[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Cinkus
Posts: 77
Joined: 01 Oct 2007 15:41
BMW: E36 325td
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Cinkus » 29 Jan 2013 15:26

Gal galetu kas suprantantis paremontuot siurbly (reostatine el dalis) 2.5td kregzdes, Jau nervai nebelaiko keiciau ir el dali ir mechanine dali, vistiek jis pulsuoja, nevaziiuoja. Dabar jau ir nesikuria, paskutini karta uzkurus pradejo garsiai dirbt labai, dumu kalnais mete, galvojau kazkas varikliukui jau negerai, bet viska patikrino viskas gerai, vel tipo siurblys kuro nepaima.. Butu malonu sulaukt pagalbos is nusimananciu
-= BMW =-

User avatar
asusas100
Posts: 140
Joined: 02 Oct 2012 18:01
BMW: e34/e34
Location: alytus

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by asusas100 » 29 Jan 2013 18:24

Beglys wrote:1. Norejau pasiteirauti, ar naujesniuose dyz. ipursk. sistemose taip pat galima reguliuoti ipurskimo kampa, ar ne? Vieni sako taip, kiti ne ir nebeina suprasti.

2. Kodel to klausiu. Keiciau vienai auto pagr. dirza. Pries nuimdamas dirza sustaciau reikiamus mazgus palei zymas. Kas keisciausia, nebuvo jokios ertmes padarytos, kad butu galima uzfiksuoti siurbio skriemuli. Nu as ir nuemiau dirza, bet skriemulys stovejo ant padarytos zymos. Dedant viena itempeja, neisvengiamai i visas puses sukinejosi ir siurblio skriemulys. Aiksu, mano kalte, kad nesugalvojau ir nepritvirtinau as to skriemulio. Zodziu, surenkant, kad siurblio skriemulys nesisukinetu, as prispauzdziau ji su susukamu suspaudeju. (paveluotai sove mintis, kad taip galejau uzfiksuoti pries nuardant) Viskai pilnai surinkus, varikli pora kartu prasukus, visos mietkes sutapo. Uzsivesti uzsivede, dirba, taciau pajauciau, kad traukos kaip ir nebera. Plius, kazkiek ir kuro sanaudos padidejo.
Tai vat noreciau suzinoti tiksliu nuomoniu apie 1 punkta.
pas mane panasi beda 2.4td kuro valgo daug ir saltas daug pulsuoja(siurblys mech.). speju kad degimas per ankstyvas. gal kas susidure?[youtube]http://youtu.be/9W-9ve27zIA[/youtube]

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 29 Jan 2013 18:50

HeadDriller wrote:galiu duot labai gera patarima ji nusiimti nes ten tokios spiruokles stovi ir dar saibute tarp plundzerio ir camplate tai ten skaityk neimanoma uzdet ant stovincio motore ir but tikram kad viskas tikrai kur turi but, o nusiimti tikrai nera sunku netgi greiciau padarysi
viskas ten labai puikiai imanoma

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 29 Jan 2013 19:29

asusas100 wrote:
Beglys wrote:1. Norejau pasiteirauti, ar naujesniuose dyz. ipursk. sistemose taip pat galima reguliuoti ipurskimo kampa, ar ne? Vieni sako taip, kiti ne ir nebeina suprasti.

2. Kodel to klausiu. Keiciau vienai auto pagr. dirza. Pries nuimdamas dirza sustaciau reikiamus mazgus palei zymas. Kas keisciausia, nebuvo jokios ertmes padarytos, kad butu galima uzfiksuoti siurbio skriemuli. Nu as ir nuemiau dirza, bet skriemulys stovejo ant padarytos zymos. Dedant viena itempeja, neisvengiamai i visas puses sukinejosi ir siurblio skriemulys. Aiksu, mano kalte, kad nesugalvojau ir nepritvirtinau as to skriemulio. Zodziu, surenkant, kad siurblio skriemulys nesisukinetu, as prispauzdziau ji su susukamu suspaudeju. (paveluotai sove mintis, kad taip galejau uzfiksuoti pries nuardant) Viskai pilnai surinkus, varikli pora kartu prasukus, visos mietkes sutapo. Uzsivesti uzsivede, dirba, taciau pajauciau, kad traukos kaip ir nebera. Plius, kazkiek ir kuro sanaudos padidejo.
Tai vat noreciau suzinoti tiksliu nuomoniu apie 1 punkta.
pas mane panasi beda 2.4td kuro valgo daug ir saltas daug pulsuoja(siurblys mech.). speju kad degimas per ankstyvas. gal kas susidure?[youtube]http://youtu.be/9W-9ve27zIA[/youtube]
greičiau bus vėlyvas, nes kaip aš blogai mietkes pastatęs buvau tai nepasakyčiau kad trauka menkesnė, gal dar geriau stverdavo žemom apsukom, tik žiauriai variklis klaksėjo, ir kaip būna labai ankstyvas tai net sunkiau užsikuria. O kaip būna vėlyvas degimas, sunkiau kuriasi, dūmina, daugiau kuro valgo
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
TecHniKas
Posts: 86
Joined: 18 Jul 2009 20:19
BMW: E30 318i
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by TecHniKas » 29 Jan 2013 19:33

sweiki paikeiciau tas tarpinikes tame control valve, bet ziuriu kad dar beda salerka nuo to flanso antkarterio kur mazdaug ieskoti slieku ?

http://imageshack.us/photo/my-images/547/dsc0193c.jpg/
E30 M40B18 only LPG
E30 m21b24 Diesel

User avatar
asusas100
Posts: 140
Joined: 02 Oct 2012 18:01
BMW: e34/e34
Location: alytus

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by asusas100 » 29 Jan 2013 19:37

bet kai paankstinu tada reik ilgai sukt net ir silta plius jau garsas paastreja. o atstacius ant mietku, tj dar siurbli reik per 4 kokius dantis ankstint kitaip visai nesikuria. mistika...

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 30 Jan 2013 00:36

asusas100 wrote:bet kai paankstinu tada reik ilgai sukt net ir silta plius jau garsas paastreja. o atstacius ant mietku, tj dar siurbli reik per 4 kokius dantis ankstint kitaip visai nesikuria. mistika...
žiurėk paskirstymo velenėlį šitu atveju. O ALKŪNINĮ FIKSUOJI SU SPECIALIU KAIŠČIU AR TIK IŠ AKIES?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 30 Jan 2013 00:39

TecHniKas wrote:sweiki paikeiciau tas tarpinikes tame control valve, bet ziuriu kad dar beda salerka nuo to flanso antkarterio kur mazdaug ieskoti slieku ?

http://imageshack.us/photo/my-images/547/dsc0193c.jpg/
Pas mane tai leido saliarką per tą alsuoklį, kur aukščiau turi būt įsuktas, tai labai panašei atrodė
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
TecHniKas
Posts: 86
Joined: 18 Jul 2009 20:19
BMW: E30 318i
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by TecHniKas » 30 Jan 2013 01:31

Nu alsuoklis lyg ir sausas reiks atidziau ta vieta pasiziureti. Na jei leidzia pro ten koks gydimo principa
s tada?
E30 M40B18 only LPG
E30 m21b24 Diesel

User avatar
asusas100
Posts: 140
Joined: 02 Oct 2012 18:01
BMW: e34/e34
Location: alytus

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by asusas100 » 30 Jan 2013 08:06

Borato wrote: žiurėk paskirstymo velenėlį šitu atveju. O ALKŪNINĮ FIKSUOJI SU SPECIALIU KAIŠČIU AR TIK IŠ AKIES?
8 varztu berots ar 6 fiksuoju uzsifiksuoja gerai nejuda ne kiek.

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 30 Jan 2013 11:33

asusas100 wrote:
Borato wrote: žiurėk paskirstymo velenėlį šitu atveju. O ALKŪNINĮ FIKSUOJI SU SPECIALIU KAIŠČIU AR TIK IŠ AKIES?
8 varztu berots ar 6 fiksuoju uzsifiksuoja gerai nejuda ne kiek.
ten toks specifinis kaištukas, kiek pamenu pats jis 12mm storio, o galas, kur įsistato į smagratį 8mm. pažystamas ištekino. O kaip paskirstymo velenukas? pats siurblys užsifiksuoja su 10mm kaiščiuku, jei ten pas tave lizdas neišdrąskytas, kur įsistato, bet aišku paskui dantuku priekin vistiek reik permest. O kaip dūmingumas?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 30 Jan 2013 11:36

TecHniKas wrote:Nu alsuoklis lyg ir sausas reiks atidziau ta vieta pasiziureti. Na jei leidzia pro ten koks gydimo principa
s tada?
Kuro siurblio pilnas remontas/tarpinių keitimas, nes ten nelabai pakeisi siurblio neišėmęs, nes leidžia per ten, kur stovi toks "strypelis" kuris vaikšto nuo tos nuožulnos, papraščiau paaiškinus toj vietoj kur pagal turbo slėgį reguliuojasi kuro riebumas :D
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
TecHniKas
Posts: 86
Joined: 18 Jul 2009 20:19
BMW: E30 318i
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by TecHniKas » 30 Jan 2013 12:33

Tai CIA visas siurblio tarpines keite diedukas. Tai vadinasi xaltura padare
E30 M40B18 only LPG
E30 m21b24 Diesel

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 30 Jan 2013 13:54

TecHniKas wrote:Tai CIA visas siurblio tarpines keite diedukas. Tai vadinasi xaltura padare
Garantija. nes ten nemenkai krapštymosi tas tarpines pakeisti. Aš vieną siurblį turiu apsišikusį, tai kažką bandysiu pats daryt vasarą :)
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

HeadDriller
Posts: 83
Joined: 11 Oct 2011 22:58
BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by HeadDriller » 30 Jan 2013 17:03

[/quote] pas mane panasi beda 2.4td kuro valgo daug ir saltas daug pulsuoja(siurblys mech.). speju kad degimas per ankstyvas. gal kas susidure?[youtube]http://youtu.be/9W-9ve27zIA[/youtube][/quote]

ten su tuo pulsavimu salto viskas gerai tik truputi ankstyvesnis degimas nesuk galvos

HeadDriller
Posts: 83
Joined: 11 Oct 2011 22:58
BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by HeadDriller » 30 Jan 2013 17:24

Trysdupenki wrote:
HeadDriller wrote:galiu duot labai gera patarima ji nusiimti nes ten tokios spiruokles stovi ir dar saibute tarp plundzerio ir camplate tai ten skaityk neimanoma uzdet ant stovincio motore ir but tikram kad viskas tikrai kur turi but, o nusiimti tikrai nera sunku netgi greiciau padarysi
viskas ten labai puikiai imanoma
as ir nesakau kad visiskai neimanoma bet darant pirma karta nenuemus siurblio ir norin pataikit viska tai reik tada nusiiminet visru dar, o virsu nuimti tai reik pasipist kaip reikiant :vis cia ne komkiam tds nusukai 4 varstus ir fsio tai as taip ir sakau.
As paprasciausiai noriu zmogui pasakyt mano manymu pati paprasciausia ir lengviausia varianta atlikt tam darbui

User avatar
asusas100
Posts: 140
Joined: 02 Oct 2012 18:01
BMW: e34/e34
Location: alytus

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by asusas100 » 30 Jan 2013 18:06

HeadDriller wrote:
pas mane panasi beda 2.4td kuro valgo daug ir saltas daug pulsuoja(siurblys mech.). speju kad degimas per ankstyvas. gal kas susidure?[youtube]http://youtu.be/9W-9ve27zIA[/youtube][/quote]

ten su tuo pulsavimu salto viskas gerai tik truputi ankstyvesnis degimas nesuk galvos[/quote]
pulsuoja ilgai,kuro valgo 18l tj kazkaip reik galva sukt

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 30 Jan 2013 19:29

čia jau gali būt elektroninė siurblio dalis dėl pulsavimo. Dėl didelių kuro sanaudų manau, kad gali būt dar kalti purkštukai. Šiaip neprošal dar būtų patikrint visus daviklius ir degimo ankstinimo vožtuvą. Arba dar variantas kad saliarka neblogai teka ant žemės :)
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
asusas100
Posts: 140
Joined: 02 Oct 2012 18:01
BMW: e34/e34
Location: alytus

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by asusas100 » 30 Jan 2013 19:35

Borato wrote:čia jau gali būt elektroninė siurblio dalis dėl pulsavimo. Dėl didelių kuro sanaudų manau, kad gali būt dar kalti purkštukai. Šiaip neprošal dar būtų patikrint visus daviklius ir degimo ankstinimo vožtuvą. Arba dar variantas kad saliarka neblogai teka ant žemės :)
siurblys mechaninis...kuras niekur nebega ir nk nedregsta. tiklriausiai degimas. tik nz ar ankstint ar velint nes kai paleidi paskui sunku atgal atgaudyt.

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 31 Jan 2013 00:47

asusas100 wrote:
Borato wrote:čia jau gali būt elektroninė siurblio dalis dėl pulsavimo. Dėl didelių kuro sanaudų manau, kad gali būt dar kalti purkštukai. Šiaip neprošal dar būtų patikrint visus daviklius ir degimo ankstinimo vožtuvą. Arba dar variantas kad saliarka neblogai teka ant žemės :)
siurblys mechaninis...kuras niekur nebega ir nk nedregsta. tiklriausiai degimas. tik nz ar ankstint ar velint nes kai paleidi paskui sunku atgal atgaudyt.
Atjunk degimo ankstinimo tokį vožtuvą, jei jis pas tave pajungtas. Jis gali būt dar kaltas. O degimui reguliuot susirask indikatorių, ir indikatoriaus gale prisuk dviračio stipiną (idealiai atitinka srėgis) atkirptą pagal reikiamą ilgį. o vietą įtvirtinti indikatorių manau susivirinsi iš paprasto varžto, sunkiau bus tą varžta pergręžt :)
Attachments
2.png
2.png (28.76 KiB) Viewed 10551 times
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

Post Reply