[e30] m20 variklio bedos

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
mrspeed
Posts: 205
Joined: 14 Nov 2007 16:54
BMW: E30 325i M tech 1
Location: Šakiai
Contact:

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by mrspeed » 08 Nov 2014 19:05

pas mane tik 2 jie yra, viena numovus skydelis nerodo temperaturos, kitas duoda i ECU signala, tai ta kur i kompa duoda nauja idejau, bet niekas nepasikeite..
e30 325i M tech 1

User avatar
raudonis
Posts: 402
Joined: 13 Dec 2011 13:45
BMW: e30 323i
Location: Kaunas

.

Post by raudonis » 09 Nov 2014 17:45

.
Last edited by raudonis on 04 Aug 2015 23:09, edited 1 time in total.

User avatar
mrspeed
Posts: 205
Joined: 14 Nov 2007 16:54
BMW: E30 325i M tech 1
Location: Šakiai
Contact:

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by mrspeed » 09 Nov 2014 19:13

ECU buvau kita idejes 100% gera, nieko, o va TPS varau dabar bandyt pakeisti, apie sita nebuvau pagalvojes..
e30 325i M tech 1

User avatar
mrspeed
Posts: 205
Joined: 14 Nov 2007 16:54
BMW: E30 325i M tech 1
Location: Šakiai
Contact:

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by mrspeed » 19 Nov 2014 22:07

pakeiciau TPS davikli, niekas nepasikeite.. kas dar ka pasiulys tikrint? uzsiknisau kariaut as su juo jau :vis
e30 325i M tech 1

User avatar
mrspeed
Posts: 205
Joined: 14 Nov 2007 16:54
BMW: E30 325i M tech 1
Location: Šakiai
Contact:

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by mrspeed » 07 Dec 2014 17:21

pakeiciau pravodke variklio ir kompa nuo placiastopio, vistiek pasilus lygioai taip pat burbuliuot variklis ima.. :vis cia blem gal perkaito tas variklis ar tarpine prapusta, nes lyg slangos kietokos buna radiatoriaus
e30 325i M tech 1

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by zygasbmw » 08 Dec 2014 23:22

na pabandyk paziureti generatoriaus krovima,kiek krauna,nes buna tokie bajeriai pas tuos senus motorus,kad neuztenka krovimo,ir pradeda pulsuoti variklis.matuoti reiktu keliose vietose,prie ecu bandyk pasimatuoti ,minusus ir pliusus,ka rodys. bei dar buve tokiu bajeriu,del antifryzo nepakankamumo,arba blogai nuorinta sistema,irgi buna,kad jie netolygiai dirba.del ko taip yra nezinau,bet teke susidurti.

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by tadux » 08 Dec 2014 23:44

pas mane m20b20 seno tipo kur paskirstytojas po koliku įsiurbimo buvo, tai būdavo laisvos pulsuodavo (labiau toks kriuksėjimas :D ), bet neimiau galvon ilga laiką paskui pastebėjau, kad pajudinus tokį keturšaki labiau i lietuvišką VYTI primindavo (jai gerai pamenu) formos po įsiurbimo kolektorium ( į ji pasijungia 2 vakuminės šlanogos ir 2 aušinimo) ten stovėdavo kažkoks termostatas )jis ten kažką reguliuodavo nuo variklio temperatūros, ji sujudinus mašina nustodavo pulsuot. Jis kaip domėjausi buvo brangus dėl to nekeičiau
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by zygasbmw » 08 Dec 2014 23:48

ten toks senoviskas laisvos eigos voztuvas,budavo.

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by tadux » 08 Dec 2014 23:53

tai aš panašiai tada taip ir galvojau, nes stuktelėjus kuri laiką nustodavo masina pulsuot. o tai pas temos autorių jai toks yra gal jis ir kaltas, kad atsidaro pašilus netinkamai ir išreguliuoja mišinį ir nebenori variklis dirbt?
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by zygasbmw » 08 Dec 2014 23:56

ne jy turejo tik senieji m2b20 ir m20b23 varikliai.

User avatar
mrspeed
Posts: 205
Joined: 14 Nov 2007 16:54
BMW: E30 325i M tech 1
Location: Šakiai
Contact:

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by mrspeed » 13 Dec 2014 18:22

nera pas mane tokio dalyko.. bet siandien pabandem uzdet zvaklaidzius nuo einancios auto (priestai buvau uzdejes minsktus nekibirksciuojancius nuo dalim leidziamo bmw) nu ir lyg dingo tas burbuliavimas pasilus :appl idomiausia tai, kad kiek susidures buvau, kai laidai blogi tai dazniausiai kol saltas ir dregnas oras, tada masina salta nedirba, o pasilus jau gerai budavo, o cia atvirksciai, saltas puikiai dirbdavo, o tik uzsilus prasidedavo cirkai.. vienas meistras patare, kad pasilus gali varza padidet laiduose ir del to srove normaliai nepraeiti.. dabar klausimas kokius tuos laidus pirkti, bremi, ngk, ar dar kokius?
e30 325i M tech 1

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by tadux » 13 Dec 2014 18:27

aš ngk buvau nusipirkes, bet man jie nepatiko, atgal originalius susidėjau ir žymiai geriau važiavo, nei su tais ngk naujais
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

GASAS318
Posts: 287
Joined: 23 Dec 2009 17:02
BMW: ''e36 318ti compact''
Location: vievis

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by GASAS318 » 13 Dec 2014 20:41

originaliai kartais ne BERU ejo?

User avatar
mrspeed
Posts: 205
Joined: 14 Nov 2007 16:54
BMW: E30 325i M tech 1
Location: Šakiai
Contact:

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by mrspeed » 14 Dec 2014 20:12

beru apie 500 lt, tai biski prabanga.. kazka is pigesniu reiktu, bet kad nereiktu keist po metu butu gerai
e30 325i M tech 1

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [e30] m20 variklio bedos

Post by tadux » 14 Dec 2014 21:24

aš 2012 pirkau NGK laidus palikau 350Lt ir tikrai nustipo po keliu mėnesių, gal dabar pasitaisė, bet tada ir draugas motociklams užsakinėjo NGK laidus ir papuolė blogi. iš šiaip maniškiai kai seno tipo variklis tai labai ilgi laidai dėl to juos labai lengva pramušt, taip pat buvo minkšti laidai
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

Post Reply