[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 28 Dec 2012 11:43

O nieks nebandet tdsui prilipdyt merso siurbli? Kazkada kazkur buvau uzmates toki projekta. Pliusas to reikalo kad pas mb 6 plundzeriai ir kitos siurblio galimybes bei tarnavimas.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 28 Dec 2012 12:00

arkliu prasme galimybes nestebuklingos, nebent dedi 7 7.5mm plunzerius. Jie kainuoja. O tas youtube 2.4 su sekcijiniu siurbliu isvis sukamas ne nuo dantyto dirzo, kaip ten jis padarytas..

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 28 Dec 2012 13:13

Manau uztektu tik pritvirtinti pati siurbli ir pritaikyti tdso zvaigzde. Jei nesunku imesk nuoroda to 2,4 youtubej.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Jegeris » 28 Dec 2012 14:46

Trysdupenki wrote:arkliu prasme galimybes nestebuklingos, nebent dedi 7 7.5mm plunzerius. Jie kainuoja. O tas youtube 2.4 su sekcijiniu siurbliu isvis sukamas ne nuo dantyto dirzo, kaip ten jis padarytas..
Gal kas esat deja didesni plundzeri i TDS, kiek kainuoja, nuo ko tinka, kur galima nauja isigyt.

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 28 Dec 2012 15:29

tinka nuo cummins varikliu, ten 12mm ejo. kas ten per tdsas kad salerkos mazai :D? Siaip su 12mm jau yra niuansu, del per staigaus ispurskimo ir aukstesnio slegio tam tikrais atvejais ir dar kruvos dalyku

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by SRitmas » 29 Dec 2012 23:40

Sveiki,

Noriu i antros generacijos m51b25 ideti mechanini siurbly.., galbut kasnors tai dare ir gali papasakoti apie iskilusias problemas ir ju sprendimo budus..

Beja kaip zinia dbr mechaniniai TD siurbliai kainuoja praktiskai tiek pat kiek ale tvarkingas tds, todel kilo tokia mintis, paimti 2.4d non turbo siurbli ir uzmauti ant jo td dali ( galva kuri atlieka misinio reguliavimo funkcija esant slegio kitimui).
Klausimas cia tame, kokiose auto ejo analogiski siurbliai kaip m21b4 td . ( td dalis vienoda)

P.S visa tds periferija jau baigia i kapus nuvaryti...
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 29 Dec 2012 23:56

SRitmas wrote:Sveiki,

Noriu i antros generacijos m51b25 ideti mechanini siurbly.., galbut kasnors tai dare ir gali papasakoti apie iskilusias problemas ir ju sprendimo budus..

Beja kaip zinia dbr mechaniniai TD siurbliai kainuoja praktiskai tiek pat kiek ale tvarkingas tds, todel kilo tokia mintis, paimti 2.4d non turbo siurbli ir uzmauti ant jo td dali ( galva kuri atlieka misinio reguliavimo funkcija esant slegio kitimui).
Klausimas cia tame, kokiose auto ejo analogiski siurbliai kaip m21b4 td . ( td dalis vienoda)

P.S visa tds periferija jau baigia i kapus nuvaryti...
Kiek žinau deda be problemų, aišku neveikia L/100km rodyklė, reik dėt gazo trosą. Šeip siurbliai TD ir D identiški, tiesiog pas D kuro riebumas reguliuojasi vakuumu, o pas TD slėgiu, tai tereikia persukti alsuoklį su štuceriuku esantį ant siurblio viršaus, būna nereikia nieko perdarinėt, tik persukti, o būna kad reik tekint perėjimus, nes srėgiai neatitinka
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by SRitmas » 30 Dec 2012 00:52

Dekui,

Laukiu daugiau pasisakymu.
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 30 Dec 2012 01:08

SRitmas wrote:Dekui,

Laukiu daugiau pasisakymu.
Jei ką turiu mechaninį siurblį, bet leidžia saliarką per štuceriuką, per tą viršutinę dalį, reik keisti mandžetą. Jei nerasi niekur siurblio, ir žinai gerą meistrą kuris tuom užsiima galėsiu parduot :)
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 30 Dec 2012 03:23

del vakuumo nesamone parasei

Ant ve37 virsus tinka nuo ve37, o ar jis is golfo ar ryklio turbo, nesvarbu. Is dvieju viena surinktum. Skirasi tik spyruokles ir nuozulnumas slankiojancio stumuoklio galo, del kurio ir ipila daugiau salerkos, bet cia jau principe reguliavimas, nes 100% idealiai nepadarysi net su elektronika tds.

EDIT. Pasitaisau. Jei pas tave mazesnis priekis siurblio nei senu tds ar td, velgi, nezinau. Visa ta gabala variklio keist i kuri siurblys statos :D?

Lapke, kuria tampo gazo trosas, klius i slangas, reiks paburt.

Teoriskai ve37 dar ankstinimo voztuva turi, jis kontroliuojasi impulsais is 30 metu senumo Timing control unito. atsiversk e28 wiringus, ten graziai nupiesta. Prie sitos teorijos galima pridet, kad del plunzerio formos siek tiek slegis maksimalus skiriasi.

Ve ir vp siurbliu camplate skiriasi, velgi, degimas.


Aisku, idesi ir vaziuos, bet arba daugiau ris arba prasciau valins, + nemalonus gazas. Kad idet idealiai, daug darbo, ir pati siurbli 100% idealiai perinkt yra ka veikt. Nori kad veiktu ekonomaizeris? numesk elektrine dali pajungta ir viskas. O kad jis teisingai veiktu, tai reik ir elektrine dali i vieta pastatyt, ir kazkokiu budu ivertint plunzerio ir purkstuku susidevejima, taip kad.. :D



dar pridesiu. Nezinau koks ten tds pas tave, bet manau teisingiau ir idomiau butu gyvas plunzeris, indukcine elektronine slyvos ar tdi, slyvos ar vel to pacio tdi kompas.

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by SRitmas » 30 Dec 2012 03:47

Trysdupenki wrote:del vakuumo nesamone parasei

Ant ve37 virsus tinka nuo ve37, o ar jis is golfo ar ryklio turbo, nesvarbu. Is dvieju viena surinktum. Skirasi tik spyruokles ir nuozulnumas slankiojancio stumuoklio galo, del kurio ir ipila daugiau salerkos, bet cia jau principe reguliavimas, nes 100% idealiai nepadarysi net su elektronika tds.

EDIT. Pasitaisau. Jei pas tave mazesnis priekis siurblio nei senu tds ar td, velgi, nezinau. Visa ta gabala variklio keist i kuri siurblys statos :D?

Lapke, kuria tampo gazo trosas, klius i slangas, reiks paburt.

Teoriskai ve37 dar ankstinimo voztuva turi, jis kontroliuojasi impulsais is 30 metu senumo Timing control unito. atsiversk e28 wiringus, ten graziai nupiesta. Prie sitos teorijos galima pridet, kad del plunzerio formos siek tiek slegis maksimalus skiriasi.

Ve ir vp siurbliu camplate skiriasi, velgi, degimas.


Aisku, idesi ir vaziuos, bet arba daugiau ris arba prasciau valins, + nemalonus gazas. Kad idet idealiai, daug darbo, ir pati siurbli 100% idealiai perinkt yra ka veikt. Nori kad veiktu ekonomaizeris? numesk elektrine dali pajungta ir viskas. O kad jis teisingai veiktu, tai reik ir elektrine dali i vieta pastatyt, ir kazkokiu budu ivertint plunzerio ir purkstuku susidevejima, taip kad.. :D



dar pridesiu. Nezinau koks ten tds pas tave, bet manau teisingiau ir idomiau butu gyvas plunzeris, indukcine elektronine slyvos ar tdi, slyvos ar vel to pacio tdi kompas.
Aciu uz issamuma, yra dar kur pagalvoti..,

Tiesa pasakius vairuoju omega :D, ten greiciausiai indukcine galva, del visa kita aisku ( uzsienio forumai daug pagelbejo),
Yra e34 96m. siurblys, cia greiciausiai ir indukcine galva...?
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 30 Dec 2012 10:54

tai kad pats susidūres buvau su tuo vakuumu, išpradžiu nesupratau kam ten, paskui pats išiminėjant siurblį supratau, kad pas paprastus D kuro padavimas dar priedu ir vakuumu reguliuojasi http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... ts_diesel/
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 30 Dec 2012 13:40

indukcines abratke sukasi is sono, reostatines is virsaus.

tai kame ten tau beda papasakok?

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Jegeris » 30 Dec 2012 15:06

Trysdupenki wrote:tinka nuo cummins varikliu, ten 12mm ejo. kas ten per tdsas kad salerkos mazai :D? Siaip su 12mm jau yra niuansu, del per staigaus ispurskimo ir aukstesnio slegio tam tikrais atvejais ir dar kruvos dalyku
Is kokiu auto tinka tie plunddzeriai 12mm?
Koks pas TDS orginaliai plundzerio dydis?
Ar yra koks nors variantas kad isidet siektiek didesni plundzeri ir atsukti saugiai slegi su programa (ta prasme plundzeris koks neperdidziausias,kad nekiltu niuansu)?
Gal tiesiog kas bandet ir zinot konkretu varianta?
Plunzeri noretusi nauja det :?!

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by SRitmas » 30 Dec 2012 18:11

Trysdupenki wrote:indukcines abratke sukasi is sono, reostatines is virsaus.

tai kame ten tau beda papasakok?
Salta kuriasi tvarkingai, sakyciau net lb gerai. Trauka iki 3.5k rpm panasiai, poto pradeda trukcioti ir pan. Perjunginejan pavaras buna uzgesta (kai gesta trumpai uzsidega purkstuko lempute, tas trumpai tai vos mirktelna). Pasyla gesimas dingsta, trauka sumazeja, vaziuoti 110 km/h jau neimanoma masina tiesiok pradeda stoti, poto nuo 80km/h vel traukia. Zodziu pasilus esant apkrovai daugiau 2k rpm nepadarysi. Taip ir vaziuoji kaip su garveziu :D

Silta jei uzgesini, uzkurti sansu yra lb nedaug :D (akumas 100ah, mensio senumo suka tikrai neblogai)

Buvau diagnostikoj.. ten zmogus iranga turi , bet apie pacia tds sistema nlb ka ir pasake, parode ekrane klaidas it tiek.

Klaidos (interpretuoju nes tiksliai nepamenu) : 1.fuel quanity out of range, 2. timing..... kazkas... :)
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by SRitmas » 30 Dec 2012 18:13

SRitmas wrote:
Trysdupenki wrote:indukcines abratke sukasi is sono, reostatines is virsaus.

tai kame ten tau beda papasakok?
Salta kuriasi tvarkingai, sakyciau net lb gerai. Trauka iki 3.5k rpm panasiai, poto pradeda trukcioti ir pan. Perjunginejan pavaras buna uzgesta (kai gesta trumpai uzsidega purkstuko lempute, tas trumpai tai vos mirktelna). Pasyla gesimas dingsta, trauka sumazeja, vaziuoti 110 km/h jau neimanoma masina tiesiok pradeda stoti, poto nuo 80km/h vel traukia. Zodziu pasilus esant apkrovai daugiau 2k rpm nepadarysi. Taip ir vaziuoji kaip su garveziu :D

Silta jei uzgesini, uzkurti sansu yra lb nedaug :D (akumas 100ah, mensio senumo suka tikrai neblogai)

Buvau diagnostikoj.. ten zmogus iranga turi , bet apie pacia tds sistema nlb ka ir pasake, parode ekrane klaidas it tiek.

Klaidos (interpretuoju nes tiksliai nepamenu) : 1.fuel quanity out of range, 2. timing..... kazkas... :)
Mano nuomone cia mire viskas ir plundzerine pora ir el. galva...
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 30 Dec 2012 19:30

Taip. Jei vaziuojant uzgesini ir iskart bandai kurt ir neuzkuri starteriu, plunzeris.
Elektrine GAL blogai pastatyta, bet kogero kad ir jai amen.
Timing, tai arba purkstukas su laidu, arba voztuvas apacioj siurblio, arba jo laidai. vat pamegink ji atjungt. Jei atjungus pradeda labiau kalt, galima galvot kad jis dirba gerai

User avatar
sypsenauskas
Posts: 115
Joined: 28 Aug 2009 20:57
BMW: E36 325tds touring E28 524tdA
Location: Pajuris

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by sypsenauskas » 30 Dec 2012 21:38

nekuriant naujos temos, perskaiciau bene visa foruma, bet va su tokia problema nelabai kas ir susidures buvo, arba neradau :ops
BMW 325tds 97m saltas/ karstas kuriasi gerai, video uzkuriau is po nakties prie -2laipsniu salcio.
Tokia beda, kai salta uzkuriu dreba variklis, dreba tol kol pasyla uz melyno. pasilus ar uzkaitus uzsiveda be problemu jokiu drebejimu nelieka..
forsunkes patikrintos sureguliuotos, kuro filtras vakar pakeistas, gryztamieji pakeisti nauji, siurbliukas bake pakeistas,pakaitinimo zvakes tikrinau su laidu kibirksciavo visos (galbut jos kibirksciuoja tik neveikia kaip priklauso). sanaudos autostradoj iki 6l, misrio dar neteko pilnai ismatuot..
apsukas ima gerai, traukia labai gerai..
siurblio el. dalis?
oro srauto matuokle?
gal kas turit minciu? kas dar galetu but? kur toliau ieskot slieku?

http://www.youtube.com/watch?v=FKuLxCIu ... e=youtu.be

User avatar
asusas100
Posts: 140
Joined: 02 Oct 2012 18:01
BMW: e34/e34
Location: alytus

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by asusas100 » 31 Dec 2012 00:35

sypsenauskas wrote:nekuriant naujos temos, perskaiciau bene visa foruma, bet va su tokia problema nelabai kas ir susidures buvo, arba neradau :ops
BMW 325tds 97m saltas/ karstas kuriasi gerai, video uzkuriau is po nakties prie -2laipsniu salcio.
Tokia beda, kai salta uzkuriu dreba variklis, dreba tol kol pasyla uz melyno. pasilus ar uzkaitus uzsiveda be problemu jokiu drebejimu nelieka..
forsunkes patikrintos sureguliuotos, kuro filtras vakar pakeistas, gryztamieji pakeisti nauji, siurbliukas bake pakeistas,pakaitinimo zvakes tikrinau su laidu kibirksciavo visos (galbut jos kibirksciuoja tik neveikia kaip priklauso). sanaudos autostradoj iki 6l, misrio dar neteko pilnai ismatuot..
apsukas ima gerai, traukia labai gerai..
siurblio el. dalis?
oro srauto matuokle?
gal kas turit minciu? kas dar galetu but? kur toliau ieskot slieku?

http://www.youtube.com/watch?v=FKuLxCIu ... e=youtu.be
kad zvakes kibirksciuoja tj nereiskia kad jos veikia, tikrink varza kiekvienos atskirai.

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 31 Dec 2012 00:40

varza tuo labiau nieko nereiskia. issitrauk fiske nuo pakaitinimo reles, ten 6 vienas prie kito bus laidai, kiti keturi bus bysk toliau, nu suprasi kurie i zvakes. imi ampermetra, ir ziuri, kiek kiekviena zvake valgo amperu.

Post Reply