[E30] M50B25 variklio dejimas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E30] M50B25 variklio dejimas
Sveiki, cia bus naudinga info tiem kas galvoja apie M50B25 dejima y E30, taip pat bus kas kazkiek laiko papildomai yrasyti nauji pasiulymai;)
Ingredientai:
1) M50B25 variklis(pavaru deze, sankaba, kompas, starteris su generatorium) is E34 arba E36(geriau butu is E34, nes atitiks karteris ir tepalu paemejas)1200 - 2000lt.
2) Variklio ausys nuo E36.50-100lt
3) Jei tachometras nuo 4cil variklio, reiks ir ''rakto'', nes su senu rodys per dideles apsukas.
4) Darbas ir kitos smulkmenos darbo eigoje, kaina? Cia jau manau kaip patys nuspresite.
Good luck!
P.S. papildomos mintys ir pataisymai pageidaujami
P.S.S aciu Laimiui ir kitiem BMWFAN'am uz info alc appl
Ingredientai:
1) M50B25 variklis(pavaru deze, sankaba, kompas, starteris su generatorium) is E34 arba E36(geriau butu is E34, nes atitiks karteris ir tepalu paemejas)1200 - 2000lt.
2) Variklio ausys nuo E36.50-100lt
3) Jei tachometras nuo 4cil variklio, reiks ir ''rakto'', nes su senu rodys per dideles apsukas.
4) Darbas ir kitos smulkmenos darbo eigoje, kaina? Cia jau manau kaip patys nuspresite.
Good luck!
P.S. papildomos mintys ir pataisymai pageidaujami
P.S.S aciu Laimiui ir kitiem BMWFAN'am uz info alc appl
Last edited by MariusE30 on 10 Oct 2006 20:28, edited 2 times in total.
Jo, jei variklis is e36, reikia keist karteri ir tepalo paemeja nuo e34. O jei variklis is e34 reikia variklio ausis nuo e36 m50 uzdetiMariusE30 wrote:Bet pvz kaip suprantu pas juos skiriasi karteris ar dar kas nors??? Nes kiek domejausi dedant M50B25 y E30 reik ieskot nuo 5er, nes nuo 3er karteris neatitinka ar kazkas pan?MARIUS wrote:taip
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
uz ausis mokejau po 20lt
siaip sunkiausia man buvo ismetima perdaryt daugiau nieko lb baisaus pravotke kad uzsikurtu sujungiau gal per 10min http://www.e30.de yra surasyta kaip..
siaip sunkiausia man buvo ismetima perdaryt daugiau nieko lb baisaus pravotke kad uzsikurtu sujungiau gal per 10min http://www.e30.de yra surasyta kaip..
Individual Racing Parts www.IRP.lt
http://www.veld.lt
http://www.veld.lt
1) Cia kaip jau pasiseks rasti, pilno komplekto kaina svyruoja nuo 1200 iki 2000 lt, gali buti ir daugiau.MariusE30 wrote: Kiekvienam zingsny naujienos:D Matau, kad atsakai y mano neismanelio klausimus, tai paklausiu dar:
1) kiek kainuotu pasiimt visa M50B25 nuo E34(su starteriu, generatorium ir kitom reikalingom detalem)+pavaru deze ir kokios sankabos reiktu?
2) kiek kainuotu tos variklio ausys?
3) sunku yvykdyti sy projekta?
Deze ir sankaba tie patys lieka.
2) 50-100 lt
3) Jei turi nusipirkes visas detales, tai cia tas pats kas isimt ir idet varikli, plius keletas nesunkiu custom darbeliu: padaryti 1 ausi radiatoriui, biski patrumpinti begiu ryciago laikiklius tuos ir perdaryt elektra. Nu ir biski pakelt viena sona motoro ir nuslifuot nuo isiurbimo koliko tuos dantukus kur lieciasi i stabdziu stiprintuva. M50 idet i e30 yra zymiai lengviau negu M30.
Papildomai prie to komplekto tau reikes dar M50 radiatoriaus, ir jei greiciu deze su didesniu fliansu (tuo trikampiku), tai kito kardano reikes, mes dejom nuo 324td, tinka dar ir nuo 325e.
Nepamirsk pasiimt tos duslintuvo dalies iki lamda zondo su paciu zondu.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Okay, aciu uz info, o ka konkreciau darei su ismetimu?:) as kiek ziurejau tai ten dauguma naudingos info vokiskai o as nelabai moku vokiskaiPawlaz wrote:uz ausis mokejau po 20lt
siaip sunkiausia man buvo ismetima perdaryt daugiau nieko lb baisaus pravotke kad uzsikurtu sujungiau gal per 10min http://www.e30.de yra surasyta kaip..
Manai deze ir sankaba nuo M40B16 tiks M50B25?:/LaimisBMW wrote:1) Cia kaip jau pasiseks rasti, pilno komplekto kaina svyruoja nuo 1200 iki 2000 lt, gali buti ir daugiau.MariusE30 wrote: Kiekvienam zingsny naujienos:D Matau, kad atsakai y mano neismanelio klausimus, tai paklausiu dar:
1) kiek kainuotu pasiimt visa M50B25 nuo E34(su starteriu, generatorium ir kitom reikalingom detalem)+pavaru deze ir kokios sankabos reiktu?
2) kiek kainuotu tos variklio ausys?
3) sunku yvykdyti sy projekta?
Deze ir sankaba tie patys lieka.
2) 50-100 lt
3) Jei turi nusipirkes visas detales, tai cia tas pats kas isimt ir idet varikli, plius keletas nesunkiu custom darbeliu: padaryti 1 ausi radiatoriui, biski patrumpinti begiu ryciago laikiklius tuos ir perdaryt elektra. Nu ir biski pakelt viena sona motoro ir nuslifuot nuo isiurbimo koliko tuos dantukus kur lieciasi i stabdziu stiprintuva. M50 idet i e30 yra zymiai lengviau negu M30.
Papildomai prie to komplekto tau reikes dar M50 radiatoriaus, ir jei greiciu deze su didesniu fliansu (tuo trikampiku), tai kito kardano reikes, mes dejom nuo 324td, tinka dar ir nuo 325e.
Nepamirsk pasiimt tos duslintuvo dalies iki lamda zondo su paciu zondu.
Supratau:D man sake kad smagrati palikt tiktais, nes bus lengvesnis? Kitoi temoi skaciau ten kur is 1.8iS E36 deda 2.5, kad problema atsiranda del tachometro, 4cil rodys daugiau apsuku negu turetu rodyt, tai automatiskai isheina kad ir man reiks ieskot spidometro su tachometru nuo M50B25?:)LaimisBMW wrote:As sakau kad kai perki visa M50 komplekta tai jau bus ir deze ir sankaba viskas aisku kad nuo 4 cilindru ten netiks niekas
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
na taip buvo ir tie 230 ag bet tada jie pareikalaus kad ir vaziuokle atitiktu tiems 230 ag na vnz lietuva bordaku krastas nes ysidejus net silpnesni motora reikia aiti ekspertizeromkasponka wrote:gal galima ekspertize daryti? Juk E30 kebule galingiausias mataras buvo ~230AG kazkur..
p.s. nesimiega? ash tai dirbu
o del miego tai lengvai butelka lauziam
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Tai kokia vaziuokle pagal juos turi buti tada?:DAndriuxaBMW wrote:na taip buvo ir tie 230 ag bet tada jie pareikalaus kad ir vaziuokle atitiktu tiems 230 ag na vnz lietuva bordaku krastas nes ysidejus net silpnesni motora reikia aiti ekspertizeromkasponka wrote:gal galima ekspertize daryti? Juk E30 kebule galingiausias mataras buvo ~230AG kazkur..
p.s. nesimiega? ash tai dirbu
o del miego tai lengvai butelka lauziam
turbut nlb gautusi pas m50 grandine o pas m20 dirzelis..ernastas wrote:O dar turiu toky klausimuka. O ar techniskai imanoma ir ar kas nors yra dares toki projekta kaip 2.7 blokas + m50 galva? nu sita, nuo e34?
Pats nezinau apie tai nieko, tode ir klausiu
Individual Racing Parts www.IRP.lt
http://www.veld.lt
http://www.veld.lt
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
pareikalautu m3MariusE30 wrote:Tai kokia vaziuokle pagal juos turi buti tada?:DAndriuxaBMW wrote: na taip buvo ir tie 230 ag bet tada jie pareikalaus kad ir vaziuokle atitiktu tiems 230 ag na vnz lietuva bordaku krastas nes ysidejus net silpnesni motora reikia aiti ekspertize
o del miego tai lengvai butelka lauziam
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!