[all] m57n veluoja turbo iki 3krpm
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[all] m57n veluoja turbo iki 3krpm
Jau senokai vargstu su vienu drandalietu. Beda nestandartine ir susidurt neteko su niekuo panasaus, tai rasau rasineli:
Atsilikineja turbo iki 3k rpm. Siltas saltas jokio skirtumo. Is starto 2 begiu gazas dugnas : iki 3krpm traukos nedaug, juodo dumo nemazai, ties 3k masina porai sekundziu pridusta, apsipila gausiai juodais dumais ir pyst ''pramusa'', losia prie sedynes - viskas ok. Nespaudziant dugno, viskas netaip juntama, sukaisai visus begius vaziuodamas iki 2k rpm, bet 6 begiu max greitis 140 ir nieks nebepramusa. Jei varikli suki visais begiais, vaziuoja ir 220+ nesunkiai, bet nuo kokio 170 kalnas juodo dumo. Vietoj gazuojant, buna ties kokiais 5k rpm stipriai uzpila ir nebedirbt pradeda, pasipurto 5-10 sekundziu vel ok.
Atsirado jis pas mane su check engine lempute - siurblio daviklio klaida ir reilo slegio(daviklis is priekio reilo). fyske buvo nukirpta ir pliki laidai. Chaltura sutvarkyta, bet siurblio daviklio klaida nesitryne net po 5 daviklio pakeitimo. Keiciau ECU, klaida dingo beda liko.
Pastangos iki siol bergzdzios :
Pereitos kulerio slangos, sujungimai;
Keista OSMx2;
Keistas turbo slegio reguliatoriusx3;
Glusintas EGR;
Keistas ECU;
Reilo davikliai x3;
siurblio daviklisx5;
imtas isiurbimas - sandaru, sklendes ismestos;
Keistas Map sensorius;
Ispjauti katolikai;
pereiti visi vakuumai;
Geometrija nestringa.
Turbos kolkas nenuiminejau, nes manau, kad del jos problema butu visam diapazone?
Dar neatmetu galimybes, kad kazkas lindo prie programos ir lievai sumapino. Nes kompa keiciant supusta buvo sena programa, o prie variklio buvo lysta jau pries mane - pachalturinta pravodke, kompas svieziai imtas buvo...
Tai ieskau zmogaus , kuris galetu sulygint mano kompa su standartu - pats nemoku ir nesuprantu. Ar gal kas nori uzsiimt su sita masina? Mintys i tema irgi domina. Dekui
P.S diagnostika erorina visas zvakes ir rele,daugiau klaidu nera. Buna ilgai pavaikius ismeta koki srauta ar boost pressure controleri, bet cia jau pasekmes , ne priezastys. turbut.
Atsilikineja turbo iki 3k rpm. Siltas saltas jokio skirtumo. Is starto 2 begiu gazas dugnas : iki 3krpm traukos nedaug, juodo dumo nemazai, ties 3k masina porai sekundziu pridusta, apsipila gausiai juodais dumais ir pyst ''pramusa'', losia prie sedynes - viskas ok. Nespaudziant dugno, viskas netaip juntama, sukaisai visus begius vaziuodamas iki 2k rpm, bet 6 begiu max greitis 140 ir nieks nebepramusa. Jei varikli suki visais begiais, vaziuoja ir 220+ nesunkiai, bet nuo kokio 170 kalnas juodo dumo. Vietoj gazuojant, buna ties kokiais 5k rpm stipriai uzpila ir nebedirbt pradeda, pasipurto 5-10 sekundziu vel ok.
Atsirado jis pas mane su check engine lempute - siurblio daviklio klaida ir reilo slegio(daviklis is priekio reilo). fyske buvo nukirpta ir pliki laidai. Chaltura sutvarkyta, bet siurblio daviklio klaida nesitryne net po 5 daviklio pakeitimo. Keiciau ECU, klaida dingo beda liko.
Pastangos iki siol bergzdzios :
Pereitos kulerio slangos, sujungimai;
Keista OSMx2;
Keistas turbo slegio reguliatoriusx3;
Glusintas EGR;
Keistas ECU;
Reilo davikliai x3;
siurblio daviklisx5;
imtas isiurbimas - sandaru, sklendes ismestos;
Keistas Map sensorius;
Ispjauti katolikai;
pereiti visi vakuumai;
Geometrija nestringa.
Turbos kolkas nenuiminejau, nes manau, kad del jos problema butu visam diapazone?
Dar neatmetu galimybes, kad kazkas lindo prie programos ir lievai sumapino. Nes kompa keiciant supusta buvo sena programa, o prie variklio buvo lysta jau pries mane - pachalturinta pravodke, kompas svieziai imtas buvo...
Tai ieskau zmogaus , kuris galetu sulygint mano kompa su standartu - pats nemoku ir nesuprantu. Ar gal kas nori uzsiimt su sita masina? Mintys i tema irgi domina. Dekui
P.S diagnostika erorina visas zvakes ir rele,daugiau klaidu nera. Buna ilgai pavaikius ismeta koki srauta ar boost pressure controleri, bet cia jau pasekmes , ne priezastys. turbut.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [all] m57n veluoja turbo iki 3krpm
turba bus greiciausiai
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [all] m57n veluoja turbo iki 3krpm
nu tai tiek cia visus mokai, tai ziurek gi koks srautas koks boostas koks IQ! Ar nerodo inpa iq ? Nesuvoki jauciu ka turetum matyt. Siurbliai stovintys situose bmw nei davikliu, nei jutikliu neturi. yra tik REGULIATORIAI.
As uz matuokle, po to uz uzsikimsusi ismetima.
Ai, cia dar euro3 tikriausiai. Geometrija i vieta pasistatyk
Patink siaip man tokie isdraskyti, nuplyse, dazniausiai pasidaro kad puikiai vaziuoja. Jei nieko nepavyks, varyk man
As uz matuokle, po to uz uzsikimsusi ismetima.
Ai, cia dar euro3 tikriausiai. Geometrija i vieta pasistatyk
Patink siaip man tokie isdraskyti, nuplyse, dazniausiai pasidaro kad puikiai vaziuoja. Jei nieko nepavyks, varyk man
Re: [all] m57n veluoja turbo iki 3krpm
Pakeiciau turbo aktuatoriu ir paleidau. Ta metaline pusle. Pasirodo ten yr kam sugest dar...barskejo kazkas viduj
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [all] m57n veluoja turbo iki 3krpm
O tai ka sakiau
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [all] m57n veluoja turbo iki 3krpm
spyruokle sutrukus toks vaizdas viduje. ir geometrija buvo ne ten kur reik
Re: [all] m57n veluoja turbo iki 3krpm
koja pastatyta idealiai buvo, max 3 disetkes virsaus. Istorija tai nesibaige, nes gerai buvo lygiai 2 dienas poto vel taspats, bet lagas atsirasdavo tik pirma syki po uzkurimo, tada pramusa ir kol neuzgesini viskas ok. Tiek , kad nebeturiu to auto, tai pabaigos ir nebus..
P.S. Jei dar kas pasipizdavot noretu, tai pardaviau ne del to
P.S. Jei dar kas pasipizdavot noretu, tai pardaviau ne del to
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [all] m57n veluoja turbo iki 3krpm
o va del to po uzkurimo pirmo kart tai valdymo voztuvas darnai kaltas budavo kiek susiduriau.... nors 110kw ir nauja ydejus vis tiek tas pats....