BMW nesiveda
Posted: 18 Aug 2016 20:19
Jei turi BMW ir jis tau vieną dieną neužsivedė, o padarius diagnostiką radai klaidą susijusią su paskirstymo veleno davikliu tai tu turi keletą kelių ir problemos sprendimo būdų.
1. Variantas. Susitvarkyti su dujų skirstymo mechanizmo pavara - Pasikeiskit dujų skirstymo mechanizmo grandinę, įtempėją, šliaužiklius ("bašmakus"). Gali prireikti ir žvaigždžių ir/ar vanuso elementų. Tai būtų teisingiausias problemos sprendimas.
2. Variantas. Taupumo sumetimais apeikit teisingą problemos sprendimą - jei dar įmanomą išstatykit dujų skirstymo mechanizmo žymes ("mėtkes"). Kai kurie iš BMW variklių tai leidžia nesunkiai padaryti.
3. Variantas. Idiotizmo sumetimais, apeinant tai kas protinga ir racionalu darykit kaip "visi daro" - prisipirkit daviklių ir kaitaliokit. Kaip rodo istorija, turint kantrybės koks nors iš derinių kada nors užsiveda. Daviklius geriausia pirkti abu (alkūninio ir veleno) ir kuo daugiau, bus daugiau laisvės fantazijai ir deriniams. Šiai dienai man žinomas rekordas yra dvylika paskirstymo veleno daviklių. Rezultatas džiuginantis - užsikūrė.
Nenustebkit, kad net ir pavykus paleisti variklis krės pokštus - prastai kursis, pulsuos, nesigazuos, burbuliuos, neišvystys pilno galingumo.
Vieną kartą iš šimto gali būti blogas ir daviklis, tad prieš imantis veiksmų reiktų patikrinti daviklius naudojantis dviejų kanalų oscilografu.
1. Variantas. Susitvarkyti su dujų skirstymo mechanizmo pavara - Pasikeiskit dujų skirstymo mechanizmo grandinę, įtempėją, šliaužiklius ("bašmakus"). Gali prireikti ir žvaigždžių ir/ar vanuso elementų. Tai būtų teisingiausias problemos sprendimas.
2. Variantas. Taupumo sumetimais apeikit teisingą problemos sprendimą - jei dar įmanomą išstatykit dujų skirstymo mechanizmo žymes ("mėtkes"). Kai kurie iš BMW variklių tai leidžia nesunkiai padaryti.
3. Variantas. Idiotizmo sumetimais, apeinant tai kas protinga ir racionalu darykit kaip "visi daro" - prisipirkit daviklių ir kaitaliokit. Kaip rodo istorija, turint kantrybės koks nors iš derinių kada nors užsiveda. Daviklius geriausia pirkti abu (alkūninio ir veleno) ir kuo daugiau, bus daugiau laisvės fantazijai ir deriniams. Šiai dienai man žinomas rekordas yra dvylika paskirstymo veleno daviklių. Rezultatas džiuginantis - užsikūrė.
Nenustebkit, kad net ir pavykus paleisti variklis krės pokštus - prastai kursis, pulsuos, nesigazuos, burbuliuos, neišvystys pilno galingumo.
Vieną kartą iš šimto gali būti blogas ir daviklis, tad prieš imantis veiksmų reiktų patikrinti daviklius naudojantis dviejų kanalų oscilografu.