[E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoida
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoida
Taigi, kaip ir temos pavadinimas nusako, tokia ir beda. Zinojau pirkdamas kad vanosas negyvas, bet iki siol nesiaiskinau kodel. Vanosas gali neveikt del 4 man zinomu priezasciu: 1. Gumeles susideveje ir nepakankamas tepalo slegis tvarkingam veikimui 2. Nepakankamas tepalo slegis iki vanos'o. 3. Negyvas solenoidas 4. Neateinanti itampa iki solenoido.
Prievarta ijungiant solenoida, vanos suveikia (tiesa, nepasiziurejau kiek jis ten veikia, neturiu laptopo su baterija )
[UPDATE]: atlikau priverstini ijungima prisijunges su INPA. Pamaciau kad pasuka veleneli iki 47 laipsniu. Skaiciau kad vieno vanuso pakeicia tik 12.5 laipsnio, tai is 20 turetu pasidaryti max 32 laipsniai. Velenelio daviklis gryba pjauna tuomet? Jei velenelio daviklis blogas, kodel nera jokiu kitu simptomu? Visad uzsiveda iskarto, negesineja..
Dar kas, tai is sceenu rastu internete, bent jau b28 motoras laisvom apsukom tik apie 8.5-8.8 laipsnius buna pasukes isiurbimo veleneli. Tai jei pas mane rodo 20-23 (kinta siek tiek, net nelieciant droselio), tuomet tikrai neveikia velenelio daviklis, ko pasekoje ir vanos neijungia?
Beskaitinejant esu uztikes toki atveji, kai velenelio kampas lieka ties 18-20 laipsniu riba (pas mane apie 21-22 stovi), nors ir pakeistos gumytes bei patvirtinta, jog visa kita irgi veikia, vistiek vanosas nenori aktyvuotis... Tai pagaliau rado bedos sprendima - velenelio daviklis buvo blogas. Sito nerado todel, kad daviklis jau buvo pakeistas i nauja; taipogi buvo bandyta jungti ir su senuoju, taciau galiausiai suveike OEM naujas daviklis.
Ka manot? Kodel man neateina itampa iki solenoido?
Prievarta ijungiant solenoida, vanos suveikia (tiesa, nepasiziurejau kiek jis ten veikia, neturiu laptopo su baterija )
[UPDATE]: atlikau priverstini ijungima prisijunges su INPA. Pamaciau kad pasuka veleneli iki 47 laipsniu. Skaiciau kad vieno vanuso pakeicia tik 12.5 laipsnio, tai is 20 turetu pasidaryti max 32 laipsniai. Velenelio daviklis gryba pjauna tuomet? Jei velenelio daviklis blogas, kodel nera jokiu kitu simptomu? Visad uzsiveda iskarto, negesineja..
Dar kas, tai is sceenu rastu internete, bent jau b28 motoras laisvom apsukom tik apie 8.5-8.8 laipsnius buna pasukes isiurbimo veleneli. Tai jei pas mane rodo 20-23 (kinta siek tiek, net nelieciant droselio), tuomet tikrai neveikia velenelio daviklis, ko pasekoje ir vanos neijungia?
Beskaitinejant esu uztikes toki atveji, kai velenelio kampas lieka ties 18-20 laipsniu riba (pas mane apie 21-22 stovi), nors ir pakeistos gumytes bei patvirtinta, jog visa kita irgi veikia, vistiek vanosas nenori aktyvuotis... Tai pagaliau rado bedos sprendima - velenelio daviklis buvo blogas. Sito nerado todel, kad daviklis jau buvo pakeistas i nauja; taipogi buvo bandyta jungti ir su senuoju, taciau galiausiai suveike OEM naujas daviklis.
Ka manot? Kodel man neateina itampa iki solenoido?
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoid
tai reiktu tikrinti laidus nuo ecu iki solenoido,arba gal pats ecu.
Re: [E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoid
Solenoidas valdomas DME nuo izeminimo (ground switch). Fyskej yra pastovus pliusas, bet mase niekad nesusijungia. Radau velenelio davikli visa isdarkyta ir bandyta tvarkyti; pakeiciau kabeli, atlikau ekranizacija, sudejau atgal, ir... nieko. Multimetras sako kad niekas nevyksta, veliau patikrinau su inpa tai irgi ta pati rodo ka pries tai. Toks pat atvejis pas viena kita ciuveli su kurio bmw susipazinau.
Ka dar skaiciau, tai jei grandineje siek tiek laisvumo yra, daviklis skaito blogai, neaktyvuoja sistemos. Itempejo spyruokle keisti? Jei velenelio daviklis bent kazka inpoj rodo (nors ir zingnis nelogiskas - nuo 22 laipsniu iki 47, kai turi pasukti tik 12.5), galima ar negalima to atmesti? Nesinori numesti 85euru ant naujo daviklio del sanso kad GAL cia tai.
Kas turi daugiau minciu?
Ka dar skaiciau, tai jei grandineje siek tiek laisvumo yra, daviklis skaito blogai, neaktyvuoja sistemos. Itempejo spyruokle keisti? Jei velenelio daviklis bent kazka inpoj rodo (nors ir zingnis nelogiskas - nuo 22 laipsniu iki 47, kai turi pasukti tik 12.5), galima ar negalima to atmesti? Nesinori numesti 85euru ant naujo daviklio del sanso kad GAL cia tai.
Kas turi daugiau minciu?
Re: [E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoid
Mazas updeitas:
Pakeiciau davikli ir solenoida nuo automobilio kur vanos veikia (i ji idejau davikli bei solenoida is savosios auto), tai rezultato jokio - kaip buvo taip yra.
Laisvom apsukom is motoro yra toks garsas, lyg priekyje kairej pusej, lyg grandine ant sliauziko kazkaip neramiai trintusi. Vos pagazavus (850 apsuku) garsas isnyksta. Kitas zingnis bus grandines itempejo spyruokle. Garsas atsiranda motorui vos vos pasilus (30-40C) Gal kas zinot koks naujos spyruokles ilgis?
Pakeiciau davikli ir solenoida nuo automobilio kur vanos veikia (i ji idejau davikli bei solenoida is savosios auto), tai rezultato jokio - kaip buvo taip yra.
Laisvom apsukom is motoro yra toks garsas, lyg priekyje kairej pusej, lyg grandine ant sliauziko kazkaip neramiai trintusi. Vos pagazavus (850 apsuku) garsas isnyksta. Kitas zingnis bus grandines itempejo spyruokle. Garsas atsiranda motorui vos vos pasilus (30-40C) Gal kas zinot koks naujos spyruokles ilgis?
Re: [E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoid
Man panasu, kad buvo nuimtas vanusas tiesiog nemoketa suset, per danti nepataike
Re: [E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoid
Uzsistaporink smagrati, paziurek ar velenukai idealiai stovi, o tada tikrink vanoso grandine
Re: [E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoid
Keiciant dangtelio tarpine atrode kad vanosas niekad nebuvo liestas. Kas liecia velenelio pasisukimo kampus tai panasius rodmenis maciau ir automobiliuose kur vanos veikia - tai yra 21-23 laisvom ir apie 47-49 pilnai isijungus. Pas mane tai rodo kai prievarta 12v pajungiu i solenoida.
Pirma cilindra tdc ir ziuret kad veleneliai tolygiai stovetu (t.y. ju galuose esantys kvadrateliai vienoj platumoj butu)? Tada vadinasi degimas tvarkoj?
Itempejas rytoj atkeliauja (apatinis 3e spyruokle), pakeisiu; jei jokio pokycio tai ieskosiu slieku toliau.
Pirma cilindra tdc ir ziuret kad veleneliai tolygiai stovetu (t.y. ju galuose esantys kvadrateliai vienoj platumoj butu)? Tada vadinasi degimas tvarkoj?
Itempejas rytoj atkeliauja (apatinis 3e spyruokle), pakeisiu; jei jokio pokycio tai ieskosiu slieku toliau.
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoid
idomiai tu cia su spyruoklem itempejo, vanuso valdyma tvarkai
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoid
Dabar kai pasakei tai ir susimasciau bet blogiau nebus, kaip sakiau garsas yra is tos vietos, kazi ar per 250k km~ buvo itempejas keistas.
Del vanos nebezinau ka beziureti, jei prievarta ijungus pasisuka o siaip ne. Praktiskai viskas atmesta, isskyrus pabeges degimas. Bet motoras nesispyrioja, nesispjaudo, vaziuoja normaliai ir be vanoso.
Del vanos nebezinau ka beziureti, jei prievarta ijungus pasisuka o siaip ne. Praktiskai viskas atmesta, isskyrus pabeges degimas. Bet motoras nesispyrioja, nesispjaudo, vaziuoja normaliai ir be vanoso.
Re: [E39/E36] M52B28 neateina joks signalas i VANOS solenoid
Pakeiciau spyruokle, skirtumas buvo 3mm tarp senos ir naujos. Garsas truputi nutilo bet aisku vanosas neveikia ir toliau