[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
reikdaliu
Posts: 166
Joined: 14 Apr 2011 02:41
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by reikdaliu » 19 Jul 2012 01:42

VartotojoVardas wrote:Sveiki, ar galite papasakoti, kaip pajungti m21 turbinos valdyma, pakeitus siurbli is elektroninio i mechanini. nes ta turbina neturi jokio ventilio saltoje dalyje, kaip kad esu mates pas visas kitas 'savikontroliuojancias' turbinas. siandien pravaziavau su visalaik uzdaryta sklende. t.y. kojele vaziuojant nebuvo pastumta nuo tos vietos, kai yra uzgesinus motora.
trauka nesiskundziu, bet geriau uzmynus darosi bauisu, kai turbinos svokstimas permusa m21 garsa ir girdisi net salone. ar neprapus tarpines, jei nieko nekeisiu?:D
įsidėk manometrą. jei filtras sportinis ale, tai turbos tikrai šnypščia kaip reikalas pas m21. Salone net malonu klausytis. :))
o valdymą gali pajungt nuo įsiurbimo koliko. Arba jei netingi - nuimi šaltąją turbos dalį, išgręži ir įsriegiuoji/įklijuoji koki vamzduką. Tik tada reiks ir wastegate'o kitokio. Pas elektroninį veikia nuo vakuumo, pas mechaną - slėgio. T.y elektroninio siurblio wg sutraukia kojelę ir uždaro turbai dujas, o mechaninio wg - pastumia ir uždaro

HeadDriller
Posts: 83
Joined: 11 Oct 2011 22:58
BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by HeadDriller » 19 Jul 2012 07:25

nu su tuo valdymu tai tikrai klysti nejio niekada pas m21 vakuminis turbinos valdymas visos turbos originaluos turejio paprasta slegyni vastegata ir viskas http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... &date=true

User avatar
VartotojoVardas
Posts: 118
Joined: 03 May 2011 18:28
BMW: e30 2doors dyzel

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by VartotojoVardas » 19 Jul 2012 10:40

butent vakuuminis ir yra. o ka patartumet del uzkurimo? kodel gali taip sunkiai kurtis, pro kur dar gali patekti oras i sistema?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... o_charger/

User avatar
reikdaliu
Posts: 166
Joined: 14 Apr 2011 02:41
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by reikdaliu » 19 Jul 2012 11:27

tas oras nepričiom. Net koliką nuėmus kurtis turi. Nes kuriantis jis dirba kaip paprastas 2,4d, vakuumai ir t.t svarbu kai turba ima užpūtinėt, kad slėgis nekristų, stabdžiai veiktų ir pnš.

kuras nenusedinėja? šitie varikliai labai jautrūs tam. Jei iš pradžių suka labai laisvai, o po kažkiek laiko ima griebt ir tada užsikuria - kuras sėsta. Gali per purkštukų tarpines, siurblio tarpines, purkštukų grįžtamuosius vamzdukus, pagrindinę magistralę ir t.t. Krč dafiga kur.
HeadDriller wrote:nu su tuo valdymu tai tikrai klysti nejio niekada pas m21 vakuminis turbinos valdymas visos turbos originaluos turejio paprasta slegyni vastegata ir viskas http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... &date=true
ot ir ne.

HeadDriller
Posts: 83
Joined: 11 Oct 2011 22:58
BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by HeadDriller » 19 Jul 2012 16:43

pasirodo suklydau :) kazkaip tik pitakus ziurejias nemaniau kad pas troikes kitaip bus

vaidas e30
Posts: 101
Joined: 31 May 2010 15:46
BMW: e30 328
Location: gargzdai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by vaidas e30 » 20 Jul 2012 00:15

nusipirkau e30 89 2.4 td. salta uzkurus vazevau viskas normaliai . gryzinejau namo ( po 15 min vazevimo) is vis nebepreme gazo 80 km/h tejo iginti dumu is galo is vis nebemete . nes kol trauke mete. Gal yra patarimu? ir dar paklibinau ta asele kur vesgeita stumto . ji visa kliba pirmin atgal . kas cia galejo subirti ar vakuminsi reguletorius ar kitka kas ?

User avatar
reikdaliu
Posts: 166
Joined: 14 Apr 2011 02:41
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by reikdaliu » 23 Jul 2012 13:23

Kažkaip atvirkščiai čia. Jei WG būtų subyrėjęs, tai turba nebepūstų normaliai ir kaiptik dūmų daugėtų.
Nu bet pradėk nuo pradžių. Pasikeisk wg, įsidėk manometrą ir žiūrėk ką pučia turba. Filtrus pasikeisk.
Siurblys mechaninis ar elektrinis?
HeadDriller wrote:pasirodo suklydau :) kazkaip tik pitakus ziurejias nemaniau kad pas troikes kitaip bus
Pasitaiko. Nuo kelių rpm didžioji turba užsipučia?

User avatar
BMW FANAS
Posts: 281
Joined: 30 Nov 2010 19:19
BMW: E30 324td
Location: Prienai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by BMW FANAS » 23 Jul 2012 15:51

reikdaliu wrote:Kažkaip atvirkščiai čia. Jei WG būtų subyrėjęs, tai turba nebepūstų normaliai ir kaiptik dūmų daugėtų.
Nu bet pradėk nuo pradžių. Pasikeisk wg, įsidėk manometrą ir žiūrėk ką pučia turba. Filtrus pasikeisk.
Siurblys mechaninis ar elektrinis?
HeadDriller wrote:pasirodo suklydau :) kazkaip tik pitakus ziurejias nemaniau kad pas troikes kitaip bus
Pasitaiko. Nuo kelių rpm didžioji turba užsipučia?
nuo 2k pradeda pust

HeadDriller
Posts: 83
Joined: 11 Oct 2011 22:58
BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by HeadDriller » 23 Jul 2012 19:41

man as meniskai 1bar pasiekdavo su atsuktu siurbliu prie 1500rpm 1.5 bar prie 1800-2000
su gamikliniais nustatymasi tai 2k rpm =1bar

cia skaiciai su interkuleriu

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Jegeris » 26 Jul 2012 09:52

Kur Kaune gali atstumdyt TDS elektronine siurblio dali kaip priklauso, keiciau tarpine ir dabar apacioj ziauriai bukas.

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 30 Jul 2012 00:47

pats gali, reik t30, trumpo ir ilgesnio prailgintuvo, styriaus, plaktuko, trisciotkes :D
tupas klausimas. Jei tdsh keli slegi su blyderiu kokiu tai ar kitokiu reguliatorium, tai tarkim mapas mato vietoj 0.9 kokius 1.1, kompas pasakys siurbliui kad daugiau atrabotkes pilt reik, ar pils tiek kiek pyle? :D

dar. isemiau termosta. Pompos sparniukai buvo nusisuke, tai pirmai lindau prie termostato tikrint. dabar variklio temperatura 50 60 laipsniu. Kurias vaziuoja gerai. Cia didele bauda jei as taip vazinesiu? Pliusas tas kad lengviau kuriasi nei ant darbines :D

User avatar
klinker
Posts: 118
Joined: 07 Sep 2009 15:55
BMW: e34 535i
Location: Panevezys

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by klinker » 30 Jul 2012 20:35

Variklis M57D25, kuriant salta uzsikuria greit, o kuriant silta reik ilgai sukt kol uzsikuria. Kame beda?

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 31 Jul 2012 00:26

klinker wrote:Variklis M57D25, kuriant salta uzsikuria greit, o kuriant silta reik ilgai sukt kol uzsikuria. Kame beda?
jungi diagnostika ir ziuri rail ir presuply slegius.
jei rail kyla letai iki kokiu 200, galima itart siurbli
presuply stabiliai 4+ turi but

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: 22 Apr 2011 15:05
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Shilas » 01 Aug 2012 12:21

1,8tds. Del kokiu priezasciu gali letai kilt ir krist apsukos? Kompas jokiu klaidu nemeta, siltas ir saltas kuriasi puikiai, apsukos visiskai nepulsuoja, katalizatorius iskastruotas. Atsukus anglies, apsukos lyg ir greiciau kyla, bet vistiek leciau nei turetu but. Ant zemu apsuku labai bukas. Labai stipriai skiriasi automobilio galia esant siltai ir saltai temperaturai.

b m w
Posts: 94
Joined: 06 Sep 2011 23:56
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » 05 Aug 2012 23:41

pas 1,8tds ir taip kiek pazystamas turejo pustavo jau normaliai nuo 2,5-2,7k tik nors uzputus kazkiek vaziavo o siaip bukas.

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: 22 Apr 2011 15:05
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Shilas » 06 Aug 2012 14:36

tai jis astrus ir negali but, bet ant laisvo spaudziant gaza jis leciau kyla nei turetu (lyginant su kitu 1,8tds)

User avatar
zillwa
Posts: 264
Joined: 16 May 2007 15:14
BMW: E39 525d M57 01'
Location: Kaunas-Kedainiai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by zillwa » 06 Aug 2012 18:58

toki klausima turiu tokio pat variklio su turbo ir be ar skiriasi purstukai? siaip jie vienodi ir tinka ten ir ten, visi skaiciai ant ju vienodi tik skiriasi trys skaiciai ant ju, ant ne turbo raso 469 kazkas tokio o ant turbo tisliai raso 669, tai cia gal tralaidumas skiriasi?cia ne apie bmw klausiu.
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 06 Aug 2012 19:17

Shilas wrote:tai jis astrus ir negali but, bet ant laisvo spaudziant gaza jis leciau kyla nei turetu (lyginant su kitu 1,8tds)
plaktukas, styrius, t30, trumpas ir ilgesnis prailgintuvas, trisciotke. Atsukini virsu ir bandai pataikyt kaip tau geriau

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: 22 Apr 2011 15:05
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Shilas » 09 Aug 2012 14:01

Trysdupenki wrote:
Shilas wrote:tai jis astrus ir negali but, bet ant laisvo spaudziant gaza jis leciau kyla nei turetu (lyginant su kitu 1,8tds)
plaktukas, styrius, t30, trumpas ir ilgesnis prailgintuvas, trisciotke. Atsukini virsu ir bandai pataikyt kaip tau geriau
Sita jau padariau, dumu uzdanga greitejant nebloga jau :) Kuro kiekis reguliuojasi stumdant galva i prieki ir atgal, KLAUSIMAS- kokia itaka daro galvos pastumimas i sonus? ar isvis jokios

User avatar
Gafunkelis
Posts: 25
Joined: 29 Nov 2008 15:09
BMW: e46
Location: Panevėžys

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Gafunkelis » 14 Aug 2012 03:10

Sveiki, perskaiciau visa tema nuo pradziu, uzsinorejau ir as pazaisti su tais mechaninias dyzeliais. Bet konkreciai neradau ar e30 visiem ejo mechaniniai siurbliai , jei ne tai ar imanoma dar ju rasti pirkti, kad pasikeisti?

Post Reply