[All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
juoduxx
Posts: 289
Joined: 23 Sep 2008 10:05
BMW: buvo E36 m52 320i 96,dabar e32 735manual
Location: Klaipeda

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by juoduxx » 07 Jan 2013 20:14

klinker wrote:
bmwwmd wrote:ka vyrai ant m30 kabinat? maniskis ismetimas pasidalino i keturias dalis, tai galvoju apie kazka custom, kriokimo nebijau, tik zinoma duslesnio noretusi.. vien rezikus? galinio bakelio noreciau atsikratyt vien del to jau, kad jis jomajo kiek sveria, vos pakelt eina giganta..
Pas mane ant m30 nuo variklio vien vamzdziai eina, o gale stovi org bakelis. Dirba nei garsiai, nei tyliai.
o kaip del traukos?nesijaucia niekas,sako,kad turi buti kaskoks slegis dujoms,kad neitu laisvai,tik neaisku ar tai tiesa

User avatar
klinker
Posts: 118
Joined: 07 Sep 2009 15:55
BMW: e34 535i
Location: Panevezys

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by klinker » 07 Jan 2013 21:11

Traukos pas mane ir taip nera, nes motoras pavarges+lemda parejus. O del to slegio, tai manau nereik deti didelio diametro vamzdzio, bet pas mane liaudes meistreliai idejo apie 70mm skersmens vamzdzius :D

User avatar
juoduxx
Posts: 289
Joined: 23 Sep 2008 10:05
BMW: buvo E36 m52 320i 96,dabar e32 735manual
Location: Klaipeda

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by juoduxx » 07 Jan 2013 21:28

o koks tiksliai turetu but diametras?

User avatar
klinker
Posts: 118
Joined: 07 Sep 2009 15:55
BMW: e34 535i
Location: Panevezys

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by klinker » 07 Jan 2013 22:59

juoduxx wrote:o koks tiksliai turetu but diametras?
Vat to tai nezinau :ops

User avatar
juoduxx
Posts: 289
Joined: 23 Sep 2008 10:05
BMW: buvo E36 m52 320i 96,dabar e32 735manual
Location: Klaipeda

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by juoduxx » 07 Jan 2013 23:10

manrods 50mm.bet irgi tiksliai nezinau

User avatar
klinker
Posts: 118
Joined: 07 Sep 2009 15:55
BMW: e34 535i
Location: Panevezys

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by klinker » 07 Jan 2013 23:29

http://www.mk5cortinaestate.co.uk/calculator5.php Radau kalkuliatoriu, bet idomu, ar atmosferikam tai taikoma, ar turbavykam.

User avatar
juoduxx
Posts: 289
Joined: 23 Sep 2008 10:05
BMW: buvo E36 m52 320i 96,dabar e32 735manual
Location: Klaipeda

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by juoduxx » 07 Jan 2013 23:41

jaigu pagal galia tai turetu but 41cm,tik vat neaisku kokiam ar turbo,ar atmosferiniui,pagal realom tai 47-50mm,bet ten ir tiksliai near parasyta,ten tik vamzdziu sujungimo ziedu skersmuo,pacio vamzdzdio near skersmens http://bmwfans.info/parts/catalog/E32/S ... _catalyst/

User avatar
318is bolidas
Posts: 1481
Joined: 21 Feb 2008 13:44
Location: Lietuva
Contact:

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by 318is bolidas » 08 Jan 2013 17:35

51mm.isorinis vidinis apie 50mm gal ir keleta mm maziau.toks ir turi buti.

masinikovas11
Posts: 148
Joined: 07 Jun 2012 10:54
BMW: E36

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by masinikovas11 » 08 Jan 2013 19:55

gal zinot kas nors koks m52b28 vidinis ismetimo diametras?

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by samis_p » 10 Jan 2013 22:23

juoduxx wrote:jaigu pagal galia tai turetu but 41cm,tik vat neaisku kokiam ar turbo,ar atmosferiniui,pagal realom tai 47-50mm,bet ten ir tiksliai near parasyta,ten tik vamzdziu sujungimo ziedu skersmuo,pacio vamzdzdio near skersmens http://bmwfans.info/parts/catalog/E32/S ... _catalyst/
Turbininiam kuo didesnis ir trumpesnis - tuo geriau. Tuo atveju gaunasi didziausias slegiu skirtumas pries/uz turbinos ir didesnis efektyvumas ir t.t.
Atmosferikui nereikia ''slegio'' (bakcpressure). Cia labiau yra mitas, nes jokiu duomenu patvirtinanciu butinuma nera. Kas reikalinga tai tinkamas vamzdzio diametras, kad dujos judetu reikiamu greiciu - jei jis bus per didelis, tai jos judes letai ir netures inercijos, voztuvu persidengimo metu neitrauks degaus misinio ir pacios sau trukdys judet. Kitaip tariant - ne optimalu. Jei vamzdis bus per mazas, tai prie didesniu sukiu dujos nebes pasisalint, susidarys slegis ir taip pat trukdys uzpildyt degimo kamera.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by samis_p » 10 Jan 2013 22:24

masinikovas11 wrote:gal zinot kas nors koks m52b28 vidinis ismetimo diametras?
Pasiskaiciuok su http://www.mk5cortinaestate.co.uk/calculator5.php . Jis tinka NA. Skaiciuojasi ne pagal variklio turi, o pagal AG.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

Liudzmaris
Posts: 19
Joined: 01 Jan 2013 22:24
BMW: 323ti

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Liudzmaris » 08 Mar 2013 19:25

Pas mane 323ti compactas m52b25 ismetimas buvo vamzdis su gale kazkokiu bakeliu, lyg nelabai orginalas nes turetu but 2 vamzdukai gale o cia 1, garsiai krioke vaziuojant ir TA nepatenkinti buvo, ivirinau paprasta rezonatoriu per pati viduri masinos garsas salone tikrai sumazejo.. paziuriu stock brezinius ismetimo tai ten dar kazkoki vakumai jungiasi ar kas ten? Noretusi viska susitvarkyt kad butu ne tik tylu bet ir tvarkinga, aisku katalizatoriaus tikrai nepirksiu as jam :D ka siulytumete daryti?
Image koki gale bakeli deti (kazka is standartiniu noreciau 323ti rast sudetinga) ir per viduri galbut deti 2 paprastus rezonatorius vietoj to vieno ar det sukuriniusar toki ir toki, ar apskreitai palikt nuo kelniu tiesu vamzdi su tuo 1 paprastu rezonatorium ir uzdet gale koki nors bakeli? (bandyciau det sportini nerzos,ale bus kaip skarbonkes garsas, nors ir dabar ciut tos skarbonkes girdisi.. Nesinori tik padaryti per daug uzglusinta ismetima bet per daug tiesu irgi nes tada jau garsas bus netinkamas man, nors ir ne kasdienai masina bet nenoriu kad kauktu bilekaip, labiau patinka kai greiteja stipriai bet dirba tyliai :)

User avatar
tankas
Posts: 1041
Joined: 30 Jan 2007 15:33
BMW: KTM 640SM + Kawasaki ZX9R
Location: Dublin

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by tankas » 08 Mar 2013 20:06

Liudzmaris wrote:..paziuriu stock brezinius ismetimo tai ten dar kazkoki vakumai jungiasi ar kas ten?..
Tas vakuminis valdymas prie aukstesniu apsuku atidarydavo voztuma, ko pasekoje budavo daugiau garso, dujos tiesesniu keliu iseidavo per galini bakeli.
Neverta ieskotis visko org ir pajunginet atgal tuos vakumus. Jei per daug triuksmo pasieskok tvarkingo 325 galinio bakelio. Aisku ir rezonatoriai padeda slopinti, ypac ta auksta skardu garsa.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson

Liudzmaris
Posts: 19
Joined: 01 Jan 2013 22:24
BMW: 323ti

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Liudzmaris » 08 Mar 2013 21:49

325 tai cia sedano ar coupe nesvarbu? tas didelis toks buna su dviem isejimais taip?

User avatar
tankas
Posts: 1041
Joined: 30 Jan 2007 15:33
BMW: KTM 640SM + Kawasaki ZX9R
Location: Dublin

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by tankas » 09 Mar 2013 04:35

Liudzmaris wrote:325 tai cia sedano ar coupe nesvarbu? tas didelis toks buna su dviem isejimais taip?
Nesvarbu sedano ar coupe. Bet jie bus su 2 iejimais ir 2 isejimais, gausite pavirinti perimima is 1 i 2. Arba E36 320i, tada 1 in - 1 out.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson

Liudzmaris
Posts: 19
Joined: 01 Jan 2013 22:24
BMW: 323ti

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Liudzmaris » 10 Mar 2013 15:59

O del vamdziu storiu ir kokiu atstumu virinti rezonatorius nuo kelniu skirtumo kaip ir nera? arba jei bandyt det visa ismetima nuo m20 2,5 kregzdes tik ji patrumpinti pritaikant compactui?

GASAS318
Posts: 287
Joined: 23 Dec 2009 17:02
BMW: ''e36 318ti compact''
Location: vievis

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by GASAS318 » 10 Mar 2013 22:57

m50 , o ne m20, o del bakelio is sedano ar pan i compacta , tai vargu ar jis ten tilps , reiktu pasimatuot, bet man rodos neikisi tu ten jo

Liudzmaris
Posts: 19
Joined: 01 Jan 2013 22:24
BMW: 323ti

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Liudzmaris » 10 Mar 2013 23:49

Aciu uz pataisyma,turejau galvoj m50 bet gavosi m20 :D mates ikišta bet kazkaip itariu kad ten jis plaktuku apdirbtas pries dedant :)

User avatar
Tetis
Posts: 379
Joined: 02 Jul 2006 17:27
BMW: E46 black wagon
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by Tetis » 12 Sep 2013 12:28

Reikia 2.0d downpipe, kas galetu pagaminti ar jau gatava nusipirkt? Nes perlekiau tris firmas, dirbtuves, purto galvas - nedaro.

User avatar
xargentum
Posts: 645
Joined: 21 Feb 2009 22:50
BMW: Nissan 200sx
Location: Kaunas

Re: [All] Duslintuvai, ismetimo sistemos

Post by xargentum » 03 Nov 2013 01:54

Prikeliu tema. Kas turejot 318iS ? Koks ismetimas pas jumis buvo? Nes pas mane dabar kazkas sudeta, tai garsas baisus, numini gaza tai lyg skardos dauzytusi..o norisi zemo duslaus garso..
Nissan 200sx rS13

Post Reply