitusio katalizatoriaus lydydavosi aliumininė apsauga, užsidegdavo dugno antikorozinė danga. Vidinė sugedusio katalizatoriaus temperatūra tokia aukšta, kad keramika gali išsilydyti ir visiškai užkimšti išmetamąjį vamzdį. Jei taip atsitiks, variklį tikrai teks remontuoti.....>
nu vat ir blogiau nes cia yra gryna nesamone, gal pats rasei pachmielingas ta knygute :D katalizatoriaus pagalba CO virsta i CO2, CH- vandeniu, o azoto monoksidas tiesiog i N2 kurio ore ir taip virs 70%. aisku toli grazu ne viskas o tik dalis duju virsta. ir visa tai vyksta ne del degimo reakcijos, o del molekuliu disociacijos( kas chemija mokesi supras :D) . zodziu, ka as norejau pasakyt tai kad nichuja ten niekas nedega kaip tavo biblijoj raso :)
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
bmwwmd
Posts: 40
Joined: 23 Jan 2012 00:17
BMW: e30 325i/335csi.ex:e34 525i,e34 535i/csi

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by bmwwmd » 02 Jan 2013 20:13

ka vyrai ant m30 kabinat? maniskis ismetimas pasidalino i keturias dalis, tai galvoju apie kazka custom, kriokimo nebijau, tik zinoma duslesnio noretusi.. vien rezikus? galinio bakelio noreciau atsikratyt vien del to jau, kad jis jomajo kiek sveria, vos pakelt eina giganta..

User avatar
klinker
Posts: 118
Joined: 07 Sep 2009 15:55
BMW: e34 535i
Location: Panevezys

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by klinker » 02 Jan 2013 21:29

bmwwmd wrote:ka vyrai ant m30 kabinat? maniskis ismetimas pasidalino i keturias dalis, tai galvoju apie kazka custom, kriokimo nebijau, tik zinoma duslesnio noretusi.. vien rezikus? galinio bakelio noreciau atsikratyt vien del to jau, kad jis jomajo kiek sveria, vos pakelt eina giganta..
Pas mane ant m30 nuo variklio vien vamzdziai eina, o gale stovi org bakelis. Dirba nei garsiai, nei tyliai.

Post Reply