Page 1 of 1

[e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 05 Nov 2016 16:38
by n0isy
Sveiki forumiečiai :) užsienio forumuose užmačiau puikią temą apie šią modifikacija. Taigi... Modas liečia tiek benzininius tiek dyzelinius variklius, gamyklinis el. aušintuvas būna ant mechaninių (dažniausiai), ant automatų būna termomova, o termomovai nusprogus galimi dideli nuostoliai sparnuotei nušienavus variklio komponentus (etc. radiatorius, kapotas, šlangai, diržai). Taigi modas yra toks ac sparnuotė esanti už bamperio yra pašalinama, termomova su gaubtu taip pat, el. aušintuvas bolt on įsistato už radiatoriaus tarp variklio ir radiatoriaus ir prisijungia su ac sparnuotės jungtimi, taip sumažinama apkrova vandens pompos škyvui ir visam diržui lengviau vaikščioti, sąlyginai sumažėja kuro sąnaudos, el. aušintuvas dirba daug tyliau ir aušina daug geriau už mechaninę (termomova), bei išvengiama didesnių gedimų kaip pvz termomovai nusprogus pasidalinu savo patirtimi po tokio sprogimo...
Image
Image
Image
Visą tai perskaičiau užsienio forume, dauguma jau važiuoja su šiuo modu kelis metus, kolkas jokio šalutinio efekto neteko girdėti, o dabar svarbiausia dalis dėl ko rašau šį postą, kadangi e46 radiatoriai yra skirstomi į benzininiai ir dyzeliniai, dar skirstomi į mechanas arba automatas, ir štai pagrindinis klausimas kaip yra su el. aušintuvu ar jie yra skirstomi į benzinas/dyzelis ar yra vienodi? Nežinau radiatorių diametrų benz/dyz todėl svarstau ar vienodi aušintuvai ar skirtingi, laukiu jūsų nuomonių ir atsakymų, ačiū :)

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 07 Nov 2016 19:00
by tomasbmw
El.ventiliatoriu buna visokiu.galima imti nuo bet kokio automobilio ir pritaikiti savo automobiliui.tik klausimas ar apsimoka.uz tuos pinigus ka isleisi projekteliui tai galima nusipirkti nauja termomova ir pamirsti ausinima.
Ps nejaugi taip drastiskai truksta stock ausinimo kad reikia kazka isradineti

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 08 Nov 2016 01:39
by n0isy
Tiesiog su el.aušintuvu galima išvengti tokių nemalonumų, pastebėjau vis dažniau taip nutinka ir to nebenoriu ateityje... manasis po tokio sprogimo tai man termomova neverta pirkt ir dėt, aušintuvas 15~20eu kainuoja, pigiau ir praktiškiau, bei lengviau įdėt ar išimti prireikus, dar pastebėjau, kad fyškė laisva nes matyt turėjo eismo įvyki po kurio neįdėjo ac sparnuotės už bamperio, kaip tik nereikės nuiminėt bamperio ir jo traukti, nuo 2d mechano bolt on gražiai be chalturos dedasi.

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 08 Nov 2016 14:52
by tadux
As ti uz toki moda, mano visi bmw kuriuos turejau ir turiu. Parsivarius pirmas reikalas numest ta mechanini ventiliatoriu ir statyti elektrini. Anksciau paprastai tik ant jungtuko dedavau, o db pastatau el. davikli ir ramus zinau, kad man masina neuzvirs palikta be prieziuros. Pliusai variklis lengviau renka apsukas nereikia sukt jam tos sparnuotės, el.ventilaitorius veikia tik tada kada jo reikia,automatiskai ir kuro susitaupo, saugesnis variklio skyrius :D. O el. ventiliatorius galima pritaikyti ivairiausius.

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 09 Nov 2016 18:00
by n0isy
Kokį el. daviklį statai?

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 09 Nov 2016 21:39
by D.S
termo daviklis isijungia prie tam tikros temperaturos, buna vieno ir dvieju greiciu.

kainuoja keli eurai betkurioj masinu daliu parduotuvej

Image

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 10 Nov 2016 22:47
by tadux
as staciau 2,4d td daviklis jis nuo 95laipsniu isijungia ir veikia iki kol 80 pasiekia. bet su salyga kad slegimine sistema, nes kitaip isvaro ausinimo skysti is sistemos (cia pastebejimas kas mano masinoj daresi)

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 15 Nov 2016 00:07
by n0isy
Reikia ir man tokį įsidėti, kaip ir kokiu būdu jis pasijungia gal galėtum papasakoti? :) amerikiečiai tai paprasčiausiai pasijungia nuo ac fyškės ir ramūs važinėja, nors ir gyvena tikrai karštoje laiko juostoje, žiemą neužkaisiu, bet vasarą manau vertėtų įsidėti tokį sensorių
EDIT: Taigi šiandien baigiau surinkti mašiniuką, atsirado tokia problema, kad iki manęs kažkas turėjo eismo įvykį ir nerandu į ką jungt aušintuvo, nes kondicionieriaus ventiliatoriaus ir jo laidų nėra, kaip ir prie ko man dabar jį pajungt gal turit idėjų? :)

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 15 Nov 2016 10:26
by D.S
bkbkbkkhoiiuli.png
bkbkbkkhoiiuli.png (7.44 KiB) Viewed 7914 times
minusas tiesiai i ventiliatoriu pasijunge (turi but rudas storas laidas)

pliusas junges pagal schema, pirma saugiklis (pageidautina) termo daviklis (ji turi imerkt i antifryza dazniausiai buna skyle radijatoriui su zagluske issisuk ja ir pagal sriegi nusipik davili) tada i ventiletoriu antras storas laidas (ne rudas)
ir turetu suktis

dar kartasi buna ventiliatoriai triju laidu ar daugiau tada nezinau, bet man atrodo sukas ir du pajungus pasibandyk nuo akumo

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 15 Nov 2016 11:36
by _marshall_
Nu cia labai primityviai... Pagal mane dar reiketu statyti rele, jos pliusa imciau nuo degimo (isjungus degima ventiiatorius neveiktu), o minusas nuo starterio mazojo laidelio, tada sukant starteriu ventiliatoriu atjunginetu. Tie ventiliatoriai zveriskai elektros ryja, pas mane buna kad starteris nesuka kol nenustoja pust ventiliatorius. Ir laidus parink jam storus.

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 15 Nov 2016 19:38
by D.S
_marshall_ wrote:Nu cia labai primityviai... Pagal mane dar reiketu statyti rele, jos pliusa imciau nuo degimo (isjungus degima ventiiatorius neveiktu), o minusas nuo starterio mazojo laidelio, tada sukant starteriu ventiliatoriu atjunginetu. Tie ventiliatoriai zveriskai elektros ryja, pas mane buna kad starteris nesuka kol nenustoja pust ventiliatorius. Ir laidus parink jam storus.

nu cia primytiviauses varijantas, rele nepamaisytu priklausomai nuo ventiliatoriaus galingumo, ir dar reik paziuret ta davikli kiek amperu laiko, jeigu ten kokios senos audi vw tai taip pajungta ir budavo, uzgesinus masina dar sugdavose ventiliatorius kol daviklis neatausdavo.

Re: [e46] modifikacija iš mechaninio aušintuvo į elektrinį

Posted: 15 Nov 2016 21:16
by zygasbmw
Niekas nejungia per davikly jegos kontaktu. Rele statoma tam,kad apsaugotu mygtuka,nuo perkaitimo,nes mygtuko kontaktai nelaiko daug amperu. siuo atveju jei jungiama be mygtuko,o per termo davikly ,pajungimas nesikeicia. Per davikly jungiat reles suvaldyma,nesvarbu ar tai bus - ar +. O i paty ventiliatoriu,jau per reles jegos kontaktus paduodat pliusa. Mase nuo kebulo,arba ,nuo kur isivaizduojat,kad ji yra gera. :) Nesvarbu ar vw ar bmw rele statosi ir valdosi per ja davikliu ar mygtuku.