Page 12 of 14

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 23 Jan 2014 22:47
by BioHazard
Zodziu, reik minciu kaip normaliai pasodaryt m52b28 ismetima, garso noriu zemo, bet nepergarsaus, galvoju nuo koliku iki dezes 2 vamzdzius ir po to viena vamzdi 65mm ir du magnaflow bakelius. Nelabai noriu su tais dviem vamzdziais apsikraut reik kazko paprasto, greito ir efektyvaus

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 24 Jan 2014 10:33
by _marshall_
Hmm, tipo nori, kad is 2 vamzdziu sueitu i viena, o paskui vel skeltusi i du? tai tada jauciu paprasciau daryt 2 iki galo...

O siaip - po rezika ant vamzdzio ir gale dideli tiesu bakeli :)

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 24 Jan 2014 10:59
by BioHazard
netaip supratai:) esme, kad du iki dezes o po to iki galo vienas, siaip kaip ir viskas aisku, bet diametras idomu koks optimalus to vieno vamzdzio :)

.

Posted: 24 Jan 2014 11:08
by raudonis
.

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 24 Jan 2014 11:14
by _marshall_
BioHazard wrote:netaip supratai:) esme, kad du iki dezes o po to iki galo vienas, siaip kaip ir viskas aisku, bet diametras idomu koks optimalus to vieno vamzdzio :)
O kaip tu ant to vieno vamzdzio privirinsi 2 magnaflow bakelius? Viena paskui kita? :D. Gal rimtai paprasciau iki pat galo tuos 2 ir varyt, jeigu del lambda zondo problemu nebus tau.
Del vamzdzio skersmens, tai apskaiciuociau dvieju vamzdziu skerspjuviu plotu suma ir is jos isskaiciuociau koks turetu but diametras vienam vamzdziui.

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 24 Jan 2014 12:23
by BioHazard
nu tai bakeliai nedideli, vienas i viduri, kitas gale :)o lz du ant koliku ir du iskart uz koliku o toliau, jau prie dezes vienas vamzdis :) nors galbut 2.8 ismetima rasciau visa nesupuvusi, tvarkinga, tada butu galima pazaist ir su dviem vamzdziais

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 22 Apr 2014 14:28
by minimaLTechno
Sveiki. Nieko isvis neismanau apie duslintuvus, tiek pat kaip apie japonu kalba. bet situacija tokia, kad masina E60 bmw 5, dyzelis 3.0l. zinau, kad zmones sako jog is dyzelio neisgausi gero garso, reikia bendzo. bet kazkiek vistiek galima patobulinti ta garsa. siaip pas mane jis toks neblogas, bet butu idomu suzinot ka dar galima padaryti. ar siaip tiesiog pasidometi. tai noriu paklausti kuo skiriasi katalizatorius ir duslintuvas? duslintuvas ta dezute ant galo, kuri slopina garsa? o katalizatorius tuomet ka daro? ant bmw berods eina kazkokie su anglies pluostu. noreciau siaip masinos isvaizda pagrazinti ir su duslintuvu grazesniu, nes masina pakankamai neblogai atrodo, M apdaila, LCI lempos, daug planu dar yra, bet apie duslintuva taip pat galvoju. kaip isvis zinoti kai perki koks garsas bus? :D ar cia tiesiog perki ir bandai ? be to pas mane kazkas negerai, i salona eina smarve is duslintuvo, tokia slyksti smarve, prasidarius liuka labai smirdi, bet ir viska uzsidarius ir isjungus klima, jokio oro nepaduodant - jauciasi smarve. o kai paduodi vedinima tik is vidaus (su A raidele kazkokia), tai tuomet nesmirdi regis.

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 25 Apr 2014 19:48
by erix
ziurekit vyrai, pas mane stovi dabar tik katalikas ir scorpion galinis bakelis, man per garsiai, ar duotu tylumo jaigu yvirinciau 2 originalius silencerius, nu tie maziukai bakeliai kur stowi uz kataliko variklis 5kausu m44 ;D

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 25 Apr 2014 20:16
by jogis
cia tu apie bmw? nebuvo siaip 5kausiu jokiu

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 25 Apr 2014 20:52
by erix
nu taip sakoma , 4 po kapotu 1 uz vairo ;D

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 25 Apr 2014 21:43
by samis_p
erix wrote:ziurekit vyrai, pas mane stovi dabar tik katalikas ir scorpion galinis bakelis, man per garsiai, ar duotu tylumo jaigu yvirinciau 2 originalius silencerius, nu tie maziukai bakeliai kur stowi uz kataliko variklis 5kausu m44 ;D
Jei nori tyliai dek gamyklini recirkuliacini, o ne tiesu, bakeli. Tada uzteks tik katalizatoriaus ir galinio bakelio. Tie maziukai bakeliai kazin kiek situacijos nepakeis - su rezonatoriais esu ant poros masinu varges, tai ar jie 4, ar ju nera - rezultatas beveik toks pat, jie tik numusa labiau auksta dazni - zyzima.

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 26 Apr 2014 01:30
by erix
aisku, dekui, supratau. tai kaip sumazinti sportinio bakelio garsa? man jis patinka tik jis per garsus. ka daryti kad ji sumazint?

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 26 Apr 2014 23:54
by samis_p
Reikia dar vieno bakelio, buna panasus tokie i rezonatorius, bet didesni ir kimsti vata. Daugiau variantu nelabai yra. Arba susirast gera dideli sport bakeli - jis bus tiesus, bet tylesnis galbut, nei tai ka turi.

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 05 May 2014 16:49
by erix
gal zinot kur kaune vatiniu bakeliu pirkti?

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 05 May 2014 16:53
by Šarūnas
Gal esat kas ant TDS dvigubą išmetimą bandę daryt? Ta prasme kaip pas V formos variklius būna.

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 05 May 2014 18:42
by Borato
Šarūnas wrote:Gal esat kas ant TDS dvigubą išmetimą bandę daryt? Ta prasme kaip pas V formos variklius būna.
Koks būtų to tikslas?

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 07 May 2014 21:25
by samis_p
Šiaip ir pas 2.5 benzinus 6cil būna dvigubas, bet ten kilovatai kiti todėl ir vamzdžių skerspjūvio plotas didesnis. Čia kadangi turbininis dyzelis, tai kad ir didesnį padarysi išmetimą kažin ar kas pasikeis.

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 07 May 2014 23:39
by Borato
bet jei tarkim padarytų tiesų, 65mm storio,, be bakelių, be visokių staigių alkūnių, tik su vienu tiesiu rezonatorium gale, tai turbina tikrai sveikatos daugiau įgautų.

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 13 May 2014 16:54
by Šarūnas
Borato wrote:
Šarūnas wrote:Gal esat kas ant TDS dvigubą išmetimą bandę daryt? Ta prasme kaip pas V formos variklius būna.
Koks būtų to tikslas?
Įdomu kaip garsas pasikeistų :)

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Posted: 15 May 2014 05:59
by Borato
Manau per daug darbo vien dėl to. Nėra tikslo.