tuso wrote:Nu siaip as pries savaite uzvedziau tokia pat tema. Ale cia niekas nesiteike atsakyti
Tai supykau ir bandysiu savo jegom keitima daryt nieko nezinant. Sekanty sestadieny badysiu keist sy daigta
Kaip matau esi is Go Insane klubo, tai gal kokio Antonio paprasyk kad padetu
O siaip tai jei bus naudinga informacija galiu biski eiga aprasyt, bent jau kaip as darau panasius keitimus.
Nusiimi kapota.
Isleidi is seno variklio tepalus, is radiatoriaus antifriza, po to is variklio bloko antifriza, ten yra varztas ant 17 ar 19 po ismetimo kolektorium.
Isimi radiatoriu, oro isiurbimo slanga su oro filtru ir oro matuokle. Atsijungi gazo trosa, stabdziu stiprintuvo vakuumo slanga.
Nusuki termomova (sparnuote), ten ant 32 varztas su priesingu sriegiu, ta prasme reikia atsukinet i priesinga puse (pagal laikrodzio rodykle).
Atsijungi slangus nuo vairo stiprintuvo siurblio. Peciuko slangus, kuro padavima/abrakte, anglies filtra.
Prie saugikliu dezutes atjungi ta apvalu stekeri variklio pravodkes, nu ir kompa atjungi, nezinau kaip pas e36, bet pas e30 jis yra bardacioke. Visus palaidus laidus uzmeti ant variklio, dar geriau pririst su kuo nors, kad kai kelsi varikli netabaluotu belekur
Minusinius laidus atsileidi kur eina nuo variklio i kebula. Nuo akumo laidus.
Nezinau gal dar ka pamirsau cia po kapotu ka reik padaryt, jei yra kondiske tai ten lygtais kazkaip irgi atsijungia, nesu susidures.
Atjungi lamda, nusiimi dusle, geriausia atsukti nuo ismetimo koliko ir nuimt visa iskarto. Nusijami kardana, atsiverzi begiu ryciaga varztas ten ant 10 lygtas. Salone nuardai begiu ryciaga, atjungi atbulinio daciko stekeri ir sugrudi i apacia ryciaga
atsiminiau kai pamirsau sankabos cilindriuka atjungt tai vos neisroviau visko su shaknim ten kai pradejau kelt
Geriausiai ten sone atjungt kur po dugnu eina tas sujungimas, o ne prie cilindriuko.
Nu i vsio, atsuki dezes pagalves, nuimi ta tilteli, motoro pagalves atsuki ir keli. Kiti naudoja ten daug virviu ar grandiniu per kolektorius arba uz tos kitos kilpos prie greiciu dezes, as tai paprastai uzpisu kabli ten ant tos kilpos kur motoro priekyje yra, nors ji ir sulinksta, bet normaliai ten laiko.
Nauja varikli idedi priesinga tvarka.
Bent jau man atrodo patogiausia iskelt ir idet motora su greiciu deze ir pravodke, po to tik sujungi viska. Gerai yra isiminejant motora pasisymeti kuro padavima ir abrakte ar ta anglies filtra benzo garams kur kas yra, laidus kurie gali but nelabai aiskus, po to pajunginejant viska zymiai pagreitina darba.
Jei vietoj m42b18 nori det m50b25 tai kogero tau reikes variklio pilnos komplektacijos su greiciu deze, pravodke, oro matuokle, kompas, kardanas, duslintuvas (arba bent jau iki lamda zondo ta dalis su zondu, o toliau jau gamint paciam), radiatorius siaip gal ir tas pats tiktu, bet geriau nuo M50 det, nes jis didesnis bus. Gal dar gazo troso reikes. Nu ir reduktoriu biski ilgesnio perdavimo isidet, geriausiai nuo e36 325i, nes su 1.8is diffu gali begiukai biski trumpoki but.
Siaip pries dedant kita varikli geriau apvalyti ji, pakeist tarpines - voztuvu dangtelio, karterio. Karteri ishsiplaut, sankaba paziuret, jei jau ant pabaigos - keist. Vandens pompa, termostata. Jei netingi ir salnikus gali pasikeist, arba jei akivaizdziai matosi kad leidzia tai butinai keist. Nu ta prasme kai motoras isimtas, zymiai lengviau dirbt prie jo ir geriau pasidaryt tai ko nepadarius reikes vistiek daryti. Nepamirsk hermetika naudot. Kai vienas draugelis buvo karteri be hermetiko pasodines
Gali itempejus ir dirza ta kur eina per generatoriu ir vandens pompa ir t.t. pasikeist. Nu cia jau savo nuoziura...
Kai imesi kita varikli ir viska sujungsi, nusiorink sankaba, supylk tepalus, antifriza ir nepajunges kompo prasuk motora kelis kartus su starteriu po kokias 10 sek, kad tepalai susivaiksciotu po motora. Ir tada tik pajunk kompa ir uzvedinek. Kai uzsivedi, ijungi peciuka ant karsto ir ant didziausio greicio ir biski pasimyli kol nusi-orini ausinimo sistema, geriau ta daryt kai priekis masinos yra i ikalne biski, kad auksciau stovetu nei galas.
Jeigu nenori uzsivest tas variklis, paziurek ar nera sumaisytas kuro padavimas ir abratke, ar minusinius laidus nepamirsai prisukt prie variklio. Dar galimas atvejis kad buvo signalke toj masinoj is kurios motoras ir blokavo kuro rele, paziurek prie reliu ar laidukas nera nukirptas.
Siaip nera ten nieko sunkaus, tik laiko biski atima ir geriau stenktis viska kruopsciai padaryt, kad po to nereiketu perdaryt.
Jei desi nauja sankaba, bent pirmus 200-250km vazinekis ramiai miesto rezimu, kiti rekomenduoja net 400km. Geriausias variantas yra keist visa komplekta (diskas, diskatorius ir guoliukas) ir dar praslifuot smagrati, bet jei finansai spaudzia, bent jau sankabos diskeli rekomenduociau pasikeist.
Sekmes..
P.S. Gal kas nors dar pataisys ka nors ar irgi patarimu duos.