[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Dekuibachurs wrote:plaukiojanti
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar
- liuxaz_bmw
- Posts: 369
- Joined: 25 Oct 2007 23:04
- BMW: E60 530d 04'
- Location: Rokiskis - Kaunas
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
jai turba nuo e28 tai i turba junges, slegis valdo aktuatoriu, gali kad ir nuo koliko aktuatoriuj slegi atvest, bet jai turba nuo e30 tai ten kitaip kazkaipreikdaliu wrote:labą,
kur pajungt turbo actuator'ių, jei ant turbinos nėra jam nipeliuko?
pagal brėžinius dauguma jungiasi taip
pas mane ant turbos to pypsiuko nėr, kažkas tokio
kur pajungt tą 20nr šlangiuką?
E60 530d 04' daily car
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kad vakumas jį valdo...laisvoj padėty kojelė išstumta. siurbiant orą per žarnelę - susitraukia
turba nuo e30 su elektriniu siubliu. Ten stovi pressure converter..
turba nuo e30 su elektriniu siubliu. Ten stovi pressure converter..
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Ar gali dėl forsunkių mest labai daug juodo dūmo? Kuras neriebintas, o dumu uždanga tai o ypač kaip yra apkrova nedidelėm apsukom apie 1.5k rpm, o kaip turbina įpučia tai vapšie. Kurio siurblys mechaninis. E30
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Gal galit padet, labai reikia mechaninio siurblio 524 td, gal zinot kur kas turi uzslepes ir del ko gali leisti kura per siurblio prieki jai salnikas pakeistas nauju?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
del purkstuku duminti juodai negali. jei dumina be turbo slegio ir paskui dar daugiau su slegiu- tai tik atsuktas kuro kiekis! atsuk kuro kiekio varzta is siurblio galo kokia puse apsisukimo tureti buti geriau.
o kura leisti per prieki gali del isdilusios siurblio aseles...
o kura leisti per prieki gali del isdilusios siurblio aseles...
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nekuriant naujos temos noreciau paklaust, jei variklis bent kiek saltesnis tai uzkurus ir nestipriai gazuojant, pradeda saudyt per ismetima, o pasilus galima gazuot kiek nori, nebesaudo, del ko sitai galetu but? ir dar bedele, pradejo labai sunkiai kurtis, ilgai reikia sukt kol uzsikuria, tiek saltas tiek siltas, taigi zvakes atkrenta, beje jos ir patikrintos. Ir nera jokio traukos sumazejimo, traukia tikrai gerai, tad ir apie kompresija manau nera ko galvot, tik kad spaudziant iki galo daznai variklis tarsi pradeda slopt. Gal kas patarsit kur bedu ieskot?
Masina e34 524TD 89m. siurblys elektroninis
Masina e34 524TD 89m. siurblys elektroninis
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
jei kam idomu,tai kad mano problema issprest teko keist kolektoriu, aktuatoriu ir turbos kompresoriaus kevala. galima buvo pragrezt skyle ir imaut nipeliuka,bet nesinoreo zaist. Kolektoriu keiciau,nes ant to naujesnio tipo wastegate'as atvirksciai dirba, kojele irgi virsuj. Ja nebent pjaut ir apsukus 180 laipsniu ivirint apacioj, tokioj padety kaip ir ant snojo.
kuras be burbuliuku parein?Acer wrote:nekuriant naujos temos noreciau paklaust, jei variklis bent kiek saltesnis tai uzkurus ir nestipriai gazuojant, pradeda saudyt per ismetima, o pasilus galima gazuot kiek nori, nebesaudo, del ko sitai galetu but? ir dar bedele, pradejo labai sunkiai kurtis, ilgai reikia sukt kol uzsikuria, tiek saltas tiek siltas, taigi zvakes atkrenta, beje jos ir patikrintos. Ir nera jokio traukos sumazejimo, traukia tikrai gerai, tad ir apie kompresija manau nera ko galvot, tik kad spaudziant iki galo daznai variklis tarsi pradeda slopt. Gal kas patarsit kur bedu ieskot?
Masina e34 524TD 89m. siurblys elektroninis
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
sutvarkyta problema, radau kuro vamzdukus prapuvusius, dar nevarvejo dyzelis, bet smarkiai aprasoje buvoreikdaliu wrote:jei kam idomu,tai kad mano problema issprest teko keist kolektoriu, aktuatoriu ir turbos kompresoriaus kevala. galima buvo pragrezt skyle ir imaut nipeliuka,bet nesinoreo zaist. Kolektoriu keiciau,nes ant to naujesnio tipo wastegate'as atvirksciai dirba, kojele irgi virsuj. Ja nebent pjaut ir apsukus 180 laipsniu ivirint apacioj, tokioj padety kaip ir ant snojo.
kuras be burbuliuku parein?Acer wrote:nekuriant naujos temos noreciau paklaust, jei variklis bent kiek saltesnis tai uzkurus ir nestipriai gazuojant, pradeda saudyt per ismetima, o pasilus galima gazuot kiek nori, nebesaudo, del ko sitai galetu but? ir dar bedele, pradejo labai sunkiai kurtis, ilgai reikia sukt kol uzsikuria, tiek saltas tiek siltas, taigi zvakes atkrenta, beje jos ir patikrintos. Ir nera jokio traukos sumazejimo, traukia tikrai gerai, tad ir apie kompresija manau nera ko galvot, tik kad spaudziant iki galo daznai variklis tarsi pradeda slopt. Gal kas patarsit kur bedu ieskot?
Masina e34 524TD 89m. siurblys elektroninis
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
paadvimo ar griztamasis? keitei visa vamzduka, ar pjovei ir zarnelem jungei?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
abu tokie apipuve buvo, o kadangi salia vienas kito, tai net nesiaiskinau kuris, tiesiog nusipirkau benzino slangos 10 metru ir pasikeiciau visa trasa. metalinio vamzduko jau dejes nebebuciau, o varinis kur dujom deda, tai brangei iseitu, tai tiesiog gumine alternatyva panaudojaureikdaliu wrote:paadvimo ar griztamasis? keitei visa vamzduka, ar pjovei ir zarnelem jungei?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai kad varinis vamzdukas panasiai kaip slangos kainuoja..nebebt cia tik pas mane jos tokios brangios 10mm vidinio apie 9lt,berods. Variokai apie 10ltAcer wrote:abu tokie apipuve buvo, o kadangi salia vienas kito, tai net nesiaiskinau kuris, tiesiog nusipirkau benzino slangos 10 metru ir pasikeiciau visa trasa. metalinio vamzduko jau dejes nebebuciau, o varinis kur dujom deda, tai brangei iseitu, tai tiesiog gumine alternatyva panaudojaureikdaliu wrote:paadvimo ar griztamasis? keitei visa vamzduka, ar pjovei ir zarnelem jungei?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Kas gali buti kad is niekur nieko dingsta tepalu slegis 324td? pastovejo pora valandu ir vel viskas normoj
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Borato wrote:Kas gali buti kad is niekur nieko dingsta tepalu slegis 324td? pastovejo pora valandu ir vel viskas normoj
o is kur tu zinai kad jis dingsta?
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
ziurek ar tepalo daviklio laidas i kebula netrumpina. pas mane i kolektoriu liesdavos ir uzsidegdavo lempeleBorato wrote:Kas gali buti kad is niekur nieko dingsta tepalu slegis 324td? pastovejo pora valandu ir vel viskas normoj
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Žinau kad nebuvo tepalo slegio, nes buvo netepamas paskirstymo velenėlis ir turbina. Turbina iškart prarado buvusį slėgį, nors ir labaj nedaug padirbo be tepalo, aišku dar funkcionuoja, didžiausia bėda kad jos velenėlis klibet pradejo. Panaši situacija man buvo su senuoju 324d, daviau gerai apsukų ir pradingo slegis, bet padirbo ant laisvų keleta minučių ir vel viskas normoj, o šitam tas nepadejo. Bėje tepalaj nauji, castol, sietelis prie tepalo siurblio išvalytas, paskirstymo diržas neatsileidęs.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
pamatuok mechaniskai tepalo slegi saltam ir karstam varikliui ant laisvu sukiu ir ant +-3000rpm
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Šilto variklio laisvom apsukom 2,5bar, maždaug prie 3,5k apsukų ~4bar. Pilnai įkaitęs - ant laisvų 2,1bar, apie 3,5k apsukų ~3,8bar. Šaltam nesigavo pamatuot, nes nebuvo laiko laukt kol atvės motoras. Apsukos taip pat nežinau ar tikslios, nes tachometras nerodo.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nu tai su paciu slegiu problemu kaip ir nera- bus kaltas daviklis arba laidas kur prasitrynes
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Tai kad ne, nes kaip ir pirmai sakiau, netepė nei paskirstymo velenėlio, nei turbinos, nes sausa buvo. Labiausiai gaila tai turbinos, nes dabar tik 0.5bar tepučia. Net neįsivaizduoju kas čia galėjo but.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D