[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Filtrai visi pakeisti, o va siurbliuka bake reikes pabandyt paziuret. Nes toks vaizdas kad oro per akis, o va kuro pritruksta tuo momentuHeadDriller wrote:bandyk pirmoi eilei kuro filtra pasikeist ir siurbliuka bake nuo siuksliu pravalyt tas tds 220 turi lekt tai irgi kazkas neto
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Dabar atejo laikas keist manam 2,4td antifryza, kaip žinot, ar standarte nekenks tas ryškiai geltonas G11 standarto antifryzas? pirmai pyliaus paprastą ilgalaikį salotinės spalvos antifryza, nieko/jokios reakcijos nebus jeigu juos sumaišysiu, ar čia išvis jie gal vienodi? nes maniškis priburtas, nesinori pilti pigiauso š, kuris tik didesnem apsukom putot pradeda
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
- nuplyshezz
- Posts: 182
- Joined: 14 Sep 2010 12:59
- BMW: e30 turbo, e46/5 330d
- Location: Klaipeda
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nu jo cia pasakei.. ar yra skirtumas tavo variklis burtas ar ne? antifreese'as pulasi visom masinom nauja ar sena. pilk nauja visa jei truksta pinigu skaityk uzrasa ar galima ji maisyti su kitais..
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Na gi gudrus zmones - padekit. Nesikuria e39 525D (m57) - atsitiko mazdaug taip - uzsikutriau - nulekiau iki parduotuves - uzgesinau - apsipirkau - gryzau ir nebeuzsikuriau (starteris suka bet nesikuria).
Nuskaitytos klaidos:
Tada viskas istrinta - ir vel nuskaityta - dingo ir neatsirado tik 1190.
Tai nuo ko pradeti ieskoti galu?
Nuskaitytos klaidos:
Tada viskas istrinta - ir vel nuskaityta - dingo ir neatsirado tik 1190.
Tai nuo ko pradeti ieskoti galu?
www.autovaga.lt
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
ta prasme kad priburtas turejau omeny ta, kad nesinori kad nuo pigiauso š pradėtu kaist variklis. o be to dabar yra keli antifrizo tipai, nežinau kuris labiau tinkamas mano senai mašinai, to ir klausiunuplyshezz wrote:nu jo cia pasakei.. ar yra skirtumas tavo variklis burtas ar ne? antifreese'as pulasi visom masinom nauja ar sena. pilk nauja visa jei truksta pinigu skaityk uzrasa ar galima ji maisyti su kitais..
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Turejau panasia beda ziema, mete klaidas apie zvakes ir ta rail presure control. Mano atveju kazko pakbibs buvo bako siurblys, isemiau apziurejau daviau tiesiai plius pradejo suktis surinkau atgal uzsikure ir tos dvi klaidos dingoVytautas.G wrote:Na gi gudrus zmones - padekit. Nesikuria e39 525D (m57) - atsitiko mazdaug taip - uzsikutriau - nulekiau iki parduotuves - uzgesinau - apsipirkau - gryzau ir nebeuzsikuriau (starteris suka bet nesikuria).
Nuskaitytos klaidos:
Tada viskas istrinta - ir vel nuskaityta - dingo ir neatsirado tik 1190.
Tai nuo ko pradeti ieskoti galu?
SPEED KILLS drive a honda and live forever
Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !
Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki, tai vat vazineju su e36 2,5td saltas vedasi puikiai karsta reikia pasukti ilgiau kartais papulsuoja,dumina minimaliai labai nedaug nu bet ties 1k 2k 2,5k gazas kaip guminis numires jau virs 3k atsiranda trauka. max greitis 210 ar gali buti del siurblio kad nera traukos zemuose sukiuose?
e46 FL
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai aišku gali, jis juk visą kuro padavimą reguliuoja. Paliubomu jį keist laikas, jei kuriasi šiltas blogai ir pulsuoja. O jei ir tada blogai trauks - toliau galėsi ieškot kas prie ko negerai:)
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Meginsim restauruoti,gal zinot ar tiktu is 525tds ir 325td? siurblys?reikdaliu wrote:tai aišku gali, jis juk visą kuro padavimą reguliuoja. Paliubomu jį keist laikas, jei kuriasi šiltas blogai ir pulsuoja. O jei ir tada blogai trauks - toliau galėsi ieškot kas prie ko negerai:)
e46 FL
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Truksta kuro slegio!!Vytautas.G wrote:Na gi gudrus zmones - padekit. Nesikuria e39 525D (m57) - atsitiko mazdaug taip - uzsikutriau - nulekiau iki parduotuves - uzgesinau - apsipirkau - gryzau ir nebeuzsikuriau (starteris suka bet nesikuria).
Nuskaitytos klaidos:
Tada viskas istrinta - ir vel nuskaityta - dingo ir neatsirado tik 1190.
Tai nuo ko pradeti ieskoti galu?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
ir iš omegos tinka, pigiau parduodami dažnai.Modee wrote:Meginsim restauruoti,gal zinot ar tiktu is 525tds ir 325td? siurblys?reikdaliu wrote:tai aišku gali, jis juk visą kuro padavimą reguliuoja. Paliubomu jį keist laikas, jei kuriasi šiltas blogai ir pulsuoja. O jei ir tada blogai trauks - toliau galėsi ieškot kas prie ko negerai:)
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
yra toks reikalas. e34 tds. kuriasi vienodai tiek siltas tiek saltas puse pasukimo. idealiai. traukia gerai, taciau uzeina sukyla apsukos ant laisvo iki 1k rpm. ir uzeina pradedant vaziuoti ima ir uzgesta, arba uzkurus ir vaira pasukus uzgesta. kelis kart pagesta ir vel gerai. vaziuojant buvo uzeja nebereaguoja i gaza. spaudi neina atrodo kaip laikytum vienoj padeti. perminkai pedala vel eina. Su siurbliu jau prasideda bedos? ar kas cia jam daros? ka tikrint pradet? el dalis siurblio nuejus jau?
Jei BMW ne-valina, reikia pakeisti tarpine tarp vairo ir sedynes.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Oro netraukia? burbuliukų nėr šlangoj, ypač gazuojant?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
jokiu burbulu. tvarkingai. permatoma slangele, viskas ciki matosi. i del kokio kuro filtro gali taip but? reiketu dar apzet padety bake siurbliuko tinkliuko. keista kad taip daros. nes kurias kaip laikrodis tikrai. brukst ir ein. bet va kazkokie ciudai prasided.
Jei BMW ne-valina, reikia pakeisti tarpine tarp vairo ir sedynes.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pas mane čia toks įdomus dalyks bišk dedas.
2,4td reguliuoji kuro riebumą su tuo varžtu iš galo. Lyg ir viskas ok, pergazuoji - ir apsukos nesileidžia, tenka gesint. Bišk numažini kuro, gazuoji - viskas ok, tik gal apsukos kažkaip lėtai nusileidžia. Turėtų greičiau, kiek pamenu.
Čia tipo kas gali būt? gal bandyt kokio plovėjo įpilt į tą siurblį?
traukia ir važiuoja kaip ir normaliai.
2,4td reguliuoji kuro riebumą su tuo varžtu iš galo. Lyg ir viskas ok, pergazuoji - ir apsukos nesileidžia, tenka gesint. Bišk numažini kuro, gazuoji - viskas ok, tik gal apsukos kažkaip lėtai nusileidžia. Turėtų greičiau, kiek pamenu.
Čia tipo kas gali būt? gal bandyt kokio plovėjo įpilt į tą siurblį?
traukia ir važiuoja kaip ir normaliai.
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai manai taip ir atsuksi iki dangaus ?
atleisk ta droseline svirti kiek imanoma. teoriskai tas siurblys pila daugiau nei sugeba standartines turbinos uzpust. papasakok ar ant sales purkstukai neapkepa nagaru ziauriai uzriebinus, bo ant atrabotkes tai moment apkepa, sunku salta tada uzkurt
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Nu, kad nėr to kuro baisiai daug. Turba didžioji, bet tik 0,9 daba pučia. Juodo dūmo praktiškai nėr. Todė ir klausiu, kas čia negerai nes ant kitų poros turėtų buvau pasidaręs, kad turba 1,3bar ir juodas dūmas eina iki kol full boost'as atsiranda. Nu bet turba mažoji buvo..
žodžiu, kažkas vistiek ne taip yr. Suprasčiau, jei iškart tos apsukos sukiltų, o daba - suki milimetrą, pakyla iki kokių 900rpm, pagazuoji ir laikosi 3000, neprikols..
o dėl apdegimo nežinau.. Atrabotkė tai tikiu, kad kemša ten viską..
žodžiu, kažkas vistiek ne taip yr. Suprasčiau, jei iškart tos apsukos sukiltų, o daba - suki milimetrą, pakyla iki kokių 900rpm, pagazuoji ir laikosi 3000, neprikols..
o dėl apdegimo nežinau.. Atrabotkė tai tikiu, kad kemša ten viską..
- Sapnas
- Posts: 278
- Joined: 06 Jan 2008 16:53
- BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
- Location: Šakiai
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Taip gali nutikti del esamu siuksliu siurblio viduje, snargliu nuo kondencato ir t.t. Nes Viduje sukasi iscentriniai sparniukai ir stovi toksai tipo stumuokliukas su maza skylute, jie valdo apsuku kritima ir kilima, reguliuoja kuro padavimo staiguma. Ta skylute uzsikisa ir pradeda likti apsukos. Krc reikia ardyti ir ziureti kas viduje dedasi.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Ple. O be ardymo niekaip? kokio purkštukų valiklio sušėrus ar panašiai.. Kažkaip tingiu aš tą siurblį ardyt. Lengviau kitą įdėt