Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Posted: 13 Feb 2015 15:11
Pirkau išardytą už juokingą kainą_marshall_ wrote:Jauciu, kad bereikalo m54b30 isardei
BMWFAN forumas
http://forumas.bmwfan.lt/
Pirkau išardytą už juokingą kainą_marshall_ wrote:Jauciu, kad bereikalo m54b30 isardei
pirma sudejo velenus modintus ir su motronicu pasieke ~300ag ir ~300nm, bet del atsirandanciu traukos duobiu ir sunkaus vedimosi po ilgesnio stovejimo arba variklio atausimo (kokio 5 karto uzsivesdavo ir dirbdavo o ne taip kad uzisveda 2s ir gesta), dejo programuojama kompa ir is pradziu negerai ribotuva nustate 2 sankabos komplektus sudraske. paskuj perprogramavo ribotuva ir po siai dienai lekia. aisku su e85 apetitas kaip reikiant atsirado. kai vaziuodavo ralyje su stock m50b25 kuro servise tik karta tereikdavo dapilt, o db servisas ir pilia. ir del tepalu buvo problema kad prasiskiedinedavo spiritu, bet cia buvo su motronic'u.Glount wrote:Jogi, Valerijaus Murnikovo hibridas tokius skaicius atsukes, tik pas ji dar galva isportinta iki maximumo. buvo su standartiniu kompu, bet pastoviai trauka dingdavo, tai man rodos isidejo VEMS ir baiges kancios, bet vaziuoja tik ant E85. Beto su standartiniais velenaia buvo apie 250 ag ir 350nm, nebepamenu tiksliu skaiciu. Paskui sudejo kazkokius perdarytus ir atsiko kazka panasaus kaip rasiai
Biski gal ne i tema o kodel dabar nebevaziuoja ralio. tiksliau nuo pernai rugpjucio niekur nebuvo isvaziaves?tadux wrote:pirma sudejo velenus modintus ir su motronicu pasieke ~300ag ir ~300nm, bet del atsirandanciu traukos duobiu ir sunkaus vedimosi po ilgesnio stovejimo arba variklio atausimo (kokio 5 karto uzsivesdavo ir dirbdavo o ne taip kad uzisveda 2s ir gesta), dejo programuojama kompa ir is pradziu negerai ribotuva nustate 2 sankabos komplektus sudraske. paskuj perprogramavo ribotuva ir po siai dienai lekia. aisku su e85 apetitas kaip reikiant atsirado. kai vaziuodavo ralyje su stock m50b25 kuro servise tik karta tereikdavo dapilt, o db servisas ir pilia. ir del tepalu buvo problema kad prasiskiedinedavo spiritu, bet cia buvo su motronic'u.Glount wrote:Jogi, Valerijaus Murnikovo hibridas tokius skaicius atsukes, tik pas ji dar galva isportinta iki maximumo. buvo su standartiniu kompu, bet pastoviai trauka dingdavo, tai man rodos isidejo VEMS ir baiges kancios, bet vaziuoja tik ant E85. Beto su standartiniais velenaia buvo apie 250 ag ir 350nm, nebepamenu tiksliu skaiciu. Paskui sudejo kazkokius perdarytus ir atsiko kazka panasaus kaip rasiai
Dėl jautresnio gazo geriau maksimaliai šlifuoti m50/m52 sklendę nei vargti su v8 pritaikymu ir aišku atsisakyti asc (būtu kamštis, nes asc vienodo diametro)LNS wrote:Sveiki, ant M52B28 dedu M50B25 isiurbimo kolektoriu ir turiu abi isiurbimo sklendes, aisku geriau deti M50 jei nesvarbu del asc, ar geriau dar pasiieskoti prie to paties v8 sklendes?
Tau reikia inteiko nuo m54.shapis wrote:laba vakarą, planuoju ant M52B28TU motoro dėti M50B25 įsiurbimą, kolektorių, sklendę ir purkštukų takelį su purkštukais turiu. Dar kažko trūksta? ačiū už bet kokią informaciją
tik įsiurbimo koliko ar ir sklendės reikia ? matot pasiskaičiau kad visi deda ant to m52 motoro m50 koliką ir nepagalvojau kad bus problemų su TU parsiduos gi tas m50 kolektorius kokios kainos m54 koliko ?jogis wrote:Tau reikia inteiko nuo m54.shapis wrote:laba vakarą, planuoju ant M52B28TU motoro dėti M50B25 įsiurbimą, kolektorių, sklendę ir purkštukų takelį su purkštukais turiu. Dar kažko trūksta? ačiū už bet kokią informaciją