klausimas del m50b25tu detonaciniu

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
tigario
Posts: 73
Joined: 04 Jun 2013 11:51
BMW: E46 328i / E36 320i
Location: Kaunas

klausimas del m50b25tu detonaciniu

Post by tigario » 13 Oct 2015 00:27

Sveiki, ar turi itakos variklio darbui/kuro sanaudom jei nepajungti (tiksliau ju apskritai nera) detonaciniai (knock) sensoriai?
E46 M52B28 - refresh`ed summer ride.
E36 M50B20 - daily beater.
E34 M20B25 - ex teacher.

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: klausimas del m50b25tu detonaciniu

Post by samis_p » 13 Oct 2015 14:04

Turetu turet, nes dme negali tinkamai sureguliuot degimo, todel tikriausiai nera tiek galios, kiek galetu but ir misinys ne optimalus. Dme reguliuoja degima iki detonacijos ir tada truputi pavelina, kad detonacijos nebutu. Jei nera sensoriu, to daryt negali, todel, tikriausiai, degimas yra nuvelintas iki tam tikros saugios ribos. Nezinau, ar tai gali itakot misini, bet riebesnis misinys atsparesnis detonacijai, tai del to butu didesnes sanaudos. Net jei ir neitakoja misinio, del galios trukumo ir neoptimalaus degimo jos visvien turetu padidet.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
tigario
Posts: 73
Joined: 04 Jun 2013 11:51
BMW: E46 328i / E36 320i
Location: Kaunas

Re: klausimas del m50b25tu detonaciniu

Post by tigario » 13 Oct 2015 18:19

nu gal tu ir teisingai sakai, reikia pabandytman juos susidet (pries tai vienas ,,nusimanantis" supasakojo, kad jie visiskai neturi jokios itakos - as ir nesukau galvos del ju).

pabandysiu placiau papasakot kame pas mane reikalas. isidejau vietoj savo senojo m50b20 - m52b25 varikli (beja pirkau plika nezinodamas jo skirtumo tarp siemens ir bosch) su ta mintim, kad viskas tinka, bet kuo toliau tuo daugiau suzinojau kad nelabai ten kas ir tinka. taigi bijojau as tos elektros, ews'u nes pats nieko apie juos nzn - tad viska aprengiau nuo saviskio kas tiko, susipirkau kolika, srauta, virsutini hola, pravodke su kompu (beja kompui kazkas daryta, nes apsukos lipa iki 7000rpm ir trauka gyvesne nei su stock) ir purskalus nuo b25 (beja magistrale su slegio reguliatorium liko nuo b20). dabar pasikeiciau i nauja bosch lz, kas lyg pagyde laga permetant begi prie aukstu rpm. kas del traukos, traukia lyg ir viskas tvarkoj - ypac prie aukstu sukiu (lyginant su savo e46 m52b28 - lenkiu ant puses kapoto 200m trasoj. diffas LSD 3.73), bet vaziuojant zemais jauciasi, kad kazkas netaip - numynus gaza girdisi tik isiurbimas, bet ne trauka. ir kas mane labiausiai klynina tai kuro sanaudos. net neskaiciuoju kiek as i ji pilu, bet i pilu ir pilu.. realiai su 20l nuvaziuoju ~130km (vaziuoju galima sakyt vien uzmiescio rezimu). bandziau grynai pensininko rezimu vaziuot visada ziuredamas, kad ekonomaizeris butu kuo zemiau, kaip imanoma tolygiau laikyt gaza - tilpau i 13l, o auto siuo metu kasdienine + kaip ir jos paskirtis pralekiu sprinte.

Kas blogiausia, kad nepasijungia diagnostika prie manojo e36. imanomas toks variantas, kad idet kompa pas ka jis pasijungia tuo paciu kompu ir taip pratrint klaidas? tuo paciu gal ideju nuo ko pradet ieskot kaip issprest sita neprisijungimo prie kompo beda? kokiu schemu ar kazka?
E46 M52B28 - refresh`ed summer ride.
E36 M50B20 - daily beater.
E34 M20B25 - ex teacher.

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: klausimas del m50b25tu detonaciniu

Post by samis_p » 13 Oct 2015 23:00

Nu cia idomiai. Daug burta priburta, sunkoka gali but galus atrinkt del diagnostikos. Reikia ziuret schemas variklio kuri turejai ir kuri idejai. Kaip suprantu, dabar idetas m52b25 - 127kw? Sanaudos bus didesnes ir del reduktoriaus - jam priklauso 3.15 ar 2.93. Del to ir vaziuoja geriau, nei 2.8 e46 (be to e46 dar ir sunkesnis...). Jei pas tave nera detonaciniu ir neoptimalus degimas, trumpos pavaros ir burtas kompas, tai ~15l/100km gali but ganetinai normalus variantas. Del kompo dejimo i kita masina - nezinau, bet man kazkaip atrodo, kad dings visos klaidos jei ilga laika bus atjungtas maitinimas jam. Aisku, gali megint. Beda dabar yra ta, kad tau reikia atrinkt visus galus.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
tigario
Posts: 73
Joined: 04 Jun 2013 11:51
BMW: E46 328i / E36 320i
Location: Kaunas

Re: klausimas del m50b25tu detonaciniu

Post by tigario » 14 Oct 2015 00:14

nu burta nemazai, kad viska sustatyt i savo vietas, bet realiai paemus tai tiesiog vietoj m50b20 idetas m50b25tu su vanosu, nes visas setupas sukrauta standartas, kas priklauso. visa pravodke sveika sujungta i fyskes, nekirptas nei vienas laidas. gal zinai kur gaut schemas? girdejau yra kazkoks bentley manualas..

suradau detonacinius pardavime, ryt reikes po darbo susidet, paupdeitinsiu kas pasikeite. realiai liks tik srautas is to, ko neina pamatuot su testeriu. bet variklis dirba tolygiai, jokiu vibraciju ar apsuku sokinejimu. ant mano dvilitrio kai srautas buvo nusproges tai sukiai ~1000 diapazone sokinejo ant laisvu..

o del diffo manai gali labai skirtis sanaudos? realiai greitis iki 100, mieste visur5 begiu o variklis galima sakyt be darbo sukasi abiem atvejais. ekonomaizerio rodykle ~8-10 l/100 stovi.. vaziuojant greitai kai apsukos aukstos tada sutinku. nu gal as ir klystu, mazai patirties turiu sitais klausimais, ka pats issinamdau garaze - ta zinau :)
E46 M52B28 - refresh`ed summer ride.
E36 M50B20 - daily beater.
E34 M20B25 - ex teacher.

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: klausimas del m50b25tu detonaciniu

Post by samis_p » 14 Oct 2015 21:54

Na, pavaru ilgis (difo perdavimas) tikrai tures itakos kuro sanaudom. 100% nepasakysiu kiek, bet kad kai i savo 325i e36 isidejau 3.73 difa is 3.15 tai ant sanaudu pasijaute. Be to ir vaziavimo stilius kitoks. Benzinu nesmirda?
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
tigario
Posts: 73
Joined: 04 Jun 2013 11:51
BMW: E46 328i / E36 320i
Location: Kaunas

Re: klausimas del m50b25tu detonaciniu

Post by tigario » 14 Oct 2015 23:22

Grynai benzu tik saltam jauciasi. Zek nezinai detonaciniai tinka nuo kitu varikliu? Tarkim nuo 2.0i
E46 M52B28 - refresh`ed summer ride.
E36 M50B20 - daily beater.
E34 M20B25 - ex teacher.

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: klausimas del m50b25tu detonaciniu

Post by samis_p » 15 Oct 2015 09:12

Nezinau, reiktu pagal detales numeri ziuret pvz bmwfans.info. Vienur teko skaityt, kad detonaciniai priklauso pagal stumoklio diametra, bet pvz dedant kita kompa galima nusipirkt paprastus bosch detonacinius, kurie kaip ir universalus. Taip kad 100% nieko negaliu garantuot.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
_marshall_
Posts: 3997
Joined: 21 Sep 2007 21:39
BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
Location: Kaunas
Contact:

Re: klausimas del m50b25tu detonaciniu

Post by _marshall_ » 15 Oct 2015 09:18

o kokie cia detonaciniai universalus?
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.

Post Reply