[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
HeadDriller
Posts: 83
Joined: Tue Oct 11, 2011 10:58 pm
BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by HeadDriller » Wed May 23, 2012 7:41 pm

radau buvo meh siurblio virsuj esanti membrana susipisus :D

User avatar
nuplyshezz
Posts: 182
Joined: Tue Sep 14, 2010 12:59 pm
BMW: e30 turbo, e46/5 330d
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by nuplyshezz » Fri May 25, 2012 1:54 am

m21 per tepalo alsuokli varo tepala, nezinau ar ant aukstu sukiu bet zodziu pavazinejus atidarau kapota o ten tepalai visur nutaskyti, any ideas?

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by bachurs » Fri May 25, 2012 9:11 am

nu nieko keisto- ziedu jau nera... bandyk vest alsuokli laisviau i koki atskira inda(gali padaryt ir nubegima atgal i karteri)
Image
No Smoke- No Power!

b m w
Posts: 94
Joined: Tue Sep 06, 2011 11:56 pm
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » Mon May 28, 2012 1:48 pm

patrumpinau biski turbinos kojele noredamas pakelt slegi, pasukau 5 kart po 180 laipsniu, kazin nieko nesuvarys tiek pasukus?
cia tds'ui trumpinau ta kojele.
turba pucia anksciau dabar nuo kokiu 1,5-1,7k rpm. zemuose sukiuose gyvesnis kazkiek dabar bet lyg aukstuose ne toks jau gyvas. nors dyzelis, ner ko noret.

HeadDriller
Posts: 83
Joined: Tue Oct 11, 2011 10:58 pm
BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by HeadDriller » Thu May 31, 2012 2:02 am

as tai nzn kaip tu ce sukineji slegio nemataves ir seip naudos tau is to sukelto slegio tai skaityk nera reikia kuro kieki didint (cipuot kompa) reik
seip turiu as cipuota kompa tds jei nori gali pabandyt isimest pralekt jei patiks sutarsim del kainos

b m w
Posts: 94
Joined: Tue Sep 06, 2011 11:56 pm
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » Thu May 31, 2012 12:06 pm

HeadDriller wrote:as tai nzn kaip tu ce sukineji slegio nemataves ir seip naudos tau is to sukelto slegio tai skaityk nera reikia kuro kieki didint (cipuot kompa) reik
seip turiu as cipuota kompa tds jei nori gali pabandyt isimest pralekt jei patiks sutarsim del kainos

emiau ir pasukau :D kuro norma jau palei maksimuma nes daugiau padavus jau variklis negraziai dirba :D tds'o kompo kaina i pm.

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: Thu Jun 04, 2009 5:55 pm
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » Sun Jun 10, 2012 10:23 pm

daug mastyt reik kad i tdsa idet mechanini siurbli, ar mechaninio siurblio virsu?

HeadDriller
Posts: 83
Joined: Tue Oct 11, 2011 10:58 pm
BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by HeadDriller » Tue Jun 12, 2012 1:08 am

gali isvis nemastyt ir det :D

User avatar
daniux
Posts: 69
Joined: Sun Feb 01, 2009 4:24 pm
BMW: E36 m51b25
Location: vilnius,trakai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by daniux » Tue Jun 12, 2012 1:53 pm

Isigyjau e36 su td varikliu turiu tds kompa ,buvau pajunges ,bet nera skirtumo ,savaitgali planuoju IC isikist idomu ar kas gausis .
Be to ,kadangi tema 75 puslapiu ir prie kompo gaunasi uzsokti 10 minuciu .
Tai klausimelis butu kaip el siurblio virsutine dali pastumti.
Zodziu ,kieme stovi BMW.

User avatar
Mart.
Posts: 39
Joined: Sun Feb 20, 2011 7:24 pm
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mart. » Wed Jun 13, 2012 11:48 pm

Kaip patikrinti 530d aukšto slėgio kuro siurblio reguliatoriu? Geras jis ar blogas? Išėmus arba ne.

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: Mon Nov 12, 2007 1:15 am
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by EXvaldelis » Wed Jun 13, 2012 11:53 pm

daniux wrote:Isigyjau e36 su td varikliu turiu tds kompa ,buvau pajunges ,bet nera skirtumo ,savaitgali planuoju IC isikist idomu ar kas gausis .
Be to ,kadangi tema 75 puslapiu ir prie kompo gaunasi uzsokti 10 minuciu .
Tai klausimelis butu kaip el siurblio virsutine dali pastumti.
pasiimi mantiruote ir gera plaktuka ir trinkteli gerai uzsimojes ,ir pasislinks ta galva
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: Mon Nov 12, 2007 1:15 am
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by EXvaldelis » Wed Jun 13, 2012 11:54 pm

Mart. wrote:Kaip patikrinti 530d aukšto slėgio kuro siurblio reguliatoriu? Geras jis ar blogas? Išėmus arba ne.
uzvedus masina su diagnostika,siaip jei jis butu sugedes neuzsivestu masiana
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
daniux
Posts: 69
Joined: Sun Feb 01, 2009 4:24 pm
BMW: E36 m51b25
Location: vilnius,trakai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by daniux » Thu Jun 14, 2012 7:59 am

Jo :D Plaktukas visada gelbeja :D
O tiksliau kas nors skaiciau ,kad 2.55 volto turi buti stumiant nuo kur matuoti reikia.
Zodziu ,kieme stovi BMW.

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: Fri Apr 22, 2011 3:05 pm
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Shilas » Thu Jun 14, 2012 9:20 am

daniux wrote:Jo :D Plaktukas visada gelbeja :D
O tiksliau kas nors skaiciau ,kad 2.55 volto turi buti stumiant nuo kur matuoti reikia.
Jis kalbejo rimtai, truputeli atpalaiduoji varztus ir su plaktuku ir manteruote svelniai stukseni

User avatar
daniux
Posts: 69
Joined: Sun Feb 01, 2009 4:24 pm
BMW: E36 m51b25
Location: vilnius,trakai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by daniux » Fri Jun 15, 2012 3:38 pm

i variklio prieki ja stumt ,nes sustumta beveik visa i variklio gala?
Zodziu ,kieme stovi BMW.

User avatar
VartotojoVardas
Posts: 118
Joined: Tue May 03, 2011 6:28 pm
BMW: e30 2doors dyzel

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by VartotojoVardas » Sun Jun 17, 2012 9:26 pm

HeadDriller wrote:uzsides bet velenas netas bet viskas turetu veik nes buna deda parasto d velenus ant td biski daugaiu nuspaudze vostuva geriau aina
dar girdejau kad purkstukai gali but 130bar vietoi 150bar
o kam jia isvis himicint negi jau taip trukus?
nelabai supratau kas cia parasyta. skirybos zenklai viska pataisytu...
ar galite kas nors paaiskinti, kuris velenelis labiau nuspaudzia voztuva, D ar TD? nes siuo metu i 2.4td idtas velenlis nuo 2.4d. motoras dar nebuvo paleistas. logiskai mastant 2.4d turetu daugiau atidaryti voztuvus, nes sunkiau gaudo ora.. o ar gali buti kokiu neigiamu pasekmiu? ar reikes kaip nors reguliuoti kuro siurbli?

User avatar
Mart.
Posts: 39
Joined: Sun Feb 20, 2011 7:24 pm
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mart. » Mon Jun 18, 2012 1:01 pm

530D aukšto slėgio kuro siurblio reguliatoriai 135kw ir 142kw vienodi?

mindaugs
Posts: 29
Joined: Thu Mar 29, 2012 6:26 pm
BMW: E30 320

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by mindaugs » Tue Jun 19, 2012 12:49 pm

Klausimas apie M21 2.4TD motora. Zinau kad keliant turbo slegi prapucia tarpine (nu iki 1,5 dar gal saugu, bet jau virs tai ...), ir siaip silpna ta vieta pas bmw. Tai va reikia kokios info iskur gaut kaska geresnio nei stock galvos tarpine is eilines autodaliu pardes. Zinau kad yra toks dalykas kaip Cometic firmos tarpines tik ar yra M21'am gaminamos ar reiketu specialia uzsakinet, bet tada manau kaina butu oho, ogi lietuviai esam, norisi kuo pigiau ir geriau. Dar gi yra toks dalykas kaip varine ar metaline tarpines, ar tie o'ringai. bet kolkas mazai apie juos domejausi. Taigi butu malonu isgirst zinanciu mintis, ka geriau ir iskur susidet, kad nereiktu kas savaite galvos nukelinet :)

User avatar
Acer
Posts: 108
Joined: Wed Nov 04, 2009 10:01 pm
BMW: e34
Location: Kretinga/ Norvegija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Acer » Tue Jun 19, 2012 1:48 pm

mindaugs wrote:Klausimas apie M21 2.4TD motora. Zinau kad keliant turbo slegi prapucia tarpine (nu iki 1,5 dar gal saugu, bet jau virs tai ...), ir siaip silpna ta vieta pas bmw. Tai va reikia kokios info iskur gaut kaska geresnio nei stock galvos tarpine is eilines autodaliu pardes. Zinau kad yra toks dalykas kaip Cometic firmos tarpines tik ar yra M21'am gaminamos ar reiketu specialia uzsakinet, bet tada manau kaina butu oho, ogi lietuviai esam, norisi kuo pigiau ir geriau. Dar gi yra toks dalykas kaip varine ar metaline tarpines, ar tie o'ringai. bet kolkas mazai apie juos domejausi. Taigi butu malonu isgirst zinanciu mintis, ka geriau ir iskur susidet, kad nereiktu kas savaite galvos nukelinet :)
tai kai isidesi kokia metaline tarpine, tai po dienos manau su tokiu turbo slegiu kelsi vel galva, tik dabar todel kad tarpines prapust neiseis, prapus pacia galva, pas m21 jos ziauriai silpnos.
na bet geriau tegul pakomentuoja zinantys viska kas kaip buna.

User avatar
reikdaliu
Posts: 167
Joined: Thu Apr 14, 2011 2:41 am
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by reikdaliu » Wed Jun 20, 2012 2:13 am

mindaugs wrote:Klausimas apie M21 2.4TD motora. Zinau kad keliant turbo slegi prapucia tarpine (nu iki 1,5 dar gal saugu, bet jau virs tai ...), ir siaip silpna ta vieta pas bmw. Tai va reikia kokios info iskur gaut kaska geresnio nei stock galvos tarpine is eilines autodaliu pardes. Zinau kad yra toks dalykas kaip Cometic firmos tarpines tik ar yra M21'am gaminamos ar reiketu specialia uzsakinet, bet tada manau kaina butu oho, ogi lietuviai esam, norisi kuo pigiau ir geriau. Dar gi yra toks dalykas kaip varine ar metaline tarpines, ar tie o'ringai. bet kolkas mazai apie juos domejausi. Taigi butu malonu isgirst zinanciu mintis, ka geriau ir iskur susidet, kad nereiktu kas savaite galvos nukelinet :)
ką tu ten pūst į jį žadi, kad 1,5 bar nepakanka? turbiną didink, interkūlerį, plundžerį ir t.t, o ne vien slėgį.

Post Reply