[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kur tu ten radai 4 ribotuvus papasakok? as tai tik vienaHenrikas wrote:na daug vargau su siurbliu kol radau kur sou pakastas radau 4 ribotuvus jei taip galima pavadinti.bet visu pirma turi but geras motoras nes teko jau viena motora ismesti labai kaito ir neradau ligos ir labai bumijo joudais dumais dabar idetas motoras beges 160000km.del siurblio 2.4 turbo ar neturbo tai jie skiresi neuztenka pakeisti tik virsutini dangteli tai svarbu nes jo standarto skiriasi kuro porcija.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
aš tai tik du ribojimus radau, kuriuos galima sureguliuot nelupant siurblioBorato wrote:turbūt didinai bendrą kuro pompos slėgį? Tekinai tą kūginį strypelį kur reguliuoja užpūtus turbai ir nuo jo ta plastmasinę šaibą pašalinai? ir ar dar kažką be tų kitų esminių dalykų darei?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai ta saiba ir kur dar vienas ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
įsiskaityk gerai kuro pompos slėgisT.E34 wrote:tai ta saiba ir kur dar vienas ?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai skiriasi tie siurbliai pirminiai ? o kaip ta rotoriu iscentrini geriau statyt jis ten reguliuojasi irgi kazkiek
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
jie nesiskiria, identiški stovi atskirai slėgio reguliatoriusT.E34 wrote:tai skiriasi tie siurbliai pirminiai ? o kaip ta rotoriu iscentrini geriau statyt jis ten reguliuojasi irgi kazkiek
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
koki reguliatoriu turi omeny ? kur jisai stovi ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
"bachurs" zmones cia kalba,kad esi kiets vyrs apie dyzelius viska zinaibachurs wrote:viskas ok tik matyt permaza turba, nes 2,5l variklis geriau kad veliau turetu daugiau Nm, tai ir Ag daugiau butu !Henrikas wrote:matau idomu pasidare kaip susirinkau 194ag manau galima ir dar prideti bent 20-30ag zinau kur dar turiu nedadelkiu.tikrai sukta ant stendo pries 2d. plunzeris standartas bet su siurliu reikia pasidarbuoti kad doutu kuro vaziuojant beproto tikrai nedumija nebent paspaudus smarkei kol turbo dar miega tai dumu ismeta neblogai turbo k14 ir prie 2000aps. jau tari 411mn.
tai sakyk,jeigu turbinai pilnai suveikus ipurskimo kampa paankstinus,bus geriau,ar blogiau,ar nieko nebus isvis ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kas tas yra "turbinai suveikus" ?
kiek Rpm? kiek slegio? ir koks variklis ir koks dabar tuo metu ipurskimo kampas?
kiek Rpm? kiek slegio? ir koks variklis ir koks dabar tuo metu ipurskimo kampas?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
opa ir prigavo
E30 M40B18 only LPG
E30 m21b24 Diesel
E30 m21b24 Diesel
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nu siaip- jei trumpai: tai seniems IDI varikliams yra kazkiek naudos ankstinti ipurskima(bet tas gali itakoti aukstesne variklio temperatura), naujiems tiesioginio kuro ipurskimo nera jokio reikalo koreaguoti ipurskimo
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
ziauriai cia
2.5tds motoras,kampas toks,kad svariai dirba ir kuriasi,o jokiu korekciju ten nebevyksta nes viskas atjungta.
turbo standartas po kol kas,o apsukas imkim virs 2500rpm
2.5tds motoras,kampas toks,kad svariai dirba ir kuriasi,o jokiu korekciju ten nebevyksta nes viskas atjungta.
turbo standartas po kol kas,o apsukas imkim virs 2500rpm
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nerimtai tu cia imi kazka
E30 M40B18 only LPG
E30 m21b24 Diesel
E30 m21b24 Diesel
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
viskas cia rimtai.kuo paprasciau tuo aiskiau viskas.TecHniKas wrote:nerimtai tu cia imi kazka
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kas ziauriai?!T.E34 wrote:ziauriai cia
2.5tds motoras,kampas toks,kad svariai dirba ir kuriasi,o jokiu korekciju ten nebevyksta nes viskas atjungta.
turbo standartas po kol kas,o apsukas imkim virs 2500rpm
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
manau per protingai atsovei jam ir ir pasidare ziauru nesitikejo tokio atsakymo
E30 M40B18 only LPG
E30 m21b24 Diesel
E30 m21b24 Diesel
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
o ko tu cia kišiesi apskritai su savo komentarais,idomu man?TecHniKas wrote:manau per protingai atsovei jam ir ir pasidare ziauru nesitikejo tokio atsakymo
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
viskas normaliai,to ir norejau paklaust,ar verta senam D bandyt ankstinima daryt ir ar bus kazkas jauciamo,ar tik teoriskai geriau?bachurs wrote:kas ziauriai?!T.E34 wrote:ziauriai cia
2.5tds motoras,kampas toks,kad svariai dirba ir kuriasi,o jokiu korekciju ten nebevyksta nes viskas atjungta.
turbo standartas po kol kas,o apsukas imkim virs 2500rpm
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Moderatoriai, apvalykit truputį bereikalingus komentarus
Ankstinti degimą geriausia šaltuoju metų laiku, geriau kuriasi, variklis dinamiškesnis mažais sūkiais. Bet kaip sakė bachurs, gali atsirast kaitimo problema, plius skardžiau variklis pradės dirbti. Tokia mano nuomone.
O tavam tdš traukos abejoju ar labai dadės, o jei per daug užankstinsi, gali paskui ir stumai apkept O kelintų metų tavo tdš? O jei nori kad kažkiek atsigautų, lupk lauk įsiurbimo kolektorių, egr ir viską išvalai, nes būna kolektorius užneštas smalkių ir tepalo koše.
O slėgio reguliatorių kada vėl kas atveš restauruot siurblį, išėmęs nufotografuosiu.
Ankstinti degimą geriausia šaltuoju metų laiku, geriau kuriasi, variklis dinamiškesnis mažais sūkiais. Bet kaip sakė bachurs, gali atsirast kaitimo problema, plius skardžiau variklis pradės dirbti. Tokia mano nuomone.
O tavam tdš traukos abejoju ar labai dadės, o jei per daug užankstinsi, gali paskui ir stumai apkept O kelintų metų tavo tdš? O jei nori kad kažkiek atsigautų, lupk lauk įsiurbimo kolektorių, egr ir viską išvalai, nes būna kolektorius užneštas smalkių ir tepalo koše.
O slėgio reguliatorių kada vėl kas atveš restauruot siurblį, išėmęs nufotografuosiu.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
ant Bmw D nieko nemodinto daugiau tai tikrai nejausi