[M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui
Sveiki. Bėda tokia, kad M30B30 varikliui pašilus iki darbinės temperatūros, tepalo slėgis sumažėja iki ~0.4 bar (kai turėtų būti 0.5-2 bar). Padidinus apsukas, kyla max iki ~3.8 bar (kai turėtų būti 4-5 bar). Užvedus variklį šalta, slėgis būna 4.5 bar ir šylant palaipsniui mažėja.
Užvedus variklį po ilgesnio nevedimo, tepalo slėgis būna 0 bar apie 5 sek. (tikriausiai dėl tepalo filtro korpuse esančio vožtuvo kaltės, kai tepalas nusėda atgal į karterį ir filtro taurė lieka tuščia). Skaičiau užsienio forumuose, kad tai dažna problema m30 variklių. Bet ar tas dalykas taip pat gali įtakoti užvesto variklio slėgio kitimą į mažąją pusę?
Gal kas esate susidūrę su tokia bėda ir turėsite protingų minčių/patarimų..
Gali dėl paties tepalo būti tokie bajeriai?
Nes prieš metus lyg ir geras slėgis buvo užšilusiam varikliui (~2 bar). Tepalai keisti šią vasarą (Castrol 10w40). Nuėmus vožtuvų dangtelį, velenėlio išsidėvėjimo nesimato (kas turbūt rodo, kad tepimas iki šiol vyko kaip priklauso), variklis tikrai nėra su milžiniška rida..
Užvedus variklį po ilgesnio nevedimo, tepalo slėgis būna 0 bar apie 5 sek. (tikriausiai dėl tepalo filtro korpuse esančio vožtuvo kaltės, kai tepalas nusėda atgal į karterį ir filtro taurė lieka tuščia). Skaičiau užsienio forumuose, kad tai dažna problema m30 variklių. Bet ar tas dalykas taip pat gali įtakoti užvesto variklio slėgio kitimą į mažąją pusę?
Gal kas esate susidūrę su tokia bėda ir turėsite protingų minčių/patarimų..
Gali dėl paties tepalo būti tokie bajeriai?
Nes prieš metus lyg ir geras slėgis buvo užšilusiam varikliui (~2 bar). Tepalai keisti šią vasarą (Castrol 10w40). Nuėmus vožtuvų dangtelį, velenėlio išsidėvėjimo nesimato (kas turbūt rodo, kad tepimas iki šiol vyko kaip priklauso), variklis tikrai nėra su milžiniška rida..
Re: [M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui
Jei tepalo siurblys nėra padilęs, vadinasi jau varikliui nekas. Per dideli tarpai ir tepalas išeina per juos, ko pasekoje nesukeliamas reikiamas slėgis.
Re: [M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui
Tas tai aišku, kad gali ir siurblys, gali ir alkūninio grupė..fipa wrote:Jei tepalo siurblys nėra padilęs, vadinasi jau varikliui nekas. Per dideli tarpai ir tepalas išeina per juos, ko pasekoje nesukeliamas reikiamas slėgis.
Teko rasti info, kad kažkas darė savadarbį flanšą (vietoje filtro korpuso) į kurį įsuko manometrą ir pasukus su starteriu taip išmatavo tiesioginį tepalo siurblio sukuriamą slėgį (alkūninis tuo metu tepimo nebegauna). Bet tokiu būdu galima išmatuoti nebent šaltam varikliui, ką sukelia tepalo siurblys. O šaltam pas mane normalus tas slėgis..
Iš kur žinoti kokie tarpeliai turi būti siurblio viduriuose tarp plokštumų? Ieškojau info, bet nelabai ką pavyko rasti suprantamo..
Re: [M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui
Pradek nuo cia, gali but kad suluzes(tikriausiai dėl tepalo filtro korpuse esančio vožtuvo kaltės, kai tepalas nusėda atgal į karterį ir filtro taurė lieka tuščia). Skaičiau užsienio forumuose, kad tai dažna problema m30 variklių. Bet ar tas dalykas taip pat gali įtakoti užvesto variklio slėgio kitimą į mažąją pusę?
Re: [M30] mažas variklio tepalo slėgis pašilus varikliui
Taigi, tepimo bėdos sėkmingai išspręstos.
Alyvos slėgio sumažėjimo priežastis buvo redukciniame alyvos siurblio vožtuve (nežymus išsidėvėjimas). Pakeitus alyvos siurblį nauju - alyvos slėgis susidaro, toks koks ir turi būti.
Prie to paties išsiaiškinau kad nesandarūs ir alyvos filtro korpuso vožtuvėliai buvo (po ilgesnio nevedimo ištuštėdavo filtro taurė), pakeitus korpusą nauju - ši problema taip pat dingo ir indikacinė tepalo slėgio lemputė užgęsta iškart užvedus ilgai nevestą variklį.
Alyvos slėgio sumažėjimo priežastis buvo redukciniame alyvos siurblio vožtuve (nežymus išsidėvėjimas). Pakeitus alyvos siurblį nauju - alyvos slėgis susidaro, toks koks ir turi būti.
Prie to paties išsiaiškinau kad nesandarūs ir alyvos filtro korpuso vožtuvėliai buvo (po ilgesnio nevedimo ištuštėdavo filtro taurė), pakeitus korpusą nauju - ši problema taip pat dingo ir indikacinė tepalo slėgio lemputė užgęsta iškart užvedus ilgai nevestą variklį.