[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
rytoj desiu tai duosiu zinot kas kaip
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Ok, jei nesunku dar ir kokia foto padaryk, kas ten kaip.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
prisukimas prie kolektoriaus tinka 100%, bet kad netelpa prie bloko... reikia padirbet dar tuo klausimu, nu ir aisku valdyma persidaryt...Mariuzzzz wrote:Patiokas. wrote:
Bandei jau e60 turbina ant tds taikyt? Kazin daug reikalu prie kolektoriaus prisukt? Pats ziurinejuos kazka rimtesnio. Kazin kaip nuo 135kw 3.0d?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Del valdymo zinau. Bet man ji ir taip netilptu, nes dabartine alfos vos telpa iki landzerono koks cm belieka. Galvoju apversti ismetimo kolektoriu, bet tokiu atveju prisukimai atvirksciai gautusi, reiktu daryti kazkoki adapteri. Kaip manai nuo 3,0d 135kw ant tds nebutu perdidele?
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nu kai dejau- kisau i standartine vieta, jokiu vertimu ar kitu nesamoniu, su perdarytu valdymu, perprogramavus gavosi labai gyva masina, gal dar galingumo kreive rasciau kazkur.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
I koki kebula dejai? pas mane e28, tai ten ankstoka. Reiks pirma ta turbina gaut tada ziuresiu kaip ten ja italpint. Kreives jeigu rastum butu idomu pasiziuret.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
sveiki,turiu klausima 2,0d 110kw ar imanoma paanksint trauka? kad kabintu anksciau? dabar vaziuoja nuo 1,8 1,9. prie 1,5 apsuku buna bukas kartais erzina mieste reik kalt zemesne pavara. ar sklendziu isemimas gali itakoti gazo jautruma? teko turet vaga 81kw tikrai smagiau kabina. pas bmw toks bukokas gazas ar cia pas visus juos ar pas mane negerai kazkas?
e46 FL
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
ta sklendziu sistema ''veikia'' tik ant laisvu sukiu
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kazin ar tik ant laisvu. man isemus vaziavo tikrai nuo didesniu apsuku negu sudejus atgal kitas. esant sklendems lengviau vaziuoja neuzputus turbai, o ir uzsipucia lengviau ir greiciau
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
as suprantu jos efektyvuma kada ji yra uzdaram rezime ir per tarpa, tarp jos ir isiurbimo kanalo, oro turbulencija. bet vos kampas pasikeica bent laipsniu, reali nauda smunka n kartu. tai nesuprantu kaip ja galima jaust. manau isitikinimas
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
bandyta ant stendo- is keliu kart buvo kad -1Nm, o dazniausiai jokio skirtumo.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
ta prasme kreives identiskos ? ir mazose apsukose ?
Beje galiu papasakoti apie E39 TDS + E60 turbina + 12mm plundzeris el siurblyje.
Turba nuo E60 525d 130kw uzsidejo praktiskai be jokiu perdarymu. tepalo padavimas be problemu tds, o vat nubegima teko daryt. keletas kitu nubegimo vamzdeliu bulgarke ir kempas visagalis ismetimas puikiai tinka. slanga nuo turbos iki OSM puikiai tinka, atiduodamo oro vamzdis nuo E60 ir prie jo slanga su alkune iki IC nezinau nuo ko sudetingiausia valdymas... aktuatoriu dejau nuo tds, bet iskart galiu pasakyt kad reikia kitokio, kuris prie mazesnio slegio pradetu atsidaryti ir eiga galetu buti didesne. butu daugiau vietos valdymui. IC nuo e46 330d ir po viso sito treciu begiu isiurbimo kolektoriuje ties 1500rpm 1bar ties 1700rpm 1.8bar penktu ties 1500rpm 1.5bar. slegis manau kiek per didelis, bet su TDS aktuatoriumi daugiau nelabai ka eina padaryti. arba per didelis pradinis geometrijos tarpas ir velai uzpucia bei lagas didelis, arba max slegis 1.8/1.9 bar. o 12mm plundzeris sudejus ir palikus el daly kur buvo uzkurus uzsigazavo labai, el daly atstumus praktiskai iki galo kad sumazint kuro ant laisvu jau kaip ir panasiai. dabar reikia jungtis kompa ir koreguoti kuro kiekius. ant laisvu kiek ymanoma mazint ir stumt el daly link galo kad padaryti kuo didesne kuro kieki dozuojancios dalies eiga. nes dabar jauciasi kad neisnaudojamos plungerio galimybes. po turbos uzdejimo vienodai vaziavo nuo 1500rpm iki red line. po plundzerio idejimo vaziuojant labai nedaug atsilieka nuo 330d 150kw mechano. buvo nesmagu matyti dideles tds lempas per korpusa nuo mano galo atsiliekant ties 150km/h o dumo ismeta debesiuka kol slegis buna nuo 0.5 iki 1. bet tai trunka labai trumpai. toliau vos vos migla.
PS gal kas galetu sumapinti kompa iki pirmadienio. nes visi dabar atostogauja o antrad ta masina isvaziuoja keliems menesiams
Beje galiu papasakoti apie E39 TDS + E60 turbina + 12mm plundzeris el siurblyje.
Turba nuo E60 525d 130kw uzsidejo praktiskai be jokiu perdarymu. tepalo padavimas be problemu tds, o vat nubegima teko daryt. keletas kitu nubegimo vamzdeliu bulgarke ir kempas visagalis ismetimas puikiai tinka. slanga nuo turbos iki OSM puikiai tinka, atiduodamo oro vamzdis nuo E60 ir prie jo slanga su alkune iki IC nezinau nuo ko sudetingiausia valdymas... aktuatoriu dejau nuo tds, bet iskart galiu pasakyt kad reikia kitokio, kuris prie mazesnio slegio pradetu atsidaryti ir eiga galetu buti didesne. butu daugiau vietos valdymui. IC nuo e46 330d ir po viso sito treciu begiu isiurbimo kolektoriuje ties 1500rpm 1bar ties 1700rpm 1.8bar penktu ties 1500rpm 1.5bar. slegis manau kiek per didelis, bet su TDS aktuatoriumi daugiau nelabai ka eina padaryti. arba per didelis pradinis geometrijos tarpas ir velai uzpucia bei lagas didelis, arba max slegis 1.8/1.9 bar. o 12mm plundzeris sudejus ir palikus el daly kur buvo uzkurus uzsigazavo labai, el daly atstumus praktiskai iki galo kad sumazint kuro ant laisvu jau kaip ir panasiai. dabar reikia jungtis kompa ir koreguoti kuro kiekius. ant laisvu kiek ymanoma mazint ir stumt el daly link galo kad padaryti kuo didesne kuro kieki dozuojancios dalies eiga. nes dabar jauciasi kad neisnaudojamos plungerio galimybes. po turbos uzdejimo vienodai vaziavo nuo 1500rpm iki red line. po plundzerio idejimo vaziuojant labai nedaug atsilieka nuo 330d 150kw mechano. buvo nesmagu matyti dideles tds lempas per korpusa nuo mano galo atsiliekant ties 150km/h o dumo ismeta debesiuka kol slegis buna nuo 0.5 iki 1. bet tai trunka labai trumpai. toliau vos vos migla.
PS gal kas galetu sumapinti kompa iki pirmadienio. nes visi dabar atostogauja o antrad ta masina isvaziuoja keliems menesiams
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
O kodel pasirinkai e60 2,5d turbina? Jis kaip issivaizduoju mazesne nei 135kw? Nuo ko plundzeris ? Kinieti dejai ar nuo sunkvezimio?
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kinietis. salta dalis tokia pat. karsta mazsne. paziurejau su ja ir 2.0d 110kw kiek prisuka tai manau tds per akis. o ir lagas mazesnis bei greiciau isuka negu 135kw. bei idejimas. sita netilpo prie ausies per 1mm. 135kw ir prie bloko netelpa. vaziuojam siand pas Vitolda. zesim kas atsisuks
nuvykus i vimota nieko neisejo, pasirodo neveikia diagnostine fyske ant masinos...
nuvykus i vimota nieko neisejo, pasirodo neveikia diagnostine fyske ant masinos...
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Iskilo dar vienas klausimas del 330d. Jau sprogo antras kolektorius pilna apkrova supucia netoli 2.3 BARO!!! Kaip pastiprint kolektoriu ar ka pasiulysit?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
dek geru metu kolektoriu- tarkim nuo 170kW.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Ten juk su sklendem eina, ar viskas tinka viens prie vieno?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Metosi garaze kkk24 turbo. Verta ji ko?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Seip tai senovine ta k24 turba dabar yra jau gyvesniu ir kurkas pigesniu aptarnavime, pvz kad ir nuo kokios volvo d5 120kw apie 250-300lt, nupirkai gyva ir zinai, kad jei ka tai pigiai kita gausi, o uzpucia smagiau uz k24. Gal kas zino kur koki teisinga laisvesni ismetima rast bmw 330d e46? Nes kazkaip man atrodo, kad dabar labai jau kaista dusle net per viduri snypscia...