[E30] M50B25 variklio dejimas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
As kazkaip jauciu kad panasiai butu, cia priklauso nuo to ant kiek teisingai bus padarytas 2,7i ir ant kiek bus uzdrozta plyta
M20 svoris mazesnis yra, paprastesnis remontas, pigesnes dalys.
Plyta pagal "popierius" biski turi daugiau galios bet sunkesne, graziau atrodo, dirba tyliai.
Kam ko reikia.
M20 svoris mazesnis yra, paprastesnis remontas, pigesnes dalys.
Plyta pagal "popierius" biski turi daugiau galios bet sunkesne, graziau atrodo, dirba tyliai.
Kam ko reikia.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
nenorejau kurti naujos temos.
tai va turiu e30 325i, (and dyno issukau 161ag), mastau ka cia daryt su juo kad geriau vaziuotu, nes nuo ozo gavau gerai per sona tai dabar reik kazka daryt:)) kazkaip vis neduoda ramybes tas variantas del m50b25, kazkaip jis man labiau priimtinesnis. ar geriau daryt ta 2,7 projekta, bet ir tai nevisada jis gerai gaunas, pvz andriuxos atvejis. jei pirkt normalu gyva m50b25 komplekta min 2000lt. man zada is anglijos parvesti ciela 525i 92m angliska, tipo rida 150000myliu, su vanosu. gal iseitu man ji cia jau namie turet uz kokius 700euru, dar ir daliu liktu, tai praktiskai man tada viskas eitu is to bmw, ir dar liktu daliu pardavimui.
tai kokios nuomones, ar det m50b25, ar daryt 2,7?
jei det plyta, ar labai nukencia svorio balansas? ar labai jausis valdyme?
tai va turiu e30 325i, (and dyno issukau 161ag), mastau ka cia daryt su juo kad geriau vaziuotu, nes nuo ozo gavau gerai per sona tai dabar reik kazka daryt:)) kazkaip vis neduoda ramybes tas variantas del m50b25, kazkaip jis man labiau priimtinesnis. ar geriau daryt ta 2,7 projekta, bet ir tai nevisada jis gerai gaunas, pvz andriuxos atvejis. jei pirkt normalu gyva m50b25 komplekta min 2000lt. man zada is anglijos parvesti ciela 525i 92m angliska, tipo rida 150000myliu, su vanosu. gal iseitu man ji cia jau namie turet uz kokius 700euru, dar ir daliu liktu, tai praktiskai man tada viskas eitu is to bmw, ir dar liktu daliu pardavimui.
tai kokios nuomones, ar det m50b25, ar daryt 2,7?
jei det plyta, ar labai nukencia svorio balansas? ar labai jausis valdyme?
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
na del valdymo isidejus plyta gal ir pajusi siektiek ta menka disbalansa bet ne taip kaip 3.5 isidetum ,aisku kitas dalykas ziurint kaip tu ja isidesi !
del mano 2.7 nivalinimo radau dvi bedas ,pirma brokuotas ytempejas kai sukosi gaudavosi ovalas ,tad pas mane fazes pastoviai begiodavo ,kita beda normaliai neriebina kazkur pravodkei elektros nuotekis !
toliau kazkada mes su tavim buvom sustoja is tegos ir turbut matei kaip su tokiais defektais tas 2.7 valit (jai galima taip pasakyti )
del plytos jai jau nuspresi ja deti pradziai prasisuk ant stendo ir ziurek ar ji nors kiek gyva !
nors as dabar ysitikinau kad nieko ner geriau uz standarta !
asmeniskai mano pasirinkimas butu kitoks ,pataupyti litus ir ysideti v8
del mano 2.7 nivalinimo radau dvi bedas ,pirma brokuotas ytempejas kai sukosi gaudavosi ovalas ,tad pas mane fazes pastoviai begiodavo ,kita beda normaliai neriebina kazkur pravodkei elektros nuotekis !
toliau kazkada mes su tavim buvom sustoja is tegos ir turbut matei kaip su tokiais defektais tas 2.7 valit (jai galima taip pasakyti )
del plytos jai jau nuspresi ja deti pradziai prasisuk ant stendo ir ziurek ar ji nors kiek gyva !
nors as dabar ysitikinau kad nieko ner geriau uz standarta !
asmeniskai mano pasirinkimas butu kitoks ,pataupyti litus ir ysideti v8
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
jo del stendo tai buvau pagalvojes kad reiks prasukt jei nusipirksiu ta pitaka. ir seip ar brangus plytos kapitalinis, gal kas yra dare, kiek mazdaug kainuotu detales, ten ziedai, gumeles visokios ko ten dar reik?:) darbo galima neskaiciuot.
o standarto visada buna mazai:)
o del v8 tai reik daug litu, vien deze su varikliu kiek kainuoja, ir cia kazkur buvau skaites kad ismetimo kolikus reik daryt nes anie netinka lygtais?
o standarto visada buna mazai:)
o del v8 tai reik daug litu, vien deze su varikliu kiek kainuoja, ir cia kazkur buvau skaites kad ismetimo kolikus reik daryt nes anie netinka lygtais?
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
m42, su standartiniais velenais manau 150-160 gal ir imanoma pasiekti
idomu kaip tokie paveiktu kreive tokius velenus sudejus http://www.catcams.be/800x600/prod01Ada" onclick="window.open(this.href);return false; ... 13014xx.js
idomu kaip tokie paveiktu kreive tokius velenus sudejus http://www.catcams.be/800x600/prod01Ada" onclick="window.open(this.href);return false; ... 13014xx.js
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- marukasBMW
- Posts: 179
- Joined: 28 Jan 2006 22:29
- BMW: E39
- Location: Vilnius
- Contact:
Viskas ten turi tikt, draugeliui atsimenu irgi kazkas buvo su tom ausim susivaidene kad netinka, bet uzsidejo gerai. O del tepalo matuoklio neatsimenu tiksliai bet kazka reikejo biski perdaryt jei neklystu. O gal ir ne. Parasyk Pawlaz, jis neseniai daresi e30 m50, as jau nelabai atsimenu.izher wrote:sveiki
klausimas del ausu dedant m50b25 i e30. mano variklis nuo e34.
nusipirkau ausis nuo e36 dvilitrio(Pagal realoem.com viskas atitinka)
ir pasirodo kad ausies tvirtinimas(is generatoriaus puses)netinka, net tepalo matuoklio vambzdelis trugdo...
o rasoma kad dedant nuo e34 reikia e36 ausu.....
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- marukasBMW
- Posts: 179
- Joined: 28 Jan 2006 22:29
- BMW: E39
- Location: Vilnius
- Contact:
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
- marukasBMW
- Posts: 179
- Joined: 28 Jan 2006 22:29
- BMW: E39
- Location: Vilnius
- Contact:
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact: