[E30] M62B44 į E30 kėbulą

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
gerke
Posts: 1
Joined: 17 Apr 2020 15:07
BMW: E30

[E30] M62B44 į E30 kėbulą

Post by gerke » 17 Apr 2020 18:44

Taigi, po 2 metų važiavimo su m40b18 "chuligankėje", ir šiuo metu po pilnos kėbulo restauracijos, nuspręsta, kad reikėtų pakeisti ir variklį. Po ilgų svarstymų kokį variklį čia pasirinkus, nusprendžiau pasidaryti iššūkį sau ir įsidėti v8. Nupirktas variklis M62B44, greičių dėžė 5 bėgių. Pradėta domėtis ko čia papildomai dar reikės visam šitam projektui įgyvendinti. Apie mechaninę dalį buvo rasta daug informacijos, bet dėl variklio "pravodkės" prijungimo prie kėbulo laidynų informacijos buvo rasta tik m60 varikliams, su apvalia variklio jungtimi. Taigi pasikonsultavus su _marshall_ buvo gauta visa išsami informacija reikalinga tikslingai pajungti šitą variklį mano turimame kėbule. Šia informacija stengsiuosi kuo išsamiau pasidalinti, o ateityje atlikus tolimesnius darbų etapus informaciją stengsiuosi papildyti.
Variklio ECU 5 jungčių BOSCH
Image
Taigi surašysiu visas esamas jungtis kurias radau nusipirkęs m62b44 variklį, ir laidų spalvas su pin numeracijomis:
X6021 jungtis:
ImageImage
Pin1-žalia
3--juoda
4-balta/violetine
5-balta/geltona
6-žalia/balta
7- raudona/balta
9- ruda/balta
10-ruda/violetinė
11-ruda/geltona.
Juoda 10 pin fyškė:
ImageImage
Pin1-geltona
2-juoda
3-ruda
5-ruda/žalia
6- juoda
9-balta/žalia
10-violetinė/juoda.
3 kontaktų balta jungtis:
Image
Image
Pin1-ruda
2-juoda/žalia
3-žalia/geltona.
X60004 jungtis:
Image
Image
1pin-melyna
2-juoda/žalia
6-juoda/geltona
10-juoda/violetinė
17-juoda
21-pilka/ruda
22-geltona/žalia
26-zalia/juoda
29-juoda/žalia
32- balta/violetine
33-juoda/violetinė
36-geltona/juoda
37-geltona/ruda
40-geltona/ruda.
C101 jungtis:
Image
Image
Pin1-melyna
2-zalia/geltona
4- ruda/violetinė
5-ruda/zalia
6-zalia/balta
7-žalia
8-balta/juoda
9- juoda
10-melyna
11-balta/žalia
12-pilka
13-žalia/violetinė
14-juoda/balta
15-juoda/žalia
16-balta/juoda
18-juoda/geltona
20-geltona/raudona.
Diagnostinė jungtis:
Image
Pin1-juoda
4-violetinė/juoda
7-balta/žalia
12-mėlyna
14-raudona
15-balta/geltona
16-žalia/balta
19-ruda
20-balta/violetinė.
Surašiau viską kas buvo gauta , pradžiai surašysiu ką reikia susijungti, kad cilindruose atsirastų kibirkštis:
Degimas:
C101 jungties 6pin - žalia/balta laidas jungiasi su x60004 jungtyje 26pin žalia/juoda laidas. Taip pat X6021 jungtyje 1pin - žalia ir 6pin - žalia /balta. Ir EWS jungtyje pin 11 violetinė/geltona spalvos laidas.
Pliusas nuo akumuliatoriaus reikalingas kuro siurblio rielės valdymui, ir pastoviam pliusui ir EWS pin 10 raudona/juoda spalvos laidas( pageidautinas i grandinės tarpa įdėti 5A saugiklį.
Kuro siurblio rielės valdymas minusu jungiasi i X60004 jungties 10pin juoda/violetinė spalvos laidas. Iš rielės išejimas i siurblį jungiasi prie C101 jungties 13 pin žalia/violetinė spalvos laidas.
EWS signalas: X60004 jungties 33pin juoda/violetinė spalvos laidas jungiasi i EWS bloką 4pin juoda/violetinė spalvos laidas.
Minusas nuo korpuso jungiasi i EWS bloką 9 pin ruda/juoda spalvos laidą.
Starteris: C101 jungyje pin18 juoda/geltona laidas jungiasi į X6021 jungyje esantį 3 pin juodos spalvos laidą.
EWS antenos juoda/geltona laidas jungiasi i EWS bloką pin 12 geltona/ruda spalvos, o juoda/pilka spalvos laidas jungiasi EWS bloko pin5 geltoną/mėlyną laidą.
Visuos šitus laidus sujungęs gavau rezultatą. Variklis sukasi!!! :) šiai dienai informacijos tiek, pratesęs savo tolimesnius darbus , būtinai pasidalinsiu netolimoje ateityje :)

Post Reply