[e36] m50b20 Traukos problemos
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[e36] m50b20 Traukos problemos
Sveiki, turiu tokią seną bėdą jau. Motoras labai daug naudoja kuro ir šaltas variklis labai trukčioja duodant apsukų, sušilęs dirba kaip ir gražiai tik nėra normalios traukos. Nuo žemų apsukų išvis neima greičio ir nuo 5 tūkst. panašiai irgi pridūsta.
Pats turiu pažinčių servise ir tikrino praktiškai viską ir nebežinome ko beisiimti. Esame pakeitę : 1.Vanusą (nes buvo ųžimo garsas iš jo, garsas dingo bet niekas nepasikeitė) 2. Oro srauto matuokles gal 3 ir su kiekviena vis skirtingai dirba variklis. 3.kuro filtrus kelis kart. 4. kuro siurbliuką. (nors slėgis normalus ateina apie 3bar jei neklystu. 5. Duslintuvą. 6. Žvakės naujos sudėtos. 7. purkštukai ultragarsu plauti. 8. Grandine tikrinom kaip ir neišsitampius. 9. Diagnostika rodo tik Lamda zondo pakaitinimo kladą (kuri turi neįtakoti traukos)
Gal kas turėjo panašių problemų arba turi minčių ką mes galbūt praleidome?
Pats turiu pažinčių servise ir tikrino praktiškai viską ir nebežinome ko beisiimti. Esame pakeitę : 1.Vanusą (nes buvo ųžimo garsas iš jo, garsas dingo bet niekas nepasikeitė) 2. Oro srauto matuokles gal 3 ir su kiekviena vis skirtingai dirba variklis. 3.kuro filtrus kelis kart. 4. kuro siurbliuką. (nors slėgis normalus ateina apie 3bar jei neklystu. 5. Duslintuvą. 6. Žvakės naujos sudėtos. 7. purkštukai ultragarsu plauti. 8. Grandine tikrinom kaip ir neišsitampius. 9. Diagnostika rodo tik Lamda zondo pakaitinimo kladą (kuri turi neįtakoti traukos)
Gal kas turėjo panašių problemų arba turi minčių ką mes galbūt praleidome?
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
Na, žinok labai panašu į lambda zondą. Pasitikrink šiuo metodu:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QM2jO0_Cah0[/youtube]
Nereikia lupt lauk jo. Tiesiog mašina turi būt darbinėj temperatūroj ir tikrint geriausia tiesiai ant per kompo fiškę. Bet kregždėj kiek pamenu gan sudėtingas priėjimas ten prie kompo, tai gali jungtis ant lambdos fiškės. Testerio minusą dedi ant masės, o pliusą ant juodo lambdos laido (berods). Ir nustačius multimetro ribas ant mažiausios padėties, turėtų pastoviai reguliavimas judėt nuo 0.1V iki 0.9V dirbančiai mašinai.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QM2jO0_Cah0[/youtube]
Nereikia lupt lauk jo. Tiesiog mašina turi būt darbinėj temperatūroj ir tikrint geriausia tiesiai ant per kompo fiškę. Bet kregždėj kiek pamenu gan sudėtingas priėjimas ten prie kompo, tai gali jungtis ant lambdos fiškės. Testerio minusą dedi ant masės, o pliusą ant juodo lambdos laido (berods). Ir nustačius multimetro ribas ant mažiausios padėties, turėtų pastoviai reguliavimas judėt nuo 0.1V iki 0.9V dirbančiai mašinai.
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
o tai jei zondas butu, tik ant silto turetu blogai dirbt ar ne ?
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
Pakeičiau zondą šiandien. Pradėjo tikrai gražau dirbti, tačiau ta trauka kokia turėtu būti 2.0 plytoje tai dar tikrai kažko trūksta. Nebežinome net ko griebtis.
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
gal pradziai griebkimes diagnostikos ir kompresijos matavimo.
poto gali statyt su 2.0 gyva plyta ir pats isitikinsi 2.0 nelabai vaziuoja, tiesiog pripratai galios tikriausiai.
poto gali statyt su 2.0 gyva plyta ir pats isitikinsi 2.0 nelabai vaziuoja, tiesiog pripratai galios tikriausiai.
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
Tai kad neprudai tos traukos is M50B20, jei tai trauka galima pavadint, uz 1,6 geriau, ale tik tiek.
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
pas ji gi m52, ten jau ''Zveris''. o jei rimtai tai gal ratai per dideli? nes sitie varikliai tai jaucia ir net labaiGedass wrote:Tai kad neprudai tos traukos is M50B20, jei tai trauka galima pavadint, uz 1,6 geriau, ale tik tiek.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
- liuxaz_bmw
- Posts: 369
- Joined: 25 Oct 2007 23:04
- BMW: E60 530d 04'
- Location: Rokiskis - Kaunas
- Contact:
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
sveiki, atsirado ir pas mane bedeliu su trauka tad paklausiu cia, variklis m50b25 , dirba variklis graziai, kuriasi puikiai, apsukas priima, jokiu trukciojimu nera, bet nebeturi tokios traukos kaip anksciau jai antra saiba buksuoji ir apsukos priarteja netoli 4000aps. pradeda dust. spaudi gaza bet nudusta . jai gazo nepaleidi ir suki iki ribotuvo tai suka bet tik gaza biski paleisk ir nudus (anksciau nedusdavo). oro niekur netrauke zvakes geros. pamatavom kuro slegi ant laisvu 2,5-2,7bar gazuojant pakila iki 2,8-2,9bar jai keli iki ribotuvo sukele iki 3bar. siurbliukas pats sukele virs 6bar pamatuota. pagal jus kokios problemos gali but? filtras? kuro reguliatorius? ar dar kas?. beto galios sumazejima pajauciau staigiai vienu momentu pradejo nebetraukt.
E60 530d 04' daily car
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
as kuri laika sprendziu tokia pacia traukos problema m50b25, diagnostika rode lz pakeiciau, bet trauka nepagerejo. zvakes keistos, kuro filtras, siurblys ir matuokle kaitaliota nuo normaliai vaziuojancios. Dar karta pajungus diagnostika uzkliuvo toks dalykas, kad kai rodo variklio apsisukimus, momentais parodo 0, savo pamastymais isvaliau purkstukus ir pakeiciau kuro slegio reguliatoriu, atrodo nepadejo. Toliau pradejau zaist su padeties davikliais, keiciant viena is davikliu uzmeciau aki i gazo trosa, buvo biski laisvas, itempiau kiek imanoma, kad apsukos nekiltu ir atrodo vaziuot normaliai pradejo, tai sunku pasakyt, ar daviklis esme buvo ar laisvas trosas gazo.
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
Dėl gazo troso, tai manau visiems reikėtų pasitikrint ar sklendė nepersiverčia nuspaudus gazą iki dugno, nes man taip būdavo, kad sklendė atsidaro 100% ir persiverčia į kitą pusę, ko pasekoje gali dusti, nors gazas - dugnas. pridaro oro padavimą persiversdama, atsireguliavau ir dabar lyg pagyvėjo tas m50b20
E39 m52b25
E46 n42b20A
E34 m62b35 (in progress)
Ex E36 M40B16 :(
ExE34 M50B20 24v
Ex E30 M20B20 coupe
E46 n42b20A
E34 m62b35 (in progress)
Ex E36 M40B16 :(
ExE34 M50B20 24v
Ex E30 M20B20 coupe
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
sklende gal suluzus pas tave. ji taip neturetu daryt
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
kad pedalas persivercia jei ribotuvas issuktas tai jo, bet kad sklende dar negirdejes
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [e36] m50b20 Traukos problemos
Marshall, viskas ten ok, niekas nelūžę ar pan, atlieka savo funkciją kaip turi būti, nežinau kodėl, bet trosas įtemptas buvo gazo perdaug, atleidau truputį ir ok dabar
E39 m52b25
E46 n42b20A
E34 m62b35 (in progress)
Ex E36 M40B16 :(
ExE34 M50B20 24v
Ex E30 M20B20 coupe
E46 n42b20A
E34 m62b35 (in progress)
Ex E36 M40B16 :(
ExE34 M50B20 24v
Ex E30 M20B20 coupe