[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 21 Feb 2014 01:22

Borato wrote:jei su plunžeriu tvarkoje, tai kuro pompos slėgio reguliatorius
tokiu atveju nevarytu kuro pro grystama, ir aplamai jei siurblys pilnas kuro bei gesinimo voztuvas atsidaro bet kokiu atveju plungeris turi paduot iki purkstuku, nebent ardytas buvo siurblys ar kazkas panasaus ir nepataikyta surinkt teisingose vietose visa mechanizma kuris reguliuoja 'gaza' bet sita patikrint nesunku, pedalas dugnas ir kuri, jei vis tiek neduoda kuro iki purkstuku tada ardyt siurbly ir bus problemos su plundzeriu.

User avatar
Sapnas
Posts: 278
Joined: 06 Jan 2008 16:53
BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
Location: Šakiai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Sapnas » 21 Feb 2014 08:52

Bus siurblio viduje nutrukusi gazo traukute, man yra taip buve.

Tomas801
Posts: 15
Joined: 22 Dec 2011 19:27
BMW: e30 320 , e34 525tds
Location: Anyksciai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Tomas801 » 22 Feb 2014 14:57

Sveiki turiu klausimeli jei i 2,5tds idejus 3,0l dyzelio turba ir jo kuleri ir sucipavus kompa ar gautusi kaskas verta darbo?

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 22 Feb 2014 17:26

turba tikrai verta det, tik valdyma reikia perdaryt. ic taip pat gerai. o del cipavimo, geriau det mechaniny siurbly, bus ekonomiskiau ir kada noresi galesi koreguotis kuro kieky. E36 tds mieste valge 10l/100, idejus mechaniny 8-9l, ir valina geriau bei nuo anksciau.

Tomas801
Posts: 15
Joined: 22 Dec 2011 19:27
BMW: e30 320 , e34 525tds
Location: Anyksciai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Tomas801 » 22 Feb 2014 17:53

Patiokas. wrote:turba tikrai verta det, tik valdyma reikia perdaryt. ic taip pat gerai. o del cipavimo, geriau det mechaniny siurbly, bus ekonomiskiau ir kada noresi galesi koreguotis kuro kieky. E36 tds mieste valge 10l/100, idejus mechaniny 8-9l, ir valina geriau bei nuo anksciau.
Dekuj nu del siurblio tai spesiu da sitas geras reik pavazinet kol dasibais. O kas ten su valdymu dauk darbo ji pajunkt?

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 22 Feb 2014 20:16

reikia is vakuumo i slegy perdaryt, minusai su mechaniniu tik kad nerodo ekonomoizeris ir autopilotas neveikia, daugiau tik su pliusais susiduriau, kaip sakiau nuo anksciau ir daugiau galios turi, o jei su kintamos geometrijos turbina dar geriau.

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 22 Feb 2014 20:39

Patiokas. wrote:reikia is vakuumo i slegy perdaryt.
toli grazu ne tik kad teisingai veiktu

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 22 Feb 2014 22:40

Pas paprastus D skiriasi viršuj esantis vakuumo, slėgio reguliatorius. Spyruoklė aukštesnė, ta plastmasinė šaiba platesnė, ir aišku štuceriukai priešingose pusėse. Čia vieninteliai pastėbėti vizualūs skirtumai, o kas kaip sureguliuota pas D ir TD siurblius, tai be stendo pagalbos nepasakysi, o ir taip manau, kad siurblių su plombomis jau vienetai šiame pasauly :D
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by bachurs » 23 Feb 2014 10:48

kalba ejo apie turbinos valdymo perdaryma :)
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 23 Feb 2014 11:34

mechaniniu siurbliu 10mm plundzeriu kiek ag eina isspaust su buvosiu 2.5tds. kuro jau neberandu kaip kitaip paduot nekeiciant plungerio. idomu kokia riba yra 10mm ?

Tomas801
Posts: 15
Joined: 22 Dec 2011 19:27
BMW: e30 320 , e34 525tds
Location: Anyksciai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Tomas801 » 23 Feb 2014 13:54

gal kas kaska galetu papaisyt kaip ta valdyma 3.0l teisingai reitu perdaryt butu aiskiau. Ka reiktu isigyti is 3.0

User avatar
Tomyciukas
Posts: 31
Joined: 01 Jun 2009 12:27
BMW: E39 523i

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Tomyciukas » 23 Feb 2014 15:08

Gal yra teke kam susidurti su 324d kuro filtro laikanciojo korpuso nesandarumu? Nes po filtro keitimo labai siurbia ora, nors tiek filtras tiek tarpines naujos. Sprendimas ieskoti kito korpuso tikintis, kad senasis nesandarus?

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 23 Feb 2014 15:33

Tomyciukas wrote:Gal yra teke kam susidurti su 324d kuro filtro laikanciojo korpuso nesandarumu? Nes po filtro keitimo labai siurbia ora, nors tiek filtras tiek tarpines naujos. Sprendimas ieskoti kito korpuso tikintis, kad senasis nesandarus?
Pabandyk kuro pašildymą išimti
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 23 Feb 2014 15:35

Patiokas. wrote:mechaniniu siurbliu 10mm plundzeriu kiek ag eina isspaust su buvosiu 2.5tds. kuro jau neberandu kaip kitaip paduot nekeiciant plungerio. idomu kokia riba yra 10mm ?
Pabandyk nutekint statesnį kūgį, nuo turbinos slėgio, reguliavime, o šaibą tą plastmasinę turbūt jau pašalinęs?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 23 Feb 2014 19:29

kugis nutekintas, plastmasine saiba isimta is ten, kuro slegis didintas, degimo ankstinimo spyruoklei deta dar viena saiba kad slegy didesni eitu padaryt siurblyje. apsukos mestos kiek eina zemyn, kuro isdidinta tiek kad jau apsukos pradeda laikytis ir nekristi pagazavus. dar gal paciam siurbly galima ka perdaryt ar jau nk ?

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 23 Feb 2014 20:59

Patiokas. wrote:kugis nutekintas, plastmasine saiba isimta is ten, kuro slegis didintas, degimo ankstinimo spyruoklei deta dar viena saiba kad slegy didesni eitu padaryt siurblyje. apsukos mestos kiek eina zemyn, kuro isdidinta tiek kad jau apsukos pradeda laikytis ir nekristi pagazavus. dar gal paciam siurbly galima ka perdaryt ar jau nk ?
jau nieko nepadarysi, viską kas įmanoma padarei :) nebent max apsukas padidinsi, bet iš to manau nieko nepeši :)
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 23 Feb 2014 23:35

tai vat kad nk gero tada, mazai gaunasi. teks siulyt atsikratyt tuo buvusiu TDš ir isigyt E46 2,0D su 110kw

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 24 Feb 2014 21:50

Patiokas. wrote:tai vat kad nk gero tada, mazai gaunasi. teks siulyt atsikratyt tuo buvusiu TDš ir isigyt E46 2,0D su 110kw
Manau gali bandyti dėt tds siurblį, dėt 11mm plunžerį ir programuot kompą, tokiu atveju dar kažką tikrai išpeši
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 24 Feb 2014 22:21

o 11mm plungeris buves bmw ? kitas toks dalykas, isardes ne viena siurbly ir pastebejas kad ta metaline saiba su kumsciukais kur spaudineja plundzeri buna skirtingu kumsciuku auksciu. tai ar nebus mechaninio siurblio jie zemesni negu tds. tada dedant nuo tds gautusi didesne eiga plundzerio.

User avatar
Borato
Posts: 779
Joined: 17 Jul 2010 22:15
BMW: E30 324td 1990
Location: Elektrėnai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Borato » 25 Feb 2014 00:41

Patiokas. wrote:o 11mm plungeris buves bmw ? kitas toks dalykas, isardes ne viena siurbly ir pastebejas kad ta metaline saiba su kumsciukais kur spaudineja plundzeri buna skirtingu kumsciuku auksciu. tai ar nebus mechaninio siurblio jie zemesni negu tds. tada dedant nuo tds gautusi didesne eiga plundzerio.
Nėjo 11mm pas tds, bet nuo kokio mann siurblio turėtų tikt, kažkuris forumietis apie tai kalbėjo. Ir tie keturi guoliukai pas tds eina vieno sluoksnio, o pas 2,4 - dviejų, ir plunžeriai tipo kitokie, pagal katalogus. Nu įdomus tavo variantas, reiktų paklaust pas specialistus :D
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D

Post Reply