Re: [e46] m43 1.9 87 kw chip
Posted: 31 Jan 2016 11:38
Štai dėl tos priežasties ir pradėjau žodžiais:samis_p wrote:Sorry, bet niekur nerandu aplamai net uzsiminimo, kad paprastam motorui ECU greitis butu limitas
Įsivaizduokim, kad tai orientacinės varžybos ar pabėgimo kambarys. Juose yra tikslas - mums reikia rasti kelia link jo. Tenka atlikti užduotis, ar tai būtų tinkamas navigavimas ar tai geras užduočių sprendimas. Tikslas variklio atveju yra kuo greičiau pasiekti maksimalų galingumą - išsukti variklį. Kuo greičiau bus rastos tinkamos reikšmės esamoms sąlygoms tuo greičiau bus pasiektas tikslas. Galios formulėse naudojama maksimali galia ir skaičiuojant galima nustatyti tik kaip greitai teoriškai gali įsibėgėti automobilis. Jei bandytume tai įgyvendinti praktikoje tai 180 ag (jokios politinės reikšmės nėra, galit pasitelkti vaizduotę ir imti bet kokį galingumą) automobilį reiktų išsukti iki maksimalaus galingumo sūkių, įjungti tinkamą pavarą ir numesti sankabą. Įdomu kaip tai atrodytu?DRV wrote:Pabusiu Captain Obvious ir priminsiu/atskleisiu paprastą tiesą, sugriaudamas paties sukauptas teorines žinias - automobilio pagreitėjimas tiesiogiai priklauso nuo variklio valdymo bloko greičio.
Kadangi esame apriboti padangų sukibimo ir vidaus degimo variklių sukimo momento charakteristikos tenka gainioti arklius visame sūkių diapazone, tad šioje vietoje tampa svarbu kaip greitai variklis įsibėgėja - prabėga visus sūkius.
Mums labai pravers paties pateikti skaičiai:
Jei remtis tik vien jais, tai varikliui kurio mapai nupaišyti su 500rpm žingsniu išsisukti nuo 5000rpm iki 8000rpm imant senųjų kompų greičio vidurkį 33ms turėtų užtrukti 198ms, su naujų kompu - 42ms.samis_p wrote:Greita paieska rodo, kad ~1985m ECU turejo feedback loop'a (sugebedavo perskaiciuot duomenis) kas mazdaug 25-40ms, ~2004m kas ~7ms.
Jei įsivaizduoti, jog tai vyksta lenktynių trasoje ir atuomobiliai turi po 5 pavara iš kurių lenktynių metu naudojamos trys, tai ant kiekvieno trijų pavarų pagreitėjimo pralošiama 468ms, tęsiant fantazijas įsivaizduojam jog tokių pagreitėjimų vienam rate keturi tai gauname 1872 ms, o tai savo ruoštu 1.872 sekundės ant vieno rato. Varžybų distancija 15 ratų, rato įveikimo laikas 1min 30 s, tai varžantis dviems vienodiems automobiliams su skirtingais variklių valdymo blokų greičiais gausime, kad lėtasis kompas atsiliks trečdaliu rato.
Aš iš anksto atsiprašau, aš ne inžinierius tad skaičiavimas labai grubus, vulgarus, primityvus, nėra įtraukta begalė kitų kintamųjų kurie "ėda laiką" algoritmuose, bet tikiuosi mano rašliava privers susimastyti nusimanančius.