Sveiki forumiečiai

užsienio forumuose užmačiau puikią temą apie šią modifikacija. Taigi... Modas liečia tiek benzininius tiek dyzelinius variklius, gamyklinis el. aušintuvas būna ant mechaninių (dažniausiai), ant automatų būna termomova, o termomovai nusprogus galimi dideli nuostoliai sparnuotei nušienavus variklio komponentus (etc. radiatorius, kapotas, šlangai, diržai). Taigi modas yra toks ac sparnuotė esanti už bamperio yra pašalinama, termomova su gaubtu taip pat, el. aušintuvas bolt on įsistato už radiatoriaus tarp variklio ir radiatoriaus ir prisijungia su ac sparnuotės jungtimi, taip sumažinama apkrova vandens pompos škyvui ir visam diržui lengviau vaikščioti, sąlyginai sumažėja kuro sąnaudos, el. aušintuvas dirba daug tyliau ir aušina daug geriau už mechaninę (termomova), bei išvengiama didesnių gedimų kaip pvz termomovai nusprogus pasidalinu savo patirtimi po tokio sprogimo...

Visą tai perskaičiau užsienio forume, dauguma jau važiuoja su šiuo modu kelis metus, kolkas jokio šalutinio efekto neteko girdėti, o dabar svarbiausia dalis dėl ko rašau šį postą, kadangi e46 radiatoriai yra skirstomi į benzininiai ir dyzeliniai, dar skirstomi į mechanas arba automatas, ir štai pagrindinis klausimas kaip yra su el. aušintuvu ar jie yra skirstomi į benzinas/dyzelis ar yra vienodi? Nežinau radiatorių diametrų benz/dyz todėl svarstau ar vienodi aušintuvai ar skirtingi, laukiu jūsų nuomonių ir atsakymų, ačiū
