Page 136 of 175

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Feb 2014 01:13
by Patiokas.
tai kad tas rolikas 1 arba 2 sluoksniu tai taip, maciau ir tokiu ir tokiu, bet ju dydis visu buvo labai panasus. kazkokio vw 4 cilindru variklio siurbliu teko ardyt ir lygint, tai tos saibos kuri sukasi ir spaudineja plungeri krumpliuku aukstis skyresi berods 1.5mm, nors abieju plundzeriai buvo 9mm. kiek zinau skyresi varikliu galingumas o darbinis turis ten buvo tas pats. na jei dar teks isardyt mechanini siurbly pamatuosiu tu krumpliuku auksti ir palyginsiu su tds. jei pasitvirtins mano spejimas tai bus dar viena vieta kur galima padidinti paduodamo kuro kieki. nes dabar visai neydomu, kol turba neuzpucia tol angliu kaip is garvezio, kai uzpucia net migla to nepavadinsi, net maniskis 2.0d remapintas daugiau angliu ismeta :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Feb 2014 10:01
by T.E34
Patiokas. wrote:tai kad tas rolikas 1 arba 2 sluoksniu tai taip, maciau ir tokiu ir tokiu, bet ju dydis visu buvo labai panasus. kazkokio vw 4 cilindru variklio siurbliu teko ardyt ir lygint, tai tos saibos kuri sukasi ir spaudineja plungeri krumpliuku aukstis skyresi berods 1.5mm, nors abieju plundzeriai buvo 9mm. kiek zinau skyresi varikliu galingumas o darbinis turis ten buvo tas pats. na jei dar teks isardyt mechanini siurbly pamatuosiu tu krumpliuku auksti ir palyginsiu su tds. jei pasitvirtins mano spejimas tai bus dar viena vieta kur galima padidinti paduodamo kuro kieki. nes dabar visai neydomu, kol turba neuzpucia tol angliu kaip is garvezio, kai uzpucia net migla to nepavadinsi, net maniskis 2.0d remapintas daugiau angliu ismeta :D
teisingai mastai,tas"rolikas" kaip tu sakai CAM disc vadinamas skirtingas 2.4 ir tds siurbliu pastarojo 1mm aukstesni kumsteliai.
si ta dar gali islosti pakeites.
arba is manes gali plunzeri nusipirkti :D :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Feb 2014 11:26
by Patiokas.
kad tas plundzeris kainuoja kaip puse masinos :D tai neverta det del papramogavimo :)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Feb 2014 14:49
by Borato
Patiokas. wrote:tai kad tas rolikas 1 arba 2 sluoksniu tai taip, maciau ir tokiu ir tokiu, bet ju dydis visu buvo labai panasus. kazkokio vw 4 cilindru variklio siurbliu teko ardyt ir lygint, tai tos saibos kuri sukasi ir spaudineja plungeri krumpliuku aukstis skyresi berods 1.5mm, nors abieju plundzeriai buvo 9mm. kiek zinau skyresi varikliu galingumas o darbinis turis ten buvo tas pats. na jei dar teks isardyt mechanini siurbly pamatuosiu tu krumpliuku auksti ir palyginsiu su tds. jei pasitvirtins mano spejimas tai bus dar viena vieta kur galima padidinti paduodamo kuro kieki. nes dabar visai neydomu, kol turba neuzpucia tol angliu kaip is garvezio, kai uzpucia net migla to nepavadinsi, net maniskis 2.0d remapintas daugiau angliu ismeta :D
O tu tą didelę šaibą, kur reguliuojas spyruoklės pasipriešinimas esant slėgiui, susukęs iki galo? Padaręs kad prie mažo slėgio jau pradėtų riebint mišinį? Tai todėl taip meta užsklandą prieš užpučiant turbinai, o paskui išsisemia. Aš kaip tik didinu spyruoklės pasipriešinimą, nes tada siurblys riebina kurą užpūtus turbinai didesnį slėgį, va tada jau turi mest dūmą :)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Feb 2014 21:51
by Patiokas.
bet tada pradeda vaziuoti tik nuo 2500rpm ir daugiau, o padarius kaip as turba uzpucia ties 2000rpm

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Feb 2014 22:06
by Borato
Patiokas. wrote:bet tada pradeda vaziuoti tik nuo 2500rpm ir daugiau, o padarius kaip as turba uzpucia ties 2000rpm
Nu pas mane prie 1700 apsukų jau beveik puse baro, bet nesijaučia. Bet kaip slėgis pasiekia 1.1bar, kažkur ties 3000 apsukom, tada iš po manęs nieko nesimato, tik dūmų užsklanda, ir skersas einu ant šlapio asfalto, pagreiti pagavus, net sankabos gadint nereik, trečiu be vargo ant šlapio, posukyje :)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Feb 2014 23:10
by Patiokas.
na tai va 3000rpm tai jau labai velai, reikia kad daug anksciau. ten dar orginali tds turbina, bet ji nuo 96m tai gal del to yra didesne uz tas senesnes, lyginau 4 sudetas sale, tai ta didesne uz 3 likusias. na pas mane e46 2.0d su LSD antru ties 2300rpm 1.9 bar :D treciu 1900rpm 1.9bar ketvirtu 1700rpm 1.9bar, antru velai todel kad labai jau greit sukyla tos apsukos ir nespeja slegis. na bet antru ant sauso nurauna tiesiai vaziuojant, ant slapio ketvirtu reikia saugotis jei isjungtas DSC :D na o apie ta E36 tds buvusy tai pas jy berods 1.4 bar dabar pasiekia ties 2100-2200 tam tarpe, bet dumu daug kol uzpucia, uzputus tik ciut migla, padarius kaip tu sakei ta 1.4bar pasiekia tik tarp 2500-3000rpm, dumu taip pat uzputus mazai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Feb 2014 23:40
by T.E34
Patiokas. wrote:kad tas plundzeris kainuoja kaip puse masinos :D tai neverta det del papramogavimo :)
pramogos visada kainuoja,taipogi :D ar tu i kluba eisi pasi....,ar tu nori pagazuot normaliai :D
p.s. kenciu neiskenciu kada savo bandyma isbandysiu.2.5tds motoras su mechaniniu siurbliu.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Feb 2014 23:51
by BLOGULYS
taip tos saibos su kalneleis yra skirtingos ir ne tik auksciais bet ir nuozulnumais- atstumais... plundzeris galima det nuo sunkvezimio MAN yra pasirinkimas 11mm arba 12mm tokiu atveju kalnelei dedami nuo tds nes su maniuko gaunasi per stipru :D buvom sudeje i golpa sunkvezimio plundzeri ir kalnelius tai tik uzkurus salerka per grystama vos ne verdanti bego :D . pas pati buvo 11mm ir su tds turba gan stipru. paskui imeciau audi 103kw turba pasijuto kad zymei geriau leke bet jau prasesi 12mm plundzerio . dabar ant tds uzmetem mechanini siurbli ir 3.0d turba kolkas be coolerio bet jau jaucesi kad kazka gero turim :D ieskosim 12mm plundzerio didelio colerio ir ant stendo :D :D :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Feb 2014 00:10
by Patiokas.
2.5tds su mechaniniu nieko labai ispudingo, reikia plungerio didesnio, bet vaziuoja smagiau negu standartas tds, o ir sanaudos sumazejo tikrai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Feb 2014 00:39
by Borato
Patiokas. wrote:2.5tds su mechaniniu nieko labai ispudingo, reikia plungerio didesnio, bet vaziuoja smagiau negu standartas tds, o ir sanaudos sumazejo tikrai
Manau užtektų tinkamai viską sureguliuot, o ne: "viskas visa katūške". Tipo su mechaniniu ekonomiškiau? mano atveju atvirkščiai buvo ant 2,4

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Feb 2014 01:10
by Patiokas.
mieste tas tds valge 10, su mechaniniu atsuktu kiek eina taip pat vazinejant 8-9 tam tarpe, uzmiesti telpa i 7 nesunkiai. o ka ten reguliuot, padaryta kad kuro duotu kiek imanoma daugiau ir uzpustu kuo anksciau, ko pasekoje nevaikant telpa y padorias ribas sanaudos

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Feb 2014 01:27
by Borato
Patiokas. wrote:mieste tas tds valge 10, su mechaniniu atsuktu kiek eina taip pat vazinejant 8-9 tam tarpe, uzmiesti telpa i 7 nesunkiai. o ka ten reguliuot, padaryta kad kuro duotu kiek imanoma daugiau ir uzpustu kuo anksciau, ko pasekoje nevaikant telpa y padorias ribas sanaudos
Norint išgauti daugiau galios šitiem senukams, nereik apkraudinėt variklio žemuose sūkiuose, kad turbina tau anksčiau pūs, tau nelabai kas dasidės, geriausia yra, kad vėliau užpūstu. Reikiamu momentu užpūtus turbinai, ir pariebinus siurbliui kurą, galima išgauti neblogus Ag i nm, o kad žemais sūkiais šitą seną dyzeliuką dusysi, tau labai įpatingai galios nedadės. Tam ir yra sugalvota elektronika, kad kompas reguliuotų viską tiksliai, reikiamu momentu - kada reikia paankstina, kada reikia užpūčia, kada reikia pariebina ir t.t. :)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Feb 2014 01:43
by Patiokas.
na man nereikia dideliu ag dideliuose sukiuose, man reikia kaip imanoma ilgesnio rpm diapazono ir kad jis butu kuo anksciau, kam ji vaikyt 3k-5k maloniau bent man 2k-4k. o kodel sakai kad jei padarysiu jog vaziuoja nuo mazu apsuku tai didesnese nebus nk gero ? siurblys nepajegs ar turba ? beje cooleris yra ir nemazas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Feb 2014 01:48
by Borato
Patiokas. wrote:na man nereikia dideliu ag dideliuose sukiuose, man reikia kaip imanoma ilgesnio rpm diapazono ir kad jis butu kuo anksciau, kam ji vaikyt 3k-5k maloniau bent man 2k-4k. o kodel sakai kad jei padarysiu jog vaziuoja nuo mazu apsuku tai didesnese nebus nk gero ? siurblys nepajegs ar turba ? beje cooleris yra ir nemazas
turbina :) tokiu atveju reikia dėt kintamos geometrijos turbiną :)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Feb 2014 01:51
by Patiokas.
del kintamos geometrijos tai joa, padeta nuo 3.0d ir laukia savo eiles :)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Feb 2014 20:46
by T.E34
BLOGULYS wrote:taip tos saibos su kalneleis yra skirtingos ir ne tik auksciais bet ir nuozulnumais- atstumais... plundzeris galima det nuo sunkvezimio MAN yra pasirinkimas 11mm arba 12mm tokiu atveju kalnelei dedami nuo tds nes su maniuko gaunasi per stipru :D buvom sudeje i golpa sunkvezimio plundzeri ir kalnelius tai tik uzkurus salerka per grystama vos ne verdanti bego :D . pas pati buvo 11mm ir su tds turba gan stipru. paskui imeciau audi 103kw turba pasijuto kad zymei geriau leke bet jau prasesi 12mm plundzerio . dabar ant tds uzmetem mechanini siurbli ir 3.0d turba kolkas be coolerio bet jau jaucesi kad kazka gero turim :D ieskosim 12mm plundzerio didelio colerio ir ant stendo :D :D :D
kai jau prasuksit ant stendo,pasipasakok butinai kas gavosi,labai idomu:)
jei pirmi isbandysit.
irgi statau 12mm plunzeri,nuo 3.0d turbina,tik to laiko vis truksta...

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 28 Feb 2014 04:16
by HeadDriller
norint atsukt 2.4td siubli galima>>>
ideti tds camplate "ta plokstele su kaubureliais" dadeda gan nemazai,
governor moda daryt "esu aprases" dedi pora saibu ant gazo kojales tai vaziuojia stipriai geriau 5500rpm ir dar aina,
degimo kampas, kuro kiekio varstas,turbos slegio kepurele tai cia jau aisku,
dar reiktu susikelti kuro slegi pakalant slegio reguliatoriu "mitrinai butina dedant didesni plunzeri"
su didele 2.4 turba uzsipusdavo nuo 1500rpm 1bara -1900rpm 1.6baro
dumu uzsklanda nezmoniska valgydavo 14l ir 3saiba ant sauso su virintu reduktorium paspaudus nuplesdavo ratus tiesiai vaziuojiant +suplese tilta, supiso sankaba ir nurove reduktoriu dar :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 28 Feb 2014 20:48
by Trysdupenki
HeadDriller wrote:norint atsukt 2.4td siubli galima>>>
ideti tds camplate "ta plokstele su kaubureliais" dadeda gan nemazai,
governor moda daryt "esu aprases" dedi pora saibu ant gazo kojales tai vaziuojia stipriai geriau 5500rpm ir dar aina,
degimo kampas, kuro kiekio varstas,turbos slegio kepurele tai cia jau aisku,
dar reiktu susikelti kuro slegi pakalant slegio reguliatoriu "mitrinai butina dedant didesni plunzeri"
su didele 2.4 turba uzsipusdavo nuo 1500rpm 1bara -1900rpm 1.6baro
dumu uzsklanda nezmoniska valgydavo 14l ir 3saiba ant sauso su virintu reduktorium paspaudus nuplesdavo ratus tiesiai vaziuojiant +suplese tilta, supiso sankaba ir nurove reduktoriu dar :D
oOOO nors vienas teisingas postas per paskutinius puslapius. O jus cia dvilitrius perkat, plunzerius keiciat..

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 28 Feb 2014 23:17
by BLOGULYS
na taip aprasymas teisingas ... nieko asmenisko!!! bet pas mane buvo berods 198ag ir 400nm vaziuodavo gan ispudingai,bet iki nusukimo ant sauso 3begiu tai toli grazu+ gal jau ten pas tave viskas mire buvo kad taip luzo :D draskiau metus laiko neluzo reduktoriai,pusasiai,tiltas savo vietoj. kas nelaikydavo tai kardano gumos :D sankaba buvo dviguba tai ir ta laike.susidaro toks vaizdas kad pasukioje kelis varztus ideje pora saibu ir tuoi pradesim 5begiu ant sauso nusukinet :D :alc