[e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Bentux
Posts: 13
Joined: 17 Jan 2013 08:11
BMW: E30 318i 1989
Location: Klaipeda
Contact:

[e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Post by Bentux » 26 Jun 2013 18:54

Po biski ziurinejuosi sau e30, jau viena turejau, kadangi iki siol vis dar isbandziau masinas(per 9 menesius pakeiciau 5 masinas) ieskojau sau tinkamiausios ir pirkau pigias kaip pavyzdines masinas, labiausiai istrigo e30, turejau 1.8, duju valgydavo 13-14, bet traukos truko, aisku susitvarkius varikli tikrai butu pagerejusi, taciau norisi sio to galingesnio. Kreipiuosi i jus chuliganistai, kiek jusu modifikuoti ir stockiniai grazuoliai valgo kuro ir kaip ju trauka. Koky varikli patartumet pirkti tam kad isliktu ekonomiskas, taciau trauka butu gan nebloga, kokiais varikliais jus patys patenkinti labiausiai
Last edited by Bentux on 27 Jun 2013 09:52, edited 1 time in total.

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Post by tadux » 26 Jun 2013 19:54

turejau e30 m10b18 toks prie mirties ekonomija nesidziaugiau ir traukos neturejo sanaudos 10-15 litru duju, pakeiciau i m20b20 trauka atsigavo ekonomija pagerejo 10-12 litru duju, bet jau batu sunkesniu vazinejama buvo, abu 10b18 ir m20b20 buvo maitinami slanginem 1 kartos dujom
Dabar i ta pati kebula ideta m50b25 tiesiogines dujos, trauka gera ir ekonomija kaip vaziuosi, ramiai niekur neskubant pagal taisykles, niekur nestabdinejant 9.5 litru duju, taip link ribotuvo dazniau ar autostrada virs 130 paminus 13.5-14 litru duju.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
Bentux
Posts: 13
Joined: 17 Jan 2013 08:11
BMW: E30 318i 1989
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Post by Bentux » 26 Jun 2013 21:41

Taip iseina kad 2.5 geriausias varijantas tiek trauka tiek ekonomika, dar viskas priklauso ir nuo duju, bet idomios man ir pacio benzino sanaudos, o apie 1.6 turbut isvis tyleti reikia nes kaip speju su tokiu mazu varikliu traukos 0, sanaudos belekokios

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Post by tadux » 26 Jun 2013 22:07

na siaip mieste gal geriau 1.6 kai nereikia dideles galios, 2.5 mieste savo atsims as kai misriu rezimu vazineju negaliu paskayt kiek miesto rezimu suvartoja, o bendzu gal tik 5 dienas vaziavau bet depresi buvo baisu paspaust :D as dujinis zmogus arba dyzelinis tik bendzu man prabanga
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Post by zygasbmw » 26 Jun 2013 22:09

pats geriausias galios- ekonomijos santykis manau,butu 318is.

User avatar
Tadela
Posts: 1185
Joined: 01 Oct 2009 16:14
BMW: e30 V8
Location: Vilnius-Kaunas
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Post by Tadela » 26 Jun 2013 22:35

zygasbmw wrote:pats geriausias galios- ekonomijos santykis manau,butu 318is.
Na sita varianta testuosim :D
Ivairiu kompiuteriu gedimu salinimas (Hardware ir Software).
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du

User avatar
TomosiusBMW
Posts: 60
Joined: 22 Jun 2010 00:32
BMW: E30 318is
Location: Klaipeda

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Post by TomosiusBMW » 26 Jun 2013 22:40

zygasbmw wrote:pats geriausias galios- ekonomijos santykis manau,butu 318is.
Norėjau tą patį parašyti. Apie 10ltr benzino be jokių dujų, mieste su E30 važiavimo stilium. Traukos irgi palyginus užtenka :)

User avatar
Bentux
Posts: 13
Joined: 17 Jan 2013 08:11
BMW: E30 318i 1989
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Post by Bentux » 27 Jun 2013 09:42

O idomiau man kuo skiriasi 318i nuo 318is, vikipedijoj paskaiciau kaip suprantu tai "is" buvo taikomas coupe, o "i" sedanams, arba ne taip supratau, bet esme ta pati, 83 kw?
The 318iS coupe was released in 1989, soon followed by the 318i sedan and 318iC convertible.[7] These models introduced a new engine, the chain-driven DOHC M42 1.8 L 16-valve engine. This is the most modern engine available in the E30 range...

Pasitaisau, paziurejau autogide butent nuo 89 iki 90 metu 318, radau tik viena su 100kw, ar cia ir yra tas varijantas apie kuri kalbat? Nes dabar jau pasimeciau, taip iseina kad 318i 83 kw, 318is 100kw?

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Post by tadux » 27 Jun 2013 09:42

318is 103kW 16voztuvu Doch, M42B18 variklio kodas, o kur 83 kw tai M40B18 8voztuveliai 1 paskirstimo velenas.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
Bentux
Posts: 13
Joined: 17 Jan 2013 08:11
BMW: E30 318i 1989
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Post by Bentux » 27 Jun 2013 09:47

Tai 318is buvo taikomas tik coupe ar ir sedanams?

User avatar
Tadela
Posts: 1185
Joined: 01 Oct 2009 16:14
BMW: e30 V8
Location: Vilnius-Kaunas
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Post by Tadela » 27 Jun 2013 09:53

Bentux wrote:Tai 318is buvo taikomas tik coupe ar ir sedanams?
Turbut org e30 su 1.8is rast labai sunku :D
Ivairiu kompiuteriu gedimu salinimas (Hardware ir Software).
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du


User avatar
Tadela
Posts: 1185
Joined: 01 Oct 2009 16:14
BMW: e30 V8
Location: Vilnius-Kaunas
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Post by Tadela » 27 Jun 2013 10:05

Melynas galbut su org isu, o baltas tai variklis bus is e36, na bet kas cia tie 3kw ;)
Ivairiu kompiuteriu gedimu salinimas (Hardware ir Software).
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du

User avatar
Bentux
Posts: 13
Joined: 17 Jan 2013 08:11
BMW: E30 318i 1989
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Post by Bentux » 27 Jun 2013 13:21

kad ** kilovatai tai jo, bet pats vistiek smagiau zinosi jog riedi su tikru chuliganu :D

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Post by tadux » 27 Jun 2013 13:52

gyvas 1,8is gerai sukasi, busbratke turi e36 tai e30 yra lengvesnis todel dar zvaliau vaziuoja.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
Bentux
Posts: 13
Joined: 17 Jan 2013 08:11
BMW: E30 318i 1989
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Post by Bentux » 27 Jun 2013 18:04

Tai kaip supratau 1.8is ir 2.5 geriausi pasirinkimai is e30

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Post by zygasbmw » 27 Jun 2013 18:16

galios atzvilgiu 325 geriau,bet ekonomijos tikrai ne.aiksu jeigu radus labai gero stovio 325 geriau imti toky,cia aisku su perspektyva jeigu vazineti su dujomis,jeigu vazineti benzinu vienareiksmiskai 318is. tik aisku rasti originalu isa irgi nera lengva.

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Post by Beglys » 27 Jun 2013 19:53

Bentux wrote:Tai kaip supratau 1.8is ir 2.5 geriausi pasirinkimai is e30
Pirk is karto su galingesniu varikliu. Net nespesi mirgtelti, kaip tas 318is pasijus silpnas, o jau busi nusiteikes galingesnio variklio dejimui.

User avatar
Bentux
Posts: 13
Joined: 17 Jan 2013 08:11
BMW: E30 318i 1989
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Post by Bentux » 01 Jul 2013 08:11

O kaip 2.3 varijantas?

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Post by samis_p » 02 Jul 2013 10:15

Manau 2.3 nesamone. Kiek zinau pats variklis truputi senesnio varianto, be to nebus nei 318is ekonomiskumo nei 325 galios. Variantas per viduri, kuris niekuom nepasizymi. Jei neklistu, tai ir kilovatu ne kazka daugiau kaip 318is.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

Post Reply