Page 1 of 1

[e36] M52B28 swapas is E39

Posted: 30 Jul 2020 12:23
by Vejas
Sveiki forumiečiai, dalinuosi informacija kaip sujungti laidymą swapinant variklį iš E39 M52B28 į E36 paliekant E39 laidyną.
Visas pasijungimas eina iš dviejų fiškių tai x6011 (baltos spalvos, pridėsiu foto) ir x6021 (juodos spalvos).
•Pradėsim nuo baltos fiškės.
•Jos pin1 (žalia) pin2 (žalia-juoda) ir pin6 (žalia-balta), visus tris jungiam į pagrindinę fiškę x20 (prie saugiklinės) prie žalio-balto laido (pin22).
•Pin3 (storas juodas) starteris, jungiamas į x20 prie juodo-geltono (storo) laido.
•Pin9 mėlynas, generatoriaus sužadinimas ir lemputė skydelyje. Jungiamas prie x20 mėlyno laido (pin25).
•Pin10 ir pin11 rudas-geltonas ir rudas-violetinis. Tai temperatūra į skydėlį. Jungiamas su atitinkamų spalvų x20 fyškę.
•P.s jeigu x20 yra 3 laidai žalia-balta, tuomet imti storesnį laidą.

Kuro siurblio rėlė.
Galima naudoti bmw arba bet kurią universalią rėlę. •Reikalingi 4 laidai. Du ploni ir du stori.
•Vieną ploną ir vieną storą laidą jungti prie akumuliatoriaus pliuso. •Antrą ploną jungti prie x6011 pin12 juodo-violetinio (kuro rėlės valdymas minusu).
•Paskutinis storas jungiasi prie x20 žalio-violetinio (pin13). Pliusas į kuro siurblį.

Obd2 fyškės pajungimas.
•pin1, pin2 ir pin16 prie to paties x20 žalia-balta degimo laido.
•Pin4 ir pin5 į minusą.
•Pin7 ir pin8 prie x6011 pin4 (baltas-violetinis) diagnostikos signalas.
•Jeigu nėra kažkurio ignor

Sekanti fiškė yra x6021 (juodos spalvos).
•Pin1 rudas-žalias (tepalo lemputė skydelyje) jungiame prie x20 rudas-žalias (pin23).
•Pin6 juodas ir pin12 geltonas-žalias (apsukos ir greičio signalas) juos jungiame į x20 juodą ploną laidą (pin20).
Ews3 pajungimas. (reikės ews blokelio, ews žiedo ir rakto iš e39)
•Pin4 juodas-violetinis jungiame į x6021 pin20 (juodas-violetinis) Ews signalas.
•Pin9 jungiame prie minuso.
•Pin10 prie pastovaus pliuso nuo akumuliatoriaus. Patartina jungti per 5A saugiklį.
•Pin11 jungiame į x20 žalią-baltą (pin22).
•Du laidai jungiasi į ews žiedą pagal spalvas. P.S. Raktas visada turi būti įkištas į ews žiedą. P.P.S. Neskubėkit nuo pradžios lituot laidų, nes eigoje kai kurie laidai susijungia į vieną. P.P.P.S. Nekreipkit dėmesio į laidus kurie lieka laisvi.

Re: [e36] M52B28 swapas is E39

Posted: 19 Nov 2020 11:32
by _marshall_
Didele dalis sitos schemos tinka ir dedant m52 vietoj m50 i e34.

Jeigu kalbet apie e34 m50 -> m52 motoro keitima, tai keli niuansai:
-m50 turi 1 lambda zonda, m52 - 2. Todel as naudoju viena ismetimo kolektoriu skardini nuo m52 is e36, e39. Kitas netinka, tai lambdos lizda i kelnes ivirinu.
-Senesni e34 turejo ruda vieno kontakto temp davikli, jam reiks daryti lizda virsutineje radiatoriaus slangoje.
-Pravodke reiktu sutikrint, bet galimai veiks su tuo, kas cia aprasyta, arba dar lengviau butu su e36 pravodke. E34 dar buvo 2 tipo apvalios fyskes prie saugyklines - x20, kaip pas e36, arba c101, kaip pas e30. tai antru atveju skirsis stipriai pinai.
O toliau +- viskas taip pat kaip pas m50.

Jei paciam nedaryt, tai manau reiktu turet motora, kebula ir dar kokius 500e.