[E30] M50B25 variklio dejimas

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Post by romkasponka » 10 Oct 2006 16:58

sukimo momentas platesniame diapazone
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 10 Oct 2006 17:13

romkasponka wrote:sukimo momentas platesniame diapazone
Ir kuro ekonomija truputi geresne.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

ernastas
Posts: 60
Joined: 11 Aug 2006 15:48
BMW: E30 325iX
Location: Vilnius

Post by ernastas » 11 Oct 2006 10:09

O jei palyginti sita M50B25 varikli su perdarytuoju i 2.7 (NE 325e), kuris is ju yra verzlesnis, galingesnis gal net? nu kury projekta butu geriau vystyt? nes kiek as suprantu, tai darytajam 2.7 yra daugiau nm negu M50B25, ar as klystu? :ops
e30 325ix

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 11 Oct 2006 16:42

As kazkaip jauciu kad panasiai butu, cia priklauso nuo to ant kiek teisingai bus padarytas 2,7i ir ant kiek bus uzdrozta plyta :)
M20 svoris mazesnis yra, paprastesnis remontas, pigesnes dalys.
Plyta pagal "popierius" biski turi daugiau galios bet sunkesne, graziau atrodo, dirba tyliai.
Kam ko reikia.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
53kW
Posts: 234
Joined: 14 Mar 2006 21:09
BMW: e30
Location: Kaunas

Post by 53kW » 17 Oct 2006 15:38

nenorejau kurti naujos temos.
tai va turiu e30 325i, (and dyno issukau 161ag), mastau ka cia daryt su juo kad geriau vaziuotu, nes nuo ozo gavau gerai per sona tai dabar reik kazka daryt:)) kazkaip vis neduoda ramybes tas variantas del m50b25, kazkaip jis man labiau priimtinesnis. ar geriau daryt ta 2,7 projekta, bet ir tai nevisada jis gerai gaunas, pvz andriuxos atvejis. jei pirkt normalu gyva m50b25 komplekta min 2000lt. man zada is anglijos parvesti ciela 525i 92m angliska, tipo rida 150000myliu, su vanosu. gal iseitu man ji cia jau namie turet uz kokius 700euru, dar ir daliu liktu, tai praktiskai man tada viskas eitu is to bmw, ir dar liktu daliu pardavimui.
tai kokios nuomones, ar det m50b25, ar daryt 2,7?
jei det plyta, ar labai nukencia svorio balansas? ar labai jausis valdyme?

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 17 Oct 2006 15:46

na del valdymo isidejus plyta gal ir pajusi siektiek ta menka disbalansa bet ne taip kaip 3.5 isidetum ,aisku kitas dalykas ziurint kaip tu ja isidesi !

del mano 2.7 nivalinimo radau dvi bedas ,pirma brokuotas ytempejas kai sukosi gaudavosi ovalas ,tad pas mane fazes pastoviai begiodavo ,kita beda normaliai neriebina kazkur pravodkei elektros nuotekis !
toliau kazkada mes su tavim buvom sustoja is tegos ir turbut matei kaip su tokiais defektais tas 2.7 valit (jai galima taip pasakyti :D )

del plytos jai jau nuspresi ja deti pradziai prasisuk ant stendo ir ziurek ar ji nors kiek gyva !

nors as dabar ysitikinau kad nieko ner geriau uz standarta !
asmeniskai mano pasirinkimas butu kitoks ,pataupyti litus ir ysideti v8 :)
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 17 Oct 2006 15:53

AndriuxaBMW wrote: asmeniskai mano pasirinkimas butu kitoks ,pataupyti litus ir ysideti v8 :)
Bet tai darbo ten 5 kartus daugiau nei plyta idet :)
Nors turint laisvos puse vasaros ir litu, kodel gi ne :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
53kW
Posts: 234
Joined: 14 Mar 2006 21:09
BMW: e30
Location: Kaunas

Post by 53kW » 17 Oct 2006 15:56

jo del stendo tai buvau pagalvojes kad reiks prasukt jei nusipirksiu ta pitaka. ir seip ar brangus plytos kapitalinis, gal kas yra dare, kiek mazdaug kainuotu detales, ten ziedai, gumeles visokios ko ten dar reik?:) darbo galima neskaiciuot.

o standarto visada buna mazai:)
o del v8 tai reik daug litu, vien deze su varikliu kiek kainuoja, ir cia kazkur buvau skaites kad ismetimo kolikus reik daryt nes anie netinka lygtais?

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Post by romkasponka » 17 Oct 2006 20:11

m42, su standartiniais velenais manau 150-160 gal ir imanoma pasiekti ;)

idomu kaip tokie paveiktu kreive tokius velenus sudejus http://www.catcams.be/800x600/prod01Ada" onclick="window.open(this.href);return false; ... 13014xx.js
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
marukasBMW
Posts: 179
Joined: 28 Jan 2006 22:29
BMW: E39
Location: Vilnius
Contact:

Post by marukasBMW » 28 Oct 2006 20:51

sveiki
klausimas del ausu dedant m50b25 i e30. mano variklis nuo e34.
nusipirkau ausis nuo e36 dvilitrio(Pagal realoem.com viskas atitinka)
ir pasirodo kad ausies tvirtinimas(is generatoriaus puses)netinka, net tepalo matuoklio vambzdelis trugdo...
o rasoma kad dedant nuo e34 reikia e36 ausu.....

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 28 Oct 2006 22:58

izher wrote:sveiki
klausimas del ausu dedant m50b25 i e30. mano variklis nuo e34.
nusipirkau ausis nuo e36 dvilitrio(Pagal realoem.com viskas atitinka)
ir pasirodo kad ausies tvirtinimas(is generatoriaus puses)netinka, net tepalo matuoklio vambzdelis trugdo...
o rasoma kad dedant nuo e34 reikia e36 ausu.....
Viskas ten turi tikt, draugeliui atsimenu irgi kazkas buvo su tom ausim susivaidene kad netinka, bet uzsidejo gerai. O del tepalo matuoklio neatsimenu tiksliai bet kazka reikejo biski perdaryt jei neklystu. O gal ir ne. Parasyk Pawlaz, jis neseniai daresi e30 m50, as jau nelabai atsimenu.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Pawlaz
Posts: 523
Joined: 14 Jan 2006 19:52
BMW: E30 340i M-techII
Location: Kauno raj.
Contact:

Post by Pawlaz » 29 Oct 2006 20:27

nieko nereikia perdarinet tik ausis sukasi arciau variklio centro ne ten pat kur e34 ir matuokle nemaiso..
Individual Racing Parts www.IRP.lt
http://www.veld.lt

User avatar
marukasBMW
Posts: 179
Joined: 28 Jan 2006 22:29
BMW: E39
Location: Vilnius
Contact:

Post by marukasBMW » 09 Nov 2006 10:55

dar klausimas ar radiatoriu dejot nuo e36 2.0/2.5? nes man nekaip netelpa e34.

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 09 Nov 2006 13:45

o termomova su sparnuote nusiemiai ? nes kiek zinau turetu tilpti
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
marukasBMW
Posts: 179
Joined: 28 Jan 2006 22:29
BMW: E39
Location: Vilnius
Contact:

Post by marukasBMW » 09 Nov 2006 17:06

e34 radiatorius platesnis negu e30 tarpas tarp lonzeronu,
vat ir netelpa:)
tad ir klausiu kas kokius dejo..

2 skinnybmw: which radiator are you using?

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 09 Nov 2006 17:27

reiskiasi e36 reikia deti
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Pawlaz
Posts: 523
Joined: 14 Jan 2006 19:52
BMW: E30 340i M-techII
Location: Kauno raj.
Contact:

Post by Pawlaz » 09 Nov 2006 17:30

as dejau nuo e36 bet negaliu tixliai pasakyt ar 2.0 ar 2.5 bet greiciausiai 2.5
Individual Racing Parts www.IRP.lt
http://www.veld.lt

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 09 Nov 2006 17:33

ADD dejo nuo e34 525iX radiatoriu. Jis vos platesnis uz M20 o is aukscio toks pat, tilpo normaliai tarp lonzeronu, Viena kronsteina reikejo tik pagamint, kur radiatoriaus pagalve gulasi.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Pawlaz
Posts: 523
Joined: 14 Jan 2006 19:52
BMW: E30 340i M-techII
Location: Kauno raj.
Contact:

Post by Pawlaz » 09 Nov 2006 17:36

o as dejau viena kronsteina nuo m40 ir buvo kaip tik
Individual Racing Parts www.IRP.lt
http://www.veld.lt

Guest

Post by Guest » 09 Nov 2006 22:05

izher wrote:e34 radiatorius platesnis negu e30 tarpas tarp lonzeronu,
vat ir netelpa:)
tad ir klausiu kas kokius dejo..

2 skinnybmw: which radiator are you using?
The standard E30-radiator...maybe I'm going to change it...

Post Reply