[E30] M50B25 variklio dejimas

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
MariusE30

[E30] M50B25 variklio dejimas

Post by MariusE30 » Mon Oct 09, 2006 2:13 pm

Sveiki, cia bus naudinga info tiem kas galvoja apie M50B25 dejima y E30, taip pat bus kas kazkiek laiko papildomai yrasyti nauji pasiulymai;)
Ingredientai:
1) M50B25 variklis(pavaru deze, sankaba, kompas, starteris su generatorium) is E34 arba E36(geriau butu is E34, nes atitiks karteris ir tepalu paemejas)1200 - 2000lt.
2) Variklio ausys nuo E36.50-100lt
3) Jei tachometras nuo 4cil variklio, reiks ir ''rakto'', nes su senu rodys per dideles apsukas.
4) Darbas ir kitos smulkmenos darbo eigoje, kaina? Cia jau manau kaip patys nuspresite.
Good luck!
P.S. papildomos mintys ir pataisymai pageidaujami :ops
P.S.S aciu Laimiui ir kitiem BMWFAN'am uz info alc appl
Last edited by MariusE30 on Tue Oct 10, 2006 8:28 pm, edited 2 times in total.

MariusE30

Post by MariusE30 » Mon Oct 09, 2006 2:24 pm

MARIUS wrote:taip
Bet pvz kaip suprantu pas juos skiriasi karteris ar dar kas nors??? Nes kiek domejausi dedant M50B25 y E30 reik ieskot nuo 5er, nes nuo 3er karteris neatitinka ar kazkas pan?

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Mon Oct 09, 2006 5:39 pm

MariusE30 wrote:
MARIUS wrote:taip
Bet pvz kaip suprantu pas juos skiriasi karteris ar dar kas nors??? Nes kiek domejausi dedant M50B25 y E30 reik ieskot nuo 5er, nes nuo 3er karteris neatitinka ar kazkas pan?
Jo, jei variklis is e36, reikia keist karteri ir tepalo paemeja nuo e34. O jei variklis is e34 reikia variklio ausis nuo e36 m50 uzdeti
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Pawlaz
Posts: 523
Joined: Sat Jan 14, 2006 7:52 pm
BMW: E30 340i M-techII
Location: Kauno raj.
Contact:

Post by Pawlaz » Mon Oct 09, 2006 7:58 pm

uz ausis mokejau po 20lt
siaip sunkiausia man buvo ismetima perdaryt daugiau nieko lb baisaus pravotke kad uzsikurtu sujungiau gal per 10min http://www.e30.de yra surasyta kaip..
Individual Racing Parts www.IRP.lt
http://www.veld.lt

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Mon Oct 09, 2006 7:59 pm

MariusE30 wrote: Kiekvienam zingsny naujienos:D Matau, kad atsakai y mano neismanelio klausimus, tai paklausiu dar:
1) kiek kainuotu pasiimt visa M50B25 nuo E34(su starteriu, generatorium ir kitom reikalingom detalem)+pavaru deze ir kokios sankabos reiktu?
2) kiek kainuotu tos variklio ausys?
3) sunku yvykdyti sy projekta? :ops
1) Cia kaip jau pasiseks rasti, pilno komplekto kaina svyruoja nuo 1200 iki 2000 lt, gali buti ir daugiau.
Deze ir sankaba tie patys lieka.
2) 50-100 lt
3) Jei turi nusipirkes visas detales, tai cia tas pats kas isimt ir idet varikli, plius keletas nesunkiu custom darbeliu: padaryti 1 ausi radiatoriui, biski patrumpinti begiu ryciago laikiklius tuos ir perdaryt elektra. Nu ir biski pakelt viena sona motoro ir nuslifuot nuo isiurbimo koliko tuos dantukus kur lieciasi i stabdziu stiprintuva. M50 idet i e30 yra zymiai lengviau negu M30.

Papildomai prie to komplekto tau reikes dar M50 radiatoriaus, ir jei greiciu deze su didesniu fliansu (tuo trikampiku), tai kito kardano reikes, mes dejom nuo 324td, tinka dar ir nuo 325e.
Nepamirsk pasiimt tos duslintuvo dalies iki lamda zondo su paciu zondu.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

MariusE30

Post by MariusE30 » Mon Oct 09, 2006 8:00 pm

Pawlaz wrote:uz ausis mokejau po 20lt
siaip sunkiausia man buvo ismetima perdaryt daugiau nieko lb baisaus pravotke kad uzsikurtu sujungiau gal per 10min http://www.e30.de yra surasyta kaip..
Okay, aciu uz info, o ka konkreciau darei su ismetimu?:) as kiek ziurejau tai ten dauguma naudingos info vokiskai o as nelabai moku vokiskai :ops

User avatar
Pawlaz
Posts: 523
Joined: Sat Jan 14, 2006 7:52 pm
BMW: E30 340i M-techII
Location: Kauno raj.
Contact:

Post by Pawlaz » Mon Oct 09, 2006 8:22 pm

pas mane variklis buvo is e34 o kelnes dejau nuo e36 nes negavau pitako tj reikejo viska perdarynet...
Individual Racing Parts www.IRP.lt
http://www.veld.lt

MariusE30

Post by MariusE30 » Mon Oct 09, 2006 8:34 pm

LaimisBMW wrote:
MariusE30 wrote: Kiekvienam zingsny naujienos:D Matau, kad atsakai y mano neismanelio klausimus, tai paklausiu dar:
1) kiek kainuotu pasiimt visa M50B25 nuo E34(su starteriu, generatorium ir kitom reikalingom detalem)+pavaru deze ir kokios sankabos reiktu?
2) kiek kainuotu tos variklio ausys?
3) sunku yvykdyti sy projekta? :ops
1) Cia kaip jau pasiseks rasti, pilno komplekto kaina svyruoja nuo 1200 iki 2000 lt, gali buti ir daugiau.
Deze ir sankaba tie patys lieka.
2) 50-100 lt
3) Jei turi nusipirkes visas detales, tai cia tas pats kas isimt ir idet varikli, plius keletas nesunkiu custom darbeliu: padaryti 1 ausi radiatoriui, biski patrumpinti begiu ryciago laikiklius tuos ir perdaryt elektra. Nu ir biski pakelt viena sona motoro ir nuslifuot nuo isiurbimo koliko tuos dantukus kur lieciasi i stabdziu stiprintuva. M50 idet i e30 yra zymiai lengviau negu M30.

Papildomai prie to komplekto tau reikes dar M50 radiatoriaus, ir jei greiciu deze su didesniu fliansu (tuo trikampiku), tai kito kardano reikes, mes dejom nuo 324td, tinka dar ir nuo 325e.
Nepamirsk pasiimt tos duslintuvo dalies iki lamda zondo su paciu zondu.
Manai deze ir sankaba nuo M40B16 tiks M50B25?:/

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Mon Oct 09, 2006 8:45 pm

As sakau kad kai perki visa M50 komplekta tai jau bus ir deze ir sankaba viskas :) aisku kad nuo 4 cilindru ten netiks niekas :D
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

MariusE30

Post by MariusE30 » Mon Oct 09, 2006 8:56 pm

LaimisBMW wrote:As sakau kad kai perki visa M50 komplekta tai jau bus ir deze ir sankaba viskas :) aisku kad nuo 4 cilindru ten netiks niekas :D
Supratau:D man sake kad smagrati palikt tiktais, nes bus lengvesnis? Kitoi temoi skaciau ten kur is 1.8iS E36 deda 2.5, kad problema atsiranda del tachometro, 4cil rodys daugiau apsuku negu turetu rodyt, tai automatiskai isheina kad ir man reiks ieskot spidometro su tachometru nuo M50B25?:)

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Mon Oct 09, 2006 9:04 pm

Ant e30 "rakta" uztenka pakeist tik, arba skydeli isidet nuo 320i-325i. Jei pas tave 4 cilindrai dabar. Tikrai nereikia nuo e36 skydelio igimdyt i e30 panele :)))
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
romkasponka
Posts: 1350
Joined: Sun Feb 26, 2006 8:23 pm
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Post by romkasponka » Tue Oct 10, 2006 2:19 am

klausimukas: kaip visa tai iforminti popieriuose? :)
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: Fri Jan 13, 2006 11:56 am
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » Tue Oct 10, 2006 2:23 am

oficialiai niekaip
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
romkasponka
Posts: 1350
Joined: Sun Feb 26, 2006 8:23 pm
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Post by romkasponka » Tue Oct 10, 2006 2:52 am

gal galima ekspertize daryti? Juk E30 kebule galingiausias mataras buvo ~230AG kazkur..

p.s. nesimiega? ash tai dirbu ;)
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: Fri Jan 13, 2006 11:56 am
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » Tue Oct 10, 2006 3:13 am

romkasponka wrote:gal galima ekspertize daryti? Juk E30 kebule galingiausias mataras buvo ~230AG kazkur..

p.s. nesimiega? ash tai dirbu ;)
na taip buvo ir tie 230 ag bet tada jie pareikalaus kad ir vaziuokle atitiktu tiems 230 ag na vnz lietuva bordaku krastas nes ysidejus net silpnesni motora reikia aiti ekspertize

o del miego tai lengvai butelka lauziam :)
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

MariusE30

Post by MariusE30 » Tue Oct 10, 2006 7:18 am

AndriuxaBMW wrote:
romkasponka wrote:gal galima ekspertize daryti? Juk E30 kebule galingiausias mataras buvo ~230AG kazkur..

p.s. nesimiega? ash tai dirbu ;)
na taip buvo ir tie 230 ag bet tada jie pareikalaus kad ir vaziuokle atitiktu tiems 230 ag na vnz lietuva bordaku krastas nes ysidejus net silpnesni motora reikia aiti ekspertize

o del miego tai lengvai butelka lauziam :)
Tai kokia vaziuokle pagal juos turi buti tada?:D

User avatar
ernastas
Posts: 60
Joined: Fri Aug 11, 2006 3:48 pm
BMW: E30 325iX
Location: Vilnius

Post by ernastas » Tue Oct 10, 2006 11:07 am

O dar turiu toky klausimuka. O ar techniskai imanoma ir ar kas nors yra dares toki projekta kaip 2.7 blokas + m50 galva? nu sita, nuo e34?
Pats nezinau apie tai nieko, tode ir klausiu :ops
e30 325ix

User avatar
Pawlaz
Posts: 523
Joined: Sat Jan 14, 2006 7:52 pm
BMW: E30 340i M-techII
Location: Kauno raj.
Contact:

Post by Pawlaz » Tue Oct 10, 2006 11:31 am

ernastas wrote:O dar turiu toky klausimuka. O ar techniskai imanoma ir ar kas nors yra dares toki projekta kaip 2.7 blokas + m50 galva? nu sita, nuo e34?
Pats nezinau apie tai nieko, tode ir klausiu :ops
turbut nlb gautusi pas m50 grandine o pas m20 dirzelis..
Individual Racing Parts www.IRP.lt
http://www.veld.lt

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: Fri Jan 13, 2006 11:56 am
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » Tue Oct 10, 2006 12:23 pm

MariusE30 wrote:
AndriuxaBMW wrote: na taip buvo ir tie 230 ag bet tada jie pareikalaus kad ir vaziuokle atitiktu tiems 230 ag na vnz lietuva bordaku krastas nes ysidejus net silpnesni motora reikia aiti ekspertize

o del miego tai lengvai butelka lauziam :)
Tai kokia vaziuokle pagal juos turi buti tada?:D
pareikalautu m3
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
CrossFire
Posts: 466
Joined: Tue May 23, 2006 8:18 pm
BMW: BMW 320
Location: Kaunas
Contact:

Post by CrossFire » Tue Oct 10, 2006 2:59 pm

i ta tema kuo skiriasi M50B25 ir M50B25tu?... Zinau kad jis ten turi VANOS bet kas is to jej sweikatos pas juos tiek pat?... Nieko as jau cia su tais BeMeWe nebesuprantu :)
RWD kaip geri kaimynės papai, niekaip negali nuo jų nusisukt

Post Reply