[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
įsidėk manometrą. jei filtras sportinis ale, tai turbos tikrai šnypščia kaip reikalas pas m21. Salone net malonu klausytis.VartotojoVardas wrote:Sveiki, ar galite papasakoti, kaip pajungti m21 turbinos valdyma, pakeitus siurbli is elektroninio i mechanini. nes ta turbina neturi jokio ventilio saltoje dalyje, kaip kad esu mates pas visas kitas 'savikontroliuojancias' turbinas. siandien pravaziavau su visalaik uzdaryta sklende. t.y. kojele vaziuojant nebuvo pastumta nuo tos vietos, kai yra uzgesinus motora.
trauka nesiskundziu, bet geriau uzmynus darosi bauisu, kai turbinos svokstimas permusa m21 garsa ir girdisi net salone. ar neprapus tarpines, jei nieko nekeisiu?:D
o valdymą gali pajungt nuo įsiurbimo koliko. Arba jei netingi - nuimi šaltąją turbos dalį, išgręži ir įsriegiuoji/įklijuoji koki vamzduką. Tik tada reiks ir wastegate'o kitokio. Pas elektroninį veikia nuo vakuumo, pas mechaną - slėgio. T.y elektroninio siurblio wg sutraukia kojelę ir uždaro turbai dujas, o mechaninio wg - pastumia ir uždaro
-
- Posts: 83
- Joined: 11 Oct 2011 22:58
- BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
- Location: Kaunas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nu su tuo valdymu tai tikrai klysti nejio niekada pas m21 vakuminis turbinos valdymas visos turbos originaluos turejio paprasta slegyni vastegata ir viskas http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... &date=true
- VartotojoVardas
- Posts: 118
- Joined: 03 May 2011 18:28
- BMW: e30 2doors dyzel
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
butent vakuuminis ir yra. o ka patartumet del uzkurimo? kodel gali taip sunkiai kurtis, pro kur dar gali patekti oras i sistema?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... o_charger/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... o_charger/
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tas oras nepričiom. Net koliką nuėmus kurtis turi. Nes kuriantis jis dirba kaip paprastas 2,4d, vakuumai ir t.t svarbu kai turba ima užpūtinėt, kad slėgis nekristų, stabdžiai veiktų ir pnš.
kuras nenusedinėja? šitie varikliai labai jautrūs tam. Jei iš pradžių suka labai laisvai, o po kažkiek laiko ima griebt ir tada užsikuria - kuras sėsta. Gali per purkštukų tarpines, siurblio tarpines, purkštukų grįžtamuosius vamzdukus, pagrindinę magistralę ir t.t. Krč dafiga kur.
kuras nenusedinėja? šitie varikliai labai jautrūs tam. Jei iš pradžių suka labai laisvai, o po kažkiek laiko ima griebt ir tada užsikuria - kuras sėsta. Gali per purkštukų tarpines, siurblio tarpines, purkštukų grįžtamuosius vamzdukus, pagrindinę magistralę ir t.t. Krč dafiga kur.
ot ir ne.HeadDriller wrote:nu su tuo valdymu tai tikrai klysti nejio niekada pas m21 vakuminis turbinos valdymas visos turbos originaluos turejio paprasta slegyni vastegata ir viskas http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... &date=true
-
- Posts: 83
- Joined: 11 Oct 2011 22:58
- BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
- Location: Kaunas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
pasirodo suklydau kazkaip tik pitakus ziurejias nemaniau kad pas troikes kitaip bus
-
- Posts: 101
- Joined: 31 May 2010 15:46
- BMW: e30 328
- Location: gargzdai
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nusipirkau e30 89 2.4 td. salta uzkurus vazevau viskas normaliai . gryzinejau namo ( po 15 min vazevimo) is vis nebepreme gazo 80 km/h tejo iginti dumu is galo is vis nebemete . nes kol trauke mete. Gal yra patarimu? ir dar paklibinau ta asele kur vesgeita stumto . ji visa kliba pirmin atgal . kas cia galejo subirti ar vakuminsi reguletorius ar kitka kas ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Kažkaip atvirkščiai čia. Jei WG būtų subyrėjęs, tai turba nebepūstų normaliai ir kaiptik dūmų daugėtų.
Nu bet pradėk nuo pradžių. Pasikeisk wg, įsidėk manometrą ir žiūrėk ką pučia turba. Filtrus pasikeisk.
Siurblys mechaninis ar elektrinis?
Nu bet pradėk nuo pradžių. Pasikeisk wg, įsidėk manometrą ir žiūrėk ką pučia turba. Filtrus pasikeisk.
Siurblys mechaninis ar elektrinis?
Pasitaiko. Nuo kelių rpm didžioji turba užsipučia?HeadDriller wrote:pasirodo suklydau kazkaip tik pitakus ziurejias nemaniau kad pas troikes kitaip bus
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nuo 2k pradeda pustreikdaliu wrote:Kažkaip atvirkščiai čia. Jei WG būtų subyrėjęs, tai turba nebepūstų normaliai ir kaiptik dūmų daugėtų.
Nu bet pradėk nuo pradžių. Pasikeisk wg, įsidėk manometrą ir žiūrėk ką pučia turba. Filtrus pasikeisk.
Siurblys mechaninis ar elektrinis?
Pasitaiko. Nuo kelių rpm didžioji turba užsipučia?HeadDriller wrote:pasirodo suklydau kazkaip tik pitakus ziurejias nemaniau kad pas troikes kitaip bus
-
- Posts: 83
- Joined: 11 Oct 2011 22:58
- BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
- Location: Kaunas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
man as meniskai 1bar pasiekdavo su atsuktu siurbliu prie 1500rpm 1.5 bar prie 1800-2000
su gamikliniais nustatymasi tai 2k rpm =1bar
cia skaiciai su interkuleriu
su gamikliniais nustatymasi tai 2k rpm =1bar
cia skaiciai su interkuleriu
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Kur Kaune gali atstumdyt TDS elektronine siurblio dali kaip priklauso, keiciau tarpine ir dabar apacioj ziauriai bukas.
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
pats gali, reik t30, trumpo ir ilgesnio prailgintuvo, styriaus, plaktuko, trisciotkes
tupas klausimas. Jei tdsh keli slegi su blyderiu kokiu tai ar kitokiu reguliatorium, tai tarkim mapas mato vietoj 0.9 kokius 1.1, kompas pasakys siurbliui kad daugiau atrabotkes pilt reik, ar pils tiek kiek pyle?
dar. isemiau termosta. Pompos sparniukai buvo nusisuke, tai pirmai lindau prie termostato tikrint. dabar variklio temperatura 50 60 laipsniu. Kurias vaziuoja gerai. Cia didele bauda jei as taip vazinesiu? Pliusas tas kad lengviau kuriasi nei ant darbines
tupas klausimas. Jei tdsh keli slegi su blyderiu kokiu tai ar kitokiu reguliatorium, tai tarkim mapas mato vietoj 0.9 kokius 1.1, kompas pasakys siurbliui kad daugiau atrabotkes pilt reik, ar pils tiek kiek pyle?
dar. isemiau termosta. Pompos sparniukai buvo nusisuke, tai pirmai lindau prie termostato tikrint. dabar variklio temperatura 50 60 laipsniu. Kurias vaziuoja gerai. Cia didele bauda jei as taip vazinesiu? Pliusas tas kad lengviau kuriasi nei ant darbines
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Variklis M57D25, kuriant salta uzsikuria greit, o kuriant silta reik ilgai sukt kol uzsikuria. Kame beda?
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
jungi diagnostika ir ziuri rail ir presuply slegius.klinker wrote:Variklis M57D25, kuriant salta uzsikuria greit, o kuriant silta reik ilgai sukt kol uzsikuria. Kame beda?
jei rail kyla letai iki kokiu 200, galima itart siurbli
presuply stabiliai 4+ turi but
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
1,8tds. Del kokiu priezasciu gali letai kilt ir krist apsukos? Kompas jokiu klaidu nemeta, siltas ir saltas kuriasi puikiai, apsukos visiskai nepulsuoja, katalizatorius iskastruotas. Atsukus anglies, apsukos lyg ir greiciau kyla, bet vistiek leciau nei turetu but. Ant zemu apsuku labai bukas. Labai stipriai skiriasi automobilio galia esant siltai ir saltai temperaturai.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
pas 1,8tds ir taip kiek pazystamas turejo pustavo jau normaliai nuo 2,5-2,7k tik nors uzputus kazkiek vaziavo o siaip bukas.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai jis astrus ir negali but, bet ant laisvo spaudziant gaza jis leciau kyla nei turetu (lyginant su kitu 1,8tds)
- zillwa
- Posts: 264
- Joined: 16 May 2007 15:14
- BMW: E39 525d M57 01'
- Location: Kaunas-Kedainiai
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
toki klausima turiu tokio pat variklio su turbo ir be ar skiriasi purstukai? siaip jie vienodi ir tinka ten ir ten, visi skaiciai ant ju vienodi tik skiriasi trys skaiciai ant ju, ant ne turbo raso 469 kazkas tokio o ant turbo tisliai raso 669, tai cia gal tralaidumas skiriasi?cia ne apie bmw klausiu.
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
plaktukas, styrius, t30, trumpas ir ilgesnis prailgintuvas, trisciotke. Atsukini virsu ir bandai pataikyt kaip tau geriauShilas wrote:tai jis astrus ir negali but, bet ant laisvo spaudziant gaza jis leciau kyla nei turetu (lyginant su kitu 1,8tds)
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sita jau padariau, dumu uzdanga greitejant nebloga jau Kuro kiekis reguliuojasi stumdant galva i prieki ir atgal, KLAUSIMAS- kokia itaka daro galvos pastumimas i sonus? ar isvis jokiosTrysdupenki wrote:plaktukas, styrius, t30, trumpas ir ilgesnis prailgintuvas, trisciotke. Atsukini virsu ir bandai pataikyt kaip tau geriauShilas wrote:tai jis astrus ir negali but, bet ant laisvo spaudziant gaza jis leciau kyla nei turetu (lyginant su kitu 1,8tds)
- Gafunkelis
- Posts: 25
- Joined: 29 Nov 2008 15:09
- BMW: e46
- Location: Panevėžys
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki, perskaiciau visa tema nuo pradziu, uzsinorejau ir as pazaisti su tais mechaninias dyzeliais. Bet konkreciai neradau ar e30 visiem ejo mechaniniai siurbliai , jei ne tai ar imanoma dar ju rasti pirkti, kad pasikeisti?