[M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
E32BMW
Posts: 6
Joined: 24 Oct 2012 15:30
BMW: M30

[M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui

Post by E32BMW » 10 Jan 2016 20:49

Sveiki. Bėda tokia, kad M30B30 varikliui pašilus iki darbinės temperatūros, tepalo slėgis sumažėja iki ~0.4 bar (kai turėtų būti 0.5-2 bar). Padidinus apsukas, kyla max iki ~3.8 bar (kai turėtų būti 4-5 bar). Užvedus variklį šalta, slėgis būna 4.5 bar ir šylant palaipsniui mažėja.

Užvedus variklį po ilgesnio nevedimo, tepalo slėgis būna 0 bar apie 5 sek. (tikriausiai dėl tepalo filtro korpuse esančio vožtuvo kaltės, kai tepalas nusėda atgal į karterį ir filtro taurė lieka tuščia). Skaičiau užsienio forumuose, kad tai dažna problema m30 variklių. Bet ar tas dalykas taip pat gali įtakoti užvesto variklio slėgio kitimą į mažąją pusę?

Gal kas esate susidūrę su tokia bėda ir turėsite protingų minčių/patarimų..

Gali dėl paties tepalo būti tokie bajeriai?
Nes prieš metus lyg ir geras slėgis buvo užšilusiam varikliui (~2 bar). Tepalai keisti šią vasarą (Castrol 10w40). Nuėmus vožtuvų dangtelį, velenėlio išsidėvėjimo nesimato (kas turbūt rodo, kad tepimas iki šiol vyko kaip priklauso), variklis tikrai nėra su milžiniška rida..

fipa
Posts: 627
Joined: 29 Apr 2007 12:34
BMW: E36 318iS
Location: Kaunas
Contact:

Re: [M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui

Post by fipa » 10 Jan 2016 20:53

Jei tepalo siurblys nėra padilęs, vadinasi jau varikliui nekas. Per dideli tarpai ir tepalas išeina per juos, ko pasekoje nesukeliamas reikiamas slėgis.
Image

User avatar
E32BMW
Posts: 6
Joined: 24 Oct 2012 15:30
BMW: M30

Re: [M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui

Post by E32BMW » 10 Jan 2016 21:42

fipa wrote:Jei tepalo siurblys nėra padilęs, vadinasi jau varikliui nekas. Per dideli tarpai ir tepalas išeina per juos, ko pasekoje nesukeliamas reikiamas slėgis.
Tas tai aišku, kad gali ir siurblys, gali ir alkūninio grupė..
Teko rasti info, kad kažkas darė savadarbį flanšą (vietoje filtro korpuso) į kurį įsuko manometrą ir pasukus su starteriu taip išmatavo tiesioginį tepalo siurblio sukuriamą slėgį (alkūninis tuo metu tepimo nebegauna). Bet tokiu būdu galima išmatuoti nebent šaltam varikliui, ką sukelia tepalo siurblys. O šaltam pas mane normalus tas slėgis..

Iš kur žinoti kokie tarpeliai turi būti siurblio viduriuose tarp plokštumų? Ieškojau info, bet nelabai ką pavyko rasti suprantamo.. :vis
Attachments
IMG_1295 (1).jpg

bymbym
Posts: 60
Joined: 06 Sep 2013 02:14
BMW: E30
Location: Alytus

Re: [M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui

Post by bymbym » 11 Jan 2016 23:37

(tikriausiai dėl tepalo filtro korpuse esančio vožtuvo kaltės, kai tepalas nusėda atgal į karterį ir filtro taurė lieka tuščia). Skaičiau užsienio forumuose, kad tai dažna problema m30 variklių. Bet ar tas dalykas taip pat gali įtakoti užvesto variklio slėgio kitimą į mažąją pusę?
Pradek nuo cia, gali but kad suluzes

User avatar
E32BMW
Posts: 6
Joined: 24 Oct 2012 15:30
BMW: M30

Re: [M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui

Post by E32BMW » 16 May 2016 00:35

Taigi, tepimo bėdos sėkmingai išspręstos.
Alyvos slėgio sumažėjimo priežastis buvo redukciniame alyvos siurblio vožtuve (nežymus išsidėvėjimas). Pakeitus alyvos siurblį nauju - alyvos slėgis susidaro, toks koks ir turi būti.
Prie to paties išsiaiškinau kad nesandarūs ir alyvos filtro korpuso vožtuvėliai buvo (po ilgesnio nevedimo ištuštėdavo filtro taurė), pakeitus korpusą nauju - ši problema taip pat dingo ir indikacinė tepalo slėgio lemputė užgęsta iškart užvedus ilgai nevestą variklį.

Post Reply