[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by BioHazard » 05 May 2011 19:49

bachurs wrote:plaukiojanti
Dekui
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

User avatar
liuxaz_bmw
Posts: 369
Joined: 25 Oct 2007 23:04
BMW: E60 530d 04'
Location: Rokiskis - Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by liuxaz_bmw » 07 May 2011 00:15

reikdaliu wrote:labą,
kur pajungt turbo actuator'ių, jei ant turbinos nėra jam nipeliuko?
pagal brėžinius dauguma jungiasi taip
Image
pas mane ant turbos to pypsiuko nėr, kažkas tokio
Image

kur pajungt tą 20nr šlangiuką?
jai turba nuo e28 tai i turba junges, slegis valdo aktuatoriu, gali kad ir nuo koliko aktuatoriuj slegi atvest, bet jai turba nuo e30 tai ten kitaip kazkaip
E60 530d 04' daily car

User avatar
reikdaliu
Posts: 166
Joined: 14 Apr 2011 02:41
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by reikdaliu » 07 May 2011 10:04

kad vakumas jį valdo...laisvoj padėty kojelė išstumta. siurbiant orą per žarnelę - susitraukia
turba nuo e30 su elektriniu siubliu. Ten stovi pressure converter..
Image

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 16 May 2011 16:05

Ar gali dėl forsunkių mest labai daug juodo dūmo? Kuras neriebintas, o dumu uždanga tai :str o ypač kaip yra apkrova nedidelėm apsukom apie 1.5k rpm, o kaip turbina įpučia tai vapšie. Kurio siurblys mechaninis. E30
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

pioneer
Posts: 23
Joined: 15 Sep 2009 23:54

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by pioneer » 16 May 2011 22:55

Gal galit padet, labai reikia mechaninio siurblio 524 td, gal zinot kur kas turi uzslepes ir del ko gali leisti kura per siurblio prieki jai salnikas pakeistas nauju?

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by bachurs » 17 May 2011 08:30

del purkstuku duminti juodai negali. jei dumina be turbo slegio ir paskui dar daugiau su slegiu- tai tik atsuktas kuro kiekis! atsuk kuro kiekio varzta is siurblio galo kokia puse apsisukimo tureti buti geriau.

o kura leisti per prieki gali del isdilusios siurblio aseles...
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Acer
Posts: 108
Joined: 04 Nov 2009 22:01
BMW: e34
Location: Kretinga/ Norvegija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Acer » 28 May 2011 17:58

nekuriant naujos temos noreciau paklaust, jei variklis bent kiek saltesnis tai uzkurus ir nestipriai gazuojant, pradeda saudyt per ismetima, o pasilus galima gazuot kiek nori, nebesaudo, del ko sitai galetu but? ir dar bedele, pradejo labai sunkiai kurtis, ilgai reikia sukt kol uzsikuria, tiek saltas tiek siltas, taigi zvakes atkrenta, beje jos ir patikrintos. Ir nera jokio traukos sumazejimo, traukia tikrai gerai, tad ir apie kompresija manau nera ko galvot, tik kad spaudziant iki galo daznai variklis tarsi pradeda slopt. Gal kas patarsit kur bedu ieskot?

Masina e34 524TD 89m. siurblys elektroninis

User avatar
reikdaliu
Posts: 166
Joined: 14 Apr 2011 02:41
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by reikdaliu » 02 Jun 2011 23:28

jei kam idomu,tai kad mano problema issprest teko keist kolektoriu, aktuatoriu ir turbos kompresoriaus kevala. galima buvo pragrezt skyle ir imaut nipeliuka,bet nesinoreo zaist. Kolektoriu keiciau,nes ant to naujesnio tipo wastegate'as atvirksciai dirba, kojele irgi virsuj. Ja nebent pjaut ir apsukus 180 laipsniu ivirint apacioj, tokioj padety kaip ir ant snojo.
Acer wrote:nekuriant naujos temos noreciau paklaust, jei variklis bent kiek saltesnis tai uzkurus ir nestipriai gazuojant, pradeda saudyt per ismetima, o pasilus galima gazuot kiek nori, nebesaudo, del ko sitai galetu but? ir dar bedele, pradejo labai sunkiai kurtis, ilgai reikia sukt kol uzsikuria, tiek saltas tiek siltas, taigi zvakes atkrenta, beje jos ir patikrintos. Ir nera jokio traukos sumazejimo, traukia tikrai gerai, tad ir apie kompresija manau nera ko galvot, tik kad spaudziant iki galo daznai variklis tarsi pradeda slopt. Gal kas patarsit kur bedu ieskot?

Masina e34 524TD 89m. siurblys elektroninis
kuras be burbuliuku parein?

User avatar
Acer
Posts: 108
Joined: 04 Nov 2009 22:01
BMW: e34
Location: Kretinga/ Norvegija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Acer » 03 Jun 2011 20:52

reikdaliu wrote:jei kam idomu,tai kad mano problema issprest teko keist kolektoriu, aktuatoriu ir turbos kompresoriaus kevala. galima buvo pragrezt skyle ir imaut nipeliuka,bet nesinoreo zaist. Kolektoriu keiciau,nes ant to naujesnio tipo wastegate'as atvirksciai dirba, kojele irgi virsuj. Ja nebent pjaut ir apsukus 180 laipsniu ivirint apacioj, tokioj padety kaip ir ant snojo.
Acer wrote:nekuriant naujos temos noreciau paklaust, jei variklis bent kiek saltesnis tai uzkurus ir nestipriai gazuojant, pradeda saudyt per ismetima, o pasilus galima gazuot kiek nori, nebesaudo, del ko sitai galetu but? ir dar bedele, pradejo labai sunkiai kurtis, ilgai reikia sukt kol uzsikuria, tiek saltas tiek siltas, taigi zvakes atkrenta, beje jos ir patikrintos. Ir nera jokio traukos sumazejimo, traukia tikrai gerai, tad ir apie kompresija manau nera ko galvot, tik kad spaudziant iki galo daznai variklis tarsi pradeda slopt. Gal kas patarsit kur bedu ieskot?

Masina e34 524TD 89m. siurblys elektroninis
kuras be burbuliuku parein?
sutvarkyta problema, radau kuro vamzdukus prapuvusius, dar nevarvejo dyzelis, bet smarkiai aprasoje buvo

User avatar
reikdaliu
Posts: 166
Joined: 14 Apr 2011 02:41
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by reikdaliu » 04 Jun 2011 12:08

paadvimo ar griztamasis? keitei visa vamzduka, ar pjovei ir zarnelem jungei?

User avatar
Acer
Posts: 108
Joined: 04 Nov 2009 22:01
BMW: e34
Location: Kretinga/ Norvegija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Acer » 04 Jun 2011 18:51

reikdaliu wrote:paadvimo ar griztamasis? keitei visa vamzduka, ar pjovei ir zarnelem jungei?
abu tokie apipuve buvo, o kadangi salia vienas kito, tai net nesiaiskinau kuris, tiesiog nusipirkau benzino slangos 10 metru ir pasikeiciau visa trasa. metalinio vamzduko jau dejes nebebuciau, o varinis kur dujom deda, tai brangei iseitu, tai tiesiog gumine alternatyva panaudojau :D

User avatar
reikdaliu
Posts: 166
Joined: 14 Apr 2011 02:41
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by reikdaliu » 04 Jun 2011 19:14

Acer wrote:
reikdaliu wrote:paadvimo ar griztamasis? keitei visa vamzduka, ar pjovei ir zarnelem jungei?
abu tokie apipuve buvo, o kadangi salia vienas kito, tai net nesiaiskinau kuris, tiesiog nusipirkau benzino slangos 10 metru ir pasikeiciau visa trasa. metalinio vamzduko jau dejes nebebuciau, o varinis kur dujom deda, tai brangei iseitu, tai tiesiog gumine alternatyva panaudojau :D
tai kad varinis vamzdukas panasiai kaip slangos kainuoja..nebebt cia tik pas mane jos tokios brangios :D 10mm vidinio apie 9lt,berods. Variokai apie 10lt

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 06 Jun 2011 21:48

Kas gali buti kad is niekur nieko dingsta tepalu slegis 324td? pastovejo pora valandu ir vel viskas normoj
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by EXvaldelis » 06 Jun 2011 22:52

Borato wrote:Kas gali buti kad is niekur nieko dingsta tepalu slegis 324td? pastovejo pora valandu ir vel viskas normoj

o is kur tu zinai kad jis dingsta?
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
reikdaliu
Posts: 166
Joined: 14 Apr 2011 02:41
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by reikdaliu » 06 Jun 2011 23:11

Borato wrote:Kas gali buti kad is niekur nieko dingsta tepalu slegis 324td? pastovejo pora valandu ir vel viskas normoj
ziurek ar tepalo daviklio laidas i kebula netrumpina. pas mane i kolektoriu liesdavos ir uzsidegdavo lempele

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 07 Jun 2011 13:26

Žinau kad nebuvo tepalo slegio, nes buvo netepamas paskirstymo velenėlis ir turbina. Turbina iškart prarado buvusį slėgį, nors ir labaj nedaug padirbo be tepalo, aišku dar funkcionuoja, didžiausia bėda kad jos velenėlis klibet pradejo. Panaši situacija man buvo su senuoju 324d, daviau gerai apsukų ir pradingo slegis, bet padirbo ant laisvų keleta minučių ir vel viskas normoj, o šitam tas nepadejo. Bėje tepalaj nauji, castol, sietelis prie tepalo siurblio išvalytas, paskirstymo diržas neatsileidęs.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by bachurs » 07 Jun 2011 13:35

pamatuok mechaniskai tepalo slegi saltam ir karstam varikliui ant laisvu sukiu ir ant +-3000rpm
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 13 Jun 2011 10:04

Šilto variklio laisvom apsukom 2,5bar, maždaug prie 3,5k apsukų ~4bar. Pilnai įkaitęs - ant laisvų 2,1bar, apie 3,5k apsukų ~3,8bar. Šaltam nesigavo pamatuot, nes nebuvo laiko laukt kol atvės motoras. Apsukos taip pat nežinau ar tikslios, nes tachometras nerodo.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by bachurs » 16 Jun 2011 21:02

nu tai su paciu slegiu problemu kaip ir nera- bus kaltas daviklis arba laidas kur prasitrynes
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 17 Jun 2011 00:13

Tai kad ne, nes kaip ir pirmai sakiau, netepė nei paskirstymo velenėlio, nei turbinos, nes sausa buvo. Labiausiai gaila tai turbinos, nes dabar tik 0.5bar tepučia. Net neįsivaizduoju kas čia galėjo but.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

Post Reply