[E38] Drebantis M62B44

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
Vyciuz
Posts: 59
Joined: 18 Feb 2014 22:42
BMW: E38 4.4

[E38] Drebantis M62B44

Post by Vyciuz » 05 Jul 2014 19:21

Tai va,turiu tokia beda, pridedu foto...

http://www.part.lt/img/777d8db2c66543a8 ... e45705.png

Zvakes pakeiciau,babinas taip pat, pravodke iki babinos fyskes taip pat patikrinau, jokio tepalo prie zvakiu nera... Pridejus ranka prie duslintuvo saudo is abieju, dujom drebejimas jauciasi daugiau,benzu maziau...Any ideas??? Nes as minciu jau nebeturiu :vis

User avatar
greengoo115
Posts: 514
Joined: 09 Jan 2010 23:32
Location: vilnius
Contact:

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by greengoo115 » 05 Jul 2014 23:18

jaigu raso misfire cylinder 4 tikrint kopresija tam cilindre arba bus beda detonacinuose buvo atvejis rode pirmo cyl. misfire pamatavom kompresija o ten 0 nieko nerodo o priestai keite zvake babina ir nieko
now-e46 330d 05m m57n touring
ex-e39 535i 96m m62 sedan
ex-e46 320/2.2 '03 m54 coupe
ex-e36 318_lpg/2.8_LPG ' m42 coupe
ex-e36 320/2.8tu '92 m50 coupe
ex-e36 320 '92 m50 sedan

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by jogis » 05 Jul 2014 23:46

Jei sunkiau vedasi greiciausiai amen sliauzikliams. Dar gali but mazosios grandines itempejas. Beveik liga galima vadint situ varikliu. Kokia rida?
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

Vyciuz
Posts: 59
Joined: 18 Feb 2014 22:42
BMW: E38 4.4

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by Vyciuz » 06 Jul 2014 13:39

Ridos nezinau,mano spejimas kad kokie 300k km,skydelis rodo 196k.... Vedasi puikiai kaip visada,jokiu pasikeitimu. Pries tai lupau isiurbimo kolika ir keiciau visas tarpines ir detonacinius.(iki remonto viskas buvo ok). tuo paciu keiciau ir voztuvu dangtelio tarpines tai apziurejau kiek pavyko sliauziklius ir visa kita ir nuomone buvo jog viskas savo vietose kaip priklauso, netgi dirbant varikliui nera jokiu pasaliniu garsu prie jokiu apsuku, grandine taip pat nesimaskatuoja..turiu itarima ir as del tu detonaciniu nes lyg girdziu kazkoki kaip kalenima prie variklio kurio anksciau nebuvo...siaip vienas detonacinis kaip suprantu stenbi 2 cilindrus, tai jei jis pjauna gryba tai turetu mes man 3 ir 4 cilindro misfire...Detonacinius uzverziau su 20nm jega...

Vyciuz
Posts: 59
Joined: 18 Feb 2014 22:42
BMW: E38 4.4

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by Vyciuz » 06 Jul 2014 17:26

Siandien pamatavau kompresija - 10 baru.... belieka detonacinis? Bandziau su atjungtais vaziuot,vistiek tas pats,niekas nepasikeite...

Galbut kazkas gali rekomenduoti meistra kaune kuris iveiktu mano beda arba bent jau ja nustatytu per ateinancia savaite iki penktadienio? :alio

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by jogis » 06 Jul 2014 21:34

tai kad voztuvu dangtelius nuemus sliauzikliu net nesimato, gal ir grandines mazuosius emej? 10 baru kompresija yra sudas. nemaisyk su suspaudimo laipsniu, jei ziurejai kokiam kataloge kokia turi but. toliau, jei keitei voztuvu dangteliu tarpines ar esi garantuotas, kad gerai sudejai tarpines? ar nuiminejai tas juodas packas? jei ne, tai ten ziauri klyzma jas sudet normaliai, paciam yra buve, kad butent toj vietoj kreivai atsistojo tarpine, ko pasekoj ziauriai purtesi variklis, nes itakoja vakuuma, kol isrisau kas yra :vis aisku misfajeriu del to gal ir nemestu. o siaip jei beda atsirado po remonto tai reiktu ir ziuret mazgus kuriuos remontavai, tai turbut ir bus tie detonaciniai, bet del tokios mazos kompresijos as neatmetu dar pabegusio degimo kaip ir sakiau.

P.S. ka diagnostika apart misfajeriu?
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

Vyciuz
Posts: 59
Joined: 18 Feb 2014 22:42
BMW: E38 4.4

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by Vyciuz » 06 Jul 2014 21:39

Nelabai suprantu apie kokias tarpines kalbi nes voztuvu dangtelio pakeist tai ten juokas, beroc 11 varztu laiko dangteli ir po juo 2 tarpines...kokia kompresija priklauso sitam varikliui gal zinai?

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by jogis » 06 Jul 2014 21:51

vis uzmirstu, kad cia apie non-vanos kalbam.


del kompresijos nuo daug ko priklauso. rasoma tik minimali galima, benzam visiem 10-11 ir iki puses baro skirtumas berods tarp kausu. tai cia dead line. siaip normali kompresija pagal daugeli tech forumu 170-230 PSI (12-16 bar apytiksliai).
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

Vyciuz
Posts: 59
Joined: 18 Feb 2014 22:42
BMW: E38 4.4

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by Vyciuz » 06 Jul 2014 21:54

hmmm, tai cia kaip ir vienas is variantu... gal zinai koki meistra kuris galetu nustatyt ar tai tikrai sioj vietoj problema?

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by jogis » 06 Jul 2014 22:04

paklausk bendrauk laisvai temoj, nelabai kaune ka zinau, vilniuje pagelbeciau
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

Vyciuz
Posts: 59
Joined: 18 Feb 2014 22:42
BMW: E38 4.4

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by Vyciuz » 07 Jul 2014 22:27

Naujienos. Siandien uzsipyliau benza ir pagainiojau, lekia su vejeliu ant benzu, nezinau kas pries tai buvo,bet dabar jau lekia, perjungus dujas ant laisvu dirba,duodant gazo-dreba....vel nulupau galvos pravodke, nukeliau benzo purskalu magistrale ir uzmaciau akd su ja buvo prispausta duju slangute, greit patvarkiau savo chaltura, viska surinkau,jungiu kompa, trinu klaidas,adaptacija, kuriu ir i trasa, nebedreba niekas !!! Viskas tvarkingai traukia,dirba tyliai ant laisvu kaip visai ne 8cilindrai...paziuriu isiurbimo kolike vakuuma po visko keitimo, rodo 0,3 - geriau nei gerai! Ta proga galesiu pasakyt kas nores kaip pakeist detonacinius daviklius nenuemus ausalo vamzdzio po kuriuo jie randasi :appl :alc

tomasbmw
Posts: 466
Joined: 15 Jul 2013 01:56
BMW: e36 325i

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by tomasbmw » 11 Jul 2014 21:28

Nesenai ziurejau video.kur subaru boxer variklis netolygiai dirbo purtesi.tame video isarde varikli ir pasakojo kas kur vyksta.paskaita kam ir kas veikia.tai va.jei pas tave kaip itari 300k variklis pravaziaves tai bus susideveje ir issidauze voztuvu nukreipejai.tai yra voztuvas "liufta" turi(kliba voztuvas).ko pasekoje voztuvas nevisada gerai sueina su lizdu.tada atsiranda pradegimai bet ovalus lizdo isdauzymas.tada pradeda netolygiai variklis dirbti ir vibruoja.dar gali buti alkuninio veleno musimas.issilenkes alkuninis velenas.ten 100-tos mm. Dalys itakoja.

User avatar
_marshall_
Posts: 3997
Joined: 21 Sep 2007 21:39
BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by _marshall_ » 14 Jul 2014 19:37

tomasbmw wrote:Nesenai ziurejau video.kur subaru boxer variklis netolygiai dirbo purtesi.tame video isarde varikli ir pasakojo kas kur vyksta.paskaita kam ir kas veikia.tai va.jei pas tave kaip itari 300k variklis pravaziaves tai bus susideveje ir issidauze voztuvu nukreipejai.tai yra voztuvas "liufta" turi(kliba voztuvas).ko pasekoje voztuvas nevisada gerai sueina su lizdu.tada atsiranda pradegimai bet ovalus lizdo isdauzymas.tada pradeda netolygiai variklis dirbti ir vibruoja.dar gali buti alkuninio veleno musimas.issilenkes alkuninis velenas.ten 100-tos mm. Dalys itakoja.
As isivaizduoju, atvaro tau masina su drebanciu motoru, tu viska isardai, patikrini kreipianciases, veleno tiesuma, isbalansuoji alkunini su svaistikliais ir smagraciu, nes taip per filma apie ateivius matei, o pasirodo kad kokia slangele prispausta buvo, ar zvake i pabaiga :)
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.

Vyciuz
Posts: 59
Joined: 18 Feb 2014 22:42
BMW: E38 4.4

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by Vyciuz » 14 Jul 2014 23:25

Pradet visada reikia kaip taisykle nuo paprastu dalyku,po tarpiniu perrinkimo prasukau jau 1100km ir viskas ok,sekmingai begejasi ir iki 200km\h tiek ir kruizina tvarkingai leidziamu greiciu, duju apetitas irgi labai normalus :appl

egiukas320
Posts: 3
Joined: 19 Aug 2014 20:57
BMW: bmw e38 730d

Re: [E38] Drebantis M62B44

Post by egiukas320 » 20 Aug 2014 20:21

Sveiki reikia liaudies isminties.
Turiu bmw 730d e38 99m
Gurksni gavau.
Hidro smugio nebuvo
Gili bala buvo tai pasiurbe vsndens.uzgeso kaip ir pridera.
Bandziau uzkurti kokiu 15min net starteris neduke.varyklis kaip uzkirstas.
Bet veliau pabandziau uzsikure dyrbo biski sunkokai ir dumijo belenkaip.
Cia buvo pries kokius 2men.
Db kuriasi vaziuoja bet saltas pulsuoja labai ir duma ismeta.
Kur pries tai tokiu problemu nebuvo.
Toks vaizdas kad injectoriai blogai dirba..
Reikia jusu patarimo ka galejo pazeisti
Aciu:)

Post Reply