somanas wrote:Sveiki meistrai.As taip pat vygdau toki projekta, bet jau 1menesis kaip neidedu to motoro
![:D :D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Gal kas noretu pakonsultuot mane, nes turiu klausimu del variklio koju ir t.t. Na ir jeigu ka, tai prasyciau, kad atvaziuotut padet surinkt man jy
![:D :D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Aisku ne uz dyka, sumokeciau.Jeigu susidomejot, parasykit i Pm'a.( Noriu kuo greiciau surinkt.)
Jam sita teksta nusiunciau, tai pamaniau, gal ir cia parasyt - gal kam pravers. kazkada parasiau bmwtm forume...
As beveik pasidares - kruva smulkmenu liko,bet vaziuoja. Dariau is E36 325 Coupe (variklis M50B25TU) i E30 316 2duru (M40 variklis).
--->Variklis su viskuo is E36. Reikia variklio ausu nuo E36 ir karterio nuo E34. Jei variklis is E34 tai atvirksciai - karteris lieka, reik ausu. Variklio pagalves dejau nuo E28 535, bet galima ten prisitaikyt. PS: jokiu saibu nedejau
--->Deze palikau kregzdes (Getrag 250). Seip tinka daug varintu su deze kiek teko dometis. Su sita deze, ta dalis kuri ja laiko po masina man tiko nuo E30 dezes - nieko nemodifikavau. Beje dezes pagalves sudejau nuo E36 325. PS kas su deze susija: reik to mygtuko kur adbuline ijungia is E30, plius (bent man R 1 3 5 pavaros remias i plastmases apsifkes(salone)(vaziuot galima), tad desiu vadinama quickShift. dar neidetas tad rezultatu negaliu pasakyt). Ir visa tai geriau padaryt kol nesudetas kardanas, dusle....
--->Del karterio dar. kartu su karteriu ie E34 reik ir tepalo paemejo, tepalo matuokles vamzdelio, tepalo matuokles ir tepalo matuokles tvirtinimo is E34. nu cia manau is kur karteri imsi ten visa tai ir rasi.
--->Apie temp/ausinima variklio: as sudejas radijatoriu nuo E36 325 + el vintiliatoriu. tas vinteletorius yra nuo E36 kondiskes ( ! jie buna 2 rusiu - viena is ju yra labai "nepatogus" sudet ! ). Vintiletorius yra pries radiatoriu ir pajungtas nuo galinio lango sildimo knopkes salone (issidejau papildoma). E30 skidelis nesupranta E36 veriklio temp daciko galvoj - reik keist i davikli is M20 motoro (rudas su vienu kontaktu fiskej), pravodkes dalis lieka ta pati. Ta dacika (kaip ir dezes geriau pasikeiskit kol variklis ne masinoj, kolektoriu palikit nuimta - bus patogiau idet varikli, plius bus reikalu su stabdziu pusle...). Dar: virsutine slanga nuo variklio, eina i apatine slanga peciukui ir apatine slanga variklio eina i virsutine peciuko
--->Apie kardana: nenusimanau apie reduktorius, tad nepasakysiu daba koks pas mane - didelis ar ten mazas ir t.t. bet ta dalis nuo reduktoriaus iki pakabinamo guolio yra vienoda E30 masinom ir E36 (kaip as supratau). esme dalis tarp pakabinamo ir dezes (kaip supratau nuo deziu priklauso). tai man tiko E36 325 ! Coupe !
---> Duslintuvas: nu cia jau veziau pas meistrus, bet esme pritaikitas visas E36 325 duslintuvas
--->Apie stiprintuva vairo: kiek domejaus/skaiciau galima pajungt E30 vairo stiprintuva su E36 varikliu ir jo pompa (nzn kaip vadinas), bet kadangi as dejau E36 vairo stiprintuva - mazai ka apie tai galiu pasakyt
--->Kondiske: ja galima pasidaryt, bet nebuvo pas mane E30 tai nesidomejau per daug. Ten kazkas su frejonu rusim nesutampa, tad reik dometis labiau ir t.t. E36 buvo kondiske - tesiog kompresoriu, dirzus ir t.t. nuemiau ir viskas
--->Elektra: uzkurimui reik labai nedaug laidu pajunkt. pilnam pajungimui beveik visis gaunas (mano dar nelabai daug bandyta tad nzn kas tikrai ok). svarbu +/- gerai paziuret - mano atveju laidu spalvos buvo biski netokios, o pravodkej issiverciau is
www.e30.de. PS. jei E30 4 cilindru reik skydeliuo rakto nuo 6 cil. kad apsukas rodytu (na mano atveju reikejo visa skydeli keist - buvo laikrodis...)
---> ! Stabdziai ! va cia buvo didziausia man beda. norint nenaudot saibu ant pagalviu kurias naudojau, reikejo kazka su stabdziu pusle daryt, nes kolektorius (oro) remesi i ja ir lenke varikli i sona. buvo lakstyta po srotus ir tesiog ieskota kas tiktu. beda tame kad jis jau bovo is auto isimtas ir nzn tiksliai is kokios... Gamintojas ATE ir yra VW bei Audi logo. Ant jo tiko E30 cilindriukas, reikojo patrumpintdali kuri yra salone ir jungiasi prie pedalo. skaiciau, kad deda saibas ant vairuotojo puses pagalviu+slifuoja kolektoriu ir tada veikia viskas su E30 pusle, bet nenorejau taip daryt