[All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
o jeigu koky rezonatoriu ideti vietoi to tuscio katalizatoriaus ? gal kas kokiu varijantu ira isbandes ? gal patarsit koky deti,norisi duslesnio garsoBorato wrote:siūlyčiau įsidėt išmetimo bakelį nuo benzino, o ne nuo TDS. Nes turbininiam dyzeliui mažiau reik slopint garsą nei benzinui, tai ir išmetimas būna menkiau slopinantis garsąspope wrote:sveiki,turiu beda,e36,318 pakeiciau nuo kelniu visa duslintuva,uzdejau nuo tds vamzdyna,bet tame esme kad jam ira tik katalizatoriaus bakelis ''tuscias'',ir tik galine pusle,matosi ,kad daugiau nebuvo bakeliu...tai garsas toks kaip ''sportines askonos''...patarkit ka galiu ideti vidury,kad nutiltu tas burzgimas ???
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
tokio garso jau neišgausi kaip su katalizatorium šeip gali katalyzą bandyt pritaikyt nuo kokios kitos mašinosspope wrote:o jeigu koky rezonatoriu ideti vietoi to tuscio katalizatoriaus ? gal kas kokiu varijantu ira isbandes ? gal patarsit koky deti,norisi duslesnio garso
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Dek gera rezonatoriu, tikrai pagelbes.spope wrote:o jeigu koky rezonatoriu ideti vietoi to tuscio katalizatoriaus ? gal kas kokiu varijantu ira isbandes ? gal patarsit koky deti,norisi duslesnio garso
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
kad ir du įdėtum, tai manau jau neatkursi tokio garso kaip su katalyzu ir šeip manau katalizatorius geriau bet kokiu atveju, ir liambda ilgiau tarnaus, ir per TA neprisikabins nu traukos atžvilgiu, tai manau labai didelio skirtumo neturėtum pajaust kur be katalyzo, ir su juotankas wrote:Dek gera rezonatoriu, tikrai pagelbes.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Su rezikais aisku nebus toks tylus kaip orginaliai, bet bus duslinesnis - ne skardus garsas. Galios skirtumo is vis nebus su ar be katalizatoriu. Ne ant tokiu varikliu. Gali tik prasciau buti prie zemu atsuku.Borato wrote:kad ir du įdėtum, tai manau jau neatkursi tokio garso kaip su katalyzu ir šeip manau katalizatorius geriau bet kokiu atveju, ir liambda ilgiau tarnaus, ir per TA neprisikabins nu traukos atžvilgiu, tai manau labai didelio skirtumo neturėtum pajaust kur be katalyzo, ir su juo
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Būtent kaip palyginimui civikas - vietoj katalyzo pastatytas rezonatorius, visa kita originalu, plerpia, ir nelabai negražiai, o vat kitas civikas, tik naujesnis ir mažesnio litražo - su katalyzu, žymiai mieliau ir gražiau dirba, o ypač aukštuose sūkiuose Tad mieliau sumokėčiau daugiau, bet paieškočiau katalyzo
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
bet esme tame,kad tik katalizatorius ir galine pusle buvo,o bendzinui dar ir rezonatorius stovi per viduri....ar deti orginalu rezonatoriu,ar pritaikyt nuo kokio kito auto ?Borato wrote:Būtent kaip palyginimui civikas - vietoj katalyzo pastatytas rezonatorius, visa kita originalu, plerpia, ir nelabai negražiai, o vat kitas civikas, tik naujesnis ir mažesnio litražo - su katalyzu, žymiai mieliau ir gražiau dirba, o ypač aukštuose sūkiuose Tad mieliau sumokėčiau daugiau, bet paieškočiau katalyzo
bet esme supratau,kad reike rezonatoriaus
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Aišku galima pritaikyt, bet manau jis minimaliai sumažins plerpima kaip ir katalizatorių, galima pritaikyt nuo kokios kitos mašinosspope wrote:bet esme tame,kad tik katalizatorius ir galine pusle buvo,o bendzinui dar ir rezonatorius stovi per viduri....ar deti orginalu rezonatoriu,ar pritaikyt nuo kokio kito auto ?Borato wrote:Būtent kaip palyginimui civikas - vietoj katalyzo pastatytas rezonatorius, visa kita originalu, plerpia, ir nelabai negražiai, o vat kitas civikas, tik naujesnis ir mažesnio litražo - su katalyzu, žymiai mieliau ir gražiau dirba, o ypač aukštuose sūkiuose Tad mieliau sumokėčiau daugiau, bet paieškočiau katalyzo
bet esme supratau,kad reike rezonatoriaus
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Siaip katalizatorius skirtas nukenksminti ismetimo dujoms. Ir klausimo autorius teisingai pastebejo, kad normaliuose duslintuvuose buna katalyzas, rezonatorius, galinis bakelis.Borato wrote:Aišku galima pritaikyt, bet manau jis minimaliai sumažins plerpima kaip ir katalizatorių, galima pritaikyt nuo kokios kitos mašinos
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Ir sudegintį tą, kas nesudegė cilindre:) nu žodžiu, esmė tame, jei nori gražaus garso kaip originaliai, tai be katalyzo neapsieisi, o jei bent truputi nori sumažinti tą skardumą, užteks ir rezonatoriaustankas wrote:Siaip katalizatorius skirtas nukenksminti ismetimo dujoms. Ir klausimo autorius teisingai pastebejo, kad normaliuose duslintuvuose buna katalyzas, rezonatorius, galinis bakelis.Borato wrote:Aišku galima pritaikyt, bet manau jis minimaliai sumažins plerpima kaip ir katalizatorių, galima pritaikyt nuo kokios kitos mašinos
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Borato wrote: Ir sudegintį tą, kas nesudegė cilindre:) nu žodžiu, esmė tame, jei nori gražaus garso kaip originaliai, tai be katalyzo neapsieisi, o jei bent truputi nori sumažinti tą skardumą, užteks ir rezonatoriaus
gal placiau paaiskinsi sia sistema?
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
čia knygutėje taip skaičiau, tipo kaip katalizatorius įkaista nuo išmetamų dujų, tai jis sudegina dalį kenksmingų medžiagų, ir mažina nuodingų išmetamų dalelių kiekįEXvaldelis wrote:gal placiau paaiskinsi sia sistema?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
- sauliuss_s
- Posts: 394
- Joined: 06 Feb 2007 16:09
- BMW: [e30] 325
- Location: Kaunas
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Viskas ten normaliai su tais rezonatoriais, vamzdzius pirma uzsilopyt reikia ir garsas bus normalus, kaip orginalo...Borato wrote:Ir sudegintį tą, kas nesudegė cilindre:) nu žodžiu, esmė tame, jei nori gražaus garso kaip originaliai, tai be katalyzo neapsieisi, o jei bent truputi nori sumažinti tą skardumą, užteks ir rezonatoriaus
Coupe 325 Baltas
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
nieko jis nedegina, tik dali kenksmingu medziagu vercia maziau kenksmingom.Borato wrote:čia knygutėje taip skaičiau, tipo kaip katalizatorius įkaista nuo išmetamų dujų, tai jis sudegina dalį kenksmingų medžiagų, ir mažina nuodingų išmetamų dalelių kiekįEXvaldelis wrote:gal placiau paaiskinsi sia sistema?
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
jogis wrote:nieko jis nedegina, tik dali kenksmingu medziagu vercia maziau kenksmingom.
Nu tebunie, kas rašė knygutes tai blogiau žino
Štai keletas ištraukų
<...Kanalizuojamoji medžiaga sudaro apie 60 proc. įrenginio vertės. Paprastai katalitinis neutralizatorius įrengiamas išmetimo sistemoje iškart po išleidimo kolektoriaus, nes neutralizacijai būtina aukšta temperatūra - apie +250 ºC. Optimali darbinė katalizatoriaus temperatūra yra apie + 400-+ 800 ºC...> <...Ir metaliniams, ir keraminiams katalitiniams neutralizatoriams vienodai kenkia nekokybiškas ar etiliuotas benzinas, į degimo kamerą patenkantys tepalai ar antifrizai, netinkami techniniai skysčiai, naudojami kuro sistemos plovimui, per riebus kuro mišinys, ilgas variklio veikimas tuščia eiga. Veikiant šiems veiksniams, katalizatorius ne tik praranda savybę sudeginti nesudegusias kenksmingas priemaišas. Užsiteršia jo kanalai, todėl mažėja jų praeinamumas, neutralizatoriaus galia. Jis gali perkaisti, o paviršius - įkaisti iki raudonumo. Pasitaikė atvejų, kad nuo perkaitusio katalizatoriaus lydydavosi aliumininė apsauga, užsidegdavo dugno antikorozinė danga. Vidinė sugedusio katalizatoriaus temperatūra tokia aukšta, kad keramika gali išsilydyti ir visiškai užkimšti išmetamąjį vamzdį. Jei taip atsitiks, variklį tikrai teks remontuoti.....>
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Cia juk is serijos "tinkinti" "gintartrinis" "laidynė" ir kitos ale lietuvybės nesamonės.Borato wrote:...Veikiant šiems veiksniams, katalizatorius ne tik praranda savybę sudeginti nesudegusias kenksmingas priemaišas....
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson
- juoduxx
- Posts: 289
- Joined: 23 Sep 2008 10:05
- BMW: buvo E36 m52 320i 96,dabar e32 735manual
- Location: Klaipeda
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
keramika issilyditi ,jai ten butu tokia temperature,kad keramika lyditusi,ten visas metalas lyditusi,visa tavo duslerka istirptu,su svarke virinant keramika net neapsilydo,o cia dusliarkoj keramika gali issilyditi,gryniausia nesamone,ji nesilydo,o istrupaBorato wrote:jogis wrote:nieko jis nedegina, tik dali kenksmingu medziagu vercia maziau kenksmingom.
Nu tebunie, kas rašė knygutes tai blogiau žino
Štai keletas ištraukų
<...Kanalizuojamoji medžiaga sudaro apie 60 proc. įrenginio vertės. Paprastai katalitinis neutralizatorius įrengiamas išmetimo sistemoje iškart po išleidimo kolektoriaus, nes neutralizacijai būtina aukšta temperatūra - apie +250 ºC. Optimali darbinė katalizatoriaus temperatūra yra apie + 400-+ 800 ºC...> <...Ir metaliniams, ir keraminiams katalitiniams neutralizatoriams vienodai kenkia nekokybiškas ar etiliuotas benzinas, į degimo kamerą patenkantys tepalai ar antifrizai, netinkami techniniai skysčiai, naudojami kuro sistemos plovimui, per riebus kuro mišinys, ilgas variklio veikimas tuščia eiga. Veikiant šiems veiksniams, katalizatorius ne tik praranda savybę sudeginti nesudegusias kenksmingas priemaišas. Užsiteršia jo kanalai, todėl mažėja jų praeinamumas, neutralizatoriaus galia. Jis gali perkaisti, o paviršius - įkaisti iki raudonumo. Pasitaikė atvejų, kad nuo perkaitusio katalizatoriaus lydydavosi aliumininė apsauga, užsidegdavo dugno antikorozinė danga. Vidinė sugedusio katalizatoriaus temperatūra tokia aukšta, kad keramika gali išsilydyti ir visiškai užkimšti išmetamąjį vamzdį. Jei taip atsitiks, variklį tikrai teks remontuoti.....>
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
nu vat ir blogiau nes cia yra gryna nesamone, gal pats rasei pachmielingas ta knygute katalizatoriaus pagalba CO virsta i CO2, CH- vandeniu, o azoto monoksidas tiesiog i N2 kurio ore ir taip virs 70%. aisku toli grazu ne viskas o tik dalis duju virsta. ir visa tai vyksta ne del degimo reakcijos, o del molekuliu disociacijos( kas chemija mokesi supras ) . zodziu, ka as norejau pasakyt tai kad nichuja ten niekas nedega kaip tavo biblijoj rasoBorato wrote:jogis wrote:nieko jis nedegina, tik dali kenksmingu medziagu vercia maziau kenksmingom.
Nu tebunie, kas rašė knygutes tai blogiau žino
Štai keletas ištraukų
<...Kanalizuojamoji medžiaga sudaro apie 60 proc. įrenginio vertės. Paprastai katalitinis neutralizatorius įrengiamas išmetimo sistemoje iškart po išleidimo kolektoriaus, nes neutralizacijai būtina aukšta temperatūra - apie +250 ºC. Optimali darbinė katalizatoriaus temperatūra yra apie + 400-+ 800 ºC...> <...Ir metaliniams, ir keraminiams katalitiniams neutralizatoriams vienodai kenkia nekokybiškas ar etiliuotas benzinas, į degimo kamerą patenkantys tepalai ar antifrizai, netinkami techniniai skysčiai, naudojami kuro sistemos plovimui, per riebus kuro mišinys, ilgas variklio veikimas tuščia eiga. Veikiant šiems veiksniams, katalizatorius ne tik praranda savybę sudeginti nesudegusias kenksmingas priemaišas. Užsiteršia jo kanalai, todėl mažėja jų praeinamumas, neutralizatoriaus galia. Jis gali perkaisti, o paviršius - įkaisti iki raudonumo. Pasitaikė atvejų, kad nuo perkaitusio katalizatoriaus lydydavosi aliumininė apsauga, užsidegdavo dugno antikorozinė danga. Vidinė sugedusio katalizatoriaus temperatūra tokia aukšta, kad keramika gali išsilydyti ir visiškai užkimšti išmetamąjį vamzdį. Jei taip atsitiks, variklį tikrai teks remontuoti.....>
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
ka vyrai ant m30 kabinat? maniskis ismetimas pasidalino i keturias dalis, tai galvoju apie kazka custom, kriokimo nebijau, tik zinoma duslesnio noretusi.. vien rezikus? galinio bakelio noreciau atsikratyt vien del to jau, kad jis jomajo kiek sveria, vos pakelt eina giganta..
Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos
Pas mane ant m30 nuo variklio vien vamzdziai eina, o gale stovi org bakelis. Dirba nei garsiai, nei tyliai.bmwwmd wrote:ka vyrai ant m30 kabinat? maniskis ismetimas pasidalino i keturias dalis, tai galvoju apie kazka custom, kriokimo nebijau, tik zinoma duslesnio noretusi.. vien rezikus? galinio bakelio noreciau atsikratyt vien del to jau, kad jis jomajo kiek sveria, vos pakelt eina giganta..