Page 1 of 93

[E30] M50B25 variklio dejimas

Posted: 09 Oct 2006 14:13
by MariusE30
Sveiki, cia bus naudinga info tiem kas galvoja apie M50B25 dejima y E30, taip pat bus kas kazkiek laiko papildomai yrasyti nauji pasiulymai;)
Ingredientai:
1) M50B25 variklis(pavaru deze, sankaba, kompas, starteris su generatorium) is E34 arba E36(geriau butu is E34, nes atitiks karteris ir tepalu paemejas)1200 - 2000lt.
2) Variklio ausys nuo E36.50-100lt
3) Jei tachometras nuo 4cil variklio, reiks ir ''rakto'', nes su senu rodys per dideles apsukas.
4) Darbas ir kitos smulkmenos darbo eigoje, kaina? Cia jau manau kaip patys nuspresite.
Good luck!
P.S. papildomos mintys ir pataisymai pageidaujami :ops
P.S.S aciu Laimiui ir kitiem BMWFAN'am uz info alc appl

Posted: 09 Oct 2006 14:24
by MariusE30
MARIUS wrote:taip
Bet pvz kaip suprantu pas juos skiriasi karteris ar dar kas nors??? Nes kiek domejausi dedant M50B25 y E30 reik ieskot nuo 5er, nes nuo 3er karteris neatitinka ar kazkas pan?

Posted: 09 Oct 2006 17:39
by LaimisBMW
MariusE30 wrote:
MARIUS wrote:taip
Bet pvz kaip suprantu pas juos skiriasi karteris ar dar kas nors??? Nes kiek domejausi dedant M50B25 y E30 reik ieskot nuo 5er, nes nuo 3er karteris neatitinka ar kazkas pan?
Jo, jei variklis is e36, reikia keist karteri ir tepalo paemeja nuo e34. O jei variklis is e34 reikia variklio ausis nuo e36 m50 uzdeti

Posted: 09 Oct 2006 19:58
by Pawlaz
uz ausis mokejau po 20lt
siaip sunkiausia man buvo ismetima perdaryt daugiau nieko lb baisaus pravotke kad uzsikurtu sujungiau gal per 10min http://www.e30.de yra surasyta kaip..

Posted: 09 Oct 2006 19:59
by LaimisBMW
MariusE30 wrote: Kiekvienam zingsny naujienos:D Matau, kad atsakai y mano neismanelio klausimus, tai paklausiu dar:
1) kiek kainuotu pasiimt visa M50B25 nuo E34(su starteriu, generatorium ir kitom reikalingom detalem)+pavaru deze ir kokios sankabos reiktu?
2) kiek kainuotu tos variklio ausys?
3) sunku yvykdyti sy projekta? :ops
1) Cia kaip jau pasiseks rasti, pilno komplekto kaina svyruoja nuo 1200 iki 2000 lt, gali buti ir daugiau.
Deze ir sankaba tie patys lieka.
2) 50-100 lt
3) Jei turi nusipirkes visas detales, tai cia tas pats kas isimt ir idet varikli, plius keletas nesunkiu custom darbeliu: padaryti 1 ausi radiatoriui, biski patrumpinti begiu ryciago laikiklius tuos ir perdaryt elektra. Nu ir biski pakelt viena sona motoro ir nuslifuot nuo isiurbimo koliko tuos dantukus kur lieciasi i stabdziu stiprintuva. M50 idet i e30 yra zymiai lengviau negu M30.

Papildomai prie to komplekto tau reikes dar M50 radiatoriaus, ir jei greiciu deze su didesniu fliansu (tuo trikampiku), tai kito kardano reikes, mes dejom nuo 324td, tinka dar ir nuo 325e.
Nepamirsk pasiimt tos duslintuvo dalies iki lamda zondo su paciu zondu.

Posted: 09 Oct 2006 20:00
by MariusE30
Pawlaz wrote:uz ausis mokejau po 20lt
siaip sunkiausia man buvo ismetima perdaryt daugiau nieko lb baisaus pravotke kad uzsikurtu sujungiau gal per 10min http://www.e30.de yra surasyta kaip..
Okay, aciu uz info, o ka konkreciau darei su ismetimu?:) as kiek ziurejau tai ten dauguma naudingos info vokiskai o as nelabai moku vokiskai :ops

Posted: 09 Oct 2006 20:22
by Pawlaz
pas mane variklis buvo is e34 o kelnes dejau nuo e36 nes negavau pitako tj reikejo viska perdarynet...

Posted: 09 Oct 2006 20:34
by MariusE30
LaimisBMW wrote:
MariusE30 wrote: Kiekvienam zingsny naujienos:D Matau, kad atsakai y mano neismanelio klausimus, tai paklausiu dar:
1) kiek kainuotu pasiimt visa M50B25 nuo E34(su starteriu, generatorium ir kitom reikalingom detalem)+pavaru deze ir kokios sankabos reiktu?
2) kiek kainuotu tos variklio ausys?
3) sunku yvykdyti sy projekta? :ops
1) Cia kaip jau pasiseks rasti, pilno komplekto kaina svyruoja nuo 1200 iki 2000 lt, gali buti ir daugiau.
Deze ir sankaba tie patys lieka.
2) 50-100 lt
3) Jei turi nusipirkes visas detales, tai cia tas pats kas isimt ir idet varikli, plius keletas nesunkiu custom darbeliu: padaryti 1 ausi radiatoriui, biski patrumpinti begiu ryciago laikiklius tuos ir perdaryt elektra. Nu ir biski pakelt viena sona motoro ir nuslifuot nuo isiurbimo koliko tuos dantukus kur lieciasi i stabdziu stiprintuva. M50 idet i e30 yra zymiai lengviau negu M30.

Papildomai prie to komplekto tau reikes dar M50 radiatoriaus, ir jei greiciu deze su didesniu fliansu (tuo trikampiku), tai kito kardano reikes, mes dejom nuo 324td, tinka dar ir nuo 325e.
Nepamirsk pasiimt tos duslintuvo dalies iki lamda zondo su paciu zondu.
Manai deze ir sankaba nuo M40B16 tiks M50B25?:/

Posted: 09 Oct 2006 20:45
by LaimisBMW
As sakau kad kai perki visa M50 komplekta tai jau bus ir deze ir sankaba viskas :) aisku kad nuo 4 cilindru ten netiks niekas :D

Posted: 09 Oct 2006 20:56
by MariusE30
LaimisBMW wrote:As sakau kad kai perki visa M50 komplekta tai jau bus ir deze ir sankaba viskas :) aisku kad nuo 4 cilindru ten netiks niekas :D
Supratau:D man sake kad smagrati palikt tiktais, nes bus lengvesnis? Kitoi temoi skaciau ten kur is 1.8iS E36 deda 2.5, kad problema atsiranda del tachometro, 4cil rodys daugiau apsuku negu turetu rodyt, tai automatiskai isheina kad ir man reiks ieskot spidometro su tachometru nuo M50B25?:)

Posted: 09 Oct 2006 21:04
by LaimisBMW
Ant e30 "rakta" uztenka pakeist tik, arba skydeli isidet nuo 320i-325i. Jei pas tave 4 cilindrai dabar. Tikrai nereikia nuo e36 skydelio igimdyt i e30 panele :)))

Posted: 10 Oct 2006 02:19
by romkasponka
klausimukas: kaip visa tai iforminti popieriuose? :)

Posted: 10 Oct 2006 02:23
by AndriuxaBMW
oficialiai niekaip

Posted: 10 Oct 2006 02:52
by romkasponka
gal galima ekspertize daryti? Juk E30 kebule galingiausias mataras buvo ~230AG kazkur..

p.s. nesimiega? ash tai dirbu ;)

Posted: 10 Oct 2006 03:13
by AndriuxaBMW
romkasponka wrote:gal galima ekspertize daryti? Juk E30 kebule galingiausias mataras buvo ~230AG kazkur..

p.s. nesimiega? ash tai dirbu ;)
na taip buvo ir tie 230 ag bet tada jie pareikalaus kad ir vaziuokle atitiktu tiems 230 ag na vnz lietuva bordaku krastas nes ysidejus net silpnesni motora reikia aiti ekspertize

o del miego tai lengvai butelka lauziam :)

Posted: 10 Oct 2006 07:18
by MariusE30
AndriuxaBMW wrote:
romkasponka wrote:gal galima ekspertize daryti? Juk E30 kebule galingiausias mataras buvo ~230AG kazkur..

p.s. nesimiega? ash tai dirbu ;)
na taip buvo ir tie 230 ag bet tada jie pareikalaus kad ir vaziuokle atitiktu tiems 230 ag na vnz lietuva bordaku krastas nes ysidejus net silpnesni motora reikia aiti ekspertize

o del miego tai lengvai butelka lauziam :)
Tai kokia vaziuokle pagal juos turi buti tada?:D

Posted: 10 Oct 2006 11:07
by ernastas
O dar turiu toky klausimuka. O ar techniskai imanoma ir ar kas nors yra dares toki projekta kaip 2.7 blokas + m50 galva? nu sita, nuo e34?
Pats nezinau apie tai nieko, tode ir klausiu :ops

Posted: 10 Oct 2006 11:31
by Pawlaz
ernastas wrote:O dar turiu toky klausimuka. O ar techniskai imanoma ir ar kas nors yra dares toki projekta kaip 2.7 blokas + m50 galva? nu sita, nuo e34?
Pats nezinau apie tai nieko, tode ir klausiu :ops
turbut nlb gautusi pas m50 grandine o pas m20 dirzelis..

Posted: 10 Oct 2006 12:23
by AndriuxaBMW
MariusE30 wrote:
AndriuxaBMW wrote: na taip buvo ir tie 230 ag bet tada jie pareikalaus kad ir vaziuokle atitiktu tiems 230 ag na vnz lietuva bordaku krastas nes ysidejus net silpnesni motora reikia aiti ekspertize

o del miego tai lengvai butelka lauziam :)
Tai kokia vaziuokle pagal juos turi buti tada?:D
pareikalautu m3

Posted: 10 Oct 2006 14:59
by CrossFire
i ta tema kuo skiriasi M50B25 ir M50B25tu?... Zinau kad jis ten turi VANOS bet kas is to jej sweikatos pas juos tiek pat?... Nieko as jau cia su tais BeMeWe nebesuprantu :)