[E36] 1.8is variklio keitimas i 2.5

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
Guest

[E36] 1.8is variklio keitimas i 2.5

Post by Guest » Sat Oct 07, 2006 9:05 pm

Noreciau keisti varikli i 2,5 kiek kainuotu malonumas ir ka reiktu keisti?
Arba kiek galima isspausti is IS ? Kad valintu geriau

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Mon Oct 09, 2006 1:23 am

tuso wrote:Nu siaip as pries savaite uzvedziau tokia pat tema. Ale cia niekas nesiteike atsakyti :( Tai supykau ir bandysiu savo jegom keitima daryt nieko nezinant. Sekanty sestadieny badysiu keist sy daigta :D
Kaip matau esi is Go Insane klubo, tai gal kokio Antonio paprasyk kad padetu :)
O siaip tai jei bus naudinga informacija galiu biski eiga aprasyt, bent jau kaip as darau panasius keitimus.

Nusiimi kapota.
Isleidi is seno variklio tepalus, is radiatoriaus antifriza, po to is variklio bloko antifriza, ten yra varztas ant 17 ar 19 po ismetimo kolektorium.
Isimi radiatoriu, oro isiurbimo slanga su oro filtru ir oro matuokle. Atsijungi gazo trosa, stabdziu stiprintuvo vakuumo slanga.
Nusuki termomova (sparnuote), ten ant 32 varztas su priesingu sriegiu, ta prasme reikia atsukinet i priesinga puse (pagal laikrodzio rodykle).
Atsijungi slangus nuo vairo stiprintuvo siurblio. Peciuko slangus, kuro padavima/abrakte, anglies filtra.
Prie saugikliu dezutes atjungi ta apvalu stekeri variklio pravodkes, nu ir kompa atjungi, nezinau kaip pas e36, bet pas e30 jis yra bardacioke. Visus palaidus laidus uzmeti ant variklio, dar geriau pririst su kuo nors, kad kai kelsi varikli netabaluotu belekur :)
Minusinius laidus atsileidi kur eina nuo variklio i kebula. Nuo akumo laidus.
Nezinau gal dar ka pamirsau cia po kapotu ka reik padaryt, jei yra kondiske tai ten lygtais kazkaip irgi atsijungia, nesu susidures.
Atjungi lamda, nusiimi dusle, geriausia atsukti nuo ismetimo koliko ir nuimt visa iskarto. Nusijami kardana, atsiverzi begiu ryciaga varztas ten ant 10 lygtas. Salone nuardai begiu ryciaga, atjungi atbulinio daciko stekeri ir sugrudi i apacia ryciaga :)
:D atsiminiau kai pamirsau sankabos cilindriuka atjungt tai vos neisroviau visko su shaknim ten kai pradejau kelt :D Geriausiai ten sone atjungt kur po dugnu eina tas sujungimas, o ne prie cilindriuko.
Nu i vsio, atsuki dezes pagalves, nuimi ta tilteli, motoro pagalves atsuki ir keli. Kiti naudoja ten daug virviu ar grandiniu per kolektorius arba uz tos kitos kilpos prie greiciu dezes, as tai paprastai uzpisu kabli ten ant tos kilpos kur motoro priekyje yra, nors ji ir sulinksta, bet normaliai ten laiko.
Nauja varikli idedi priesinga tvarka.
Bent jau man atrodo patogiausia iskelt ir idet motora su greiciu deze ir pravodke, po to tik sujungi viska. Gerai yra isiminejant motora pasisymeti kuro padavima ir abrakte ar ta anglies filtra benzo garams kur kas yra, laidus kurie gali but nelabai aiskus, po to pajunginejant viska zymiai pagreitina darba.

Jei vietoj m42b18 nori det m50b25 tai kogero tau reikes variklio pilnos komplektacijos su greiciu deze, pravodke, oro matuokle, kompas, kardanas, duslintuvas (arba bent jau iki lamda zondo ta dalis su zondu, o toliau jau gamint paciam), radiatorius siaip gal ir tas pats tiktu, bet geriau nuo M50 det, nes jis didesnis bus. Gal dar gazo troso reikes. Nu ir reduktoriu biski ilgesnio perdavimo isidet, geriausiai nuo e36 325i, nes su 1.8is diffu gali begiukai biski trumpoki but.

Siaip pries dedant kita varikli geriau apvalyti ji, pakeist tarpines - voztuvu dangtelio, karterio. Karteri ishsiplaut, sankaba paziuret, jei jau ant pabaigos - keist. Vandens pompa, termostata. Jei netingi ir salnikus gali pasikeist, arba jei akivaizdziai matosi kad leidzia tai butinai keist. Nu ta prasme kai motoras isimtas, zymiai lengviau dirbt prie jo ir geriau pasidaryt tai ko nepadarius reikes vistiek daryti. Nepamirsk hermetika naudot. Kai vienas draugelis buvo karteri be hermetiko pasodines :)
Gali itempejus ir dirza ta kur eina per generatoriu ir vandens pompa ir t.t. pasikeist. Nu cia jau savo nuoziura...

Kai imesi kita varikli ir viska sujungsi, nusiorink sankaba, supylk tepalus, antifriza ir nepajunges kompo prasuk motora kelis kartus su starteriu po kokias 10 sek, kad tepalai susivaiksciotu po motora. Ir tada tik pajunk kompa ir uzvedinek. Kai uzsivedi, ijungi peciuka ant karsto ir ant didziausio greicio ir biski pasimyli kol nusi-orini ausinimo sistema, geriau ta daryt kai priekis masinos yra i ikalne biski, kad auksciau stovetu nei galas.

Jeigu nenori uzsivest tas variklis, paziurek ar nera sumaisytas kuro padavimas ir abratke, ar minusinius laidus nepamirsai prisukt prie variklio. Dar galimas atvejis kad buvo signalke toj masinoj is kurios motoras ir blokavo kuro rele, paziurek prie reliu ar laidukas nera nukirptas.

Siaip nera ten nieko sunkaus, tik laiko biski atima ir geriau stenktis viska kruopsciai padaryt, kad po to nereiketu perdaryt.
Jei desi nauja sankaba, bent pirmus 200-250km vazinekis ramiai miesto rezimu, kiti rekomenduoja net 400km. Geriausias variantas yra keist visa komplekta (diskas, diskatorius ir guoliukas) ir dar praslifuot smagrati, bet jei finansai spaudzia, bent jau sankabos diskeli rekomenduociau pasikeist.

Sekmes..

P.S. Gal kas nors dar pataisys ka nors ar irgi patarimu duos.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

qq
Posts: 25
Joined: Wed Jan 18, 2006 5:21 pm
BMW: E23
Location: Kaunas

Post by qq » Mon Oct 09, 2006 10:39 am

O laikikliai tinka tip top?

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Mon Oct 09, 2006 8:04 pm

qq wrote:O laikikliai tinka tip top?
Jo, kebulas gi tas pats eina pas visas E36 316i-M3
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
tuso
Posts: 115
Joined: Mon Jul 31, 2006 5:32 pm
BMW: e39 528
Location: Kaunas
Contact:

Post by tuso » Mon Oct 09, 2006 8:12 pm

Dekui Laimiui 999
Kas del antonio tai jis apie auto kazka ismanyt pradejo kai buvo priverstas savo bmw tvarkyt, o as jau ne viena ir ne du variklius esu perrinkes(tiesa ne bmw) :D
Na siaip jau reikala uzsukau sy setadieny keitimas bus. Gal net iseis 2,8 paimt :D Kaip bus taip bus.Kai pradesiu tai ir ziuresiu kokie nuansai. Mane pravodke labiausiai neramina str
E39 528 touring
Honda CBR 900 RR Fireblade
Go insane

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Mon Oct 09, 2006 8:39 pm

tuso wrote:Mane pravodke labiausiai neramina
Jei tavo e36 iki 95 metu ir desi varikli iki 95 metu, tai turi viskas tikti, nes po 96 metu facelift, man rodos galejo ten kaikas biski keistis ir su elektra, nu bet nesu isitikines. Jei desi M52B28 gal ir iskils kokiu niuansu, o gal ir sulys kaip ir M50 be problemu, nu jei kur strigsi darbo eigoj parasyk. Ai dar tau prietaisu skydelio reikes nuo 6 cilindru e36 arba bent jau to vadinamo "rakto" kur i skydeli dedasi toks kvadratukas, nes biski per daug apsuku rodys 4 cilindru skydelis su 6 cilindru motoru.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
tuso
Posts: 115
Joined: Mon Jul 31, 2006 5:32 pm
BMW: e39 528
Location: Kaunas
Contact:

Post by tuso » Mon Oct 09, 2006 9:03 pm

LaimisBMW wrote:
tuso wrote:Mane pravodke labiausiai neramina
Jei tavo e36 iki 95 metu ir desi varikli iki 95 metu, tai turi viskas tikti, nes po 96 metu facelift, man rodos galejo ten kaikas biski keistis ir su elektra, nu bet nesu isitikines. Jei desi M52B28 gal ir iskils kokiu niuansu, o gal ir sulys kaip ir M50 be problemu, nu jei kur strigsi darbo eigoj parasyk. Ai dar tau prietaisu skydelio reikes nuo 6 cilindru e36 arba bent jau to vadinamo "rakto" kur i skydeli dedasi toks kvadratukas, nes biski per daug apsuku rodys 4 cilindru skydelis su 6 cilindru motoru.
Tai tu nori pasakyt kad fiskes sujunginesiu ir nereikes atskiru laidu junginet pravodkei? :D O del spidometro tai gerai kad pasakei zinau as turi alc
E39 528 touring
Honda CBR 900 RR Fireblade
Go insane

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Mon Oct 09, 2006 9:06 pm

Nu bent jau e30 kai darem is 316 i 325 tai taip ir buvo, pajungi ta apvalu stekeri ir kompa ir veikia, svarbu kad metai atitiktu masina ir varikli mazdaug, nes buna kad keiciasi pravodkes su metais ir variklio ir salono. As manau e36 tas pats yra.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Svajūnas
Posts: 108
Joined: Mon Jul 03, 2006 8:05 pm
BMW: e30,e39
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Svajūnas » Mon Oct 09, 2006 9:23 pm

Va nors vienas zmogus atsirdo kur viska isdeste aiskiai 999

User avatar
tuso
Posts: 115
Joined: Mon Jul 31, 2006 5:32 pm
BMW: e39 528
Location: Kaunas
Contact:

Post by tuso » Sun Oct 15, 2006 9:35 am

Nu va 2,5 jau ikistas :D tai da savaitele ir gal pasileis :D
E39 528 touring
Honda CBR 900 RR Fireblade
Go insane

User avatar
tuso
Posts: 115
Joined: Mon Jul 31, 2006 5:32 pm
BMW: e39 528
Location: Kaunas
Contact:

Post by tuso » Sat Nov 04, 2006 1:03 am

Nu siaip jai ka tai su tuo nauju varikliu jau beveik 1000km pralekiau. Lyg ir veikia :D tai jai kas kam neaisku galima daba jau klaust. Daba as jau specas cia :D
E39 528 touring
Honda CBR 900 RR Fireblade
Go insane

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Sat Nov 04, 2006 2:54 am

(y)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
justafa
Posts: 381
Joined: Fri Nov 24, 2006 5:32 pm
BMW: E39
Location: Vilnius
Contact:

Post by justafa » Wed Nov 29, 2006 12:30 am

jei nepaslaptis kiek sitas reikalas mazdaug su dalim kainavo ? ir ka tiksliai keitei, as galvoju apie tai savo compactui padaryti :)
E39
868302075
http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=12&t=64626

User avatar
tuso
Posts: 115
Joined: Mon Jul 31, 2006 5:32 pm
BMW: e39 528
Location: Kaunas
Contact:

Post by tuso » Wed Nov 29, 2006 6:16 pm

justafa wrote:jei nepaslaptis kiek sitas reikalas mazdaug su dalim kainavo ? ir ka tiksliai keitei, as galvoju apie tai savo compactui padaryti :)
beveik viska dariau pats tai kainavo apie 2,5k+dvi sav. darbo :D
E39 528 touring
Honda CBR 900 RR Fireblade
Go insane

Universal

.

Post by Universal » Mon Dec 11, 2006 8:34 pm

O TAU NEBUVO PARASCIAU KREGZDE NUSIPIRKTI 2.5 NEGU DETI ? ? JUG GI CIA NE HULIGANAS KAD GIMDYTI REIKETU

User avatar
tuso
Posts: 115
Joined: Mon Jul 31, 2006 5:32 pm
BMW: e39 528
Location: Kaunas
Contact:

Re: .

Post by tuso » Tue Dec 12, 2006 6:35 pm

Universal wrote:O TAU NEBUVO PARASCIAU KREGZDE NUSIPIRKTI 2.5 NEGU DETI ? ? JUG GI CIA NE HULIGANAS KAD GIMDYTI REIKETU
NE :D + sportinis interesas
E39 528 touring
Honda CBR 900 RR Fireblade
Go insane

Guest

Post by Guest » Mon Dec 25, 2006 9:45 pm

O tarkim jeigu imti matora is E34 ? koks skirtumas tarp E34 ir E36 ?

User avatar
VaidasBMW
BMW Fan draugas
Posts: 139
Joined: Wed Jan 18, 2006 2:41 pm
BMW: e60 530dA
Location: Kedainiai
Contact:

Post by VaidasBMW » Mon Dec 25, 2006 10:07 pm

tvirtinimo "kojos " daugiau jokio (jei kalbam apie variklius)
[flash=486x60]C:\Documents and Settings\Vaidas\Desktop\Untitled-2.swf[/flash]

Guest

Post by Guest » Mon Dec 25, 2006 10:10 pm

VaidasBMW wrote:tvirtinimo "kojos " daugiau jokio (jei kalbam apie variklius)
ysiurbimo, ismetimo sistemos, ausinimo radiatorius, kompas, pravodke- tokie patys ?

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3731
Joined: Thu Apr 13, 2006 11:39 am
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » Tue Dec 26, 2006 1:57 pm

Rns- wrote:
VaidasBMW wrote:tvirtinimo "kojos " daugiau jokio (jei kalbam apie variklius)
ysiurbimo, ismetimo sistemos, ausinimo radiatorius, kompas, pravodke- tokie patys ?
karteriai skiriasi

Post Reply