[ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
Antonis
BMW Fan draugas
Posts: 88
Joined: 15 Jan 2006 19:37
BMW: e30 340
Location: Kaunas
Contact:

[ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by Antonis » 12 Mar 2008 16:47

Sveiki,
Yra didele tikimybe kad man teks mazint stipriai karteri arba jo gali net nelikt (m60b40). Taigi gali tekt daryt "sausa karteri", teoriskai zinau kas tai yra, bet man idomu kaip galima tai padaryti praktiskai, kokiu daliu reik, kokio bakelio ir tt...??
be floodo ir tik protingi atsakymai.

User avatar
Antonis
BMW Fan draugas
Posts: 88
Joined: 15 Jan 2006 19:37
BMW: e30 340
Location: Kaunas
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by Antonis » 13 Mar 2008 10:46


User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by tadux » 13 Mar 2008 20:49

kiek esu girdejes apie tokius dalykus tai kad tau teks visai kita siurbly statyt zavotsko teks atsisakyt nes jis tau gali nebetilpyi. bet jai telpa tai viskas ciki tik prie paemimi slanga ar vamzdi prijungi is tepalo backutes ir zemiausioje vietoje reiks pastatyt siurbli kad tau nusiurbtu visa ta tepala kuris grys is tepamu mazgu bet manau del tikros ramybes reikia kazkoki davikli pastatyti kad jai tas nusiurbimo siurblys neveikia kad neuzkaltu motoro. nes jai visa tepala originali pma susiurbs i tepima o papildoma nusiurbimo nebeiks td, is tepalo rezervuaro nebeliks tuo tept motoruka. ir statant toki karteri labai lengva pastatyti tepalo ausintuva o tai lb naugingas irenginys. na nezinau ar cia ka gero parasiau bet cia mano bendros zinios :ops
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
Syncro
Posts: 1413
Joined: 12 May 2006 13:56
Location: Kaunas
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by Syncro » 13 Mar 2008 22:59

As zinau,kad tai labai labai brangu :D Na ir ziniu tikrai nemazai reiks tai pasidaryti.Sekmes. :alc
Automobiliu remontas http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic.php?f=22&t=53801

User avatar
Antonis
BMW Fan draugas
Posts: 88
Joined: 15 Jan 2006 19:37
BMW: e30 340
Location: Kaunas
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by Antonis » 14 Mar 2008 09:50

Kiek jau issiaiskinau reik gaut nauja tam pritaikyta tepalo siurbli, kuris pakainuoja... Dar slangynas, Esme kad standartini siurbli mest lauk reik, viska dirba tik naujai pastatytas kazkur isorej variklio, kuris pompuoja tepala is perdaryto karterio i rezervuara (kuris turi but kuo aukstesnis, mazdaug bonkos principu, tada atlyvam tikimybes nelieka) o is jo i radiatoriu ar filtra ar tiesiai i varikli. Skamba paprastai, bet kaip ta padaryt praktiskai....
p.s. gal kas zino kokie gali tikt tepalo siurbliai tokiam darbui ir apskritai kur ju ieskot?

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by tadux » 14 Mar 2008 12:25

na nezinau tevas pasakojo kad kariuomeneje buvo belaruskiui nusprogo tepalo pompa tai tingejo ardyt varikli tai istate rusiska nša** (tik skaiciu nepamenu) kuri prijunge lauke, tepalo paemima is karterio o i varikli i tepimo kanala apsauginis vostuvas liko standartas vopsciu tik siurbli ikiso kita kuris buvo lauke o ne viduje variklio
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
Syncro
Posts: 1413
Joined: 12 May 2006 13:56
Location: Kaunas
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by Syncro » 14 Mar 2008 12:36

Bet tai kazkoks minimalus karteris vistiek turi buti ir kazko reiks,kad is jo istrauktu i tavo padaryta kartery.Visgi nuo stumu ir alkuninio kazkur tures tepalas nubegt. :str
Automobiliu remontas http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic.php?f=22&t=53801

User avatar
Mariukas E30
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2006 18:40
BMW: E36/5 compact juo2kas
Location: kaunas
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by Mariukas E30 » 14 Mar 2008 13:26

zinau,kad pas sportines masinas toks varijantas buna,bet noriu paklaust kam to reik? kad karteris nekabetu zemai ar kaip,ar ant posukiu tepimo negauna su standartiniu? ir karteri mazesni jau turi det vietoj seno? aciu uz supratinguma :) nlb ismanau apie si dalyka idomu pasidare.

User avatar
kkaroliss
BMW Fan draugas
Posts: 352
Joined: 13 Jan 2006 00:04
BMW: EX e30 coupe 2,5
Location: Kaunas
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by kkaroliss » 14 Mar 2008 14:41

Mariukas E30 wrote:zinau,kad pas sportines masinas toks varijantas buna,bet noriu paklaust kam to reik? kad karteris nekabetu zemai ar kaip,ar ant posukiu tepimo negauna su standartiniu? ir karteri mazesni jau turi det vietoj seno? aciu uz supratinguma :) nlb ismanau apie si dalyka idomu pasidare.
tam kad tepalo lago nebutu ant posukiu, tai daro karteryje pertvareles, tai cia pigesnis variantas... o cia tam, kad karteris trukdo varikliui issicentruoti...
ex e30 325i 24v
vw golf tdi - daily

User avatar
Antonis
BMW Fan draugas
Posts: 88
Joined: 15 Jan 2006 19:37
BMW: e30 340
Location: Kaunas
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by Antonis » 14 Mar 2008 14:53

Syncro wrote:Bet tai kazkoks minimalus karteris vistiek turi buti ir kazko reiks,kad is jo istrauktu i tavo padaryta kartery.Visgi nuo stumu ir alkuninio kazkur tures tepalas nubegt. :str
minimalus karteris ir lieka, nes is jo tas siurblys kur atskirai statosi ir surenka tepala i rezervuara, jei gerai supratau...
p.s. auksciau nuorodoj yra kaip minimalus atrodo :)

User avatar
Syncro
Posts: 1413
Joined: 12 May 2006 13:56
Location: Kaunas
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by Syncro » 14 Mar 2008 23:18

Galvoj pamascius tai labai viskas paprasta ir elementaru,bet kazin kaip ten su praktika butu.Manau sunkiausia butu su tinkamu slegiu suzaisti,bet velgi koky redukcini ikist ir viskas. :D
Automobiliu remontas http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic.php?f=22&t=53801

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by audriob » 19 Jun 2008 00:26

vienas is sauso karterio privalumu, daugiau AG ir Nm, del geresnio tepimo. Bent jau kiek skaiciau uzsieni visi prasisuke ant dyno stendo rado prieaugi :poze
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
Antonis
BMW Fan draugas
Posts: 88
Joined: 15 Jan 2006 19:37
BMW: e30 340
Location: Kaunas
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by Antonis » 20 Jun 2008 14:02

kiek as skaiciau, tai ten gal keliais procentais ju padideja... ir tai kazkaip priedo zaidziant su vakumais, bet kol nepasidarem tai ir neaisku....

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by audriob » 23 Jun 2008 11:39

nieko sau keli procentai jei nuo 3l variklio stage 3 dry sump uzkele beveik 50ag.

Kiek supratau tai ten reguliojasi slegis ant to tepalo siurblio ir kuo didesnis slegis tuo ir didesnis vakumas gaunasi variklyje (nes susikelia ne tik padavimo slegis o ir issiurbimo) ko pasekoje kyla AG (nzn kaip moksliskai paaiskinti). Siaip viskas ten istiesu nera sudetinga, tik nedaug info randu apie tos pompos sukimosi greiti, nes nesisuka ji 1:1 su variklio alkuniaku. Galbut reiktu konkretaus siurblio markes ir modelio tai butu lengviau rasti info. Kazkur radau vieni rase lyg 2/3 greiciu.

Kt dalykas idomu koki ta slegi laiko ir koks buna su stock siurbliu. Kiek radau eskorta kazkoki meistravo tai nustate pradziai 2.5 atm, bet veliau sukele ir max kiek mate rodant dacika apie 5.2 atm.

cia kad aiskiau butu http://www.aviaid.com/schems/scems.htm#8

cia labai grazios foto kaip atrodo custom karteris
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
ciunas
Posts: 60
Joined: 07 Aug 2007 01:53
BMW: E30 325i coupe
Location: kaunas-marijampole

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by ciunas » 29 Jun 2008 17:05

na kiek as zinau apie sia sistema tai labai brangus malonumas... vien tas sausas karteris apie 3000 europietisku kainuoja o dar slangos siurbliai ir visa kita :vis ir seip iki 500 AG jis nera reikalingas bet virsinus sia riba jis butinas nes kitaip stokinis su padidintu nasumu tepalo siurblys nepajegia uzmaitinti sistema alyva ir prasisuka indeklai :D pas mus vienas pazystamas daro dragui modeli tai apie si varijanta galvoja tai truputy apsvietes. nzn ar cia teisingai ar ne jis kalba bet aceit reikia net 5 alyvos siurbliu kad jie sugebetu dideliu spaudimu uzmaitinti visa sistema
e36 325i lsd ''lakstute'' :D

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by audriob » 01 Jul 2008 22:54

ciunas wrote:na kiek as zinau apie sia sistema tai labai brangus malonumas... vien tas sausas karteris apie 3000 europietisku kainuoja o dar slangos siurbliai ir visa kita :vis ir seip iki 500 AG jis nera reikalingas bet virsinus sia riba jis butinas nes kitaip stokinis su padidintu nasumu tepalo siurblys nepajegia uzmaitinti sistema alyva ir prasisuka indeklai :D pas mus vienas pazystamas daro dragui modeli tai apie si varijanta galvoja tai truputy apsvietes. nzn ar cia teisingai ar ne jis kalba bet aceit reikia net 5 alyvos siurbliu kad jie sugebetu dideliu spaudimu uzmaitinti visa sistema

tame sausame karteryje brangiausia dalis ir yra siurblys tepalui, pats karteris nebrangus. Alyvos siurbliai ne net 5, o vienas penkiu kameru stage 5. Ir apie tuos virs 500ag tai lempa cia :hb Jis tiem varikliams kur dideles apkrovos-stabdant, greitejant ar posukiuose. Net su 192AG e36 325 vaziuojant zieda, uzvelia 6 cilindro indeklus del nepakankamo tepimo, su stock tepimo sistema :vis
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [ALL] Sausas karteris, kaip daromas??

Post by bachurs » 15 Aug 2008 22:55

laba,

nu kad m50 ziede nieko neuzvelia tai tikrai, bet va S50 jau 4 padejas esu... ir esme del karterio, konkereciau del gamyklinio apskaiciavimo- jei masina standartine- padangos, stabdziai, pakaba- tai viskas laiko, tik sudedi slic'us, pakaba, gerus stabdzius ir gaunavi visai kitos G apkrovos- ko pasekoje tepalas karteryje labiau lipa ant sienu(nors ir karteris su padarytom pervtarom voztuvais) ir pabega nuo tepalo siurblio paemejo- va cia ir prasideda problemos. aisku gali is kart ir neuzkalt, bet jau pradeda velt indekliuka, tada labiau kaista tepalas ir t.t- zodziu grandinine reakcija.

tai tada (arba jei nera vietos karteriui normaliam) reik daryt sausa karteri. tas nera taip jau brangu kaip kiti pasakojate, arba jei reik butinai visko tik firminio ir parsiusto tada jo... siaip galima naudot standartini tepalo siurbli ir dar deti ktia atsiurbimui. nu kam tikrai bus ydomu galesiu papasakot ar parodyti.
Image
No Smoke- No Power!

Post Reply