Page 25 of 34

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 09 Oct 2012 22:10
by Xsamp
as buvau taip sujunges, buvo viskas ok. virsutine slanga einanti link stiklo eina i bakeli.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 10 Oct 2012 00:16
by Trysdupenki
m60 virsutini hola atjungiant pajungiant niekas nesikeicia darbas motoro, holas lyg geras, laidai geri, bandyta su dviem kompais. turi kazkas keistis, tarkim ant laisvu :D ? beda ta, kad staigiai gazuojant yra pravalas. nepasijungiu nei su inpa, nei su dis..
ai, ir m60 be zondu veikia mazdaug normaliai kaip m50, ar nelabai? kalbam apie motronika 3.3

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 10 Oct 2012 01:00
by Xsamp
be zondu man pavyzdziui vaziavo tikrai neblogai ,nupirkes naujus bet perlitaves fiskes nepajauciau skirtumo traukoje gal kiek i gaza nuo mazu apsuku kitaip regavo, nors realiai nezinau galbut mano lz neveike.... Kuro degino ar su ar be lz, mazdaug 20-30l mieste tai nezinau sunku izvelgti skirtumus buvo. bet teko girdeti , kad kazkam isvis netrauke be lz.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 10 Oct 2012 17:45
by dow1das
lz buvau atjunges ir leke be problemu , sanaudos 1km 1lt , dbr taspats su kazdieniniu e38 m60, tik tiek kad motoras su lz svelniau ant laisvu dirba o daugiau nk nepajutau

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 10 Oct 2012 22:14
by Lauris
nu mano taip pat be lamdu gerai dirba variklis, pajunges nepajutau jokio skirtumo

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 11 Oct 2012 18:04
by samis_p
Na be lz sanaudos turetu skirtis. Pas mane vienas lz buvo numires. Vazinejau tikrai ilgai, bet kazkas tiesiog buvo negerai su motoru... nebuvo aisku kas. Patikrines zvakes pamaciau, kad vienoj pusej jos juodos (perpila). Pakeites lamba nuvaliau zvakes, pavazinejau - viskas abiejose pusese pasidare vienoda, svaru. Kadangi m60b40 turi tikrai nemazai torko, tai su e30 kebulu net ne idealios bukles variklis visvien "traukia". Tik ar tai optimalu - kazin.
Faktas tas, kad jei yra LZ tai ji turi ir veikt. Jei nera - perpils kuro ir, nori nenori, ris daugiau. Aisku, su savaitgaliniu vazinejimu tas 1 ar 2 ltr nelabai ir pasimatys, bet, bent teoriskai, tai ir galios siek tiek prarandama, jei misinys neidealus.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 11 Oct 2012 21:15
by Trysdupenki
zodziu, dirba tikrai gerai m60 be zondu. Pakeiciau trilitriui knockus, purkstukus, matuokle, sutvarkiau laidus, ir ledas.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 14 Jan 2013 16:34
by purka
hebra o kuro siurbis tinka nuo e30? ar ir reik keist i m60 varikli?

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 14 Jan 2013 22:58
by samis_p
Kiek zinau visi su e30 siurbliais vaziuoja be problemu. As asmeniskai taip pat nematau bedu, bet vis neprisiruosiu pamatuot kuro slegi prie didelio kruvio ir 4k+ apsuku, kur, pagal ideja, galetu neuztekt kuro. Siaip e34 siurblys neisides lengvai, nes jis storesnis ir ilgesnis, nelenda i e30 kuro siurblio stock vieta.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 02:31
by purka
samis_p wrote:Kiek zinau visi su e30 siurbliais vaziuoja be problemu. As asmeniskai taip pat nematau bedu, bet vis neprisiruosiu pamatuot kuro slegi prie didelio kruvio ir 4k+ apsuku, kur, pagal ideja, galetu neuztekt kuro. Siaip e34 siurblys neisides lengvai, nes jis storesnis ir ilgesnis, nelenda i e30 kuro siurblio stock vieta.
o jai vyrinti baka. ir statyti atskira siurbli koks geriausiai tiktu? ir kokia ju kaina ?:)

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 09:24
by AlgirdasE30
purka wrote:
samis_p wrote:Kiek zinau visi su e30 siurbliais vaziuoja be problemu. As asmeniskai taip pat nematau bedu, bet vis neprisiruosiu pamatuot kuro slegi prie didelio kruvio ir 4k+ apsuku, kur, pagal ideja, galetu neuztekt kuro. Siaip e34 siurblys neisides lengvai, nes jis storesnis ir ilgesnis, nelenda i e30 kuro siurblio stock vieta.
o jai vyrinti baka. ir statyti atskira siurbli koks geriausiai tiktu? ir kokia ju kaina ?:)
Kam tau bakas? pasistatyk "atstoinika", nuo jo BOSCH 044 (kaina naujo ~600-700lt,naudotas pigiau) siurbli ir nei kuro bado nei atlyvu :D

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 10:56
by Xsamp
va mano taupusis variantas buvo toks, bakas 40l aliuminis kanistras kuris nieko nesveria, ivirinti du vamzdeliai. Padejau ji graziai ant aliuminiu kampuociu pakloje plona guma, ir priverziau padares tvirtinimus.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 12:28
by Mindaugazz
o tai jums atmosferom neuztenka standartiniu isoriniu bosch siurbliu kurie y audi tarkim eina? kad 044 perkat kuris nenormaliai kainuoja

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 15:19
by samis_p
Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 15:32
by Xsamp
isorinis siurblys , tam ir yra isorinis kad butu isoreje o ne bake. aisku galima. Nu as dejau du naujus siurblius vien del to , kad masina butu visiskai patikima, nes su tai senais siurbliais.....

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 18:56
by AlgirdasE30
samis_p wrote:Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
Turbut turejai omeny Vidini siurbli o ne isorini??? Nes jeigu apie isorini kalbi tai taip viskas ir gaunasi :D

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 19:07
by romkasponka
Xsamp wrote:va mano taupusis variantas buvo toks, bakas 40l aliuminis kanistras kuris nieko nesveria, ivirinti du vamzdeliai. Padejau ji graziai ant aliuminiu kampuociu pakloje plona guma, ir priverziau padares tvirtinimus.
Viskas labai grazu ir logiska, bet yra viena beda mano nuomone. Viskas del saugumo, t.y. virtimo ar avarijos atveju nesinoretu salone tureti daug degaus skyscio. Jei toki baka dar eitu ideti is standartinio bako vieta tai butu tikrai super.

Kazkada turejau ideja tokia: perpjauti standartini baka i dvi dalis ir pasalinti viena puse. Palikus didesne puse joje padaryti pertvaru, kurios neleistu taip smarkiai teliuskuotis kurui, o reikalui esant netgi atstoinika imontuoti kuro bako viduje (kas daroma brangiuose ATL kuro bakuose). Tokiu atveju geris butu dvejopas, t.y. saugumas didesnis ir svorio centras nenukentetu perkeliant baka i bagazine.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 19:09
by romkasponka
AlgirdasE30 wrote:
samis_p wrote:Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
Turbut turejai omeny Vidini siurbli o ne isorini??? Nes jeigu apie isorini kalbi tai taip viskas ir gaunasi :D
Ten tik yra niuansu, kad tas siurblys turi buti kuo arciau bako, kuo zemiau ir slangutes turi buti kuo trumpesnes, kad kuras iki jo laisvai atiteketu. Kazkur maciau rekomendacija, kad slangute neilgesne nei 50cm.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 19:39
by samis_p
AlgirdasE30 wrote:
samis_p wrote:Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
Turbut turejai omeny Vidini siurbli o ne isorini??? Nes jeigu apie isorini kalbi tai taip viskas ir gaunasi :D
Taip, turejau omeny vidini. Na pvz paimt e34 siurbli ir pajungt kazkur bako isorej, nes i vidu jis netelpa. Ar uzsiurbtu kura i virsu (per bako auksti) ar nelabai?
Nors dabar mastau, kad galbut geriausia ideja butu pasidaryt atstoinika ir i ji ileist e34 siurbli. Cia gal kazkam ir pigiai ar kvailai atrodys, bet nematau problemu naudot originalias, kad ir senas, bmw dalis, nes jos dazniausiai dar ilgiau gyvena nei kaikurios aftermarket... O uz siurbli moket 500lt+ - man asmeniskai brangu.
Statyt toki aliumini baka bagazinej tikrai nesinori, nes net jei kas i rura iskris - uzsidegt bus zymiai lengviau, ypac kai akumuliatorius vos per keliasdesimt cm. Na, o ir taip aukstai besiteliuskuojantys 30+ litru kuro stabilumo tikrai nepagerins.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 15 Jan 2013 19:41
by Mariuzzzz
romkasponka wrote:
Xsamp wrote:va mano taupusis variantas buvo toks, bakas 40l aliuminis kanistras kuris nieko nesveria, ivirinti du vamzdeliai. Padejau ji graziai ant aliuminiu kampuociu pakloje plona guma, ir priverziau padares tvirtinimus.
Viskas labai grazu ir logiska, bet yra viena beda mano nuomone. Viskas del saugumo, t.y. virtimo ar avarijos atveju nesinoretu salone tureti daug degaus skyscio. Jei toki baka dar eitu ideti is standartinio bako vieta tai butu tikrai super.

Kazkada turejau ideja tokia: perpjauti standartini baka i dvi dalis ir pasalinti viena puse. Palikus didesne puse joje padaryti pertvaru, kurios neleistu taip smarkiai teliuskuotis kurui, o reikalui esant netgi atstoinika imontuoti kuro bako viduje (kas daroma brangiuose ATL kuro bakuose). Tokiu atveju geris butu dvejopas, t.y. saugumas didesnis ir svorio centras nenukentetu perkeliant baka i bagazine.
O ne paprasciau butu bako uzpylima isvesti i lauka ir tada galesi vartytis kiek sirdis geidzia kuras i salona niekaip nepateks arba daryti aklina kamsti o i lauka isvesti alsuokli.