Page 3 of 3

Re: [e46] m43 1.9 87 kw chip

Posted: 31 Jan 2016 11:38
by DRV
samis_p wrote:Sorry, bet niekur nerandu aplamai net uzsiminimo, kad paprastam motorui ECU greitis butu limitas
Štai dėl tos priežasties ir pradėjau žodžiais:
DRV wrote:Pabusiu Captain Obvious ir priminsiu/atskleisiu paprastą tiesą, sugriaudamas paties sukauptas teorines žinias - automobilio pagreitėjimas tiesiogiai priklauso nuo variklio valdymo bloko greičio.
Įsivaizduokim, kad tai orientacinės varžybos ar pabėgimo kambarys. Juose yra tikslas - mums reikia rasti kelia link jo. Tenka atlikti užduotis, ar tai būtų tinkamas navigavimas ar tai geras užduočių sprendimas. Tikslas variklio atveju yra kuo greičiau pasiekti maksimalų galingumą - išsukti variklį. Kuo greičiau bus rastos tinkamos reikšmės esamoms sąlygoms tuo greičiau bus pasiektas tikslas. Galios formulėse naudojama maksimali galia ir skaičiuojant galima nustatyti tik kaip greitai teoriškai gali įsibėgėti automobilis. Jei bandytume tai įgyvendinti praktikoje tai 180 ag (jokios politinės reikšmės nėra, galit pasitelkti vaizduotę ir imti bet kokį galingumą) automobilį reiktų išsukti iki maksimalaus galingumo sūkių, įjungti tinkamą pavarą ir numesti sankabą. Įdomu kaip tai atrodytu?
Kadangi esame apriboti padangų sukibimo ir vidaus degimo variklių sukimo momento charakteristikos tenka gainioti arklius visame sūkių diapazone, tad šioje vietoje tampa svarbu kaip greitai variklis įsibėgėja - prabėga visus sūkius.
Mums labai pravers paties pateikti skaičiai:
samis_p wrote:Greita paieska rodo, kad ~1985m ECU turejo feedback loop'a (sugebedavo perskaiciuot duomenis) kas mazdaug 25-40ms, ~2004m kas ~7ms.
Jei remtis tik vien jais, tai varikliui kurio mapai nupaišyti su 500rpm žingsniu išsisukti nuo 5000rpm iki 8000rpm imant senųjų kompų greičio vidurkį 33ms turėtų užtrukti 198ms, su naujų kompu - 42ms.
Jei įsivaizduoti, jog tai vyksta lenktynių trasoje ir atuomobiliai turi po 5 pavara iš kurių lenktynių metu naudojamos trys, tai ant kiekvieno trijų pavarų pagreitėjimo pralošiama 468ms, tęsiant fantazijas įsivaizduojam jog tokių pagreitėjimų vienam rate keturi tai gauname 1872 ms, o tai savo ruoštu 1.872 sekundės ant vieno rato. Varžybų distancija 15 ratų, rato įveikimo laikas 1min 30 s, tai varžantis dviems vienodiems automobiliams su skirtingais variklių valdymo blokų greičiais gausime, kad lėtasis kompas atsiliks trečdaliu rato.

Aš iš anksto atsiprašau, aš ne inžinierius tad skaičiavimas labai grubus, vulgarus, primityvus, nėra įtraukta begalė kitų kintamųjų kurie "ėda laiką" algoritmuose, bet tikiuosi mano rašliava privers susimastyti nusimanančius.

Re: [e46] m43 1.9 87 kw chip

Posted: 31 Jan 2016 14:41
by samis_p
Na, idomu, taciau ar paties variklio viduriu mase ir inercija nesukelia tam tikros greitejimo (apsuku kelimo) ribos, jei galia nekinta? As suprantu, ka tu nori pasakyt, bet labai abejotina, ar paprastas variklis gali per ~40ms pakeist apsukas 2000rpm esant tusciai eigai, ka bekalbet apie apsuku kilima esant apkrovai ir ijungtai pavarai. Juk niekas nesako, kad varikliui apsukos nekils, kol nebus suskaiciuoti nauji duomenys. Juk jis ir toliau begesis, tik dar vis su senais duomenim.
Pagal tavo parasyma, ecu skaiciuoja duomenis tik tada, kai prieina kita mapo taska (minejai 500rpm rezoliucija). Tai ne tiesa - mapas gal ir sudarytas 500rpm rezoliucija, bet juk tai yra 3d koordinaciu sistema, taigi zinant RPM galima is kreives pamatyti duomenis - kiekvienas 500rpm (ar bet koks kitas, priklausomai nuo rezoliucijos) taskas sujungtas su kitu tasku tiesia linija. Taigi, ECU nuolatos perskaiciuoja duomenis ne tik kas 500rpm, bet aplamai nuolatos - taigi, kaip jau minejau, duomenys bus atsilike (seno ECU atveju) max 4.5 apsisukimo, o naujo ECU atveju - maziau nei 1 apsisukimo. Esant zemesnem apsukom duomenys bus tik sviezesni.

Re: [e46] m43 1.9 87 kw chip

Posted: 31 Jan 2016 15:23
by zygasbmw
Perdaug nuklydot nuo temos pradzios. :) Tema aiski,ir turbut issiaiskinta,kad pigios kazkieno chipo kopijos naudos nelabai ir duoda.
Kas liecia NA variklius ir ju galios kelima,tai sunkus ir daug ziniu,bei pinigu reikalaujantis reikalas. ir finale nevisada dziuginantis rezultas.
Jeigu lieciant diskusija,tai ir DRV ir Samis ta ka sako, yra vienaip ar kitaip teisus.
Reiktu sutikti,kad turbut pigiausias modas numesti svorio,tai islosi daugiau negu remapindamas stock ecu,nelysdamas prie pacio variklio.
Jeigu nesumeluosiu 10kg=1ag.
Jeigu gilinantis daugiau,variklio isibegejimui daugiau reiksmes duoda judanciu variklio daliu svoris. Tad su tuo paciu ecu ,tik pakeitus variklio dalis lengvesnem islosiam daugiau. O jeigu dar ir stand allone tada isvis,pasaka.:)
Masinos vaziuokle,ir jos komponentu svoris ,taipat turi didele ytaka masinos begejimuisi.Nepamirstam ir transmisijos.