[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kiek Ag ar Nm nori padaryt?Trysdupenki wrote:Labai idomu jusu nuomone, ka su m57 daryt kad vaziuotu smagiau.
gt2260v ar gtb2260vk?
kuro slegio raile daviklis? sukt is naujasnio kad matytu iki 1600, ar ir seni tiek mato?
MAP? nuo ko protingiausia ji idet - pritaikyt?
Purkstukai? Nuo paciu pirmu 535d? ar teisingu kampu jie purskia idejus i sena trilitri?
Sankaba. Ivarza? Ka su plaukiojanciu daryt? Duot kazkam perdaryt ir viskas?
Ar verta daryt viska ka cia parasiau jei purkstukai stock?
aisku programa
- Tomyciukas
- Posts: 31
- Joined: 01 Jun 2009 12:27
- BMW: E39 523i
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Skaityt moku. Jis suveikia kaip jungiklis prie 30 laipsniu, bet kam jis reikalingas? Kas vyksta jam suveikus ir kas nesuveikus?bachurs wrote:tai beda kad skaityt nemoki ar nemoki issiversti temperature switch?!
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kol variklis susyla iki 30' ankstina degima
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
norisi pradziai pasiekt 250 / 500, nes iskart ir purkstuku ir turbo ir sankabos keist neturiu galimybes. Einant link to mano galva turbo yra labiau reikalinga. Vistiek labai domina atsakymai i kitus klausimus, kaip protingai sprest tas bedas.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
O kaip tau variantas užvirint plaukiojantį smagratį, subalansuot, ir tada metalo keramika su spyruoklėm?Trysdupenki wrote:norisi pradziai pasiekt 250 / 500, nes iskart ir purkstuku ir turbo ir sankabos keist neturiu galimybes. Einant link to mano galva turbo yra labiau reikalinga. Vistiek labai domina atsakymai i kitus klausimus, kaip protingai sprest tas bedas.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
gal ir gerai jei kas nors taip dare ir pasiteisino, be salutiniu efektu kazkokiu baisiu. Del to ir klausiu.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Kažkuris forumietis taip tvarkė tik nepamenu kuris, jei neklystu ant benzininio 4,4 variklio, bet sakė kad standartiniam sankabos diskeliui kniedes nulaksto, tai manau su metalo keramika + stiprintas diskatorius - pats tas būtų aišku iš vietos važiuotum kaip su belarusu, bet neesmeTrysdupenki wrote:gal ir gerai jei kas nors taip dare ir pasiteisino, be salutiniu efektu kazkokiu baisiu. Del to ir klausiu.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai niekas neesme... net ir tai kad nera tokio disko kuris tiktu 3l D ir butu su spyruoklem... aisku visada yra galimybe pagaminti, bet jei biudzetas ribotas kazin ar nores kas uz diska moketi 1000lt
su standartiniais reikalais- turbina ir purkstukais neatsuksi 250, bet 500Nm pasidaro su tvarkingais standartiniais
su standartiniais reikalais- turbina ir purkstukais neatsuksi 250, bet 500Nm pasidaro su tvarkingais standartiniais
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
is tuscio i kiaura
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nu as jau padariau ir neviena, o dabar daryk tu - gal ka naujo atrasi, ir bus ne is tuscio i kiaura
o siaip kad butu daugiau noro daryt tai zinok kad is situ senu 2,9l D pasidaro ir 330Ag jei litu yra ir 400Ag sekmes darbuose
o siaip kad butu daugiau noro daryt tai zinok kad is situ senu 2,9l D pasidaro ir 330Ag jei litu yra ir 400Ag sekmes darbuose
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
aciu.
Bandysiu grybaut taip. gt2260v, mapas, ic bent jau nekiauras. bus matyt.
Ka su turbom, sankabom daryt kaip ir aisku.
Vat kur mest pinigus keiciant darant purkstuku antgalius ar visus purkstukus protingiausia...
Bandysiu grybaut taip. gt2260v, mapas, ic bent jau nekiauras. bus matyt.
Ka su turbom, sankabom daryt kaip ir aisku.
Vat kur mest pinigus keiciant darant purkstuku antgalius ar visus purkstukus protingiausia...
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Turba 150-160kw ir laisvesnis ismetimas.Pradziai tiek ir realu 250ag is senojo 3d
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
E38, m57d30, 135kw, 99metai (jei ka lemia):
1)Koki darba atlieka sita fyske?
Maunasi i isiurbimo kolektoriu, is jos iseina 2 laidukai. Kai ji nebuvo pajugta, trauka buvo labai gera ir salone girdedavosi garsus osimas. Bet kai siandien meistrelis pajunge(nes del neaiskiu priezasciu buvo atjungta) trauka dingo visiskai ir osimas dingo. Vaziuojant duodi per tapke, variklis pagalvoja apie 3 sekundes, ir tik tada pradeda gazuot.
2) Kur gali dingti is variklio tepalas??? Buvo puse normos, pavaziavom 6km ir pradejo migset tepalo lempute. Patikrinu, matuokle sausa. Gryztam i garaza, pastatom.Po 20minuciu patikrinu, vel puse normos. Filtrai pakeisti, isskyrus tepalo filtras ir pats tepalas. Po varikliu balu nera, per duslintuva neispute.
1)Koki darba atlieka sita fyske?
Maunasi i isiurbimo kolektoriu, is jos iseina 2 laidukai. Kai ji nebuvo pajugta, trauka buvo labai gera ir salone girdedavosi garsus osimas. Bet kai siandien meistrelis pajunge(nes del neaiskiu priezasciu buvo atjungta) trauka dingo visiskai ir osimas dingo. Vaziuojant duodi per tapke, variklis pagalvoja apie 3 sekundes, ir tik tada pradeda gazuot.
2) Kur gali dingti is variklio tepalas??? Buvo puse normos, pavaziavom 6km ir pradejo migset tepalo lempute. Patikrinu, matuokle sausa. Gryztam i garaza, pastatom.Po 20minuciu patikrinu, vel puse normos. Filtrai pakeisti, isskyrus tepalo filtras ir pats tepalas. Po varikliu balu nera, per duslintuva neispute.
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Cia map'as. Bandyk ji pasikeist arba pazet su diagnostika ar testeriu ka jis mato pradziai. Labai gali but kad sugedes, idejus gera, vaziuos gerai. Jei ji isimi, ora pucia i lauka. Jei reik, turiu uz simboliskai map'a
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nu va, pries modinant bedele atsitiko su m57.
Kol variklis nepasiekia 85~ laipsniu, o tarkim dar prie 60 70, gazuojant vietoj ar vaziuojant, jei pasiekia 4k apsuku, po to 5 sekundes dirba ant kokiu 3 cilindru apsukom nukritus. Karstai taip buna reciau, jei tik ne visiskai pasilus, iskart purtosi stipriai pergazavus. Tik karsta sukas iki 5k, salta maziau, nu bet cia kaip ir ok.
Klaidu nera, presuply geras, rail slegis irgi lyg geras. Korekcijos iki 1 kai dirba graziai, kai purtosi, aisku, baisios.
Railo daviklis arba reguliatorius? Dar gal koks smagratis? bet tik kokias 5 sekundes po pergazavimo purtosi, vos ka dirba.
Kol variklis nepasiekia 85~ laipsniu, o tarkim dar prie 60 70, gazuojant vietoj ar vaziuojant, jei pasiekia 4k apsuku, po to 5 sekundes dirba ant kokiu 3 cilindru apsukom nukritus. Karstai taip buna reciau, jei tik ne visiskai pasilus, iskart purtosi stipriai pergazavus. Tik karsta sukas iki 5k, salta maziau, nu bet cia kaip ir ok.
Klaidu nera, presuply geras, rail slegis irgi lyg geras. Korekcijos iki 1 kai dirba graziai, kai purtosi, aisku, baisios.
Railo daviklis arba reguliatorius? Dar gal koks smagratis? bet tik kokias 5 sekundes po pergazavimo purtosi, vos ka dirba.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pajungem ant kompo, tas dacikas geras. Mete klaidas: boost-pressure(daugiau neatsimenu) ir glow plug. Istrynem, pravaziavom, vel pajungem, tai be klaidu liko, trauka kaip ir atsistateTrysdupenki wrote:Cia map'as. Bandyk ji pasikeist arba pazet su diagnostika ar testeriu ka jis mato pradziai. Labai gali but kad sugedes, idejus gera, vaziuos gerai. Jei ji isimi, ora pucia i lauka. Jei reik, turiu uz simboliskai map'a
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
M21D24 td, žvakių pakaitinimo rėlė, šešių kontaktų didesnė fyškė su nr 61- 66 keliauja i žvakes- čia aišku kaip dieną, kita mažesnė šešių kontaktų fyškė:
LA1- keliauja į skydelį, žvakių pakaitinimo lemputę
LA2- jei neklystu, tai keliauja į temperatūrinį daviklį, prie pirmo cilindro
50-???
31-???
NT2-???
15- ???
klausimas, kur jungiasi likę keturi laidai?
LA1- keliauja į skydelį, žvakių pakaitinimo lemputę
LA2- jei neklystu, tai keliauja į temperatūrinį daviklį, prie pirmo cilindro
50-???
31-???
NT2-???
15- ???
klausimas, kur jungiasi likę keturi laidai?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
pagal kontaktu pavadinimus galiu pasakyti tiek
50- starteris
15- pliusas nuo degimo
31- mase(minusas)
50- starteris
15- pliusas nuo degimo
31- mase(minusas)
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
dekingasbachurs wrote:pagal kontaktu pavadinimus galiu pasakyti tiek
50- starteris
15- pliusas nuo degimo
31- mase(minusas)
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kaip jus isemat M57 M47 purkstukus? spec iranki gal turit?
BMW dalys http://bimmer.autogidas.lt