[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
o nuo e30 324d netiktu, beto kaip ji reiktu gaminti, tipo nusipirkt ilga ir poto trumpint sarva arba trosa?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
duok gal suprantantanciam jei nz ka trumpintanykei wrote:o nuo e30 324d netiktu, beto kaip ji reiktu gaminti, tipo nusipirkt ilga ir poto trumpint sarva arba trosa?
- liuxaz_bmw
- Posts: 369
- Joined: 25 Oct 2007 23:04
- BMW: E60 530d 04'
- Location: Rokiskis - Kaunas
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
sveiki, isidejus i tds mechanini siurbli ir pasivazinejus ilgeliau truksta traukos, taigi pasukau kuro pilna abarota ir dar truputi , laisvas apsukas susireguliavau viskas ok, vaziuojant iskart pasijaute kad atsigavo tdsas bet geriau uzspaudus apsukos laikosi ties 3000 riba ir nebenukrenta kol neimeti begio ir ant jo nepridusini motoro tada vel viskas graziai ant laisvu dirba. kur ieskot bedos kad nereiktu sumazint kuro
E60 530d 04' daily car
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Gal iš čia esančių kas nors darėsi E39 M57 su X5 turbo?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Perversk daug šitos temos puslapių, tiksliai žinau kad kažkur yra reikėjo į mechaninį siurblį sudėt TDS "camber plate" ar kaip ten ji vadinas, ta plokštele, kur spaudžia plunžerįliuxaz_bmw wrote:sveiki, isidejus i tds mechanini siurbli ir pasivazinejus ilgeliau truksta traukos, taigi pasukau kuro pilna abarota ir dar truputi , laisvas apsukas susireguliavau viskas ok, vaziuojant iskart pasijaute kad atsigavo tdsas bet geriau uzspaudus apsukos laikosi ties 3000 riba ir nebenukrenta kol neimeti begio ir ant jo nepridusini motoro tada vel viskas graziai ant laisvu dirba. kur ieskot bedos kad nereiktu sumazint kuro
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
laikosi nes kuro per daug su varztu paduota, nelabai ka ejo padaryti su sita beda, dedi nauja salnika i siurbly, dedi dar viena saiba prie degimo ankstinimo nuo kuro slegio, ir kaip sake idedi ta detale kuri spaudineja plungeri nuo tds. tada uzdejus saltam degima pastatai kad kurtusi ir dirbtu normaliai. kali kuro slegio reguliatoriu uzkurus kol gazuojant skardeja variklio darbas, tada didini su varztu kol apsukos vangiai krenta, sureguliuoji laisvas apsukas, patsosa visiskai atjungi ir jo varztu dar numeti apsukas, viska taip padarius su e46 ic ir 1,5 bar turbos slegiu nuo e39 3,0d 135kw neatsilieka ai dar nuo turbos slegio kuro reguliatorius koreguotas buvo panasiai kaip aprasyta cia yra trosas naudotas nuo e36 1,8is, buvo per ilgas bet padarius viena kilpa nieko trumpint nereikejo
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
sveiki, gal zinote ar imanoma sutvarkyti siurbli jei uzkurus iskart kelia apsukas iki ribotuvo ir su rakteliu neuzsigesina reikia numaut kuro slanga kad uzgestu, gesinimo voztuvas tikrintas veikia gerai. cia mechaninis siurblys nuo 524td uzdetas ant tds, gazo varztas atleistas.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Kaip diena taip naujiena... M57D30, sunkiai kuriasi. Inpa rodo 4496 Rail pressure plausibility ir 2550 Rail pressure control at start ir su klaidomis Pre supply 0.8bar. Viska istrynus, pre supply pakyla iki 3.8, bet vistiek nesikuria. Rail pressure pastoviai 1030bar. Siurbliukas po grindimis keistas jau. Gal kas daugiau minciu?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tikriausiai turbinai amen. kol neistrauks viso tepalo is karterio taip ir bus. nu gal dar siurbliui kazkas,bet abejoju.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
sveiki, gal kam jau buve taip su e39 tds, kad netraukia visai bukas. nuo kokiu 2.5k apsuku lyg jau pradeda vaziuot ir tik nuo 3.5k jau lyg ir vaziuoja bet toli grazu iki normaliai vaziuojancio tds. degimas 10 laipsniu, kuro norma pastatyta ant 3mg. vakumo zarnele nuo isiurbimo kolektoriaus iki daviklio pakeistos(davikli irgi keiciau is vaziuojancio tds, nepadejo), bandziau vakumus visai numaut irgi nieko taip pat vaziuoja. siuo metu cipuota kompa isidejau tai tikrai visai kita masina is vietos lyg ir ok vaziuoja staigumo turi su 530d iki kokio 130-140 lygiai eina, bet trasoj nu visai nevaziuoja toks uzdusta paskui. atrodo kazka paskoj tempiu. matuokle irgi keiciau na nepasakyciau kad kas pasikeite. dabar galvoju apie turbinos vakumo zarnele ar pacios turbinos gedima. gal kas ka patarsit? seip vedasi idealiai, nepulsuoja niekas.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Kazkaip abejociau, kad del turbos sunkiai kuriasi. Mano nuomone, kad beda kuro sistemoj, nes istryni klaidas-slegis sukyla. Uzkuri, uzgesini ir tada vel nukrenta iki 0.8. Tik kuriam gale beda idomu.asusas100 wrote:tikriausiai turbinai amen. kol neistrauks viso tepalo is karterio taip ir bus. nu gal dar siurbliui kazkas,bet abejoju.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pasikeisk kuro filtra ir tada kuro voztuva, kur is galo auksto slegio siurblio stoviklinker wrote:Kaip diena taip naujiena... M57D30, sunkiai kuriasi. Inpa rodo 4496 Rail pressure plausibility ir 2550 Rail pressure control at start ir su klaidomis Pre supply 0.8bar. Viska istrynus, pre supply pakyla iki 3.8, bet vistiek nesikuria. Rail pressure pastoviai 1030bar. Siurbliukas po grindimis keistas jau. Gal kas daugiau minciu?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
cia ne i tavo klausima komentaras. cia anykeyklinker wrote:Kazkaip abejociau, kad del turbos sunkiai kuriasi. Mano nuomone, kad beda kuro sistemoj, nes istryni klaidas-slegis sukyla. Uzkuri, uzgesini ir tada vel nukrenta iki 0.8. Tik kuriam gale beda idomu.asusas100 wrote:tikriausiai turbinai amen. kol neistrauks viso tepalo is karterio taip ir bus. nu gal dar siurbliui kazkas,bet abejoju.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Isspresta katik, pakeistas kuro voztuvas is galo auksto slegio, kuriasi kaip biteleShilas wrote:Pasikeisk kuro filtra ir tada kuro voztuva, kur is galo auksto slegio siurblio stoviklinker wrote:Kaip diena taip naujiena... M57D30, sunkiai kuriasi. Inpa rodo 4496 Rail pressure plausibility ir 2550 Rail pressure control at start ir su klaidomis Pre supply 0.8bar. Viska istrynus, pre supply pakyla iki 3.8, bet vistiek nesikuria. Rail pressure pastoviai 1030bar. Siurbliukas po grindimis keistas jau. Gal kas daugiau minciu?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
[/quote]
cia ne i tavo klausima komentaras. cia anykey[/quote]
kolikas nuimtas tai kazin ar del turbinos, padauzem biski per siurbli tai dabar nebesigazuoja, bet keli cilindrai kazko nedirba greiciausiai del oro sistemoi, bet tikriausiai teks maut siurbli ir vezt ant stendo kad patikrintu ir sureguliuotu
cia ne i tavo klausima komentaras. cia anykey[/quote]
kolikas nuimtas tai kazin ar del turbinos, padauzem biski per siurbli tai dabar nebesigazuoja, bet keli cilindrai kazko nedirba greiciausiai del oro sistemoi, bet tikriausiai teks maut siurbli ir vezt ant stendo kad patikrintu ir sureguliuotu
- Sapnas
- Posts: 278
- Joined: 06 Jan 2008 16:53
- BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
- Location: Šakiai
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki, pamenu kazkada seniai esu rades kaip suremontuoti e36 325td kuro siurblio elektrine daly, tik nerandu kur. Gal kas ymestumet nuoroda, nes jau siurblys visai grybauja. Pas mane tas senasis, kur kuro gryztamas ant dangtelio virsuje ir kiek zinau ten viduje potenciometras, kuris isdyla. Gal kas kokiu patarimu?
-
- Posts: 1
- Joined: 01 Mar 2014 09:35
- BMW: E30 325i xd
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki, nusimato toks projektas kaip Toyota land cruizer + BMW variklis 135 Kw. Ar yra cia musu tarpe kas galetu sujunkti elektronika, kai viskas bus sukrauta- mechaniskai. Daug rasyti, tai noretusi susiskambinti ir susitarti. Laukisu ziniu i PM .
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki,gal kas zino ar 2.4 mechaninis siurblys parsitrauks kura is bako jeigu nebus bake siurbliuko?
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
e28 ir e30 su 2,4d ir td varikliu neturejo bake siurbliuko.buvo rankine pompele, ant kuro filtro korpuso,jinai kaip pagalbine buvo,uztraukti kuro,po filtro keitimo.o siaip uzsitraukia kura,ir be siurbliuko.